viteza ucide Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 aceasta este prima mea mobra si de aceea nu ma pot declara un cunoscator in domeniu, motiv pt care rog cunoscatorii sa ma ajute cu o parere. lucrurile se prezinta in felul urmator: temperatura la apa urca relativ repede(ceea ce cred ca e OK) si pentru o perioada de timp imi sta la jumatatea cadranului(am inteles ca acolo sunt aprox. 90-95 de grade). daca merg mult prin oras acul se ridica ceva mai sus(aproape la trei sferturi de cadran) si imi porneste termocupla - lucru perfect normal. daca ies in afara si merg cu viteza(100 km/h) acul coboara aproape la un sfert - aici rog meseriasii sa-mi spuna daca este normal la F3 sa coboare acul sub jumatate. absolut acelasi lucru mi s-a intamplat cu un an in urma la masina(acul nu mai imi statea la jumatate cum statuse toata viata lui), ci undeva intre un sfert si jumatate...am mers la service, mi-au spus ca e termostatul bulit, l-am inlocuit si de atunci imi sta la locul lui, adica la jumatate. PS: mentionez ca in afara am mers cu 100 km/h in treapta a treia la 6000 rot/min(daca are vreo importanta acest lucru). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzestos Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 aceasta este prima mea mobra si de aceea nu ma pot declara un cunoscator in domeniu, motiv pt care rog cunoscatorii sa ma ajute cu o parere.lucrurile se prezinta in felul urmator: temperatura la apa urca relativ repede(ceea ce cred ca e OK) si pentru o perioada de timp imi sta la jumatatea cadranului(am inteles ca acolo sunt aprox. 90-95 de grade). daca merg mult prin oras acul se ridica ceva mai sus(aproape la trei sferturi de cadran) si imi porneste termocupla - lucru perfect normal. daca ies in afara si merg cu viteza(100 km/h) acul coboara aproape la un sfert - aici rog meseriasii sa-mi spuna daca este normal la F3 sa coboare acul sub jumatate. absolut acelasi lucru mi s-a intamplat cu un an in urma la masina(acul nu mai imi statea la jumatate cum statuse toata viata lui), ci undeva intre un sfert si jumatate...am mers la service, mi-au spus ca e termostatul bulit, l-am inlocuit si de atunci imi sta la locul lui, adica la jumatate. PS: mentionez ca in afara am mers cu 100 km/h in treapta a treia la 6000 rot/min(daca are vreo importanta acest lucru). e perfect normal sa ai temperatura mai mica in afara orasului. De ex. la a mea s-a futut termocupla...ca sa nu se incinga rau trebuia sa o tin peste 100... app. asa mergi de fel in afara?? treapta 3 la 100km?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viteza ucide Postat Aprilie 29, 2011 Autor Share Postat Aprilie 29, 2011 waw...yo ma gandeam ca se respecta acelasi principiu ca la auto, adica indiferent de temperatura mediului sau viteza, acul la temperatura nu are voie sa scada sub jumatate. chiar ma pregateam sa inlocuiesc termostatul... Mesaj completat app. asa mergi de fel in afara?? treapta 3 la 100km?? da! nu i-am dat niciodata a 4-a. mi s-a spus ca motorul de mobra e unul de turatie, iar daca mergi cu el subturat nu-si face ungerea corespunzator. mai mult de 6-7000 de ture nu-mi da mana sa trag de gaz deocamdata, fiindca de aici incepe sa traga tare iar experienta mea de cateva sute de km nu ma recomanda ca as putea s-o stapanesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Incearca sa te documentezi cat mai mult despre mobra din ograda. Asa scutesti unele investitii inutile. P.s. Asa "face" si a mea E in functie de temperatura de afara, de viteza cu care circuli, curentii de aer care se creeaza.. alea alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viteza ucide Postat Aprilie 29, 2011 Autor Share Postat Aprilie 29, 2011 Incearca sa te documentezi cat mai mult despre mobra din ograda. Asa scutesti unele investitii inutile. asta am si vrut prin deschiderea acestui topic! am un manual in format electronic al mobrei, insa acolo nu scria despre termostat decat ca incepe sa deschida la 77 de grade, iar la 95 este deschis complet. altceva nimic...atunci m-am gandit ca ar fi bine sa aflu de la posesori/cunoscatori cum functioneaza aceasta piesa inainte sa bag mana in buzunar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Aprilie 29, 2011 Share Postat Aprilie 29, 2011 Ma refer aici si la mult google, forumuri din afara.. Cam tot ce tine de mobra ta, mea.. ca e tot aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gimsys Postat Mai 5, 2011 Share Postat Mai 5, 2011 A mea e F1, in afara tot timpul e sub jumate. Cand dau de drum mai rau sau rampa mare atunci imi urca la jumate, si sunetul motorului se schimba. Eu zic ca e de la viteza cu care intra aerul in radiator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viteza ucide Postat Mai 5, 2011 Autor Share Postat Mai 5, 2011 A mea e F1, in afara tot timpul e sub jumate. Cand dau de drum mai rau sau rampa mare atunci imi urca la jumate, si sunetul motorului se schimba. Eu zic ca e de la viteza cu care intra aerul in radiator pai daca se schimba sunetul cand acul ajunge la jumatatea cadranului, incep sa cred ca acolo e normal sa stea...poate avem noi termostatele defecte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 exact acelasi lucru patesc si eu desi pe CBR F2 nu am termostat,chiar un prieten ma intreba dc motocicleta mi se raceste repede ,intradevar in oras se incinge ca dracu si in afara ramane acul de la temperatura la jumate ceva de genul.am incercat sa-mi explic fenomenul in oras nu poti merge constant cu aceeasi viteza si racirea se face mai greu in afara mergi cu o viteza constanta si curentii de aer ajuta la mantinerea temperaturii motorului Asta ar fi explicatia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danim Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 (editat) La racirea pe apa daca ai electroventilatorul defect, motorul se incinge in oras (trece acu de jumate). Daca ai termostatul defect, in afara orasului, la mers constant, acul sta putin peste portiunea albastra (pe la 40 de grade). Multi umbla cu termostate defecte si habar nu au. Un motor care nu functioneaza in parametrii optimi de temperatura poate avea o uzura cu pana 80% mai mare(la un regim normal de exploatare). Daca umblii cu electroventilatorul defect risti sa arzi garnitura de chiuloasa. Editat Mai 6, 2011 de danim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 uite de exemplu nu am termostat pe motocicleta mea. CBR F1 respectiv F2 nu am vazut sa aiba termostat la F3 parca au inceput sa puna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danim Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Nu are a ta Daca e cu racire pe apa, are termostat. unde se pune termostatu la F1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Virus3nd3r Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 Nu are a ta Daca e cu racire pe apa, are termostat. unde se pune termostatu la F1 asta e o poza cu un termostat nu arata unde se pune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viteza ucide Postat Mai 6, 2011 Autor Share Postat Mai 6, 2011 Daca ai termostatul defect, in afara orasului, la mers constant, acul sta putin peste portiunea albastra (pe la 40 de grade). Multi umbla cu termostate defecte si habar nu au. Un motor care nu functioneaza in parametrii optimi de temperatura poate avea o uzura cu pana 80% mai mare(la un regim normal de exploatare). sa inteleg ca la mine este defect termostatul daca imi sta cam pe la un sfert acul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 6, 2011 Share Postat Mai 6, 2011 esti sigur ca nu era a 5-a la 6000 de rotatii? nu de alta da' am avut un f3 pe mana vreo 2 saptamani si avea 100 intr-a sasea la 5000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viteza ucide Postat Mai 6, 2011 Autor Share Postat Mai 6, 2011 esti sigur ca nu era a 5-a la 6000 de rotatii? nu de alta da' am avut un f3 pe mana vreo 2 saptamani si avea 100 intr-a sasea la 5000... sunt sigur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.