Sari la conținut

Mi-am Luat Botezul Azi.....


dubici
 Share

Postări Recomandate

Vizitator TazzY

1. culci motorul

2. inertia face ca motorul sa se duca pe fosta traiectorie, adica spre masina

3. pilotul face cunostiinta cu asfaltul si se duce pe aceeasi traiectorie, spre motocicleta (care se duce spre masina)

4. DACA intri in motor, e cam nasol

5. DACA te opresti de la frecare, aveai timp destul sa te opresti si cu motorul

 

Decizia e la punctele 4 si 5. Tine de franele, de timpul de reactie si de aprecierea fiecaruia.

 

Personal la mine e cam asa:

 

1. gaz si manevra de evitare daca in microsecunda aia am procesat informatiile asa.

2. frana si impact daca nu se poate varianta 1. Ai sansa sa sari peste autovechicul imediat inainte de impact. Eu asa am facut anul trecut si am scapat super ok cu 3 vanatai (motorul muci, dar eu ok).

 

PS: chiar vorbesc din experienta. Nu sunt pilot, nu sunt cine stie ce scula de bascula de motociclist, dar am ceva km si un gram de experienta in accidente si in tot felul de situatii nasoale.

 

La enduro si la scutere, 90% genunchii se blocheaza in ghidon... Am patzito.. De aia spun ca e mai bine sa culci mobra...

 

Odata facusem jackass cu un scuter varza... Am franat si a plecat de sub mine si s-a oprit in gard. Eu m-am dus direct cu picioarele in el... Nu am simtzit absolut nimic in afara e fundu care l-am dat de asfalt... Acum fiecare face ceea ce zic reflexele in acel moment....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Loud pipes saves lives. Ia sa fi duduit tu un pic din toba, sa vezi cum te auzea si nu mai tragea de-ampulea

2. Franarea trebuie stapanita la perfectie (fata SI SPATE !, nu doar fatza).

3. Daca hotarasti ca te arunci de pe motor, atunci vorba lui Baiazid, da-i-o si melteanului cu motorul, atinge-l, etc. , ca altfel ramai cum ai patit-o tu acum: si lovit si indoit motorul. Si-l repari pe banii tai. :hug:

4. Ochii cat cepele, mai ales in zonele in care nu ai loc "de fuga", cum e in cazul de fatza: bordura pe dreapta.

5. Welcome to the club si sa nu mai auzim de evenimente neplacute.

 

Salut

 

 

loud pipes la Marauder de 250cc ar fi cam inutil. mai folosesc in trafic ambreaj calcat si acceleratie ca sa fac galagie; la fel si claxonul.

 

dar la fel cum spunea si Baiazid probail lipsa de experienta m-a facut sa reactionez in modul ala. acum realizez ca intr-adevar daca intram in el poate nu ma mai beleam la piciorute, dar instinctul pe moment mi-a dicatat sa o culc. intram cu viteza mica in el, dar probabil motorul ar fi avut mai multe de suferit. stiu ca suna masochist, dar in cazul asta am scapat si eu si motorul cu doar zgarieturi minore :(

 

pentru clarificari ale reply-urilor de mai sus:

- nu aveam pe unde sa il ocolesc- blocase toata banda cand a facut dreapta, iar bordura era cam inalta (am vazut-o clar cand ma indreptam cu fata spre ea...)

 

va multumesc pentru sfaturi si urari si sa dea Domnul sa nu mai fie nevoie sa postam pe Accidente

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

loud pipes la Marauder de 250cc ar fi cam inutil. mai folosesc in trafic ambreaj calcat si acceleratie ca sa fac galagie; la fel si claxonul.

 

pentru clarificari ale reply-urilor de mai sus:

- nu aveam pe unde sa il ocolesc- blocase toata banda cand a facut dreapta, iar bordura era cam inalta (am vazut-o clar cand ma indreptam cu fata spre ea...)

 

Mda, asa faceam si eu la prima honda. Alta metoda de sonorizare nu prea vad.

 

Bine ca esti ok!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@baiazid Greutatea nu impacteaza lungimea franei, coeficientul de frecare da.

Exprimarea ma face sa cred ca un camion si o bicicleta, ce au aceeasi viteza si beneficiaza de acelasi coeficient de frecare, vor frana in aceeasi distanta. Interesant. Ma gandeam ca franarea inseamna disipare de energie cinetica, energie mai mare la o masa mai mare. M-oi fi inselat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exprimarea ma face sa cred ca un camion si o bicicleta, ce au aceeasi viteza si beneficiaza de acelasi coeficient de frecare, vor frana in aceeasi distanta. Interesant. Ma gandeam ca franarea inseamna disipare de energie cinetica, energie mai mare la o masa mai mare. M-oi fi inselat.

 

Are legatura cu masa inertiala oricum. Nu sunt bun la fizica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa fie totul perfect...

 

marti accident cu motorul...

vineri noaptea am avut accident cu masina pe E85 inainte de Mihailesti. se mergea cu 100km/h accident la 200m in fata tipul din fata mea a pus frana brusc, l-am urmat in actiune.... Hyundai-ul din spatele meu nu a fost la fel de ager si s-a infipt in poponeata meu si m-a aruncat pe contrasens..... multumesc lui Dumnezeu ca nu venea nik din contrases ca ma faceam muci....

 

accidentul din fata s-a datorat unui bou cu tractorul cu 2 remorci fara nici o lumina!!!!!!! care a iesit beat de pe camp in E85 fara sa se asigure ; a intrat unul cu Octavia in ce-a de-a 2-a remorca in roata de a rasturnat-o(remorca de 3m inaltime cu 2 osii....) ..... asta legat de ce i s-a intamplat lui Radu.... R.I.P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...