1%1%1% Postat August 12, 2011 Share Postat August 12, 2011 interceptoare din toata tara gasitiva:)) MIG-uri din tara asta gasitiva:)) deci sunt unicat imi fac grupul meu de vf-isti miari interceptionisti :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 interceptoare din toata tara gasitiva:)) MIG-uri din tara asta gasitiva:)) deci sunt unicat imi fac grupul meu de vf-isti miari interceptionisti :crack: salut!cat de curand cred ca ma alatur si eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 18, 2011 Share Postat Septembrie 18, 2011 (editat) Primiti si deastia cu vf759f? Numai ca e imprastiata toata prin...'gradina'. Inca un pic si o termin si eu, vreau sa o scot pana la prima ninsoare, insa nu cred ca am sanse sa gasesc pana atunci un vopsitor priceput care sa ma ajute sa o aduc la 'tema' originala, ca am avut ceva de tras pana sa o aduc la starea in care e(in poza e pe cand o dezmembram in vederea reconditionarii) intrucat avea spate de ducati, rezervor de vfr, etc PS: inainte sa ajung intamplator la Vf-ul asta, vizitasem cu un prieten un vf1000f...ce mi-a mai placut... as fi facut cumva rost de bani, dar avea niste probleme de ordin tehnic Editat Septembrie 18, 2011 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Septembrie 19, 2011 Autor Share Postat Septembrie 19, 2011 merge.daca scrie VF esti in grup:)daca aveam bani si timp imi mai cumparam unul,suna frumos,merg bine,si sunt simple Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
H3llriderr Postat Septembrie 19, 2011 Share Postat Septembrie 19, 2011 (editat) a Editat Septembrie 19, 2011 de H3llriderr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Septembrie 19, 2011 Autor Share Postat Septembrie 19, 2011 a b AHA AHA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneliutecu Postat Noiembrie 17, 2011 Share Postat Noiembrie 17, 2011 Ma alatur si eu. big VF1000F2 BOOL D'OR. Incerc sa ma obisnuiesc cu el .Pentru mine e chiar" BIG " As vrea sa stiu cum se regleaza presiunea in telescoape (fata /spate )Cite atmosfere ? apoi sint niste rotite pe telescoapele fata (stinga jos si dreapta sus ).La telescopul spate cum??? Si mi-ar trebui discurile de frina si pe fata si pe spate .Se potrivesc si de la alt model? Numai bine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soran Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Si eu am tot VF1000F2 Bol d'Or Mare, intradevar .. dar odata pusa in miscare, parca nu mai vrea oprita. @corneliutecu - cred ca rotita de la partea de jos a telescopului stanga este cea de reglare a sistemului de AntiDive la franare (TRAC); - presiunea in telescoapele fata se regleaza prin capatul superior al telescopului stanga; se scoate capacul de plastic ce acopera ventilul; la manual zice asa: presiune recomandata 0-40 kPa (0-6 psi) cu un maxim suportat de 300 kPa (43 psi); a se folosi doar pompa de mana, NU aparat electric cu aer comprimat. - pentru spate: 0-300 kPa (0-43 psi); pe partea stanga a motocicletei, in spatele carenei de sub sa, vei gasi un furtunel (~15 cm) care iese din amortizor si care are in capat un ventil. - discuri de frana fata compatibile: HONDA CBR 125 R (JC39 / JC34), HONDA CBR 600 F (PC19 / PC23 / PC25), HONDA VFR 750 F (RC24), HONDA XLV 750 R (RD01), HONDA VF 1000 F SC15 sau R SC16 - pret www.louis.de 120 EUR - discuri de frana spate nu am gasit la Louis pe site. Numai bine, Sorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 Ma alatur si eu. big VF1000F2 BOOL D'OR. Incerc sa ma obisnuiesc cu el .Pentru mine e chiar" BIG " As vrea sa stiu cum se regleaza presiunea in telescoape (fata /spate )Cite atmosfere ? apoi sint niste rotite pe telescoapele fata (stinga jos si dreapta sus ).La telescopul spate cum??? Si mi-ar trebui discurile de frina si pe fata si pe spate .Se potrivesc si de la alt model? Numai bine !!! ai discurile uzate sau doar vrei sa le schimbi ca asa crezi,eu am disc originale din 84 si sunt perfecte:),ai grije cu bagatul aerului sa nu scuipi semeringurile,baga exact cit zice ca dupa ai de munca,ai doua reglaje pe furca fata,unul sus cu trei poziti unul jos toate regleaza antidive si cursa furci sus/jos in functie de starea drumului, anul asta sper sa il scot si eu la drum a zacut doi ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) Ma alatur si eu. big VF1000F2 BOOL D'OR. Incerc sa ma obisnuiesc cu el .Pentru mine e chiar" BIG " As vrea sa stiu cum se regleaza presiunea in telescoape (fata /spate )Cite atmosfere ? apoi sint niste rotite pe telescoapele fata (stinga jos si dreapta sus ).La telescopul spate cum??? Si mi-ar trebui discurile de frina si pe fata si pe spate .Se potrivesc si de la alt model? Numai bine !!! salut, am discuri de fata de VFR rc24 in stare ff buna la 100 lei. @soran: stiu motorul tau, fugea de rupea pamantul Editat Februarie 21, 2012 de turku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Februarie 21, 2012 Autor Share Postat Februarie 21, 2012 care ai nevoie de o pompa de ulei,sigur merge pe vf400/500, nu stiu sigur daca si pe 750 pe 1000 nu merge si nici pe vf 1000f2 ca ultimul are pompa dubla.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corneliutecu Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Si eu am tot VF1000F2 Bol d'Or Mare, intradevar .. dar odata pusa in miscare, parca nu mai vrea oprita. @corneliutecu - cred ca rotita de la partea de jos a telescopului stanga este cea de reglare a sistemului de AntiDive la franare (TRAC); - presiunea in telescoapele fata se regleaza prin capatul superior al telescopului stanga; se scoate capacul de plastic ce acopera ventilul; la manual zice asa: presiune recomandata 0-40 kPa (0-6 psi) cu un maxim suportat de 300 kPa (43 psi); a se folosi doar pompa de mana, NU aparat electric cu aer comprimat. - pentru spate: 0-300 kPa (0-43 psi); pe partea stanga a motocicletei, in spatele carenei de sub sa, vei gasi un furtunel (~15 cm) care iese din amortizor si care are in capat un ventil. - discuri de frana fata compatibile: HONDA CBR 125 R (JC39 / JC34), HONDA CBR 600 F (PC19 / PC23 / PC25), HONDA VFR 750 F (RC24), HONDA XLV 750 R (RD01), HONDA VF 1000 F SC15 sau R SC16 - pret www.louis.de 120 EUR - discuri de frana spate nu am gasit la Louis pe site. Numai bine, Sorin Multumesc pentru toate informatiile Sorin !Numai bine ! ai discurile uzate sau doar vrei sa le schimbi ca asa crezi,eu am disc originale din 84 si sunt perfecte:),ai grije cu bagatul aerului sa nu scuipi semeringurile,baga exact cit zice ca dupa ai de munca,ai doua reglaje pe furca fata,unul sus cu trei poziti unul jos toate regleaza antidive si cursa furci sus/jos in functie de starea drumului, anul asta sper sa il scot si eu la drum a zacut doi ani Sunt uzate ,mai ales pe fata !Multumesc pentru sfaturi ! Scoate VF -ul la drum ! As vrea sa ne intilnim toti cu VF-uri anul asta undeva ! Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Mai 17, 2012 Autor Share Postat Mai 17, 2012 pai o sa-l scot ca trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Cine are discurri Frina fata in plus???? NEMENI????? AM PRIMIT O MULTIME D E PM PTR PIESE NOI ADAS SCUMPE AL RAC U... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Ia uitati ce zice soran mai sus, nu reusiti sa gasiti ceva din lista? Ca noi...cunoastem discuri de frana fata compatibile: HONDA CBR 125 R (JC39 / JC34), HONDA CBR 600 F (PC19 / PC23 / PC25), HONDA VFR 750 F (RC24), HONDA XLV 750 R (RD01), HONDA VF 1000 F SC15 sau R SC16 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 sa vedeti ce am patit aseara. dau sa plec din lagar si cand pun contactu la motoreta sa apucat sa piue de sub bord de ziceai ca are alarma. ma si a piuit asa pina am ajuns acasa. si odata ajuns dai 'si cauta surssa la piuiala aia. sa aflu ca are nus ce dracu difuzor care piuie in ritmul care semnalizeaza. asa ca la masinile astea noi. cine s-ar fi gandit....de aceea scriu aici! voi ati mai patit careva asa ceva???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 O fi omul uituc si a zis sa isi puna bipaitoare sa ii mai atraga atentia. http://turnalarm.com/ ceva de genul cred eu, ca nu stiu sa abia vf asa ceva. Apropo, l-ai luat pe cel de la Dl. Corneliutecu? Eu sunt iarasi cu mobra dezmembrata, am dat jos si motorul de pe cadru si am zis sa inspectez treaba cu sudurile de pe cadru. Rele nu sunt, asa cum am banuit initial, insa as prefera un cadru intact, are cineva asa ceva? L-am curatat de vopsea si am dat pe el cu un fel de grund, care se intareste calumea si e f rezistent la zgarieturi si alt tip de stress fizic. Saptamana viitoare as da si o vopsea neagra pe el si as monta motorul Mai am de sudat o ureche la termostat, s-a crapat candva, de luat oringuri pt. carbelitoare si dupa o scot pe strazi. Cu cauciucurile e ceva mai greu pt. ca am montat rotile originale: 16 fata, 18 spatele, desi am si un 17", am preferat sa fie totul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Am scos honda la drum ....maninca asfaltul..supercomoda... .silentioasa...o minuuatie..cei ddrept consuma dar e 1000 de cubi nu???? cine are o perreche de semnalizari pentru fata la ale mele snu-s originale???pm va rog! banzai. am cautat pe net la specificatii si acolo spune clar. fata 18 spate 17 inci. curios ca in cartea mea de identitate are fata 16 cu toate ca eu am 18 pe fatza. si roata e originala. e tare curios...am mai intrebat si eu printre fv isti si toti au 18 pe fata. respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 (editat) Vf1000F parca avea 16 fata si 17spatele original. Stiam asta pt. ca eu aveam roata spate de 1000, cea de 17". Fostul proprietar a avut tot un bol d'or care l-a facut praf fratisu si a trecut roata pe asta micu de 750. Bine, la mine in cartea motocicletei sunt si aiurea scrise, sunt trecute cele de pe sabre parca cu 18 fata si 16 spatele, deci cine stie cum mai e corect. Editat Decembrie 4, 2012 de banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 corect.. asa este ..numai ca la RAR se pot intimpina probleme in legatura cu acest aspect.eu spre exemplu tre sa merg la rar cat de curind sa-mi identific mobra. am vb cu fostul proprietar...il salut p aceasta cale..RESPECT! si a spus ca pe el nu l-a incurcat. haideti sa vorbim despre ulei! voi ce ulei ati folosit sau...folositi...am schimbat recent uleiul si mobra se comporta ffff bine cu un 20 50 de la repsol. v twin. schimba exempar...iar motoru toarce ffff frumos la relanti. CRACIUN FERICIT TUTUROR......SI HAI CU VARAAAAAAAA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Salutare,am avut si un Vf acum vreo 10 ani,am fost multumit de ea, cuplu ok,pozitie ok,un motor bun ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mota_jazz Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 haideti sa vorbim despre ulei! voi ce ulei ati folosit sau...folositi...am schimbat recent uleiul si mobra se comporta ffff bine cu un 20 50 de la repsol. v twin. schimba exempar...iar motoru toarce ffff frumos la relanti. Buna, am gasit f.tarziu acest topic, dar eu am numai din luna Mai Bol D'or-ul, totdeauna mi-am dorit un V4 de 1000 cc si la fel ca si antevorbitorii mei am numai cuvinte de lauda, o fi el autobuz mare, dar poti sa-l manevrezi ca pe trotineta dupa ce l-ai urnit din loc. Daca esti mai dibaci in ale motociclismului, nu ai adversar mai ales pe serpentine. Singura problema cu care ma confrunt este cutia de viteze, adica schimbatul vitezelor. Daca nu tin cont de inertia cutiei ( turatia adecvata ) schimbatul merge greu si in sus si in jos, odata am reusit sa rup si articulatia de la tija schimbatorului. Ma intreb si va intrteb si pe voi o fi uleiul neadecvat sau am o problema cu mecanismul de "franare' al axului principal al cutiei. Fiind o scula f. bine conservata a mea in stare originala cu 41000 km din '89 fabricata tind sa cred ca uleiul nu e adecvat. Cand am luat-o eu avea 10w40 si facea la fel, am pus eu 15w50 semisintetic si face la fel. E drept ca la modele asa vechi se pune mineral, dar sa pun 20w50 ? Sunt curios daca ati avut problema asta careva din voi ca sa ma pot hotara, ulei 20w50 sau desfacuta cutia ca sa vad mecanismul daca e ok. Multumesc si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Decembrie 13, 2014 Autor Share Postat Decembrie 13, 2014 cat pe ce sa-l termin dar am rupt conducta de alimentare ) » Post actualizat in 13 Dec 2014 15:41 ca ulei folosesc Motul 15/50 semisintetic 5100 , problemele la cutie le poti avea din alte cauze verifica ambreajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.