Un_vizitator Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 am o honda vision met-in care are probleme cu semnalizarea ... mai exact caraie fara sa functioneze cum trebuie si merge doar cand intorc ghidonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 am o honda vision met-in care are probleme cu semnalizarea ... mai exact caraie fara sa functioneze cum trebuie si merge doar cand intorc ghidonul Verifica la contactele care intra in semnalizare, poate sunt miscati papuceii. Daca tot nu merge, uita-te la cabluri sa nu fie putin ciupite. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Suspensia aia e pe un gaz special, nu e pe aer si nu se umple cu compresorul! Nu stiu cum se umple, google iti ms de informatie o sa ma interesez cumva cum se umple Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Auzisem ca suspensiile pe gaz is mai bune decat cele hidraulice...Care e motivul pentru care ar fi mai bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Auzisem ca suspensiile pe gaz is mai bune decat cele hidraulice...Care e motivul pentru care ar fi mai bune? Gazul din suspensie se comprima altfel si amortizeaza mai bine socurile(normal). Deci si pe curbe, la denivelari se elimina destul de mult acel joc de suspensie, asigurand o stabilitate mai buna. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Gazul din suspensie se comprima altfel si amortizeaza mai bine socurile(normal). Deci si pe curbe, la denivelari se elimina destul de mult acel joc de suspensie, asigurand o stabilitate mai buna. Bafta! man ...cum verific daca imi face amestecu` ?adica daca baga ulei pompa de ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 man ...cum verific daca imi face amestecu` ?adica daca baga ulei pompa de ulei... Daca pompa e mecanica(actionata de axul motor), scoti furtunasul de ulei din carburator si dai la pedala cu contactul luat, sau mai comod, scoti bujia, pui contactul si dai la automat. Daca pompa functioneaza, ar trebui sa vezi ca iese ulei pe furtunas. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Care stie pe unde dau afara uleiul din variator la Jet force??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Care stie pe unde dau afara uleiul din variator la Jet force??? Uleiul din variator ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Daca pompa e mecanica(actionata de axul motor), scoti furtunasul de ulei din carburator si dai la pedala cu contactul luat, sau mai comod, scoti bujia, pui contactul si dai la automat. Daca pompa functioneaza, ar trebui sa vezi ca iese ulei pe furtunas. Bafta! aha ... Sunt si alte pompe....? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 aha ... Sunt si alte pompe....? Pai stiu ca mai sunt unele actionate de cablul de acceleratie, dar nu mai tin minte cum functioneaza exact si cred ca electrice. Bafta! Care stie pe unde dau afara uleiul din variator la Jet force??? Poate uleiul din transmisie, de la grupul de langa roata spate. Trebuie sa ai un buson pe transmisie pe unde bagi ulei si dedesubt un surubel care etanseaza. Desfaci ala de sus si apoi ala de jos si lasa sa se scurga tot uleiul. Faci toate astea imediat dupa ce ai facut o tura cu scuterul, cat sa se incalzeasca transmisia si uleiul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Gearbox oil mai exact ...am gasit busonul unde trebuie sa bag,dar nu pe unde sa il dau afara pe cel vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emygeta Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 (editat) am un motoscuter Derbi Predator 50 si care ma lasa in vara trecuta si de atunci nu am mai pus mana pe el acum am ceva buget si am zis sa i dau de cap si mam apucat sa ii schimb ce avea nevoie si sa ii fac o curatare de motor,carburator si etc...bun beer.gif am inlocuit segmentii ca unu nu mai era am mare majoritae e bine dar ce nu imi iese este cum sa reglez plutitoru in carburator ca imi da benzina cu pumnu eeeeeek.gif nu mai am manualu si am zis ca poate ma ajuta cineva cu reglatu ca nici prea mare maestru nu sant in mecanica biggrinbounce2.gif carburatoru e un WEBER astept vreo indicatie,explicatie,indrumare PLS Help!!!! <small>--- Mesaj completat în 12 Apr 2008 14:10 -------------</small><br/>iam fracut si o poza Problema e ca nu mai porneste si imi unda calumea bujia si am inteles ca ar fi de la nivelu cde la carburator daca are cineva un manual sau i sa intamplat ceva lafel? Editat Aprilie 12, 2008 de emygeta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Un_vizitator Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Verifica la contactele care intra in semnalizare, poate sunt miscati papuceii. Daca tot nu merge, uita-te la cabluri sa nu fie putin ciupite. Bafta! la contacte m-am uitat, firele sunt in ordine, probleme par a fi cu chestia asta: ce e, cum se repara, cat costa si cu ce poate fi inlocuita eventual? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Releul de semnalizare nu prea se poate repara. Din cate stiu eu este capsat. Mai bine mergi la un magazin de piese si cumperi unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 salut.am o problema.am schimbat toba originala,am pus un leovince zx, si acum nu mai imi trage scuterul.greu de tot pleaca de pe loc,ca si cum ar fi gatuit.sa nu primeasca destul aer?ar trebui sa fac ceva la carburator,pe la reglaje?stiu ca ar trebui un filtru nou,dar o sa apara abia peste 2sapt.ce ma fac pana atunci?nu pot sa stau cu el in garaj. ms mult si astept idei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 salut.am o problema.am schimbat toba originala,am pus un leovince zx, si acum nu mai imi trage scuterul.greu de tot pleaca de pe loc,ca si cum ar fi gatuit.sa nu primeasca destul aer?ar trebui sa fac ceva la carburator,pe la reglaje?stiu ca ar trebui un filtru nou,dar o sa apara abia peste 2sapt.ce ma fac pana atunci?nu pot sa stau cu el in garaj. ms mult si astept idei. daca vrei sa iti mearga bine,pe langa filtru mai trebe sa ii pui role si sa ii reglezi carburatoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
badboy_andreutzu_2006 Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 buey am un piaggio ciao si nu vrea sa stea la relanti , ce naiba sa ii fac ? ma disperat , azi am muncit la el ... HELP ME !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 buey am un piaggio ciao si nu vrea sa stea la relanti , ce naiba sa ii fac ? ma disperat , azi am muncit la el ... HELP ME !!! ce "buey" ? si unde nu vrea sa stea? la "relanti"? aia ce ii? relantiu? regleazati relantiu mai mare daca despre asta e vorba... si nu mai deschide topicuri aiurea... ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Am un Suzuki Sepia/Address si as vrea sa cumpar un filtru de aer sport si nu stiu ce masura trebuie 35 sau 36 precizez ca nu am SUBLER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 ce "buey" ? si unde nu vrea sa stea? la "relanti"? aia ce ii? relantiu? regleazati relantiu mai mare daca despre asta e vorba... si nu mai deschide topicuri aiurea... ms ai vrut sa te dai destept si ai reusit sa te faci de ras. Nu mai bine te abtineai. ralanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 pai am filtru de aer dar este stock si in el este gol ce era in el s-a rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 ai vrut sa te dai destept si ai reusit sa te faci de ras. Nu mai bine te abtineai. ralanti tu de dai destept... eu lam intrebat ce inseamna relati... si am intrebat daca ii relantiu. tu de dai despteptu lumii ca imi dai sa citesc ce inseamna relanti... am o intrebare... ii diferenta mare intre ambreaje normale si ambreaje "tuning"?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Stie cineva daca pot sa dau o gaura mai mare in galerie? Mi sa stricat filetul si nu pot sa prind toba...si na scoate un sunet tare ciudat....Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 (editat) tu de dai destept... eu lam intrebat ce inseamna relati... si am intrebat daca ii relantiu. tu de dai despteptu lumii ca imi dai sa citesc ce inseamna relanti... am o intrebare... ii diferenta mare intre ambreaje normale si ambreaje "tuning"?? Dar cum oare ti-ai dat seama ca ralanti (termenul corect) este "relantiu" (cum tot insisti sa-i zici) si nu ti-ai dat seama ca "relati" (scris probabil in graba si, precum tot post-ul, intr-un mod execrabil) este ralanti? Ambreiajul (nu ambreajul) sport este mai rezistent, contine materiale mai dure, care rezista la turatii mult mai inalte in momentul in care schimbi vitezele. In mod normal acesta este testat si facut ca sa reziste la forte mai ridicate (la scuter nu stiu, dar de ex. un ambreiaj sachs performance suporta 325 N/m) Editat Aprilie 12, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.