AsubayaH Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Salutare tuturor, Pentru sezonul viitor as dori sa achizitionez una din cele doua mobre Kawa zx7 R sau Honda VFR 750 motor SH. Rog posesorii de astfel de motorete sa posteze pareri +, - , fiabilitate Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luc_zxr Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 In primul rind vezi ca ai o contradictie intre titlul topicului si continutul sau. Adica mai precis, ZXR 750 e una si ZX7R e alta. Sint doua modele diferite, asa ca spune la care te referi. Sau e ZXR 750 vs ZX7R vs VFR 750? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 In primul rind vezi ca ai o contradictie intre titlul topicului si continutul sau. Adica mai precis, ZXR 750 e una si ZX7R e alta. Sint doua modele diferite, asa ca spune la care te referi. Sau e ZXR 750 vs ZX7R vs VFR 750? da am gresit la titlu si nu am gasit nici o optiune de a modifica titlul topicului easte vorba de ZX7R VS VFR 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 (editat) da am gresit la titlu si nu am gasit nici o optiune de a modifica titlul topicului easte vorba de ZX7R VS VFR 750 nu-ti lua sport! ia-ti sport touring! pt. ca stai incomod si astea sport "sunt bune", adica vor viteza. Doar daca esti maniac al vitezei te-as sfatui sa-ti iei sport. Moto sport sunt facute sa mergi de la 140 in sus..pana la 140 degeaba stai in maini. daca romania ar avea sosele c'an vest ...da. Pe autostrada merge sa-i dai dar la noi cate autastrazi sunt? Pe drumurile nostre mai mult de 160 nu prea merge, oricum vei depasii tot ce misca.La noi masinile circula max.140, rar vezi cate unu care-i da mai tare.Asta inseamna ca un motor sport nu prea isi are rostul. Daca mai piu in calcul calitatea drumurilor!!!!!!!! Un motor sport are susspensia mai tare ca un sport touring..dupa 30km de drum prost ai sa injuri prin casca de 30 de ori ..cu un s/t vei injura, dar mai utin . ..si ar mai fi multe de zis, dar mie lene. Eu zic sa-ti largesti aria de cautari! nici gsxf de 750 dupa '98 nu-i de lepadat. Chiar daca nu are racire cu apa. Tipu' asta de motor se face din '89 fara mari modificari ...zzrde600 (e de 600...nu!).Si ar mai fi ceva modele s/t...a triumph s/t900 si ala e belea...chiar si un bandit 1200carenat....yamaha aia de 1000 cu motor de r1, parca fz1000 sau 600 (are 100cai)..samd ...si mai e o chestie "nimic nu inlocueste cm3" asta ca sfat daca ai de ales intre una de 600 si una de 750! Bafta! Editat Octombrie 18, 2006 de bogdan kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 da am gresit la titlu si nu am gasit nici o optiune de a modifica titlul topicului easte vorba de ZX7R VS VFR 750 Intre ZX7R si ZXR750 sunt urmatoarele diferente: 1. de la inceput, pe piata americana s-a numit ZXR750 pe cand la noi ZX7R (sau invers, nu am tinut minte exact care cu cine si cu ce) 2. Din 1996 sau numit toate zx7r. Offizieller Nachfolger der ZXR 750 ist die seit 1996 unverändert angebotene ZX-7R. Sie ist stabiler Modelele sunt aceleasi H1, H2, J, K L, M, N, Px (x = 1,2 sau 3 in functie de generatie). vezi www.zxr750.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Octombrie 18, 2006 Autor Share Postat Octombrie 18, 2006 Intre ZX7R si ZXR750 sunt urmatoarele diferente: 1. de la inceput, pe piata americana s-a numit ZXR750 pe cand la noi ZX7R (sau invers, nu am tinut minte exact care cu cine si cu ce) 2. Din 1996 sau numit toate zx7r. Offizieller Nachfolger der ZXR 750 ist die seit 1996 unverändert angebotene ZX-7R. Sie ist stabiler Modelele sunt aceleasi H1, H2, J, K L, M, N, Px (x = 1,2 sau 3 in functie de generatie). vezi www.zxr750.de Ok merci am inteles dar intrebarea mea era ce sa aleg intre un kawa de 750 (zx7r) si Honda VFR 750 care este mai fiabila , plusuri , minusuri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 personal nu detin nici una din aceste modele insa m-am dat cativa km pe vfr 750, numa cuvinte de lauda, motoru merge rotund, tragea ff bine la turatie mica (nu era a mea deci nu prea am tras de ea....) insa in a 3-a pe la 40 daca accelerai motoru raspundea instantaneu...., pozitie comoda, cel putin in comparatie cu zxr-ul, are ghidonu mai sus si ca cbr - f -ul.... singurul lucru care nu mio placut era aspectul, deh, model din 92, far urat, rezervor ingust, pun pariu ca modelele mai noi cu 2 faruri is mai frumoase bafta in alegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Ce sa iti zic: depinde ce doresti. ZX7R e o motocicleta sport super mistoaca. VFR e un tourer sport. Personal as alege ZXR fara sa stau pe ganduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 (editat) Ce sa iti zic: depinde ce doresti. ZX7R e o motocicleta sport super mistoaca. VFR e un tourer sport. Personal as alege ZXR fara sa stau pe ganduri. ..fa-ma si pe mine sa-mi schimb parerea! am vazut de pe forum ca ai avut gsx600f, de ce ai trecut la sport? Editat Octombrie 18, 2006 de bogdan kawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 parerea mea dupa mai mult de 10000km facuti cu zx 750: fiabilitate super, in afara de pompa de apa care a necesitat inlocuirea, nu a fost nevoie nici macar de reglarea carburatoarelor. Porneste, consuma, trage si suna la fel ca in momentul in care am achizitionat-o. A inceput sa curga putin un semering de la furca fata, dar la cat costa si cat de usor se schimba, nu stiu daca poate fi luat in calcul. Mai greu e pt cineva neobisnuit, sa se invete cu suspensia dura si pozitia joasa la ghidon, dar dupa acomodare nu mai vrei altceva. Se apleaca foarte usor controlabil si este stabila pe traiectorie chiar daca soseaua prezinta denivelari. O sa o schimb la un moment dat, doar pt ca vreau una mai puternica si eventual mai usoara, nu ca as avea ceva de reprosat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Octombrie 19, 2006 Autor Share Postat Octombrie 19, 2006 parerea mea dupa mai mult de 10000km facuti cu zx 750: fiabilitate super, in afara de pompa de apa care a necesitat inlocuirea, nu a fost nevoie nici macar de reglarea carburatoarelor. Porneste, consuma, trage si suna la fel ca in momentul in care am achizitionat-o. A inceput sa curga putin un semering de la furca fata, dar la cat costa si cat de usor se schimba, nu stiu daca poate fi luat in calcul. Mai greu e pt cineva neobisnuit, sa se invete cu suspensia dura si pozitia joasa la ghidon, dar dupa acomodare nu mai vrei altceva. Se apleaca foarte usor controlabil si este stabila pe traiectorie chiar daca soseaua prezinta denivelari. O sa o schimb la un moment dat, doar pt ca vreau una mai puternica si eventual mai usoara, nu ca as avea ceva de reprosat. Multumesc de raspuns si eu inclin tot spre zx7r , vfr l-as fi vrut pentru simplul fapt ca sta pasagerul mai comod A ta din ce an este ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 19, 2006 Share Postat Octombrie 19, 2006 ..fa-ma si pe mine sa-mi schimb parerea! am vazut de pe forum ca ai avut gsx600f, de ce ai trecut la sport? Poi: 1. puterea 2. manevrabilitatea 3. cand sunt intr-o depasire si am 160 .. in 2 secunde daca vreau, trec de 200. Iti poate salva viata 4. arata bine 5. in oras consuma mai putin Si vreau sa zic ca pasagera mea sta mai bine pe el decat pe suza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan kawa Postat Octombrie 20, 2006 Share Postat Octombrie 20, 2006 Poi: 1. puterea 2. manevrabilitatea 3. cand sunt intr-o depasire si am 160 .. in 2 secunde daca vreau, trec de 200. Iti poate salva viata 4. arata bine 5. in oras consuma mai putin Si vreau sa zic ca pasagera mea sta mai bine pe el decat pe suza! difer de putere, in cazul de fara 120 vs.100 nu conteza f. mult! in general ce are in plus/minus un sport de 100cai vs. un s/t de 100cai? in plus: 1. confort/siguranta la viteze mai mari de 160 2.sta mai bine pe curbe 3. are un plus mic in acceleratie/demaraj in minus: 1. confort la drum:- lung/ oras cu pasager si bagaje diferenta "de putere" si faptul ca sta mai bine pe curbe luate tare.....nu face cat confortul. acum depinde si pt. ce-ti iei motorul. daca ti-l iei sa te dai in timpul liber si sa te faci cu amg-ri sau daca ti-l cumperi sa pleci cu el la plimbare (munte/mare/intruniri cu bagaj si femeie) si sa-l folosesti zi de zi ca mijloc de transport de "colocolo" de ex sa te duci la frizer, adica sa renunti la masina (cazul meu, cei drept am fost si fortat de nevasta ) AsubayaH ia-ti s/t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.