Jump to content

nervOptik

Super Membru
  • Content Count

    2,401
  • Joined

  • Last visited

About nervOptik

  • Rank
    Mitocan

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.motociclism.ro
  • Yahoo
    la ce-ti trebuie ?

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Black Country
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    VALKYRIE F6C, YZF600, GSR750 L6
  • Numar Moto
    43 jumate
  • Club
    STF :)

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GSX 1100-R, GSX 750-R, ZX9R, ZZR600, ZR-7, XR125, Rebel 400, YZF 600, GSF 600, MP3 Yourban, NTV 650, Honda Valkyrie F6C, GSR750 L6
  • Interests
    porn

Recent Profile Visitors

7,544 profile views
  1. A trecut 1 an si ceva de cand s-a stins topicul si eu mi-am amintit parola la contul asta, asa ca iata-ma ... Deci cum a ramas? Ai pecat? Ai ramas?
  2. Da ... barbotarea e atunci cand suflii printr-un pai intr-un pahar cu apa. Scuze de confuzia creata. Pentru petre81, poti sa imi explici te rog de ce era tot motorul praf daca se aprinde becul de ulei la ralanti? » Post actualizat in 05 Feb 2018 23:57 Fara bullshit ca nu era presiune in galerii
  3. Scuze, imi pare rau pt bateria ta si ca era sa-ti ia foc motorul .... dar eu am ramas putin blocat la faza cu sincronizarea ... Mecanicul a sincronizat carburatoarele la 5000 ture?
  4. Nu neeaparat. In primul rand vibrochenul balboteaza in ulei la ralanti ... poate fi vinovat chiar presostatul de la ulei. Dealtfel pompa de ulei poate fi vinovata sau alt tip de ulei decat cel recomandat de opel pt motorul ala.
  5. Arata identic doar ca a mea e vanduta sub marca Clarke si are iluminarea cu galben. Acum vad ca nu mai au modelul asta.Ziceam ca nu ramane in Nm daca nu salvezi macar o setare. Are 10 setari, si dupa ce am salvat una, dupaia a ramas mereu in aceiasi scala Nm, dar am observat relativ tarziu asta. Poate o fi diferenta de "soft". In orice caz ... daca la a ta zice ca masoara de la 20Nm in sus ... aia e. Degeaba o compari cu alta sub aceasta valoare. De aici am luat-o si tot de aici imi iau majoritatea sculelor. https://www.machinemart.co.uk/
  6. Eu am d'asta de aproape un an. Nu stiu daca l-am folosit mai mult de 10 ori ca am si antrenoare torq mecanice de 1/4 care merge de la 5 la 20 Nm parca ... si mai am de 1/2 de la 60 la 300 Nm parca. Pe asta l-am cumparat cand la un BMW aveam nevoie la suruburile de prindere a cadrului din fata de cel din spate ... era ceva de genul 45 Nm si 55 Nm. Stateam in cumpana daca sa cumpar antrenor mecanic de 3/8 ... si unul bun costa cat dracia asta, asa ca am zis sa incerc. Una peste alta foarte bun ... l-am testat cu cel mecanic de la 60 in sus si merg unu la unu. E foarte fency, cu beep, indicator
  7. Scuze ... vin cu o completare si rectificare: - Toate mobrele honda cu hiss au scos parking lights de prin 2000 si ceva. -suzuki, yamaha(nu toti anii post 2000) si triumph (asta am in hala acum) au toate parking lights (an 2016-17) - la kawasaki difera de la model la model si de la an la an ... unele au parking lights comutand la stanga dupa pozitia Off, altele au la dreapta dupa contact pus, altele au hazard lights la dreapta contactului.
  8. Nu am mai vazut parking lights la modele mai noi de 2000 si ceva ... nici alea cu bec halogen si bec pozitie nu mai au de mult asa ceva.
  9. Singurele mobre pe care eu personal am vazut sa nu aibe lumini de pozitie sunt cele care vin din fabrica cu far luminat de LED, si aici nu vorbesc de DRL-uri ci faza scurta si faza lunga cu LED. Exemplu honda NC750 my 2017, ducati multistrada 2017, r1 2017, kwak h2 ... In rest toate mobrele cu becuri halogen au lumina de pozitie, chiar si fabricatie 2017 ca de exemplu Vstrom 1000 my2017, gsr 750, etc ...
  10. https://m.ebay.co.uk/itm/YAMAHA-YBR-125-FOOTREST-BAR-INC-SIDE-STAND/112766613519?hash=item1a4169f80f:g:WfUAAOSwdTJaY5gX Aici e tot ce-ti trebuie, ba chiar mai mult ca iti da si footpeg hanger (bara de sub motor care sunt defapt scaritele). Daca ai rude in UK pot sa te ajut eu gratis cu un cric si switch pt modelul tau. Ca sa trimit in tara nu ma complic ca e £20 curierul.
  11. Bai nu mai lasati topicurile in cliffhanger ca nu-mi prieste popcornu ... deci a sunat mecanicu pă client? Si-a luat mobra insufletita de acolo? Sau clientu o lasase acolo ca a ramas in pana venind de la mecanic?
  12. Comform concluziei trase din mecanica cuantica, vara nu-i ca iarna ...Doar ca eu ma refeream la o masuratoare in care timpul si distanta sunt constante date, difera doar de cate ori schimbi vitezele si numeri revolutiile tu ai uitat de timp ... Oricum, nerealizabila dealtfel ... dar ziceam si eu asa ca am net gratis
  13. Ehh ... isi mai face lumea presiunea la fiecare 2 saptamani probabil ... n-as miza mult pe cauciucuri la cresterea consumului, ci la randamentul scazut al combustiei si la stilul de mers.
  14. Aia cu iarna nu-i ca vara e de la mine ))Defapt aia e singura concluzie pe care am tras-o cand am citit polologhia aia )
×
×
  • Create New...