Jump to content

Bulinu'

Super Membru
  • Content Count

    1,563
  • Joined

  • Last visited

About Bulinu'

  • Rank
    ...cu waka...

Contact Methods

  • Yahoo
    bulin77

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Africa Twin RD04, 400EXC
  • Numar Moto
    B-77-BUL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ZZR400 Suzuki GS500 BMW F650ST Dominator 250 Bandit 600 Honda Hornet 600 PC36 XRV750 Africa Twin RD04

Recent Profile Visitors

1,116 profile views
  1. dreapta nu poate fi mai aproape din cauza tobei, iar stanga este la aceeași distanță cu dreapta pentru simetrie
  2. Cu motorul oprit intra in orice viteză, doar la kawa nu poti trece in 2 decat daca se învârte roata spate. Dar asta o faci si cu motorul pornit, în mers. Nu are ce sa se blocheze din senin, înainte să pui cablul nou, mergea, dupa nu a mai mers. Logic, unde ar putea fi buba? Pentru o suma modica, ma pot deplasa si rezolva.
  3. Dacă este cablul bun(piesa corecta), nu l-ai montat bine.
  4. Te-ai urcat pe vreunul? Eu da. Un băț pe steroizi.
  5. Serios? Un supozitor rigid si isteric? Tu recomanzi motoare doar după imagine?
  6. Nici una. Ia naibii o mobra de maxim 600cmc (da poate, fi si A2 nu iti cade rangul) touring, de strada, sau enduro, in nici un caz sportiva. 1. Faptul că ai putut manevra in scoala o motocicletă de 200kg este =0, hai 0,01. In scoala nu ai fost expus cu adevărat situațiilor dificile de trafic. 2. Incepatori cu 0 experiență va aruncati la motoare noi de o gălăgie de bani, când habar nu aveti ce stil vi se potrivește mai bine. Da nu-i bai, asa isi iau altii motoare ca si noi cu 25-30% sub preț. Un motor de 5-10 ani vechime va strica imaginea....
  7. Wtf? De cand este umilitor sa înveți? Iar cu traiectoria.... când ai să înveți să o urmezi, ai să înțelegi avantajele ei. Asa, pe hârtie.... tu mergi cel mai bine.
  8. eu as alege drumul prin Zlatograd, apoi cat mai pe langa apa
  9. Protecția aceea este pentru degetele tale, nu pentru capsulă. Stati linistiti, nu veti vedea vreodată o asemenea capsula explodind. In cel mai rau caz ii va sari "dopul", ăla e facut sa poata fi perforat ușor. Mai nasol e faptul că odată consumate, ai rămas fără soluție, caz in care o mini pompa de bicla e aur. Ce visezi cu folia de aluminiu? Aia nu se încălzește? Daca le-ai tine la soare, ok, dar le tii sub sa. Si da, spray-ul de pana merge si la roțile cu camera, atata timp cat este doar perforata, nu taiata.
  10. Dacă problema este strict legată de mile vs km, aplica un autocolant pe cadran. Nu e nevoie sa schimbi vitezometrul.
  11. Asta e complet gresit. Daca ai intrat prea tare, incepator fiind, cu manevra asta nu scapi de tavalire decat daca ai 2-3 benzi la dispozitie sa le traversezi cu mobra dreapta. Pentru ca instinctul de conservare nu iti va permite sa lasi franele, ca sa poti reveni pe curba.
×
×
  • Create New...