Sari la conținut

sfaturi pt achizitionare moto


clif
 Share

Postări Recomandate

Este greu de transat "dilema" obiectiv, datorita multelor variabile din datele problemei. Un SS 600cc pe mana unui incepator (chiar daca e vorba numai de SS) este mai periculos decat un 1000cc datorita lipsei de cuplu la ture mici si graficului de putere mai neliniar decat in al doilea caz. Pentru un avansat, care tinde sa exploateze motorul spre maxim, un SS 1000cc este o provocare care pe multi ii depaseste...

 

Pe de alta parte, daca se pune problema de s/h, un motor cu capacitate/putere mai mare e de preferat datorita fiabilitatii sporite deoarece e mai putin probabil sa fi fost "stors" la maxim vreme indelungata, asta daca nu cumva a fost folosit frecvent pe pista.

 

Desi pare "injositor", pentru un stil supra-sportiv pe strada (ma refer la traseu virajat, nu la liniute), un SS 400cc este distractie maxima in relativa siguranta. SS 600cc se vrea un compromis intre cele doua situatii, care insa de cele mai multe ori e un pic prea mult pentru incepatori si relativ prea lesinat pentru avansati.

 

Oricum, pe strada, cel putin la noi, adevarata problema nu o constituie motorul sau capacitatea/puterea sa ci traficul, starea drumurilor dar mai ales lipsa de educatie a soferilor auto si chiar si a conducatorilor de motociclete.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal vreau sa imi iau un motor si nu stiu ce sa aleg dintre 600 rr si 1000 rr am 1.70 si nu sunt foarte solid momentan am un cb500 pe care il calaresc de vreo 3 ani am mai intrebat persoane si mi-au zis ca 1000 rr e mare de mine multumesc anticipat pt sfaturi

 

O sportiva de 1000 se conduce mai usor decat una de 600. Am testat si pe strada si pe pista. Nu conteaza cat de solid esti, nu are legatura cu motocicleta pe care vrei sa o cumperi decat foarte putin in cazul de fata, vei ajunge cu picioarele la pamant si ai sa poti sa o plimbi in parcare tinand-o de ghidoane.

Sportiva de 600 este in principiu mai usoara. Ar trebui sa frneze mai bine si sa iti permita sa te strecori mai usor daca intri in trafic aglomerat. Consuma mai putin daca nu tragi tare de gaz. Cu toate astea, este tot o motocicleta de pista si ar fi pacat sa nu vada macar o data circuitul. Puterea dar mai ales cuplu sunt spre linia rosie, prima parte a turometrului este blanda. Desigur ca se poate conduce chiar foarte usor si elegant, si cu siguranta te vei descurca.

Sportiva de 1000 are motorul cu mult mai mult cuplu deci o poti conduce usor la mers civilizat sau semi-sportiv pe strada. Nu e foarte grea desi ai putea fi tentat sa crezi asta. Are avantajul ca, ajungand sa-i exploatezi mai greu mare parte din puterea si cuplul maxime oferite, te vei plictisi de ea mai tarziu. Si asta este o motocicleta de pista deci nu trebuie sa ratezi cu ea macar un circuit.

Eu m-as feri de 1000rr 2004-2005. Sunt grele si mai putin manevrabile. 2006-2007 sunt mai bune dar nu asa reusite in comparatie cu concurenta. Din 2008 incolo sunt senzationale insa si foarte usoare, zici ca esti pe una de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sportiva de 1000 se conduce mai usor decat una de 600. Am testat si pe strada si pe pista. Nu conteaza cat de solid esti, nu are legatura cu motocicleta pe care vrei sa o cumperi decat foarte putin in cazul de fata, vei ajunge cu picioarele la pamant si ai sa poti sa o plimbi in parcare tinand-o de ghidoane.

Sportiva de 600 este in principiu mai usoara. Ar trebui sa frneze mai bine si sa iti permita sa te strecori mai usor daca intri in trafic aglomerat. Consuma mai putin daca nu tragi tare de gaz. Cu toate astea, este tot o motocicleta de pista si ar fi pacat sa nu vada macar o data circuitul. Puterea dar mai ales cuplu sunt spre linia rosie, prima parte a turometrului este blanda. Desigur ca se poate conduce chiar foarte usor si elegant, si cu siguranta te vei descurca.

Sportiva de 1000 are motorul cu mult mai mult cuplu deci o poti conduce usor la mers civilizat sau semi-sportiv pe strada. Nu e foarte grea desi ai putea fi tentat sa crezi asta. Are avantajul ca, ajungand sa-i exploatezi mai greu mare parte din puterea si cuplul maxime oferite, te vei plictisi de ea mai tarziu. Si asta este o motocicleta de pista deci nu trebuie sa ratezi cu ea macar un circuit.

Eu m-as feri de 1000rr 2004-2005. Sunt grele si mai putin manevrabile. 2006-2007 sunt mai bune dar nu asa reusite in comparatie cu concurenta. Din 2008 incolo sunt senzationale insa si foarte usoare, zici ca esti pe una de 600.

ms pt sfaturi tuturor initial o sa ma urc pe ambele modele si o sa vad pe care ma simt mai bine si apoi o sa ma decid o sa tin cont si de sfaturile voastre si o sa pun totu in balanta(nu imi iau moto sa ma dau pe pista ca daca e vb de pista deja tre sa recalculam bugetu pt cateva modificari dupa ce o iau. imi iau sportiva ca imi plac sportivele si o sa ma dau pe sportiva cat imi permite sanatatea dupaia schimbam cu choper)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...