Sari la conținut

Postări Recomandate

Salut! Am si eu o problema cu scuterul meu,de cand lam cumparat imi tot arde becurile (far fata,lamap spate,leduri bord,etc)

am incercat si cu bec de 24v, am mers cat a mers si mi la ars si pe acela.Sa fie din cauza releului de tensiune?k nu prea ma pricep. semnalizarile sunt alimentate direct din baterie? nu trece curentul prin releu?

Scuterul este un aprilia sr 50 din 97.

Asfalt Uscat!!!

Editat de lukas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Am si eu o problema cu scuterul meu,de cand lam cumparat imi tot arde becurile (far fata,lamap spate,leduri bord,etc)

am incercat si cu bec de 24v, am mers cat a mers si mi la ars si pe acela.Sa fie din cauza releului de tensiune?k nu prea ma pricep. semnalizarile sunt alimentate direct din baterie? nu trece curentul prin releu?

Scuterul este un aprilia sr 50 din 97.

Asfalt Uscat!!!

 

 

ai o problema la releul de incarcare (care este si stabilizator de tensiune din alternator)...ori e bulit ori ai contacte imperfecte...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

 

Sunt nou pe acest forum,deci am sa incep prin a m-a prezenta. Sunt Theo,am 16 ani si sunt din Cta. Acum 1 an,in timpul verii am avut ocazia sa am grija de mopedul unui prieten plecat din tara.Era un Piaggio Grillo si pe el am invatat sa merg,sa ma dau pe 2 roti.

 

Anul asta am decis sa imi cumpar un Yamaha Aerox nou.Anyway toate problemele au inceput atunci cand mi-am cumparat toba noua,LeoVince ZX CHROME si am incercat sa o instalez.

 

Toba a venit cu doua seturi de role,de 3,5 si 4,5g si arculete super-tari galbene. Acum incepe aventura.Ma duc entuziasmat dupa ce cumpar toba,la ei la service sa o instalez. Dute acolo,lasa-i pe baieti(care sunt cei mai tari mecanici pe care i-am cunoscut) sa-si faca nr de magie si vezi ca la final nu se intampla nimic. Au instalat rolele de 3,5 si arculetele + toba.Fa o tura,vezi ca nu trage si merge pana in 30km/h.Dute inapoi,desfa capacul de la variator,vezi ca arculetele sunt prea tari si nu lasa ambreajul sa se deschida,punele pe alea vechi,mai fa o tura.Aceeasi situatie,doar ca acum lua 45 km/h,fata de 80-85 cu ea stock,delimitata.Dute inapoi,schimba rolele cu cele originale,fa o proba,la fel.Rolele de 4,5 nu le-am incercat crezand ca fac la fel.Cu toba montata am facut vreo 50 km si nimic.

 

Acum ce imi recomandati,sa arunc toba,sa imi dau cu tesla-n oua ca am dat o groaza de bani pe ea sau dupa sfatul vostru sa ma apuc in garaj sa-l desfac si sa-l rezolv?

 

Ce ar putea avea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io cand am pus toba luam 40 cu rolele mele de 6.5g...si am pus unele de 3g cu care iau acum 60.. cu alea grele nu se tura scuterul la maxim, incearca sa pui role mai usoare :-??

 

unde undeva intro vale mare in care sa fortezi scuteru dupa viteza maxima care o iei tu acum, si vezi daca se tureaza atunci si daca iti da mai mult...

Editat de iReal
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

 

Sunt nou pe acest forum,deci am sa incep prin a m-a prezenta. Sunt Theo,am 16 ani si sunt din Cta. Acum 1 an,in timpul verii am avut ocazia sa am grija de mopedul unui prieten plecat din tara.Era un Piaggio Grillo si pe el am invatat sa merg,sa ma dau pe 2 roti.

 

Anul asta am decis sa imi cumpar un Yamaha Aerox nou.Anyway toate problemele au inceput atunci cand mi-am cumparat toba noua,LeoVince ZX CHROME si am incercat sa o instalez.

 

Toba a venit cu doua seturi de role,de 3,5 si 4,5g si arculete super-tari galbene. Acum incepe aventura.Ma duc entuziasmat dupa ce cumpar toba,la ei la service sa o instalez. Dute acolo,lasa-i pe baieti(care sunt cei mai tari mecanici pe care i-am cunoscut) sa-si faca nr de magie si vezi ca la final nu se intampla nimic. Au instalat rolele de 3,5 si arculetele + toba.Fa o tura,vezi ca nu trage si merge pana in 30km/h.Dute inapoi,desfa capacul de la variator,vezi ca arculetele sunt prea tari si nu lasa ambreajul sa se deschida,punele pe alea vechi,mai fa o tura.Aceeasi situatie,doar ca acum lua 45 km/h,fata de 80-85 cu ea stock,delimitata.Dute inapoi,schimba rolele cu cele originale,fa o proba,la fel.Rolele de 4,5 nu le-am incercat crezand ca fac la fel.Cu toba montata am facut vreo 50 km si nimic.

 

Acum ce imi recomandati,sa arunc toba,sa imi dau cu tesla-n oua ca am dat o groaza de bani pe ea sau dupa sfatul vostru sa ma apuc in garaj sa-l desfac si sa-l rezolv?

 

Ce ar putea avea?

daca ti`ai pus toba sport,regleaza carburatorul.Carburator era reglat pt toba stock nu pt toba sport.

Regleaza carbu` si vezi cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi punei rolele originale shi arcurile originale..........

 

shi vezi cum merge........

ar trebui sa il duci la cineva care chiar stie shi sa ii puii alte jiglere shi un filtru sport......

 

shi sa lasi toba asta sport.......

vezi cum se comporta shi spune-ne......... :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema

 

am dus scuteru la mecanic acum 2 zile sa ii schimb socu....am pus unu nou si nu mi-a mai mers mai mult de 65 si mergea foarte inecat :)

 

ieri m-am dus inapoi la mecanic sa imi pun socu meu inapoi si tot asa imi merge....65 si foarte inecat

am curatat si carburatoru si am schimbat si bujia

ce poate sa fie? :)

Editat de Razvy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema

 

am dus scuteru la mecanic acum 2 zile sa ii schimb socu....am pus unu nou si nu mi-a mai mers mai mult de 65 si mergea foarte inecat :)

 

ieri m-am dus inapoi la mecanic sa imi pun socu meu inapoi si tot asa imi merge....65 si foarte inecat

am curatat si carburatoru si am schimbat si bujia

ce poate sa fie? :D

curata`i filtrul de aer...asa am patit si eu ieri :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o problema

 

am dus scuteru la mecanic acum 2 zile sa ii schimb socu....am pus unu nou si nu mi-a mai mers mai mult de 65 si mergea foarte inecat :)

 

ieri m-am dus inapoi la mecanic sa imi pun socu meu inapoi si tot asa imi merge....65 si foarte inecat

am curatat si carburatoru si am schimbat si bujia

ce poate sa fie? :)

De ce nu l`ai schimbat tu?

 

Verifica reglajele de la carb.Daca tot asa merge deconecteaza socu de la instalatie si vezi cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu l`ai schimbat tu?

 

Verifica reglajele de la carb.Daca tot asa merge deconecteaza socu de la instalatie si vezi cum se comporta.

 

eu am schimbat socu

 

reglajele sunt bune ... am incercat sa scot si cablu de la soc si tot asa merge :)

 

maine ma duc iar la mecanic sa vedem ce are :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am schimbat socu

 

reglajele sunt bune ... am incercat sa scot si cablu de la soc si tot asa merge :)

 

maine ma duc iar la mecanic sa vedem ce are :)

sa ne zici si noua daca ai rezolvat.

 

Eu tot asa am patit.Am curatat filtru de aer si cand l-am pornit mergea inecat si greu isi lua viteza.

Aveam socu decuplat de la instalatie eletrica inainte sa curat filtru si merge perfect!cand am curatat merge ca dreq.Cred ca socu si la mine ii de vina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bir nana,am luat scuteru de la service nu mergea la capac maxima,am ajusn acasa,am urmat sfaturile si am marit debitul la carburator si am marit jiglerul cu bormasina.Consuma cam mult da merita.Singura problema e ca intra in turatie maxima dupa 20km/h,cred ca voi comanda un carburator nou si set variator nou.

 

Continuand aceasta idee,cine ma poate ajuta cu aceste piese,carburator de 15x1 si set variator+curea kevlar ?Sunt din Constanta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am urmatoarea problema cu un Peugeot Ludix Blaster: scuterul a stat nefolosit destul de mult timp (aproape un an) si acum daca incerc sa il pornesc dupa cateva secunde motorul se opreste. De pornit porneste foarte usor (curios chiar, pentru ca inainte dupa cateva zile de nefolosire pornea foarte greu), insa chiar daca accelerez parca nu intra benzina in carburator si se opreste. Intrucat am avut o experienta nefericita cu service-ul peugeot acum ceva timp nu as vrea sa apelez iar la ei, mai ales ca trebuie cumva sa transport scuterul acolo.

Probabil ca este de vina carburatorul... Ati mai avut astfel de probleme, aveti vreun sfat sau se ofera careva contracost sa ma ajute?

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am urmatoarea problema cu un Peugeot Ludix Blaster: scuterul a stat nefolosit destul de mult timp (aproape un an) si acum daca incerc sa il pornesc dupa cateva secunde motorul se opreste. De pornit porneste foarte usor (curios chiar, pentru ca inainte dupa cateva zile de nefolosire pornea foarte greu), insa chiar daca accelerez parca nu intra benzina in carburator si se opreste. Intrucat am avut o experienta nefericita cu service-ul peugeot acum ceva timp nu as vrea sa apelez iar la ei, mai ales ca trebuie cumva sa transport scuterul acolo.

Probabil ca este de vina carburatorul... Ati mai avut astfel de probleme, aveti vreun sfat sau se ofera careva contracost sa ma ajute?

Merci

incearca sa`l pornesti n panta.

Ai probleme cu socul.

 

Eu tot in panta il pornesc.(roata fata sa fie ridica oleaca) Porneste la prima pedala,intra socu in actiune(se tureaza tare) si apoi isi revine.Daca il porneam pe drept,pornea dar se oprea daca ii dadeam gas(ca sa`l tin la ralanti).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aaa la motoarele in 4 timpi exista un furtun care de obicei iasa din capacul de la chiuloasa si prin el trec vapori de ulei si se duc in filtru de aer se mai numeste "gaze de carter"

 

ce poti sa faci : sa verifici furtunu daca nu cumva ii stranngulat si vezi ca gazele de carter cand se racesc se fac ulei si asa se explica ..........ca o curs...........

shi dai filtru de aer jos desfal shi vezi daca traseul pe unde merg gazele de carter ii ok.. :) :)

 

 

 

 

verifica variatorul ,................. la adoua problema....hmm

motor in 2 timpi racit cu aer (asa is aerox-urile de 100cc nuh??? k doar alea de 49 is racire cu apa) se duce repede(10.000-20.000km aprox) setul depinde cum il intreti dar dep shi cati km are..... :D

 

 

 

 

 

depinde ce scoter ii............. de ex la sr dietech nu are rost .... schimbi direct motorul....

 

 

porblema este ca scooterul e in 2timpi ,eu ma gandesc sa nu fie de la pompa de ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am o replica de peugeot vclick ... chinezarie din carrefour la 2000 ron ... vreau sa va spun ca am in jur de 2500 km facuti in oras si in afara ... jumatate din ei cu 2 persoane ... din prima zi am vazut ca fuge mai tare decat ar trebui .. dar nu mi-am pus semne de intrebare ... decat atunci cand am vazut ca plasticaraia carenei incepe sa se crape si sa se duca .. inclusiv stopul spate ... e vorba de un kingring q4t ... ceva de gen gopop runner .. cu motor in 4t .. 50cmc ...

 

1.intrebare .. daca vreau sa ii schimb intreaga carena si sa ii montez una de peugeot vclick as avea probleme ?

 

2.frana de pe spate, care e pe tambur din pacate. am fost cu ea la baietii din service si mi-au spus ca nu au ce sa-i faca si e recomandat sa-mi cumpar tot tamburul sa mi-l schimbe. care e problema ? oricat de tare as strange cablul .. tot nu vrea sa tina frana .. am dat jos roata am curatat sabotii si tamburul .. m-am asigurat ca nu exista urme de ulei sau alte substante de genul asta pe acolo .. am curatat din nou totul .. la fel .. cand strang cablul .. maneta de frana se intareste .. aproape ca trebuie sa o strang cu ambele maini, dar frana la fel tine. as putea sa-mi pun un sistem de franare pe disc ? intreb pentru ca sunt nou venit in lumea asta si pana acum 2 luni nici nu stiam cam cum sta treaba cu ele [ nu ca acum as sti ]. am vazut ca toata transmisia e in zona aia .. trebuie sa schimb mai multe chestii sa pot sa-mi pun frana pe disc ? am pierdut ceva pe drum si de asta nu-mi tine frana originala pe tambur ?[ nu ca ar fi prima oara cand as pierde ceva .. mai acum 2 zile mi-a picat lampa de semnalizare spate .. plasticaraia e sub orice critica la astea chinezesti ] ce sfat imi dati? va multumesc anticipat !

Editat de nigh7ang3l
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut am o replica de peugeot vclick ... chinezarie din carrefour la 2000 ron ... vreau sa va spun ca am in jur de 2500 km facuti in oras si in afara ... jumatate din ei cu 2 persoane ... din prima zi am vazut ca fuge mai tare decat ar trebui .. dar nu mi-am pus semne de intrebare ... decat atunci cand am vazut ca plasticaraia carenei incepe sa se crape si sa se duca .. inclusiv stopul spate ... e vorba de un kingring q4t ... ceva de gen gopop runner .. cu motor in 4t .. 50cmc ...

 

1.intrebare .. daca vreau sa ii schimb intreaga carena si sa ii montez una de peugeot vclick as avea probleme ?

 

2.frana de pe spate, care e pe tambur din pacate. am fost cu ea la baietii din service si mi-au spus ca nu au ce sa-i faca si e recomandat sa-mi cumpar tot tamburul sa mi-l schimbe. care e problema ? oricat de tare as strange cablul .. tot nu vrea sa tina frana .. am dat jos roata am curatat sabotii si tamburul .. m-am asigurat ca nu exista urme de ulei sau alte substante de genul asta pe acolo .. am curatat din nou totul .. la fel .. cand strang cablul .. maneta de frana se intareste .. aproape ca trebuie sa o strang cu ambele maini, dar frana la fel tine. as putea sa-mi pun un sistem de franare pe disc ? intreb pentru ca sunt nou venit in lumea asta si pana acum 2 luni nici nu stiam cam cum sta treaba cu ele [ nu ca acum as sti ]. am vazut ca toata transmisia e in zona aia .. trebuie sa schimb mai multe chestii sa pot sa-mi pun frana pe disc ? am pierdut ceva pe drum si de asta nu-mi tine frana originala pe tambur ?[ nu ca ar fi prima oara cand as pierde ceva .. mai acum 2 zile mi-a picat lampa de semnalizare spate .. plasticaraia e sub orice critica la astea chinezesti ] ce sfat imi dati? va multumesc anticipat !

Verifica cablul de frana..poate atinge ceva.

La orice chinezarie carenele sunt varza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bir nana,am luat scuteru de la service nu mergea la capac maxima,am ajusn acasa,am urmat sfaturile si am marit debitul la carburator si am marit jiglerul cu bormasina.Consuma cam mult da merita.Singura problema e ca intra in turatie maxima dupa 20km/h,cred ca voi comanda un carburator nou si set variator nou.

 

Continuand aceasta idee,cine ma poate ajuta cu aceste piese,carburator de 15x1 si set variator+curea kevlar ?Sunt din Constanta!

 

 

cu bormasina???? :) ?????? tu esti nebun......... :) mai sta la relantii??????? cat consuma?????????

 

faza ca pan la 20 ii puturos se poate sa fie din cauza rolelor de la variator .......... dac tot vrei sa ii cumperi ceva cumparai variator "malossi"........

shi o sa vezi o diferenta..... numa ai grija cine ti-l monteaza............

 

porblema este ca scooterul e in 2timpi ,eu ma gandesc sa nu fie de la pompa de ulei

 

 

hohoho..... 2timpi........mai baiete verifica repede tot traseul furtunului care alimenteaza cu ulei carburatoru........

 

vezi daca nu cumva ii spart ala care ii mai gros shi care duce de la rezervoru de ulei pan la pompa de ulei din care iese un furtun subtire shi care duce

la carburator ........... ai grija nu te mai plimba pan nu rezolvi problema.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu bormasina???? :) ?????? tu esti nebun......... :) mai sta la relantii??????? cat consuma?????????

 

faza ca pan la 20 ii puturos se poate sa fie din cauza rolelor de la variator .......... dac tot vrei sa ii cumperi ceva cumparai variator "malossi"........

shi o sa vezi o diferenta..... numa ai grija cine ti-l monteaza............

 

 

 

 

hohoho..... 2timpi........mai baiete verifica repede tot traseul furtunului care alimenteaza cu ulei carburatoru........

 

vezi daca nu cumva ii spart ala care ii mai gros shi care duce de la rezervoru de ulei pan la pompa de ulei din care iese un furtun subtire shi care duce

la carburator ........... ai grija nu te mai plimba pan nu rezolvi problema.......

 

MERSI DE SFAT dar oricum faza misto este ca dupa faza asta am curatat pe acolo,am dat cateva ture si acuma nimic nu mai curge(specific uleiul curgea din filtru de aer nu pe traseul furtunului, deci defapt di carburator ,oricum e aiurea toata faza).CRED ca o sa incerc prin varianta cu amectec in benzina ca i-mi este pe gata uleiul

 

MERSI DE SFAT dar oricum faza misto este ca dupa faza asta am curatat pe acolo,am dat cateva ture si acuma nimic nu mai curge(specific uleiul curgea din filtru de aer nu pe traseul furtunului, deci defapt di carburator ,oricum e aiurea toata faza).CRED ca o sa incerc prin varianta cu amectec in benzina ca i-mi este pe gata uleiul

 

 

Nimeni nu stie , sau nu are cumva un manual de service pt. MBK BOOSTER NG , sau YAMAHA SPY ca sa pricep si eu exact cum arata pinioanele din transmisie(tot ansamblu defapt)ca eu nici acuma nu am rezolvat problema mea cu roate de pe spate care se incalzeste.

Editat de suciucfi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...