tyby_90 Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Salutare, sunt obligat sa postez aici, am mai lasat posturi si am auzit cateva pareri, deoarece: Sambata 14.mai 2011, eu su suzi a mea fzr 600R 1994, am iesit la o tura( in mintea mea, ii dau prima oara sa vad cat poate pe drept... mentalitate de meltean stiu...) ajung pe A1, trag de ea, am ajuns pe la 200-210, am mentinuto 10-20 de secunde, dupa aceea am lasato pe la 130, cand o las, realizez ca motorul se cam opintea, si se auzea unpic ciudat mai gros, mai ciudat, se auzea a "mers in 3", cand trag de acceleratie, numai avea nici putere, avea ceva dar foarte slab, si zgomotul accentuat. Ajung la km 23, urc pe pod, la giratoriu trag pe dreapta, ma dau jos... o las sa mearga ... mergea ciudat, o opresc, astept 2-3 minute, cand ma uit jos sub ea facuse o mica balta de ulei, care curgea pe un epurator, cel care venea de la filtrul de aer. Imediam m-am gandit ca mi-a bagat ulei in filtru( ma gandesc ca e de rau .... cum sa fac ce sa fac??????/). Incerc sa o pornesc, dau la automat, porneste, perfect, acelasi zgomot, dar pe langa zgomot, FUM, si ce fum... o opresc. ma gandesc cum sa fac sa ajung la filtrul de aer( aveam 1 patent 1 cheie de 10, o surubelnita .... si o cheie de 14-17). Reusesc sa ajung la el intr-un final, il scot, plin de ulei, in airbox, era ceva ulei pe fund, strat de 3-4 mm, bag o carpa il sterg cat de cat, si pun o alta provizoriu pe fost de filtru sa nu traga vreo prostie in admisie, ii pun capacul, cu gandul sa ajung acasa. zis si facut, le pun de forma, rezervorul il frind doar din fata, o pornesc, fum parca mai putin dar zgomotul lafel, plec dupa loc, lafel lipsita total de vlaga, ies pe autostrada iar, treapta a-1-a ....2.3.4.5.6, dar nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000, si asta progresiv, cand ciupeam acceleratia mai mult, tonalitatea se ingrosa si mergea ca un motor inecat, care nu reuseste sa se tureze. buuun, merg cei 10-20 km de autostrada pe banda de urgenta, cu a 6-a la 3000, la micile pante, ii dadeam a 5-4-3-a ca nu avea putere, intru in oras, ajung pe timisoara, lafel ma chinuiam sa nu incurc circulatia, motorul nu se tura, fum parca nu scotea atat de rau... si la semafor la Afi, cand sa plec ... motorul si-a revenitcomplet, parca il schimbasem, se tura exact ca inainte, acelasi mers statea la relanti. Ajung acasa caut pe net: "Ulei in filtru de aer" , pareri , necesita segmentare,, ... mii si mii de pareri ( dar pe un forum de masini) , nu am gasit nimik de moto. caut cateva numere de service-uri, sun un baiat, imi zice ca sigur e de la carburatoare ca a tras ceva din benzina, si s-a blocat cuiul ponto.... si ca trebuiesc curatate si sincronizate dupa carb si o sa fie ok, si un filtru de benzina pe furtun. mmmda, deja aveam o parere, cu toate ca nu inteleg dc a bagat ulei in filtru. il mai sun pe ink unu, asta o ia pe parte a de compresie, de bujii de ....mmda nimik concret. ma apuc sa ii spal filtrul de aer, desfac bujiile toate negre si uzate din cale afara, mai aveau foarte putin electrod dinala din centru, le curat, si el pun laloc, o pornesc mergea brici... Mentionez ca ... am mai facut drumuri cu ea, ce-i drept mai lungi dar nu i-am dat cum i-am dat azi, decat o singura data, tot pe A1, si am patit lafel doar ca atunci si-a revenit mult mai rpd, si nu m-a interesat sa aflu ce are... VREAU PARERI, astept sfaturi, carburatoarele sunt sincronizate de 1 luna, merg brici, consuma putin, trage ca nebuna.... NU STIU CE SA FAC???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 schimba bujiile,daca e dus electrodul degeaba tot il cureti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 (editat) Din ce am citit printre cuvinte (nu te supara, da vorba multa - saracia omului), zic eu: carburatie/amestec reglat incorect, ceea ce duce la bujii futate - cum zici tu ca ti le "mananca" -ceea ce duce ca una din ele nu mai da scanteie - ceea ce duce la faptu ca benzina tot vine din carbu ala, cand meri cu 200 baga benzina o gramada daca nu chiar doua gramezi, ceea ce duce la benzina in cilindru, care trece de segmenti, care ajunge in baia de ulei, trece pe langa ralanti, rezulta ca nivelu uleiului creste, ceea ce duce la ulei in airbox. Daca e prea mult, ajunge si pana la filtru, insa trebuie sa fie foarte multa benzina ca sa ajunga la filtru. Deci, da jos uleiu si filtru, regleaza carburatia si fa cateva slujbe la sf Biserica ca sa nu se fi futut motoru de la atata ulei diluat cu benzina PS: de aia imi place mie injectia in detrimentu carburatiei E foul proof Editat Mai 16, 2011 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tyby_90 Postat Mai 16, 2011 Autor Share Postat Mai 16, 2011 Din ce am citit printre cuvinte (nu te supara, da vorba multa - saracia omului), zic eu: carburatie/amestec reglat incorect, ceea ce duce la bujii futate - cum zici tu ca ti le "mananca" -ceea ce duce ca una din ele nu mai da scanteie - ceea ce duce la faptu ca benzina tot vine din carbu ala, cand meri cu 200 baga benzina o gramada daca nu chiar doua gramezi, ceea ce duce la benzina in cilindru, care trece de segmenti, care ajunge in baia de ulei, trece pe langa ralanti, rezulta ca nivelu uleiului creste, ceea ce duce la ulei in airbox. Daca e prea mult, ajunge si pana la filtru, insa trebuie sa fie foarte multa benzina ca sa ajunga la filtru. Deci, da jos uleiu si filtru, regleaza carburatia si fa cateva slujbe la sf Biserica ca sa nu se fi futut motoru de la atata ulei diluat cu benzina PS: de aia imi place mie injectia in detrimentu carburatiei E foul proof Scuze e defect profesional, sunt scriitor, mii de scuze pentru vorba "lunga". Ai idee unde as putea face operatiunea cu carburatoarele? Te cred, in legatura cu injectia, dar injectia inseamna an dupa 2001 cel putin, ceea ce implicit inseamna bani suplimentari, cu toate ca la cat am bagat in ea... cred ca imi luam o injectie. Mercy mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Scuze e defect profesional, sunt scriitor, mii de scuze pentru vorba "lunga". Ai idee unde as putea face operatiunea cu carburatoarele? /index.php?/forum/216-oferte-de-service-in-romania/ Te cred, in legatura cu injectia, dar injectia inseamna an dupa 2001 cel putin, ceea ce implicit inseamna bani suplimentari, cu toate ca la cat am bagat in ea... cred ca imi luam o injectie. Mercy mult! Si in 84 erau mobre cu injectie, ghiceste tu firma care facea asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 16, 2011 Share Postat Mai 16, 2011 Si in 84 erau mobre cu injectie, ghiceste tu firma care facea asa ceva stiu eu stiu eu.. nenea... nenea aaa kavasanki nu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.