Sari la conținut

Postări Recomandate

Bah baieti problema cu scooterele la noi in tara e benzina proasta.de ziceti voi ca nu mai trage si astea.Eu cand am mers cu scooterul carel am acum in germania rupea fugea de sub mine dar a trebuit sal golesc rezervoru ca lam adus intro parte intrun passat.E cand am bagat benzina de aici nu mai avea vana aia ca inainte.A mers bine un pic poate mai era benzina in carb dar dupa aia molatic rau.Cand am bagat carera 100 si juma de sticla de aditiv sa mareasca cifra octanica a inceput sa prinda viata din nou :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!!!

Mai baieti am si eu o problema!

Cum sa va explic.? Cand pornesc de pe loc porneste bine cu a I-a.Dar dupaia nu mai trece in urmatoarea treapta ci o baga in ultima si nu se mai tureaza motorul numa il omoara.Am schimbat rolele de la variator caci erau cam uzate si am crezut ca aiai baiu dar nui aia...O fi de la ambreiaj? La ala inca nam umblat caci nu l-am putut desface.I posibil sa fie de la ala baiu sau o fi de altundeva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@BlackHunter: problema asta a fost discutata...e vina temperaturii motorului. Cand se incinge motorul segmentii se strang pe piston si camasa se dilata, se pierde compresia prin spatiul format.

 

@don'juan: din cate stiu eu ambreiajul este doar pentru plecarea dupa loc, n-ar avea legatura. Vezi arcurile dupa variator/ambreiaj, ele pot fi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm...deci scuteru meu avea esapament stoc si fugea aproape 75 si acum iam schimbat segmenti si esapamentul cu unu sport si vad ca mai mult de 55 la ora nu se duce....insa maim desfacut variatorul si am vzt ca rolele is cam tocite,tocite rau oare deasta nu mi se duc rolele pana unde trebuie ca sa ia viteza ? help :-L :)

 

--- Mesaj completat în 03 Sep 2007 23:07 -------------
hmm...deci scuteru meu avea esapament stoc si fugea aproape 75 si acum iam schimbat segmenti si esapamentul cu unu sport si vad ca mai mult de 55 la ora nu se duce....insa maim desfacut variatorul si am vzt ca rolele is cam tocite,tocite rau oare deasta nu mi se duc rolele pana unde trebuie ca sa ia viteza ? help :P :scratch:

 

--- Mesaj completat în 03 Sep 2007 23:07 -------------
hmm...deci scuteru meu avea esapament stoc si fugea aproape 75 si acum iam schimbat segmenti si esapamentul cu unu sport si vad ca mai mult de 55 la ora nu se duce....insa maim desfacut variatorul si am vzt ca rolele is cam tocite,tocite rau oare deasta nu mi se duc rolele pana unde trebuie ca sa ia viteza ? help :baldy: :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu scuterul :scratch: :

Cand il las mai mult timp nepornit, poate fi 1 ora (cand e mai rece afara) sau cateva zile (stand in garaj), se ineaca cand il pornesc. Adica cand motorul e oprit curge benzina in cilindru si de aici se ineaca. Bujia este uda.

Dupa ce reusesc sa-l pornesc, sta la relanti, iar in mers nu am observat diminuari ale performantelor.

 

Mersi anticipat pt. orice ajutor. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pornesti la automat?

 

Incearca sa protejezi eletromotorul, bendix-ul, coroana, bla, bla si chinuiete la prima pornire dupa o lunga perioada de timp, sau cand motorul este rece, sa dai la demaror. Cand pornesti la pedala sigur nu se va ineca, daca pornesti la automat asta e :scratch:

 

Bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal baieti ....am si eu o mare problema cu prastia mea de scuter....nu imi mai porneste motorul...nu mai da scanteie la bujie ce ar trebuii facut cu cine pot sa vb sa ma ajute! vre-un service pe care il recomandati? (csr-isitii) parca era unu din voi care lucra la un service in militari va dau mai multe beri :scratch: :) id-ul meu este: for_ever_bachelor pls help!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut... nu pot sa o numesc tocmai problema tehnica dar nu avea rost sa deschid un topic nou pt asta... in cartea mopedului meu scrie sa folosesc benzina cu plumb in amestec cu bla bla... toate bune, doar ca nu prea se mai gaseste benzina cu plumb, cel putin nu aici :what: . prin urmare, e totul ok daca folosesc benzina fara plumb :) ? mi s-a spus ca nu e nicio problema dar nu sunt sigur :scratch:...

Editat de TheDarksider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut... nu pot sa o numesc tocmai problema tehnica dar nu avea rost sa deschid un topic nou pt asta... in cartea mopedului meu scrie sa folosesc benzina cu plumb in amestec cu bla bla... toate bune, doar ca nu prea se mai gaseste benzina cu plumb, cel putin nu aici :what: . prin urmare, e totul ok daca folosesc benzina fara plumb :) ? mi s-a spus ca nu e nicio problema dar nu sunt sigur :scratch:...

 

nu-i nici o problema daca pui fara plumb.

oricum... toti punem benzina fara plumb de vreo 2 ani... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. :) ?

 

 

Salut ! Am un scuter PIAGGIO SPORT si de o vreme intampin cateva probleme tehnice , de exemplu :

-cand plec de pe loc ,, imi moare motorul "

-dupa ce bag cheia in contact si incerc sa apas butonul de pornire nu mai ia nici o comanda...dar la pedala functioneaza

-cateodata merg cu 90-100 de Km si apoi daca mai prind 70

Sper k cineva sa-mi inteleaga problemele . Va multumesc si astept raspunsurile voastre .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Am un scuter PIAGGIO SPORT si de o vreme intampin cateva probleme tehnice , de exemplu :

1. cand plec de pe loc ,, imi moare motorul "

2. dupa ce bag cheia in contact si incerc sa apas butonul de pornire nu mai ia nici o comanda...dar la pedala functioneaza

3. cateodata merg cu 90-100 de Km si apoi daca mai prind 70

Sper k cineva sa-mi inteleaga problemele . Va multumesc si astept raspunsurile voastre .

 

mai cauta... nu exista scuter PIAGGIO SPORT.

 

1. iti moare pt ca nu ii reglat cum trebuie din carburator (surubele alea 2... aer - benzina)

2. ai baterie ?

3. se supraincalzeste... lasa-l mai usor, sau mai fa pauze din cand in cand...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu scuterul :what: :

Cand il las mai mult timp nepornit, poate fi 1 ora (cand e mai rece afara) sau cateva zile (stand in garaj), se ineaca cand il pornesc. Adica cand motorul e oprit curge benzina in cilindru si de aici se ineaca. Bujia este uda.

Dupa ce reusesc sa-l pornesc, sta la relanti, iar in mers nu am observat diminuari ale performantelor.

 

Mersi anticipat pt. orice ajutor. :)

 

Nu ma poate ajuta nimeni? hai mai ca voi sunteti priceputi :scratch:

P.S. Porneste la automat dar foarte greu.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-am raspuns eu dar n-ai vazut... si ca o completare vezi sa nu ramana acceleratia blocata si sa traga benzina, sau sa fie reglat surubul prea pe deschis. Ti-am zis...daca pornesti la automat de-aia e :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule dintr'o pedala nu iese decat o amarata de scanteie care nu e in stare sa aprinda toata cantitatea de benzina care s'a strans pe parcurs si pe deasupra se mai si adauga. Pe cand la automat e aceeasi poveste numai ca scanteia apare intr'un mod repetat si sansele sunt mult mai mari ca el sa porneasca. Acceleratia nu e blocata, iar la carburator nu s'a umblat niciodata, problema asta aparand deodata cu ceva timp in urma, pana atunci functionarea fiind perfecta. Ca sa tragem o concluzie, benzina inca curge imediat dupa oprire, intr'o ora cel mult fiind gata inecat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai cauta... nu exista scuter PIAGGIO SPORT.

 

1. iti moare pt ca nu ii reglat cum trebuie din carburator (surubele alea 2... aer - benzina)

2. ai baterie ?

3. se supraincalzeste... lasa-l mai usor, sau mai fa pauze din cand in cand...

 

 

 

Multumesc pt raspuns , dar trebuie sa-ti spun ca te inseli ! In primul rand scuterul se numeste , dupa cum este specificat in talon si pe unele piese PIAGGIO-SAL1S SPORT si este fabricat in 1990 ....te asigur k nu este tunat ;

In al doilea rand bateria am luat-o in urma cu o luna ;

Si in ultimul rand , poate nu m-am facut bine inteles ...in timp ce merg 25-30 de Km cu 80-90 la ora incepe sa scada viteza la 65-70 k apoi dupa 4-5 Km sa revina la 80-90 Km la ora .

Eu oricum iti multumesc pt raspuns .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns , dar trebuie sa-ti spun ca te inseli ! In primul rand scuterul se numeste , dupa cum este specificat in talon si pe unele piese PIAGGIO-SAL1S SPORT si este fabricat in 1990 ....te asigur k nu este tunat ;

 

se poate sa il cheme asa, dar GOOGLE nu stie de el atunci... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...