Jump to content

Bulinu'

Super Membru
  • Content Count

    1,554
  • Joined

  • Last visited

About Bulinu'

  • Rank
    ...cu waka...

Contact Methods

  • Yahoo
    bulin77

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    Africa Twin RD04, 400EXC
  • Numar Moto
    B-77-BUL

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ZZR400 Suzuki GS500 BMW F650ST Dominator 250 Bandit 600 Honda Hornet 600 PC36 XRV750 Africa Twin RD04

Recent Profile Visitors

945 profile views
  1. eu as alege drumul prin Zlatograd, apoi cat mai pe langa apa
  2. Protecția aceea este pentru degetele tale, nu pentru capsulă. Stati linistiti, nu veti vedea vreodată o asemenea capsula explodind. In cel mai rau caz ii va sari "dopul", ăla e facut sa poata fi perforat ușor. Mai nasol e faptul că odată consumate, ai rămas fără soluție, caz in care o mini pompa de bicla e aur. Ce visezi cu folia de aluminiu? Aia nu se încălzește? Daca le-ai tine la soare, ok, dar le tii sub sa. Si da, spray-ul de pana merge si la roțile cu camera, atata timp cat este doar perforata, nu taiata.
  3. Dacă problema este strict legată de mile vs km, aplica un autocolant pe cadran. Nu e nevoie sa schimbi vitezometrul.
  4. Asta e complet gresit. Daca ai intrat prea tare, incepator fiind, cu manevra asta nu scapi de tavalire decat daca ai 2-3 benzi la dispozitie sa le traversezi cu mobra dreapta. Pentru ca instinctul de conservare nu iti va permite sa lasi franele, ca sa poti reveni pe curba.
  5. In afara Bucurestiului este, intr-adevar, de preferat pana te inveti cu mobra. Chiar daca vitezele de deplasare sunt mai mari, factorii de risc sunt mai putini si daca alegi un drum nu foarte aglomerat, vei avea timpul necesar sa te obisnuiesti cu mobra.
  6. eu n-am vazut mobra sa se dea e asfalt din cauza de frana de motor prea puternica in linie dreapta
  7. Asa cum poti observa cu ochiul liber, nici unul dintre sistemele pe care le prezinti nu leaga bietul copil de fieratanie, asa cum faci tu.
  8. esti sigur? Apropo, copilul l-ai vaccinat sau te bazezi tot pe protectia "de sus"?
  9. Am inteles. In acest caz, ai curaj sa lasi motocicleta sa nu cada, pe 2 roti, fara cric, sau alt sprijin, cu copilul propriu prins in tampenia aia, cat timp tu te duci sa uzi tufisurile? Hai, sa zicem, ii dai copilului un carlig sa se tina de "sus".
  10. Ai curaj sa lasi motocicleta sa cada de pe loc cu copilul prins in tampenia aia?
  11. 47 dinti. pinioanele sunt 2, cel de la cutia de viteze si cel de la roata spate, caruia tu ii spui foaie. ma rog, mai sunt si alte pinioane, dar nu la indemana
  12. de ce ar fi nasol? e asa rau sa faci schimbul de ulei la 8.500km reali in loc de 10.000km? sau crezi ca la vanzare o e vreo diferenta majora intre o motocicleta cu 85.000 km si una cu 100.000, dar identice dpdv stare? In plus, asa cum am scris, producatorul trebuie sa se asigure ca indicatia nu este mai mica decat viteza reala indiferent ce gume pui tu pe mobra. Ma indoiesc sa existe posibilitatea de a calibra, ar insemna sa lase deschisa o invitatie la manarit kilometraje.
  13. Treaba este simpla: 1. regulamentele producatorilor spun clar: In nici un caz vitezometrul nu trebuie sa indice mai putin decat viteza reala. 2. vitezometrul tau nu masoara viteza de deplasare ci viteza cu care se invarte roata. ture/secunda . In functie de profiulul anvelope,i poti avea o raza a cercului (implicit si lungime a cercului) mai mare sau mai mica deci o distanta parcursa pe tura a rotii diferita de la un profil la altul. Pe masura ce guma se uzeaza, distanta parcursa, respectiv viteza de deplasare, va scadea fata de numarul de ture al rotii si implicit viteza indicata de vitezometru. Pentru a acoperi cele doua de mai sus, producatorii au setat vitezometrul sa arate cu pana la 10-12% mai mult decat media reala. Nu te impiedica nimeni sa pui o anvelopa cu profil enduro si crampoane de 15-20mm inaltime pe banditul tau, daca are dimensiunile cerute si este omologata pentru strada. PS.: daca tii neaparat sa mergi cu viteza atat de aproape de limita legala incat te deranjeaza aceasta abatere, gps pe ghidon si aia e.
×
×
  • Create New...