Sari la conținut

Curatare si Reglare Carburator RS 125 2 TIMPI


Postări Recomandate

Salut as dori sa curat si sa reglez amestecul carburatorului la o aprilia rs125 2 timpi(pentru necunoscatori)

 

Vreau sa stiu daca toata manopera este complicata sau simpla ca asa daca este complicata, m-as duce la un mecanic,Ce solutii imi trebuiesc pentru curatarea carburatorului si cum sa reglez amestecul de benzina si de ulei,pentru ca am inteles trebuie reglat corect ca sa nu consume mult ulei si benzina,ca asa daca e sa nu o fac corect si sa o dau in altele mai bine ma duc la mecanic

 

 

Motocicleta de cand am cumparat-o am facut 5000 km cu ea,nu stiu daca cel dinainte a curatat carburatorul dar as vrea sa o fac eu pentru propria siguranta :) sa nu pateasca ceva din cauza asta,motorul la relantiu imi sta in 1900 ture uneori si 2000 ture de cateva zile,am invartit tirbusonul de la relantiu la minim si nimic :( la fel de turata sta

Cei 5000 km parcursi cu ea in mare parte au fost facuti in oras,deci nu am mers in ture mari si cred ca s-a mai infundat

 

Si de ceva vreme se aude altfel motorul,parca paraie mai tare,nu stiu daca are treaba cu carburatia sau e setul este pe duca, pentru ca motorul merge destul de bine,bujia fiind si ea schimbata cand am cumparat motorul si este neschimbata si acum

 

Astept cat mai multe sfaturi de la cunoscatori si inca un motiv pentru care vreau sa o curat eu,este pentru ca vreau sa invat cum se procedeaza si sa mai economisesc cativa bani :)

 

stima

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti recomand cel putin o data sa mergi la mecanic sa vezi cum se face operatia.

daca dupa o sa consideri ca esti in stare, a 2-a oara poti incerca si singur, da prima data ar fi bine totusi sa-ti arate cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfat: Du mutocicleta la mecanic. Daca nu ai mai facut asa ceva inainte nu te baga, poti sa strici altele pe la carburator. Motocicleta nu se repara de pe forum.

 

(sau mai bine zis mecanica nu se invata de pe forum ci practic stand pe langa un mecanic care sa iti explice direct la fata locului ce si cum sa faci)

 

 

PAREREA MEA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am descoperit problema,nu era vorba de carburator ci de galerie unde intra in set,imi cazuse un arc si era un pic desprinsa acolo....incepuse sa faca din ce in ce mai urat deja era prea tare si prea deranjat sunetul si imi statea si turata in 3000 ture,acum s-a rezolvat e liniste :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...