bicicleta Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Salutare am si eu o intrebare poate cineva imi da niste idei Am un GS 500 si anul trecut in primavara i-am resegmentat motorul si am schimbat simeringurile de supape... am mers cu ea vre-o 2-3000 de km, in fine cand se incalzeste apare un pacanit, in sarcina si pe loc la decelerare o bataie la motor de la cilidrul stang se pare (cilindrul stang cum stai pe motoreta) nus exact de cand, cert este ca am dat jos motorul l-am desfacut si am inceput sa verific jocul pistoanelor si al bielelor. Surpriza este ca in afara de niste kalamina pe pistoane totul este ok au un mic joc pe care stiu ca trebuie sa il aiba. Cilindri si pistoanele nu au nici o zgarietura si sunt intregi sunt identici intre ei nu prezinta unul o uzura mai mare ca celalalt. O alta chestie pe care au remarcat-o prietenii mei, cand mergeam la drum cu motoreta era faptul ca imi mai scotea niste fum cand mergeam dar pe decelerare (frana de motor). dar pe accelerare in sarcina sau pe loc nu mai scoate fum ca deh doar am segmentat-o. Intrebarea mea este... Poate sa nu aiba nimic motorul si zgomotul sa fie de undeva din cutie? zgomotul clar este pe partea stanga. iar dupa ce segmentez motorul nu imi mai scoate fum la accelerare dar imi scoate pe decelerare? Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicicleta Postat Mai 19, 2011 Autor Share Postat Mai 19, 2011 Nu. lantul de distributie este pe mijloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Alte probleme la distributie: scaun supapte, culbutori, tacheti, scaun axa cu came, etc. Toate astea apar de la temperaturi inalte si ulei putin/prost. Daca a fost nevoie de o resegmentare, probail asta era cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 Fumul pe de deceleratii indica de obicei probleme la semeringuri si/sau ghidurile tijelor supapelor. Bataile la un singur cilindru pot proveni de la cuzinetii bielei. Ride SAfe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 mie imi place solutia aia maxima cu prea putin ulei (ma rog, atata timp cat nu e aprins becul de presiune si nu ai ulei de transmisie in motor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 cuzinetii de biela....sau bolt piston.....semeringurile de supapa schimbate admisie ,evacuare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicicleta Postat Mai 21, 2011 Autor Share Postat Mai 21, 2011 Va multumesc pt idei, am sa inaintez cu investigatiile pe viu zilele urmatoare spor in toate cele tuturor si fara evenimente neplacute Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.