Sari la conținut

Postări Recomandate

eu am un aerox de serie si mi'am montat toba sport, un leovince zx . o sa ai nevoie de un carburator mai mare,al meu de 12 trebuie tinut surubul de la aer exact in capat la deschis si tot pleaca un pic mai greu de pe loc.si o sa ai nevoie de un filtru sport.alternand cu un filtru bun si carburator normal,dar reglat corespunzator, o sa iti mearga.de la 75-78 in ultima vreme viteza a crescut la 83-85 . ma gandesc ca daca ii schimb si filtrul o sa treaca . oricum am intelesc ca o sa ai nevoie si de role,dar nu cred ca ar fi neaparat necesar.

concluzie: la sprint nu rezolvi mai nimic,adica eu inca nu simt diferenta(fara filtru sport), dar la viteza o sa creasca intre 5-15 km/h.

 

E adevarat ca o toba sport uzeaza motorul mai repede? e bun ptr drum lung si folosit scuterul zi de zi la drum lung? Asa am auzit ca uzeaza segmenti mult mai repede, daca uzeaza dar nu asa repede ar merita dar sa nu schimb segmenti la 1 luna :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ieri am schimbat uleiul din cutie pt ca nu stiam de cand era si m-am gandit k am si cam mult pt ca gaseam mereu ulei imbacsit pe garnitura de imbina cutia. am scos din el vreo 100ml in conditiile in care pe carcasa scrie sa bag 90ml. dupa ce am completat am spalat bine unde iesea uleiul afara si l-am luat la ture. cand am ajuns acasa spre stupoarea mea iar era ulei sarit acolo sad.gif(. la imbinare se vede prin unele locuri un silastic din acela rosu care rezista la temperaturi inalte. as vrea sa stiu daca se poate sa schimb garnitura inlocuind silasticul sau prin alta metoda ca nu vreau sa ma trezesc fara ulei.

 

 

p.s. uleiul scos din ea era gri... cineva mi-a zis k e posibil sa fie si apa in el de are culoarea asta. io am bagat mobil 75w-90 full syntethic si avea culoarea ca uleiul de masline.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am schimbat uleiul din cutie pt ca nu stiam de cand era si m-am gandit k am si cam mult pt ca gaseam mereu ulei imbacsit pe garnitura de imbina cutia. am scos din el vreo 100ml in conditiile in care pe carcasa scrie sa bag 90ml. dupa ce am completat am spalat bine unde iesea uleiul afara si l-am luat la ture. cand am ajuns acasa spre stupoarea mea iar era ulei sarit acolo sad.gif(. la imbinare se vede prin unele locuri un silastic din acela rosu care rezista la temperaturi inalte. as vrea sa stiu daca se poate sa schimb garnitura inlocuind silasticul sau prin alta metoda ca nu vreau sa ma trezesc fara ulei.

p.s. uleiul scos din ea era gri... cineva mi-a zis k e posibil sa fie si apa in el de are culoarea asta. io am bagat mobil 75w-90 full syntethic si avea culoarea ca uleiul de masline.

Trebuie sa pui ulei de transmisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ! Vin cu o intrebare scurta. Mi`am luat un scuter Cagiva city SH si tipu care o avut`o a cazut cu ea..pe partea dreapta are carena sparta aproape de sa , cateva zgarieturi urate dar sau rezolvat prin unele metode. Ajung la prob. care o intampin , roata spate este putin descentrata , din janta...probabil cand a cazut cu ea. pe mine nu ma deranjeaza la mers , nu se simte deloc dar da foarte urat la ochi cand nu se invarte normal. gasesc oara pe undeva janta sa o schimb...sau merge indrepatata ? daca aveti vreo idee va raman recunoscator.

1. nu trebuia sa il iei avnd in vedere ca a fost avariat pentru ca oricand poate ceda shi itzy rupi gatu poate are furca ghidon etc strambe trebuia sa te uiti pe topicuk cum verifici un scuter sh la scumparare oricum daca ai bucatra din carena care sa spart sfatu meu o lipesty ku ceva foarte bun chituieshty grunduieshty shi vopseshty asta poti face si singur cu 2 sprayuri shi chit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa pui ulei de transmisie.

daca citeai tot si nu postai doar asa sa faci posturi vezi k eu am bagat ulei 75w90 care e indicativul la ulei de transmisie syntetic. problema mea e ce sa fac sa nu mai imi arunce pe langa garnitura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca citeai tot si nu postai doar asa sa faci posturi vezi k eu am bagat ulei 75w90 care e indicativul la ulei de transmisie syntetic. problema mea e ce sa fac sa nu mai imi arunce pe langa garnitura

Incearca sa schimbi garnitura desi se gaseste foarte greu...

Incearca sa confectionezi tu una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca pot sa dau o gaura mai mare in galerie? Mi sa stricat filetul si nu pot sa prind toba...si na scoate un sunet tare ciudat....Mersi

ti-am raspuns pe PM :moron:

salut cum imi leg si eu pe un malaguti f12 un casetofon si nishte boxe????/ kum sa le leg la ce fire ms mult pls spunetzymi shi mie :peace::D:D app se potriveste la un f12 bujie de tip UY-6??

B@ ya baga un oky ayky /index.php?showtopic=193078 si citeste a 5-a fraza!

 

La problema lui catastyle de ce ai mai raspuns? Nu vezi ce vechi e postul? A si vandut scuterul ala!

:bigstar:

 

 

Bafta! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare!!!

un prieten are un gilera runner de 50 cmc pe injectie. scuterul are 22000 km si acu 2 seri i s-a oprit si nu mai reusesc sa il pornesc. trebuie sa zic ca are o mufa a carui cablu esti un pic ros ca si izolatie si ca pompa ii merge din cauza ca se aude acel bazait si furtunul de benzina se umfla atunci cand ii dau cheie....imi spuneti si mie ce credeti ca are va rog

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva ce ii obiectul acela din poza? :bigstar:

ms :finger:

dsc01157yv2.th.jpg

Unde vine? Intre sania de la sasiu? Fa o poza de ansamblu, nu inteleg nimic din poza. Doar vad ca intra o conducta mica intr-o chestie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde vine? Intre sania de la sasiu? Fa o poza de ansamblu, nu inteleg nimic din poza. Doar vad ca intra o conducta mica intr-o chestie...

 

 

dsc01159jr3.th.jpg

 

:moron:

 

m-am gandit sa schimb tot ce apartine de consum si am vazut la chestia aia ca vine in ea furtunu de la benzina :bigstar:

probabil si chestia aia apartine de consum :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema la scuter...ies foarte greu dealurile...cu 20km/h cu 2 pe el.

S`ar putea sa fie setu`?Are 16700 si ceva de km facuti..creca is reali pt ca are bordu electronic si nu cred ca se poate da inapoi...l`am adus din italia la 9480km si ieseam acelasi deal cu 45 cu 2 si 55 singur...

 

--- Mesaj completat în 14 Apr 2008 20:10 -------------
am o problema la scuter...ies foarte greu dealurile...cu 20km/h cu 2 pe el.Si pe drum drept 68aplecat..(80 in bord)

S`ar putea sa fie setu`?Are 16700 si ceva de km facuti..creca is reali pt ca are bordu electronic si nu cred ca se poate da inapoi...l`am adus din italia la 9480km si ieseam acelasi deal cu 45 cu 2 si 55 singur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un hyosung rally sf50 din 2005

vreau sa ii pun chit de 80 sau ceva sa imi traga calumea , ca abia ia 58kmh cu o singura pers :bigstar:

unde pot sa merg ? pe cine sa intreb ca modelu asta nu e deloc raspandit in ro.

mersii

 

--- Mesaj completat în 14 Apr 2008 20:28 -------------
am un hyosung rally sf50 din 2005

vreau sa ii pun chit de 80 sau ceva sa imi traga calumea , ca abia ia 58kmh cu o singura pers :finger:

unde pot sa merg ? pe cine sa intreb ca modelu asta nu e deloc raspandit in ro.

mersii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti ultima data intreb si eu...si sper sa-mi raspundeti. V-am zis ca porneam motorul, turat mergea ok, apoi cand lasam la relanti incepea sa curga prin fundul carburatorului(DellOrto PHBN 12) pe unde are surubul pentru ca goli camera plutitorului. Am strans bine surubul si tot curgea. Sambata asta l-am desfacut sa vad de ce putea sa curga. Am observat ca pe fund e gaura de golire, si mai are un gat luuung care vine printre plutitor pana sus de tot, nu se baga in nimic, deci presupun ca e ceva de supra plin, cand e benzina prea sus in camera plutitorului sa curga. Ce sa fac sa reglez plutitorul sau ce trebuie reglat sa nu mai dea atata benzina in carburator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti ultima data intreb si eu...si sper sa-mi raspundeti. V-am zis ca porneam motorul, turat mergea ok, apoi cand lasam la relanti incepea sa curga prin fundul carburatorului(DellOrto PHBN 12) pe unde are surubul pentru ca goli camera plutitorului. Am strans bine surubul si tot curgea. Sambata asta l-am desfacut sa vad de ce putea sa curga. Am observat ca pe fund e gaura de golire, si mai are un gat luuung care vine printre plutitor pana sus de tot, nu se baga in nimic, deci presupun ca e ceva de supra plin, cand e benzina prea sus in camera plutitorului sa curga. Ce sa fac sa reglez plutitorul sau ce trebuie reglat sa nu mai dea atata benzina in carburator?

Baga prea multa benzina si nu opreste fluxul plutitorul. Ai umblat cumva la cuiul de dozaj? Pune-l mai jos; daca tot inunda, incearca sa reglezi la plutitor nivelul sa inchida mai devreme.

 

@razvy17 Este pompa de benzina

Cel putin asta vad eu sa fie, seamana leit cu piesa asta: http://scooter-center.com/catalog/product_...62d95bedbf1d214

 

 

 

Bafta! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema la scuter...ies foarte greu dealurile...cu 20km/h cu 2 pe el.

S`ar putea sa fie setu`?Are 16700 si ceva de km facuti..creca is reali pt ca are bordu electronic si nu cred ca se poate da inapoi...l`am adus din italia la 9480km si ieseam acelasi deal cu 45 cu 2 si 55 singur...

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Apr 2008 20:10 -------------</small><br/>am o problema la scuter...ies foarte greu dealurile...cu 20km/h cu 2 pe el.Si pe drum drept 68aplecat..(80 in bord)

S`ar putea sa fie setu`?Are 16700 si ceva de km facuti..creca is reali pt ca are bordu electronic si nu cred ca se poate da inapoi...l`am adus din italia la 9480km si ieseam acelasi deal cu 45 cu 2 si 55 singur...

hai ma ...sa`mi raspunda si mie cineva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu scuterul meu am probleme la indicatorul de benzina, nu stiu care e cauza da nu indica corect nivelul de benzina, o fi plutitorul de vina sau contactele, nnu stiu. Daca cineva poate sa ma ajute ar fi frumos.:finger:

Verifica sonda :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...