johnny_laslo Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) Buna, Am si eu cateva intrebarim, poate ma puteti ajuta. 1. Care ar fi turatia ok pentru mers in oras (avand in vedere ca racerea e cu aer) in oras dar si in afara orasului ? 2. Stiti cumva ce ar trebui sa fac pentru intretinerea lantului dar si pentru alte piese din metal care au mici urme de rugina ? Adica ce ce as putea sa le tratez. Motorul e cu 4 cilindrii de 600cc. Mersi. Editat Mai 29, 2011 de johnny_laslo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 (editat) Raspuns pt intrebarea 1. - specifica te rog ce este enduro, choper, sport tourer !? - ideal a fi sa ti constant turometru cam la jumate - 3500-4500 de rpm cred ca ar fi bine! Raspuns pt intrebarea 2. - lantul se da jos se curata cu: a ) intr-un bidon de 5 litri se pun 2-3 litri de motorina si se spala cu o pensula, dupa care se unge cu ulei b ) cu spray special de curatat lantul si perie speciala (aceste accesorii le gasesti pe louis) - intretinerea elementelor cu rugina: a ) rezervorul se poate curata fie prin electroliza fie prin umplerea sa cu 3-4 litri de feruginol si astupat la ambele capete, rotit din cand in cand si lasat cateva ore cam pe fiecare portiune cu rugina, fie prin introducerea unui lant moto in interiorul rezervorului (pot fi si pietre mici dar multe) si rotit foarte bine pana se duce toata rugina afara. B ) pt restu exista perii de sarma, smirghel, grund si vopsea! Editat Mai 29, 2011 de cs_05_hho Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Mai 29, 2011 Autor Share Postat Mai 29, 2011 Raspuns pt intrebarea 1. - specifica te rog ce este enduro, choper, sport tourer !? - ideal a fi sa ti constant turometru cam la jumate - 3500-4500 de rpm cred ca ar fi bine! Raspuns pt intrebarea 2. - lantul se da jos se curata cu: a ) intr-un bidon de 5 litri se pun 2-3 litri de motorina si se spala cu o pensula, dupa care se unge cu ulei b ) cu spray special de curatat lantul si perie speciala (aceste accesorii le gasesti pe louis) - intretinerea elementelor cu rugina: a ) rezervorul se poate curata fie prin electroliza fie prin umplerea sa cu 3-4 litri de feruginol si astupat la ambele capete, rotit din cand in cand si lasat cateva ore cam pe fiecare portiune cu rugina, fie prin introducerea unui lant moto in interiorul rezervorului (pot fi si pietre mici dar multe) si rotit foarte bine pana se duce toata rugina afara. B ) pt restu exista perii de sarma, smirghel, grund si vopsea! Mersi de raspuns. E vorba de un xj600 diversion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 in acest caz - intre 3500-4500 rpm la mers constant cred ca este numai bun! sa nu o ti mult la relanti si sa nu abuzezi de turatii stand pe loc - ulei bun si mers intins va fi numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnny_laslo Postat Mai 30, 2011 Autor Share Postat Mai 30, 2011 Mersi mult. "sa nu o ti mult la relanti si sa nu abuzezi de turatii stand pe loc" asta e din cauza racirii cu aer a motorului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 Mersi mult. "sa nu o ti mult la relanti si sa nu abuzezi de turatii stand pe loc" asta e din cauza racirii cu aer a motorului ? da din cauza racirii pe aer a motorului - daca sta pe loc nu o sufla vantu si implicit nu are racire buna pentru o perioada indelungata de functionare la relanti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.