el_nynios Postat Iulie 18, 2011 Autor Share Postat Iulie 18, 2011 Pai asa e ... ti-am si spus mai sus. Faptul ca ai mutat cuiele de la unul la altul ... doar ai amanat inevitabilul ... Daca cumperi baterie noua de carburatoare ... nu stii ce e in ele ... (deobicei piese lipsa sau deja schimbate cu unele mai proaste) Sfatul meu este sa-ti comanzi pe net kitul de cuie ponto cu tot cu scaune si oringuri ... Bafta! poi mam uitat dupa kituri de reparatie dar nu are si jet nedlle adioca asta ce is uzate la mine ( pesa 6din imagine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 mai bine cumpara noi piesele, cel mai ideal e asa....nu inteleg cum ar vrea unii sa mearga motoarele cum trebuie daca fac numai carpeli...am avut si comuniste si nu aveam probleme cu ele, cand ceva se strica cumpara nou, nu mai incerca cu carpeli.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 @el_nynios Faci confuzie ... jet needle e acul de la tubul ventouri (piesa 6 din schema) si cuiul ponto e cel care inchide benzina in camera de nivel. Ambele se gasesc originale (sau aftermarket - adica facute de alta firma) noi noute. Daca vrei sa-ti functioneze motorul aproape ca nou trebuie sa schimbi urmatoarele: 1. toate cele 4 jet needle-uri 2. toate cele 4 bucse de alama prin care terce jet needle-ul din tubul ventouri 3. toate cele 4 membrane 4. kitul de garnituri pentru toate cele 4 carburatoare. Stiu ... e foarte scump, cu mult peste pretul unei baterii de carburataore SH. Te duce undeva pe la 250-300 de euro tot ce ti-am scris mai sus. Depinde cat de mult iti iubesti motorul ... si cat de mult vrei sa-l ti. Daca vrei sa faci carpeala, e si asta o varianta, dar nu va merge niciodata ca inainte. Daca gasesti exact acelasi tip de carburatoare ... la 150 lei, cum spui, merita mai degraba solutia asta, dar sunt 50% sanse sa mearga, 50% sanse sa nu mearga ... depinde ce e in ele. Din experienta iti spun ca o baterie de carburatoare SH este o baterie din care s-au luat piese pentru alta functionala ... si s-au pus inapoi piese vechi si nasoale. Evident, poate nu e asa, poate ai noroc si gasesti una buna ... dar banuiecca n-ai cum s-o desfaci inainte s-o cumperi ca sa verifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iulie 18, 2011 Autor Share Postat Iulie 18, 2011 pt moment e bine ca am gasit cauza ca efectul l-am experimentat destul . acuma intr-adevar am facut confuzie . jet nedlle-urile sunt uzate clar . cuiele pontoane le-am verificat sunt ok . am gasit jet nedle la 56 ron bucata . dar nu aveau si scaunele respective (bucsele de alama de care ziceai mai sus ) bateria ce am gasit-o eu este pe motor motorul fiind functional dar fara acte si omul o dezmembreaza este o solutie de compromis asta cu bateria de carburi .. dar na .. mai reflectez asupra ei . ai vreun link vreun site unde le gasesc .. jeturile si bucsele . ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Iti trebuie codul pieselor dupa documentatia fiche (sau ceva de genul asta) de la modelul tau. E practic, un fisier pdf, ca si manualul, dar la schemele explodata cu piese au coduri. Daca dai cautare pe gugle cu codul ala, gasestiimediat. Nu pot sa te ajut cu asta, pt ca eu am alt model si alta capacitate. Poti sa mai incerci la persoana de mai jos ... eu am mai comandat la ei, si au preturi bune. Nu dau numele firmei ca sa nu fac reclama ... Stefanescu George. Tel 0751910090 / 0762466935 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 (editat) pt moment e bine ca am gasit cauza ca efectul l-am experimentat destul . acuma intr-adevar am facut confuzie . jet nedlle-urile sunt uzate clar . cuiele pontoane le-am verificat sunt ok . am gasit jet nedle la 56 ron bucata . dar nu aveau si scaunele respective (bucsele de alama de care ziceai mai sus ) bateria ce am gasit-o eu este pe motor motorul fiind functional dar fara acte si omul o dezmembreaza este o solutie de compromis asta cu bateria de carburi .. dar na .. mai reflectez asupra ei . ai vreun link vreun site unde le gasesc .. jeturile si bucsele . ? pai daca e functional si functioneza bine poti cumpara carburatoarele alea second hand la mana a 2a ... rapid pana nu trece vara si mai si ramai cu o gramada de membrane de reserva Eventual cumperi de la dezmembrari o baterie , ii zici lu' ala sa-si sigileze suruburile cu picaturi de vopsea si daca nu merge bine le duci inapoi ... sau sa ti le monteze el Editat Iulie 19, 2011 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat August 1, 2011 Autor Share Postat August 1, 2011 revin iar cu carburatie mea simpatica .... am gasit de imprumut cava pese dintr-o baterie de carburi ..bunnn am schimbat acele de dozaj cuiele pontoane si surprizaaa.. nimik deosebit aceeasi chestie cilindru 2 nu o ia bujia varza fleasca .. dat iar jos carburile pus inapoi acolo cum era inainte cu titirezele originale acu am umblat la pilot screw. (zicea pe un site : suruburile de amestec in fata carburilor spre admisie ele regleaza amestecul si controleaza benzina il infiletezi amestec sarac il desfiletezi amestec bogat ,,, daca suruburile sunt in spatele carburilor la air box ele regleaza aerul infiletat amestec bogat desfiletate amestec sarac .. gresesc cumva ?) in manual zice ca pt reglaj sa fie la 1,5 ture toate ale mele erau la 2,5 aproape 3 ture .. bun ..le pun la 1,5 pe toate ..siiii nimik aceeasi chestie cilindru 2 nimik ea porneste asa in 3 nu sta la relatii daca trag de gaz un pic se tureaza si ramane la 4000 nu mai coboara .. reglez din relatii mai jos revine sub 2000 si da sa moara motorul mai reglez ajunge la 2000 ramane acolo accelerez siii de la 4000 numai coboara.. ce draci de amiaza are .. am verificat flansele nu sunt fisurate ... am scos bujia am bagat-o in fisa am dat la automat bujia da scanteie .. o pun inapoi pornesc testez tevile de evacuare cea de la 2 rece scot bujia ea fleasca nu e ulei e gaz . ce masa drakului pute sa ii faca mesteru lui mos craciun sa nu mai vrea deloc cilindru 2 ..ca doar inainte mergea bujiile arse cum trebe consum normal acu sare de 10 .. si colac peste pupaza mai stau si la drak in praznik de nui nici un service pe o raza de 150km ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aleks13 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 revin iar cu carburatie mea simpatica .... am gasit de imprumut cava pese dintr-o baterie de carburi ..bunnn am schimbat acele de dozaj cuiele pontoane si surprizaaa.. nimik deosebit aceeasi chestie cilindru 2 nu o ia bujia varza fleasca .. dat iar jos carburile pus inapoi acolo cum era inainte cu titirezele originale acu am umblat la pilot screw. (zicea pe un site : suruburile de amestec in fata carburilor spre admisie ele regleaza amestecul si controleaza benzina il infiletezi amestec sarac il desfiletezi amestec bogat ,,, daca suruburile sunt in spatele carburilor la air box ele regleaza aerul infiletat amestec bogat desfiletate amestec sarac .. gresesc cumva ?) in manual zice ca pt reglaj sa fie la 1,5 ture toate ale mele erau la 2,5 aproape 3 ture .. bun ..le pun la 1,5 pe toate ..siiii nimik aceeasi chestie cilindru 2 nimik ea porneste asa in 3 nu sta la relatii daca trag de gaz un pic se tureaza si ramane la 4000 nu mai coboara .. reglez din relatii mai jos revine sub 2000 si da sa moara motorul mai reglez ajunge la 2000 ramane acolo accelerez siii de la 4000 numai coboara.. ce draci de amiaza are .. am verificat flansele nu sunt fisurate ... am scos bujia am bagat-o in fisa am dat la automat bujia da scanteie .. o pun inapoi pornesc testez tevile de evacuare cea de la 2 rece scot bujia ea fleasca nu e ulei e gaz . ce masa drakului pute sa ii faca mesteru lui mos craciun sa nu mai vrea deloc cilindru 2 ..ca doar inainte mergea bujiile arse cum trebe consum normal acu sare de 10 .. si colac peste pupaza mai stau si la drak in praznik de nui nici un service pe o raza de 150km ... daca ai drum in bucuresti, daca ai cum sau cu ce sa o aduci IN BUCURESTI iti rezolv carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 revin iar cu carburatie mea simpatica .... am gasit de imprumut cava pese dintr-o baterie de carburi ..bunnn am schimbat acele de dozaj cuiele pontoane si surprizaaa.. nimik deosebit aceeasi chestie cilindru 2 nu o ia bujia varza fleasca .. dat iar jos carburile pus inapoi acolo cum era inainte cu titirezele originale acu am umblat la pilot screw. (zicea pe un site : suruburile de amestec in fata carburilor spre admisie ele regleaza amestecul si controleaza benzina il infiletezi amestec sarac il desfiletezi amestec bogat ,,, daca suruburile sunt in spatele carburilor la air box ele regleaza aerul infiletat amestec bogat desfiletate amestec sarac .. gresesc cumva ?) in manual zice ca pt reglaj sa fie la 1,5 ture toate ale mele erau la 2,5 aproape 3 ture .. bun ..le pun la 1,5 pe toate ..siiii nimik aceeasi chestie cilindru 2 nimik ea porneste asa in 3 nu sta la relatii daca trag de gaz un pic se tureaza si ramane la 4000 nu mai coboara .. reglez din relatii mai jos revine sub 2000 si da sa moara motorul mai reglez ajunge la 2000 ramane acolo accelerez siii de la 4000 numai coboara.. ce draci de amiaza are .. am verificat flansele nu sunt fisurate ... am scos bujia am bagat-o in fisa am dat la automat bujia da scanteie .. o pun inapoi pornesc testez tevile de evacuare cea de la 2 rece scot bujia ea fleasca nu e ulei e gaz . ce masa drakului pute sa ii faca mesteru lui mos craciun sa nu mai vrea deloc cilindru 2 ..ca doar inainte mergea bujiile arse cum trebe consum normal acu sare de 10 .. si colac peste pupaza mai stau si la drak in praznik de nui nici un service pe o raza de 150km ... daca afli buba zi si mie se unde era ca si a mea la fel face numai ca la mine e neagra bujia la cilindrul2 nu este uda ...in rest face identik cu a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat August 3, 2011 Autor Share Postat August 3, 2011 inca nu am dat de ea .. nu stiu ce ar putea fi ... nu mai am idei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 Apai si eu sunt interesat. Patesc acelasi lucru la un gsx f 750 din 92. Am incercat am curatat carburile, am si eu cuiele alea lungi cam uzate dar pe lateral undeva, am mai cumparat un moto pt piese, am mutat de pe una pe alta carburatoarele le-am sincronizat, verificat membranele-ok, ieri dupa ce am mers cu ea seara, dimineata am gasit balta de benzina sub moto. Clar ceva probleme la cuiele ponto. Cum aflu care din ele e de vina? Am comandat 3 membrane pt ca erau distruse pe o rampa de carburi, macar sa fac una dintre ele sa mearga bine. Ca sa comand si kit-uri de reparatie e cam mare cheltuiala pt motorul asta zic eu( adica 1-2 mai merge dar nu toate). Problema e alta,kit-urile de rep nu contin si cuiele alea pe care la ridica membranele, si alea de bronz in care inchid. Astea cum le gasesc? inainte facea cam asa: avea momente cand mergea bine la relanti, dar nu tragea la 4000 se plafona o perioada dupa care daca insistam mergea, daca bruscam gazul nici pe loc nu se tura parca dadea in nas asa. Si varianta b fara alte interventii din partea mea mergea aproape bine se tura binisor dar nu mai statea la relanti si in turatii joase parca mergea in 3, cred ca tot cilindrul 2 care mai dadea niste rateuri din cand in cand(a facut asta si cand le sincronizam scadea la 0 vacuumul dar o facea rar nu era constanta treaba) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 (editat) sa descoperi care cui nu inchide e simplu, dai carburatoarele jos si le conectezi la rezervor tinandu-le in pozitia in care se monteaza si astepti sa vezi din care curge benzina. daca vrei sa reconditionezi carburatoarele cel mai bine cumperi un jet kit stage 1 de la factory pro, contine 'cuiele' de dozaj si jiglerele si e vreo 100 de dolari. daca vrei poti cumpara de la ei si tuburile emulsoare 'nickel plated' mult mai bune si mai ieftine (100 dolari) decat cele stock. asta planuiesc sa fac si eu in curand. bafta! Editat Septembrie 1, 2011 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Septembrie 3, 2011 Autor Share Postat Septembrie 3, 2011 Apai si eu sunt interesat. Patesc acelasi lucru la un gsx f 750 din 92. Am incercat am curatat carburile, am si eu cuiele alea lungi cam uzate dar pe lateral undeva, am mai cumparat un moto pt piese, am mutat de pe una pe alta carburatoarele le-am sincronizat, verificat membranele-ok, ieri dupa ce am mers cu ea seara, dimineata am gasit balta de benzina sub moto. Clar ceva probleme la cuiele ponto. Cum aflu care din ele e de vina? Am comandat 3 membrane pt ca erau distruse pe o rampa de carburi, macar sa fac una dintre ele sa mearga bine. Ca sa comand si kit-uri de reparatie e cam mare cheltuiala pt motorul asta zic eu( adica 1-2 mai merge dar nu toate). Problema e alta,kit-urile de rep nu contin si cuiele alea pe care la ridica membranele, si alea de bronz in care inchid. Astea cum le gasesc? inainte facea cam asa: avea momente cand mergea bine la relanti, dar nu tragea la 4000 se plafona o perioada dupa care daca insistam mergea, daca bruscam gazul nici pe loc nu se tura parca dadea in nas asa. Si varianta b fara alte interventii din partea mea mergea aproape bine se tura binisor dar nu mai statea la relanti si in turatii joase parca mergea in 3, cred ca tot cilindrul 2 care mai dadea niste rateuri din cand in cand(a facut asta si cand le sincronizam scadea la 0 vacuumul dar o facea rar nu era constanta treaba) cuiele alea ce ridica membranele le-am gasit eu undeva la 55ron bucata eu am renuntat la a o mai face .. daca vrei ceva carburi complete tot de piese am eu o baterie la un pret mai mult decat bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.