XorX Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 (editat) este vorba de o yamaha pw (2 timpi) cu urmatorul comportament: -tinuta dreapta sau inclinata spre stinga merge f bine, tine ralantiul cum trebuie -inclinata spre dreapta sau pe coborire moare motorul la ralanti (are ambreiaj centrifugal, nu o poti tine din acceleratie, ma rog, un copil nu poate) -pusa spre deal se tureaza singura Din cauza ca-i variaza ralantiul ma gindesc ca i-a ramas plutitorul blocat. Alte idei? In poza e carburatorul si marcate sunt doua furtune care nu duc nicaieri, care e treaba cu ele? Editat Iunie 19, 2011 de XorX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 19, 2011 Autor Share Postat Iunie 19, 2011 daca aveam motorul in sufragerie cred ca da:) apropos de desfacut, lucru care se va intimpla we viitor, partea de sus prnsa in doua suruburi, unde intra acceleratie si socul dupa desfacerea suruburilor ramine "intreaga" sau or sa iasa toate "toate alea"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 19, 2011 Autor Share Postat Iunie 19, 2011 aha, deci esti de parere ca e blocat plutitorul in caz ca nu apar alte pareri pina in we viitor o sa desfac paharul reglez plutitorul si pozitia "needle jet" (nu stiu cum ii zice in romana) o pozitie mai jos pentru un amestec mai putin bogat (asa zicea pe thumpertalk ca modelul asta are reglajul standar prea bogat) va astept cu pareri cum e cu furtunele fara destinatie, ce draq de rol au alea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Furtunul de sus e de supraplin - daca nu mai inchide plutitorul, pe acolo evacueaza benzina in exces (sau daca intorci carburatorul cu fundul in sus ) Cel de jos e pentru golire, ca sa nu curga benzina pe motor cand desfaci surubul de golire de langa el. Comportamentul e ciudat, merita verificat plutitorul si curatat carburatorul cu ocazia asta. PS - de unde ai luat motorul ? Vreau si eu o Yamaha PW, ca acum il chinui pe fi'miu cu o chinezarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 19, 2011 Autor Share Postat Iunie 19, 2011 cu ala de jos nu am inteles cum functioneaza ca nu a iesit nimic pe el pina nu am dat surubul afara ca sa golesc paharul.... vezi aici poate o mai au (dar e roz... o sa te mai coste un spray si o husa de sa ) http://www.offroadparts.ro/index.php//Motociclete/Second/YAMAHA-PW-80-1994 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 (editat) aha, deci esti de parere ca e blocat plutitorul in caz ca nu apar alte pareri pina in we viitor o sa desfac paharul reglez plutitorul si pozitia "needle jet" (nu stiu cum ii zice in romana) o pozitie mai jos pentru un amestec mai putin bogat (asa zicea pe thumpertalk ca modelul asta are reglajul standar prea bogat) va astept cu pareri cum e cu furtunele fara destinatie, ce draq de rol au alea? atunci cand o rastorni, benzina va curge prin furtun, iar sansele sa curga pe esapamentul incins sau in cilindru, vor fi mai mici. La mine furtunul ala are o bifurcare, unul merge sub sa, iar celalalt in jos, indiferent cum ai rasturna mobra, preaplinul curge pe furtun. Nu cred ca trebuie sa reglezi acul de dozaj decat daca bujia are o culoare care indica un amestec prea sarac sau prea bogat... daca ai probleme la relanti si nu in sarcina... ala ar trebui coborat daca orificiul prin care trece este uzat/largit si prin conicitatea lui compensezi uzura aia Editat Iunie 20, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iunie 27, 2011 Autor Share Postat Iunie 27, 2011 totusi nu cred ca e plutitorul blocat, si de ce: - daca ar fi blocat pe inchis nu ar lasa sa se umple paharul lucru care se intimpla, am dat surubul de scurgere afara si curge benzina normal - daca ar fi blocat pe deschis ar trebui sa lase benzina sa treaca si fie sa dea pe la prea-plin fie sa inunde motorul ceea ce nu se intimpla Cred ca de fapt e infundat ceva pe acolo asa ca in we e programata la curatare. curatat, o groaza de mizerie, merge frumos dar totusi are doua probleme: aplecata pe dreapta sau spre vale ii scade turatia la ralanti, aprecata pe stinga sau indreptata spre deal ii creste turatia la ralanti si nu prea simte reglajul aerului, nu prea spre de loc si inca o chestie, parca revine cam greu din ture, e normal asta la un 2T? Este fenomenul prin care se explica si lipsa de frina de motor la un 2T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 plutitorul nu se "blocheaza", in cursa lui el se ingradeste pe boltul in care culiseaza, asa apare un mers anormal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.