vlad58 Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 De fapt tu nu intelegi nimic pentru ca iar ai uitat sa-ti iei pastilele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 (editat) @Yuk sa revenim diametru dublu inseamna circumferinta dubla, asta am afirmat, asta ai combatut de ce nu recunosti ca tu ai lipsi la geometrie, nu eu, hai ca toti mai facem greseli din graba nu incerca s-o intorci ca la Ploiesti. Asfalt curat hai! recunosc ... pare ca ai dreptate Editat Ianuarie 31, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 (editat) stai sa fac calcule...... » Post actualizat in 31 Jan 2015 18:43dupa 6 beri... nu stiu ce sa mai cred. Editat Ianuarie 31, 2015 de Crazy Angel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Sa incercam asa: Relatia intre viteza, mile pe ora, nu conteaza se fac transformari: (v_mph) = (Turatie(n) x diametru roata(inch)) / (336 x final drive ratio x gear ratio), pentru o anumita turatie si treapta, n/turatia si numitorul sunt constante, atunci V= nxD/c=NxD , sa zicem o viteza, mile, km... 50=NxD, daca dublezi diametru D=2D X(viteza necunoscuta) =Nx2D faci raportul membrilor celor doua relatii, 50/X= NxD/Nx2D , simplificari si rezulta X=100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.