Sari la conținut

Probleme carburatie


Postări Recomandate

Salut

Zilele trecute am scos motorul de la iernat(primavarat), si dupa o foarte indelungata vreme de stat, de prin noiembrie, fara sa il pornesc intampin urmatoarea problema, insa trebuie sa specific faptul ca pana sa intre in iernat i-am golit carburatoarele, l-am tinut pornit pana s-a oprit din lipsa combustibil, iar ziua urmatoare l-am innecat si asa a ramas pana acum.

Acum cand i-am curatat bujiile, verificat distanta de 0,6 mm cum scrie in manual, insa tot mi le uda excesiv, pana cand m-am hotarat sa dau carburile jos si sa le verific ochiometric, dupa care le-am montat inapoi, am recuratat bujiile, si dupa ceva probleme de alimentare(un furtun de benzina sugrumat) si reincarcarea bateriei am reusit astazi 28 mai 2011 sa il pornesc.

AICI buba!

A pornit dind in branci dar dupa putina comvingere si insistenta actionata asupra butornului de demarare am reusit sa il pornesc, fara acceleratie sau soc.

Apoi a inceput usor turatia sa urce, si sa urce, pana la 9 mii de ture, fara sa umblu la absolut nimic, acceleratie sau soc sau altceva.

Am hotarat sa dau carburatoarele jos din nou si am observat ca galeria de admisie e uda la propriu de benzina.

Am tinut motorul pornit cu pompa de benzina nealimentata, si cu benzina oprita, si a inceput sa scada turatia probabil pe masura ce se termina benzina

Tin sa precizez ca am desurubat relantiul pana am ramas cu surubul in mana, aveam rateuri, mers foarte neregulat al motorului, iar eu cred ca vine benzina in exces (probabil nivelul din carburatoare este prea mare), ceea ce cred eu ca duce la cresterea turatiei si mersul neregulat, rateuri etc.

Aer fals nu cred ca trage, fiindca am verificat asta si restrans colierele dintre carburi si motor.

Acum am dat din nou carburatoarele jos, o sa le desfac si o sa le curat, insa nu am idee cum sa verific nivelul sau sa indentific daca am alta problema.

Motocicleta este un Suzuki RF 400 din '95 cu VC (Valve control), acelasi motor existent si pe banditul de 400.

Va rog spuneti-mi daca ati intampinat probleme de genul asta si eventulae solutii.

Multam!

Editat de Mooaaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de ce te'ai apucat sa demontezi carburatoarele singur, fara sa stii ce anume trebuie verificat si corectat. Cel mai probabil in prima faza ai avut un plutitor blocat, lucru dealtfel foarte frecvent dupa stationari indelungate, acuma insa, in urma interventiilor, ceva e gresit. Motorul nu se tureaza singur pana in 9000rpm doar din nivel prea mare. Roaga pe cineva care se pricepe sa te ajute la fata locului, nu aici pe forum. Nu ar strica sa ai si manualul de service la indemana.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum a spus si yo4hgx,este greu sa intlegi ce ai facu gresit acolo. Dar poti verifica sa nu ai ceva care blokeaza cursa la acceleratie,cablu,furtun etc. Totusi tind sa cred ca ai umblat pe la suruburile de sincronizare! Cel mai bun sfat,documenteaza-te sau sa fie cineva care stie cu ce se mananca pe langa acel motor! Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...