sklipy Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 (editat) Salut, am cateva intrebari.Imi cer scuze daca s-a mai discutat, dar nu am vazut. 1.Daca pun aprindere electronica pe hoinar, nu se caleaza motorul mai usor ? 2.S-ar putea face ceva racire pentru hoinar ? 3.Cum mai pot scoate ceva cai din hoinar ?, s-ar simti un filtru sport fata de o sita. Vreau avantaje si dezajantaje daca sunt. -motorul este pus pe un kart -este stoc, doar largite unpic jiglerele Editat Iunie 1, 2011 de sklipy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Iunie 1, 2011 Share Postat Iunie 1, 2011 Salut, am cateva intrebari.Imi cer scuze daca s-a mai discutat, dar nu am vazut. 1.Daca pun aprindere electronica pe hoinar, nu se caleaza motorul mai usor ? 2.S-ar putea face ceva racire pentru hoinar ? 3.Cum mai pot scoate ceva cai din hoinar ?, s-ar simti un filtru sport fata de o sita. Vreau avantaje si dezajantaje daca sunt. -motorul este pus pe un kart -este stoc, doar largite unpic jiglerele 1. Daca pui aprindere electronica nu vad de ce s-ar cala motorul, ba din contra , motorul va functiona mai rotund. 2. Racirea lui cred ca este suficienta, dar daca mergi pe combustibil cu cifra octanica mai mare , si la turatii mult mai mari decat normal, bine, asta daca modifici motorul, ai nevoie de ceva racire mai sanatoasa, ar merge facuta o carcasa peste cilindru , in care sa se afle o paleta , care sa traga aer pe o parte si sa il scoata pe cealalta parte dupa ce traverseaza aripioarele de racire. paleta sa fie actionata de o fulie care sa fie montata pe volanta. Ca sa intelegi exact despre ce spun, cauta Velorex pe google. Trebuie sa gasesti o masina, cu 3 roti , defapt un cadru metalic , invelit cu o prelata cu motor de jawa de 250 sau 350 si cu astfel de modificare la sistemul de racire. 3. Ca sa mai storci ceva putere din motor, poti face mai multe chestii, lustruieste oglinda biela, alezeaza cilindrul si baga un piston mai mare, cauta si vezi care este cel mai mare piston care poate intra fara sa subtiezi prea mult camasa. Mareste ferestrele de transfer, lustruieste oglinda gatul de admisie , monteaza aprinderea electronica , recalculeaza traseul tobei , usureaza pistonul , si cred ca mai merge marit si raportul de compresie,dar astea merg numai prin testari...deci trebuie sa ai ceva piese la dispozitie, foloseste benzina speciala pentru curse si abia apoi o sa aiba rost filtrul ala sport, aaaaaaa si incearca adaptarea unui alt carburator, gandit pentru cilindreea respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sklipy Postat Iunie 2, 2011 Autor Share Postat Iunie 2, 2011 Pai din ce stiu eu, daca pun aprindere electronica urca mai sus in ture.De aceea am zis de calatul motorului.Cand te referi la lustruit admisia, spui la acel cot care face legatura intre carburator si cilindru ? Oare daca as intoarce cilindrul sa fie cu carburatorul in fata si cu evacuarea in spate nu ar fi ceva mai bine ? teoretic ar primi aer rece si ar intra fortat aerul ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 Oare daca as intoarce cilindrul sa fie cu carburatorul in fata si cu evacuarea in spate nu ar fi ceva mai bine ? teoretic ar primi aer rece si ar intra fortat aerul ..... :crack: :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 .......ce-i drept.......doar prin experimente de genul asta poate progresa mecanica moto..... Multi oameni sunt ciudati pe lumea asta. Mie-mi place sa cred ca sunt neintelesi......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sklipy Postat Iunie 2, 2011 Autor Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) Nu inteleg, am intrebat.....si ma gandeam ca ar fi sanse ( asta daca mergi ceva mai tare ) sa lucreze ca si turbina(logic, nu o sa bage bari ca am intors eu cilindrul.).Explicati de ce nu merge... 0:29 , la asta ma refeream. Editat Iunie 2, 2011 de sklipy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) uite-te foaaarte atent la animatia care ti-am pus-o in postul meu, poate ai sa intelegi principiul de functionare al unui motor in 2 t. si poate ai sa iti dai seama de ce nu merge modificat cum vrei tu Editat Iunie 2, 2011 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sklipy Postat Iunie 2, 2011 Autor Share Postat Iunie 2, 2011 Pai eu inteleg principiul, dar eu stiam ca si la masini e acel principiu, si acolo merge treaba cu turbina.Deci, pana la urma sa inteleg ca si daca as intoarce cilindrul nu s-ar simiti nici o schimbare, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 2, 2011 Share Postat Iunie 2, 2011 (editat) mai hombre, intelegi ca curca in craci, daca zici ca si la masini este acelasi principiu ca la 2t, in afara de trabant, wartburg si ce au mai fost in 2t, ideea e ca la motorul in 2t nu poti sa ii intorci setul ca sa ii faci turbo, cilindrul are si el niste ferestre in el, transfere care trebuie sa se alinieze cu carterele, pistonul are stifturile de blocare a segmentilor in asa fel incat sa pice intre ferestre, biela impreuna cu boltul pica intr-un anumit unghi pentru a iesi mai usor din pms, etc etc daca ai fi inteles principiile unu motor in 2t nu ai mai fi zis ca este la fel ca la masini, unde ai 4 t si restul tacamului kartistul ala nu a facut decat sa ii scurteze viata motorului, sper ca ai inteles ceva acum... Editat Iunie 2, 2011 de schumydan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Salut, am cateva intrebari.Imi cer scuze daca s-a mai discutat, dar nu am vazut. 1.Daca pun aprindere electronica pe hoinar, nu se caleaza motorul mai usor ? 2.S-ar putea face ceva racire pentru hoinar ? 3.Cum mai pot scoate ceva cai din hoinar ?, s-ar simti un filtru sport fata de o sita. Vreau avantaje si dezajantaje daca sunt. -motorul este pus pe un kart -este stoc, doar largite unpic jiglerele 1. Pune aprindere electronica, iti imbunatateste functionarea atat la ture joase cat si la ture mari. Faptul ca poti creste in turatie cu aprindere electronica si cu platina nu, se datoreaza limitarilor mecanice ale platinei. Crezi ca iti merge bine cu platina cand o incarcatura se aprinde si una nu? Cu aprindere electronica toate incarcaturile se aprind, asa ca ai o crestere de randament de 5%-7% folosind aprinderea. Foloseste o bujie adaptata motorului si regleaza-i electrozii la distanta ok. 2. Racirea o faci avand un amestec corect, si atunci nu se incinge. Cu cartul nu stai la semafor, asa ca daca nu ii obturezi din greseala racirea cu aer, nu trebuie sa ai probleme 3. metode de marit puterea, ce au mai spus ante-scriitorii - foloseste ulei 2T ce ai tu mai bun, de competitie si neaparat sintetic - benzina normala ar trebui sa fie ok, metalurgia motorului de hoinar nu e facuta sa reziste la benzinele cu CO ridicata, si trebuie sa ai compresie peste 10:1 sa poti folosi avantajele benzinelor cu mult etanol, de competitie. - galeria de admisie lustruita - ferestrele din cilindru sa nu aiba muchii taioase, se rotunjesc f.f. fin - carburator de japoneza adaptat cilindreei respective si galeriei de admisie. O sa ai un amestec mult mai bine pulverizat decat cu carburile de comuniste in general, de aici o crestere de randament. - compresia sa o ai cea prescrisa, nu creste compresia ca din ce scrii, nu esti in stare sa controlezi o compresie marita. - toba sa o ai facuta cum trebuie, sa intre in rezonanta la turatia la care mergi in competitie. - Pune ce filtru de aer vrei K&N samd, insa tot sistemul filtru-carburator-toba trebuie sa fie acordat impreuna. Faptul ca ai marit jiclorul a dus la o imbogatire a amestecului, o falsa senzatie de putere in ture medii si un top-speed care a scazut. Astea poti sa le faci cu o investitie de cateva milioane, si nu prea ai de modificat la valorile stock ale motorului. Mai gandeste-te un pic la ce pinion de atac ai, poate scoti ceva si de acolo cu un dinte in plus sau in minus in functie de circuit - dinte in minus pe circuite virajate si dinte in plus pe circuite cu multe linii drepte. Cauciucurile. Aerodinamica este cruciala, aici poti castiga chestii facand test de turbulente sufland cu ceata artificiala si vezi unde faci turbulente si te gandesti cum sa elimini. Mai mult scoti din aerodinamica decat din puterea motorului. Schimbi casca, hainele de pe tine. Daca slabesti 2kile creste kw/kg, si se simte, fiind un motor mai slabut. E concurs de kart, nu de drag, asa ca nu sta totul in putere, ai o privire de ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 lasa-l feri ca l-ai zapacit de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sklipy Postat Iunie 3, 2011 Autor Share Postat Iunie 3, 2011 Uleiul eu zic ca este ok, Mobil1 sintetic pentru 2t.Galeria de admisie, cu ce o lustruiesc ( adica ce material am nevoie sau este o unealta speciala ?), eu ma gandesc la un smirghel foarte fin.Si.....cum calculez traseul tobei ? Multumesc pentru raspunsuri si timpul acordat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 3, 2011 Share Postat Iunie 3, 2011 Incepi cu smirgelul, termini cu o perie de slefuit din pasla fina prinsa in bormasina, cu pasta de slefuit. Cu toba de 2T cam devi semi-expert indata ce ti-a reusit prima toba buna, si expert dupa a 2-a :-)) Cauta pe net mai intai despre functionarea tobelor 2T, si apoi despre proiectarea tobelor 2T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Uleiul eu zic ca este ok, Mobil1 sintetic pentru 2t.Galeria de admisie, cu ce o lustruiesc ( adica ce material am nevoie sau este o unealta speciala ?), eu ma gandesc la un smirghel foarte fin.Si.....cum calculez traseul tobei ? Multumesc pentru raspunsuri si timpul acordat. Daca pui motorul imvers nu o sa mergi in spate? Va fi cam greu sa te obisnuiesti( s-au schimbi sensul de rotatie al motorului ?) Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sklipy Postat Iunie 5, 2011 Autor Share Postat Iunie 5, 2011 (editat) Pai era vorba ca intorc doar cilindrul, nu tot motorul.Dar nu il mai intorc din motivele enumerate mai sus. Editat Iunie 5, 2011 de sklipy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.