sabyn Postat Septembrie 21, 2013 Share Postat Septembrie 21, 2013 Spor la treaba,sa iasa asa cum iti doresti si cat mai aproape de original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Septembrie 23, 2013 Autor Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Astzi am apucat sa asez cateva table pe Jawa sa vad cum imi ies alinierile... ... musai sa fac poze si cu aparatul foto... :-) Editat Septembrie 23, 2013 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 29, 2014 Autor Share Postat Mai 29, 2014 incet, incet, incepe sa prinda forma - ultimele provocari sunt legate de alegerea culorii. are cineva o schema a instalatiei electrice? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Înainte să te apuci de schemă, învaţă ce este, cum se produce şi cum merge curentul. Şi nu vei ma avea nevoie de schemă. Să ţii minte un lucru: comenzile se leagă la "masă". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 29, 2014 Autor Share Postat Mai 29, 2014 Înainte să te apuci de schemă, învaţă ce este, cum se produce şi cum merge curentul. Şi nu vei ma avea nevoie de schemă. Să ţii minte un lucru: comenzile se leagă la "masă". mersi de pont. nu am probleme de intelegere a elementelor tehnice ci doar vreau sa folosesc acelasi model ca si producatorul. din pacate motorul nu mai avea instalatia electrica in momentul in care a ajuns la mine. pornirea o fac in momentul de fata alimentand + pe platina --> bobina de inductie si - pe sasiu (cu grija sa fac alimentarea cand platina este deschisa sa nu o stric). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 E exact invers. Plus la bobină, continuitatea pe platină. Şi nu ai ce să strici aşa.Vezi cum legi plusul la contact însă. Depinde cum e contactul, n-am de unde să ştiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 daca cz-u ala o fi avand plusu la masa ce-i faci? E exact invers. Plus la bobină, continuitatea pe platină. Şi nu ai ce să strici aşa.Vezi cum legi plusul la contact însă. Depinde cum e contactul, n-am de unde să ştiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 29, 2014 Autor Share Postat Mai 29, 2014 la nivel de improvizatie doar in garaj este oarecum indiferent ce si cum leg. intradevar plusul este pe bobina si minusul pe sasiu prin platina. alimentarea este de pe o baterie externa si practic platina este doar intrerupator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoComuniste Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Ei, ai mai învăţat ceva azi "platină" este denumită impropriu, teoretic se numeşte "ruptor"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 30, 2014 Autor Share Postat Mai 30, 2014 deh... faimosul limbaj popular... suna mai pe intelesul tuturor. daca ziceam ruptor/disjunctor + capacitorul aferent pentru protectie suna putin cam "pretios" :-) am avut multiple experiente cu tehnologia prin anii de studentie... 2x fiat 850 + vw 1300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) Vad ca esti din Brasov. Pai Jawa cam ca a ta are Roskatu in BV, si daca ai nevoie de ajutor la electrica, sa-ti explic una-alta sunt si eu pe aici, apeleaza cu incredere. Editat Mai 30, 2014 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 2, 2014 Autor Share Postat Iunie 2, 2014 Vad ca esti din Brasov. Pai Jawa cam ca a ta are Roskatu in BV, si daca ai nevoie de ajutor la electrica, sa-ti explic una-alta sunt si eu pe aici, apeleaza cu incredere. mersi de pont. 73! de YO6GTJ :-) Intrebare: este diferit blocul motor pentru cilindru/piston 175 fata de cel de 250? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 22, 2014 Autor Share Postat August 22, 2014 (editat) In urma evaluarilor recente am decis sa lichidez proiectul. Amatorii pot face oferte pe PM. Motivul: raman doar cu Mobra si Suzi ca nu mai am loc prin garaj Editat August 22, 2014 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 ce, vrei sa te vindeci? "n+1" e numarul motocicletelor pe care trebuie sa le aiba un motociclist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 23, 2014 Autor Share Postat August 23, 2014 Problema este ca nu am timp sa ma ocup de toate si mai bine ar fi sa ajunga la cineva care sa finalizeze proiectul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 23, 2014 Share Postat August 23, 2014 atunci fa un topic cu poze, pret, contact, poveste si tot ce trebuie, daca vrei sa vinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 23, 2014 Autor Share Postat August 23, 2014 urmeaza.... acum inventariez si fac poze pentru anunt.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.