yuk Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 m-a rugat un prieten sa vad daca pot sa reglez relantiul (nu sta la relanti) pt Gilera rrt125 ... este un enduro de 125 cm , 2 timpi, aproximativ anul 1987 , power valve, 22cp, dellorto cel mai probabil Nu am gasit pe net cate rotatii trebuie invartit surubul, in schimb am vazut ca nu e un carburator tocmai simplu si cred ca nu este vacumatic Mi-ar fi bune sfaturi generale ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Invarte de surub ca sa il strangi ... pornesti ... si vezi a crescut ... sau a scazut .. si asa reglezi. Nici eu nu stiu exact cum e la modelul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 (editat) La mine, pe Husqvarna facuta sub licenta Gilera, am Dell Orto PHM40. Mai jos ai modelitatea de reglaj. Din experienta iti spun ca, daca surubul 2 e desfacut 1,5 ture, motorul are putere OK dar porneste mai greu, iar surubul de ralanti e desfacut cam 1-2 ture. Daca desfaci surubul 2 cam 2 ture, suruul de ralanti trebuie strans total ca sa stea la ralanti, si parca un pic imi da in nas cand o accelerez brusc. Dar imi porneste din prima pedala. Iar desfacut peste 2 ture, nu mai sta la ralanti, oricat as umbla si la surubul 1. Spor la surubarit. Editat Iulie 21, 2011 de asds Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 25, 2011 Autor Share Postat Iulie 25, 2011 saru'mana conashule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.