Vizitator TazzY Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 1. culci motorul 2. inertia face ca motorul sa se duca pe fosta traiectorie, adica spre masina 3. pilotul face cunostiinta cu asfaltul si se duce pe aceeasi traiectorie, spre motocicleta (care se duce spre masina) 4. DACA intri in motor, e cam nasol 5. DACA te opresti de la frecare, aveai timp destul sa te opresti si cu motorul Decizia e la punctele 4 si 5. Tine de franele, de timpul de reactie si de aprecierea fiecaruia. Personal la mine e cam asa: 1. gaz si manevra de evitare daca in microsecunda aia am procesat informatiile asa. 2. frana si impact daca nu se poate varianta 1. Ai sansa sa sari peste autovechicul imediat inainte de impact. Eu asa am facut anul trecut si am scapat super ok cu 3 vanatai (motorul muci, dar eu ok). PS: chiar vorbesc din experienta. Nu sunt pilot, nu sunt cine stie ce scula de bascula de motociclist, dar am ceva km si un gram de experienta in accidente si in tot felul de situatii nasoale. La enduro si la scutere, 90% genunchii se blocheaza in ghidon... Am patzito.. De aia spun ca e mai bine sa culci mobra... Odata facusem jackass cu un scuter varza... Am franat si a plecat de sub mine si s-a oprit in gard. Eu m-am dus direct cu picioarele in el... Nu am simtzit absolut nimic in afara e fundu care l-am dat de asfalt... Acum fiecare face ceea ce zic reflexele in acel moment.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubici Postat Octombrie 25, 2006 Autor Share Postat Octombrie 25, 2006 1. Loud pipes saves lives. Ia sa fi duduit tu un pic din toba, sa vezi cum te auzea si nu mai tragea de-ampulea 2. Franarea trebuie stapanita la perfectie (fata SI SPATE !, nu doar fatza). 3. Daca hotarasti ca te arunci de pe motor, atunci vorba lui Baiazid, da-i-o si melteanului cu motorul, atinge-l, etc. , ca altfel ramai cum ai patit-o tu acum: si lovit si indoit motorul. Si-l repari pe banii tai. 4. Ochii cat cepele, mai ales in zonele in care nu ai loc "de fuga", cum e in cazul de fatza: bordura pe dreapta. 5. Welcome to the club si sa nu mai auzim de evenimente neplacute. Salut loud pipes la Marauder de 250cc ar fi cam inutil. mai folosesc in trafic ambreaj calcat si acceleratie ca sa fac galagie; la fel si claxonul. dar la fel cum spunea si Baiazid probail lipsa de experienta m-a facut sa reactionez in modul ala. acum realizez ca intr-adevar daca intram in el poate nu ma mai beleam la piciorute, dar instinctul pe moment mi-a dicatat sa o culc. intram cu viteza mica in el, dar probabil motorul ar fi avut mai multe de suferit. stiu ca suna masochist, dar in cazul asta am scapat si eu si motorul cu doar zgarieturi minore pentru clarificari ale reply-urilor de mai sus: - nu aveam pe unde sa il ocolesc- blocase toata banda cand a facut dreapta, iar bordura era cam inalta (am vazut-o clar cand ma indreptam cu fata spre ea...) va multumesc pentru sfaturi si urari si sa dea Domnul sa nu mai fie nevoie sa postam pe Accidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 loud pipes la Marauder de 250cc ar fi cam inutil. mai folosesc in trafic ambreaj calcat si acceleratie ca sa fac galagie; la fel si claxonul. pentru clarificari ale reply-urilor de mai sus: - nu aveam pe unde sa il ocolesc- blocase toata banda cand a facut dreapta, iar bordura era cam inalta (am vazut-o clar cand ma indreptam cu fata spre ea...) Mda, asa faceam si eu la prima honda. Alta metoda de sonorizare nu prea vad. Bine ca esti ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
March Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 @baiazid Greutatea nu impacteaza lungimea franei, coeficientul de frecare da. Exprimarea ma face sa cred ca un camion si o bicicleta, ce au aceeasi viteza si beneficiaza de acelasi coeficient de frecare, vor frana in aceeasi distanta. Interesant. Ma gandeam ca franarea inseamna disipare de energie cinetica, energie mai mare la o masa mai mare. M-oi fi inselat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 Exprimarea ma face sa cred ca un camion si o bicicleta, ce au aceeasi viteza si beneficiaza de acelasi coeficient de frecare, vor frana in aceeasi distanta. Interesant. Ma gandeam ca franarea inseamna disipare de energie cinetica, energie mai mare la o masa mai mare. M-oi fi inselat. Are legatura cu masa inertiala oricum. Nu sunt bun la fizica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 26, 2006 Share Postat Octombrie 26, 2006 bicicleta franeaza cu 2 roti camionul cu 6 sau mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dubici Postat Octombrie 30, 2006 Autor Share Postat Octombrie 30, 2006 ca sa fie totul perfect... marti accident cu motorul... vineri noaptea am avut accident cu masina pe E85 inainte de Mihailesti. se mergea cu 100km/h accident la 200m in fata tipul din fata mea a pus frana brusc, l-am urmat in actiune.... Hyundai-ul din spatele meu nu a fost la fel de ager si s-a infipt in poponeata meu si m-a aruncat pe contrasens..... multumesc lui Dumnezeu ca nu venea nik din contrases ca ma faceam muci.... accidentul din fata s-a datorat unui bou cu tractorul cu 2 remorci fara nici o lumina!!!!!!! care a iesit beat de pe camp in E85 fara sa se asigure ; a intrat unul cu Octavia in ce-a de-a 2-a remorca in roata de a rasturnat-o(remorca de 3m inaltime cu 2 osii....) ..... asta legat de ce i s-a intamplat lui Radu.... R.I.P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.