Jump to content

Ajutor Yamaha TT 600 R


Recommended Posts

Cine are o Yamaha TT 600 R si e dispus sa ma ajute sa imi verific CDI-ul , vin cu el sa il testez.

Am schimbat pistonul, am pus tot sus, si nu am scanteie ...

0745326734

Yahoo M : digitalvibrationdesign

Multumesc

Edited by ghiavolu
Link to post
Share on other sites

Multumesc mult Laurentiu,

Yamaha TT600 S si E (cod 4LW) este din 95 pana in 97, din 97 pana in 2003 este TT600R (cod 5CH), daca modelul tau e din 2001 5CH cu kickstart, atunci e TTR. Modelele de CDI difera intre TTR si TTS etc, nu se pot interschimba :(

 

TT600R%20%285CH-01%29.jpg

 

SALUT !

 

As fii dispus sa iti tesez eu cdi-ul am o YAMAHA TT 600 2001 ( nu este TTR doar TT) acum problema ar fii ca sunt din JUD ALBA .

 

0722270499 LAURENTIU

 

 

NUAMI BINE SI NOROI DIN PLIN

Link to post
Share on other sites

Salut !!

Modelul meu este 4GV cu pornire doar la buton. Este foarte interesanta treaba ca in cartea motorului scrie ca este din 2001 si am doar 18 mii de km .

Sincer nici eu nu mai stiu ce sa cred :unsure: .

 

NUMAI BINE SI NOROI DIN PLIN

 

Aaa si sa nu uit al meu nu este nici TTS nici TTE doar TT si nimic mai mult :laugh:

Link to post
Share on other sites

Mersi mult Laurentiu !

http://www.rallye-te...t/Stammbaum.htm aici gasesti mai multe info. 4GV este 94-95 TT600E . In cartea motorului poate scrie orice aici la RAR :)))) La mine scrie Yamaha Belgarda, nici vorba de TT sau alceva.

Eu mi-am rezolvat problema singur azi :D

Numai bine si distractie !

Edited by ghiavolu
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

niciuna, trebuia dat la pedala din fundul grajdului, cu faru stins, altfel nu da scanteie :))

Apai nu te-o invatat nime' ca la pornirea la pedala tre' sa stingi orice consumator? :crack:

Link to post
Share on other sites

Era motoru cu piston nou si nu stiam de ce nu porneste, am scos bujia si am dat pedala sa vad daca are scanteie, pricepi? dadeam cu mana la pedala. Am mentionat faza cu farul pentru altii sa stie care citeste forumul si are o problema similara.

Link to post
Share on other sites

niciuna, trebuia dat la pedala din fundul grajdului, cu faru stins, altfel nu da scanteie :))

:) la fel am patit si eu la xr ...la rece , ca la cald o ia la sfert de pedala , si aia data asa mai usurel

 

 

cu farul am observat si eu ...nu stiam ce dreq nu o ia...lasa man , astea sa fite cele mai mari probleme ( ca altii baga pompe de apa , senzori si alte acareturi "moderne" la greu)

Edited by timberland0910
Link to post
Share on other sites

:) la fel am patit si eu la xr ...la rece , ca la cald o ia la sfert de pedala , si aia data asa mai usurel

 

 

cu farul am observat si eu ...nu stiam ce dreq nu o ia...lasa man , astea sa fite cele mai mari probleme ( ca altii baga pompe de apa , senzori si alte acareturi "moderne" la greu)

Da,da,da,da,da...... :agree:

Edited by cristianstrt
Link to post
Share on other sites

La TT asta nu mai este deloc cdi deoarece s-a dat la cineva sa caute altu pentru schimb si intretimp a fost pierdut. A ajuns la mine sa fac eu ceva sa functioneze deoarece sta demult . Am reusit sa-l pornesc cu alt cdi dar mi se pare ca nu merge foarte bine deoarece la relantii se opreste, in turatie functioneaza bine. Cu primul cdi adaptat a reusit sa ma plesnesca bine pedala de pornire, dadea numai rateuri (cred ca punctul de aprindere nu este corect). De asta caut unul original poate cu ala ar functiona corect, mi se pare putina tensiunea ce apare pe plus la pornire, trebuie sa dai sanatos la pedela sa porneasca. Astept alte sugestii.

Link to post
Share on other sites

Solutia e urmatoarea: cauti pe cineva cu TT la tine in zona, si testezi cu CDI original vs adaptat sa vezi diferenta, poate numa ti se pare; tensiunea oricum ii foarte mica, am si spus. Daca chiar ii diferenta, iei de pe net un CDI original, sau unu facut special dupa specificatiile tt-ului, atata ca e cam scump. http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-1984-96-XT-400-XT400-XT550-XT-550-XT600-TT-600-CDI-IGNITION-/151027305618?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item2329edcc92

Link to post
Share on other sites

Asa m-am gandit si eu sa testez cu unul original dar prea gasesc in zona TT cu cdi cu 6 fire (din care 4 active). Scoate tensiune mica deoarece constructiv aprinderea nu are bobina de inalta tensiune , scoate 12V de la redresor (releu de incaracre) din tensiunea trifazata alternativa. S-ar putea ca si carburatorul sa nu fie reglat corect sau sa aiba mizerie si de aceea sa nu aiba relantiu frumos. Acel cdi de Ebay nu este pt. modelul acesta, ce caut eu este si mai rar din pacate. Aprox. cat timp se tine socul tras sa ajunga la temparatura cat de cat optima si sa nu se opreasca.

Link to post
Share on other sites

Aia ce tia-am aratat eu fac pentru orice model, de aia zice sa le spui modelu. PAi si mie imi face figuri daca nu e cald... eu am turometru- pornesc, las socul cate putin pana ajunge la 1700 ture cu soc, apoi ma echipez si pornesc incetut....si inchid socul in mers- dupa cativa km e clar ca e cald. Apoi cand e cald calumea, sta in relanti. Deci si la mine face figuri cand porneste si e rece, iar daca moare motoru inainte sa fie cald si is cu soc, cam 20 pedale sa porneasca. Asa ca s-ar putea sa fie ok improvizatia ta. Vezi cand e comp[let cald daca sta in relanti, atunci e beton. Dupa aia reglezi surubul de benzina cu motorul pornit pana la turatia optima.

Link to post
Share on other sites

Cam nasoala treaba asta cu relantiul la rece astea. Ieri am incercat iar sa-l incalzesc, a pornit relativ repede daca i-am dat ca lumea la pedala. Problema este ca doua aprox un minut de functionare in ture s-a inrosit galeria de evacuare asa ca l-am oprit ca nu mi se pare normal sa inroseasca la o asemenea turatie. Am sa-i verific jocul la supape daca nu cumva de acolo sa vina problema, daca asta este o problema, poate asa se manifesta toate.

Link to post
Share on other sites

Aha, dai relantiul mai mare din cablul de acceleratie, ca tot aia e. La xr ii mai ok?

Man , la Xr nu am nici o treaba : porneste la prima pedala indiferent de temperatura de afara , cu relantiul n-am probleme ...nu pot sa ii gasesc un punct slab la aceasta motocicleta (multumesc lui Yzu ca a stat pe capul meu sa iau Xr:)) ....aa am gasit un punct slab : pedala de la schimbator :D am reusit sa ii rup nuturile cu cizmele Acerbis ...avea putin joc si am neglijat iar duminica la intoarcere din padis am obs ca la retrocedarea treptelor nu intra calumea , am venit cu a 3 a pana acasa si acuma ma uit pe ebay sa iau o pedala ca la noi cer porcii cam mult ....

Link to post
Share on other sites

XR e altceva, asta am constatat si eu ca si Honda in general. Am facut putina intretinere la XR 600 R si am constat ca pornea foarte usor, nu trebuie sa depui nu stiu ce efort la pornire, de ciclistica sa nu vorbim. Revin la TT, eu totusi consoider ca cdi-ul adaptat de mine nu este corespunzator, am verificat si supapele si sunt corect reglate.

Link to post
Share on other sites

Pai nu are voie sa inroseasca galeriile .... Ce-i drept eu nu am stat pe loc sa il turez ca sa vad daca se inrosesc :)) Pai porneste la a doua pedala la rece, la prima pedala la cald, ii super ok. La -10 grade, dupa ce a stat ceva vreme azi iarna, a pornit la a doua pedala. Singura problema e ca daca il pornesc, am socul la jumate pus, motorul NU e incalzit si o inec, am pus-o, ca ii trebe 20 de pedale sa o ia. Si mie nu imi merge decompresorul, de aia e un chin.Probabil si eu gresesc ca las socul sa nu stea turat motorul, il las pana e pe la 1600 ture, dar cateodata dau socul prea repede si moare motorul- atunci am pus-o, la fazele astea ma refer....

 

A propos de inrosit toba, imi zicea un prieten ca a uitat motorul (Nu TT, alta mobra am uitat de care) cu socul tras si s-au inrosit galeriile....... Asa ca nu sta cu el pe loc, pornesti, il lasi un minut si te dai cu el. Dupa ce ai pornit inchizi de tot socul si asta e. Dai o tura calumea si dupaia vezi cum sta.



PS. si tie iti arde becul de pozitie de la vibratii? Azi mi-a cazut oglinda, am venit cu ea in buzunar de la plimbare :D

Link to post
Share on other sites

Nu stiu sa spun foarte multe despre aceasta motocicleta deoarece eu doar o repar ca sta de peste un an. Acum va reveni pe sosele deoarece am reusit sa-i adaptez o aprindere cu care functioneaza perfect. Am observat ca vibreaza mai ales cand incepi sa accelerezi, toata motocicleta parca se indoaie sau cum sa zic din cauza cuplului mare cred eu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...