Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am o honda vision met-in care are probleme cu semnalizarea ... mai exact caraie fara sa functioneze cum trebuie si merge doar cand intorc ghidonul

Verifica la contactele care intra in semnalizare, poate sunt miscati papuceii.

Daca tot nu merge, uita-te la cabluri sa nu fie putin ciupite.

 

 

Bafta! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzisem ca suspensiile pe gaz is mai bune decat cele hidraulice...Care e motivul pentru care ar fi mai bune?

Gazul din suspensie se comprima altfel si amortizeaza mai bine socurile(normal). Deci si pe curbe, la denivelari se elimina destul de mult acel joc de suspensie, asigurand o stabilitate mai buna.

 

 

 

Bafta! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gazul din suspensie se comprima altfel si amortizeaza mai bine socurile(normal). Deci si pe curbe, la denivelari se elimina destul de mult acel joc de suspensie, asigurand o stabilitate mai buna.

Bafta! :angryfire:

man ...cum verific daca imi face amestecu` ?adica daca baga ulei pompa de ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man ...cum verific daca imi face amestecu` ?adica daca baga ulei pompa de ulei...

Daca pompa e mecanica(actionata de axul motor), scoti furtunasul de ulei din carburator si dai la pedala cu contactul luat, sau mai comod, scoti bujia, pui contactul si dai la automat. Daca pompa functioneaza, ar trebui sa vezi ca iese ulei pe furtunas.

 

 

Bafta! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pompa e mecanica(actionata de axul motor), scoti furtunasul de ulei din carburator si dai la pedala cu contactul luat, sau mai comod, scoti bujia, pui contactul si dai la automat. Daca pompa functioneaza, ar trebui sa vezi ca iese ulei pe furtunas.

Bafta! :angryfire:

aha ...

Sunt si alte pompe....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha ...

Sunt si alte pompe....?

Pai stiu ca mai sunt unele actionate de cablul de acceleratie, dar nu mai tin minte cum functioneaza exact si cred ca electrice.

 

 

Bafta! :angryfire:

 

Care stie pe unde dau afara uleiul din variator la Jet force???

Poate uleiul din transmisie, de la grupul de langa roata spate. Trebuie sa ai un buson pe transmisie pe unde bagi ulei si dedesubt un surubel care etanseaza. Desfaci ala de sus si apoi ala de jos si lasa sa se scurga tot uleiul. Faci toate astea imediat dupa ce ai facut o tura cu scuterul, cat sa se incalzeasca transmisia si uleiul.

 

 

 

Bafta! :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un motoscuter Derbi Predator 50 si care ma lasa in vara trecuta si de atunci nu am mai pus mana pe el acum am ceva buget si am zis sa i dau de cap si mam apucat sa ii schimb ce avea nevoie si sa ii fac o curatare de motor,carburator si etc...bun beer.gif am inlocuit segmentii ca unu nu mai era am mare majoritae e bine dar ce nu imi iese este cum sa reglez plutitoru in carburator ca imi da benzina cu pumnu eeeeeek.gif nu mai am manualu si am zis ca poate ma ajuta cineva cu reglatu ca nici prea mare maestru nu sant in mecanica biggrinbounce2.gif carburatoru e un WEBER astept vreo indicatie,explicatie,indrumare PLS Help!!!!

 

<small>--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 14:10 -------------</small><br/>iam fracut si o poza

 

Problema e ca nu mai porneste si imi unda calumea bujia si am inteles ca ar fi de la nivelu cde la carburator

 

daca are cineva un manual sau i sa intamplat ceva lafel?

post-35823-1207998632_thumb.jpg

Editat de emygeta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica la contactele care intra in semnalizare, poate sunt miscati papuceii.

Daca tot nu merge, uita-te la cabluri sa nu fie putin ciupite.

Bafta! :angryfire:

 

la contacte m-am uitat, firele sunt in ordine, probleme par a fi cu chestia asta:

t1218_DSCF3295.JPG

t1219_DSCF3296.JPG

t1220_DSCF3297.JPG

ce e, cum se repara, cat costa si cu ce poate fi inlocuita eventual?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am o problema.am schimbat toba originala,am pus un leovince zx, si acum nu mai imi trage scuterul.greu de tot pleaca de pe loc,ca si cum ar fi gatuit.sa nu primeasca destul aer?ar trebui sa fac ceva la carburator,pe la reglaje?stiu ca ar trebui un filtru nou,dar o sa apara abia peste 2sapt.ce ma fac pana atunci?nu pot sa stau cu el in garaj.

 

ms mult si astept idei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am o problema.am schimbat toba originala,am pus un leovince zx, si acum nu mai imi trage scuterul.greu de tot pleaca de pe loc,ca si cum ar fi gatuit.sa nu primeasca destul aer?ar trebui sa fac ceva la carburator,pe la reglaje?stiu ca ar trebui un filtru nou,dar o sa apara abia peste 2sapt.ce ma fac pana atunci?nu pot sa stau cu el in garaj.

 

ms mult si astept idei.

 

daca vrei sa iti mearga bine,pe langa filtru mai trebe sa ii pui role si sa ii reglezi carburatoru :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buey am un piaggio ciao si nu vrea sa stea la relanti , ce naiba sa ii fac ? ma disperat , azi am muncit la el ... HELP ME !!!

 

ce "buey" ?

si unde nu vrea sa stea? la "relanti"? aia ce ii? relantiu? regleazati relantiu mai mare daca despre asta e vorba... si nu mai deschide topicuri aiurea... ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce "buey" ?

si unde nu vrea sa stea? la "relanti"? aia ce ii? relantiu? regleazati relantiu mai mare daca despre asta e vorba... si nu mai deschide topicuri aiurea... ms

ai vrut sa te dai destept si ai reusit sa te faci de ras. Nu mai bine te abtineai. ralanti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai vrut sa te dai destept si ai reusit sa te faci de ras. Nu mai bine te abtineai. ralanti

 

tu de dai destept... :angryfire: :angryfire: eu lam intrebat ce inseamna relati... si am intrebat daca ii relantiu.

tu de dai despteptu lumii ca imi dai sa citesc ce inseamna relanti... :angryfire: :angryfire:

 

 

 

am o intrebare... ii diferenta mare intre ambreaje normale si ambreaje "tuning"??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu de dai destept... :angryfire: :angryfire: eu lam intrebat ce inseamna relati... si am intrebat daca ii relantiu.

tu de dai despteptu lumii ca imi dai sa citesc ce inseamna relanti... :angryfire: :angryfire:

am o intrebare... ii diferenta mare intre ambreaje normale si ambreaje "tuning"??

Dar cum oare ti-ai dat seama ca ralanti (termenul corect) este "relantiu" (cum tot insisti sa-i zici) si nu ti-ai dat seama ca "relati" (scris probabil in graba si, precum tot post-ul, intr-un mod execrabil) este ralanti?

 

Ambreiajul (nu ambreajul) sport este mai rezistent, contine materiale mai dure, care rezista la turatii mult mai inalte in momentul in care schimbi vitezele. In mod normal acesta este testat si facut ca sa reziste la forte mai ridicate (la scuter nu stiu, dar de ex. un ambreiaj sachs performance suporta 325 N/m)

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...