Rufus2q Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 Salut la toata lumea! Detin un gsxr k2 si in ultima vreme ( cam max 1 luna) ma confrunt cu o problema la mobra mea. In timpul mersului la o viteza mica (undeva pe la 50-60 km/h) cand trag ambreiajul(acu depinde de caz:ba apas frana si trag maneta ambreiaj sau invers) iar apoi apas/trag frana ptr a opri in coloana sau la semafor motorul se opreste inexplicabil ( rar folosesc frana de motor ptr ca nu prea e indicat in bucurestiu nostru "frumos" circulat). Tot ce mi a trecut prin cap e sa i maresc relantiul foarte putin( era pe la 1000 de ture pe liber iar acu l am marit undeva pe la 1200-1300 rot/min) dar aceeasi problema...motorul oprit in timpul mersului! Acu ma mai gandesc la o chestie : sa fie oare de vina benzina iar pompa sa nu si mai faca bine treaba ? ...in ultimul timp am bagat doar de la Agip! A si inca o chestie ... pe un "asfalt" denivelat motorul da tendinta ca se ineaca si simt o mica smucitura ( stiti voi expresia aia daca pot sa i zic asa: " gal gal ")! Va multumesc ptr timpul acordat celor care mi dau un sfat/idee in rezolvarea acestei probleme!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sharky66 Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 ori incepe sa se infunde rezervorul (foarte putin probabil), sau carburatoarele s-au dereglat (ceva pe la plutitoare) trebuie sa se uite un mecanic la carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 ori incepe sa se infunde rezervorul (foarte putin probabil), sau carburatoarele s-au dereglat (ceva pe la plutitoare) trebuie sa se uite un mecanic la carburatoare k2-ul e injectie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany92moto Postat Iulie 15, 2011 Share Postat Iulie 15, 2011 da mai multe detalii: cand il pornesti sta in relantiu normal?? cand pleci de pe loc se comporta normal?? am mai auzit de astfel de probleme si erau de la senzori. fa o diferenta intre cum se comporta cu motorul cald si rece... intr-o dimineata: daca se comporta normal nu cred ca e de la admisie sau pompa. acu pot fi multe eu mi-am spus parerea. bft Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rufus2q Postat Iulie 15, 2011 Autor Share Postat Iulie 15, 2011 da mai multe detalii: cand il pornesti sta in relantiu normal?? cand pleci de pe loc se comporta normal?? am mai auzit de astfel de probleme si erau de la senzori. fa o diferenta intre cum se comporta cu motorul cald si rece... intr-o dimineata: daca se comporta normal nu cred ca e de la admisie sau pompa. acu pot fi multe eu mi-am spus parerea. bft Pai cand ii dau prima cheie dimineata se comporta destul de normal ( ii trebuie cateva secunde 2-3sec sa ajunga la turatia normala cea de 1200-1300 rot/min),iar la plecare de pe loc nu e nicio problema ( na acu nu compara plecarea de pe loc cand e motorul cald si cea cand e motorul rece...e o diferenta pana cand isi face ungerea corespunzatoare). Cam atat am de zic la cat ma pricep eu la mecanica. Multumesc ptr sfat.Daca mai ai ceva de completat astept cu interes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.