cosx25 Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Am o problema, am mers cu scuterul prin ploaie si a inceput sa imi scartie frana de spate, ce e de facut sa scot roata si sa sterg saboti de apa sau ce are acolo sau efectul va disparea sau nu mai am ce face ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cionea Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 la ce viteza se aude scartaitul? Si eu am problema asta cu scartaitul.Se aude pe la 55-60km/h si mai mult nu merge.... al meu daca il mentin in 20 30km/h nu se adue intre de 40 pana la un 70 se adude din ce in ce mai tare deja la 70 i sgartinit forte mare si daca i dam la aceleratie max nu se mai aude adica 80 90 acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gjordan Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 am observat ca scuteristi nu au unde sa posteze intrebari referitoare la problemele sau ideile legate de tunning pt scuterele sau mopedurile lor. de acum cine are vreo problema sa o posteze aici si vom incerca cu toti sa le lamurim. in felul acesta vom combate si dorinta mecanicilor nostri de a ne lua bani pt niste probleme pe care le putem rezolva chiar noi. ? Salut, Am ramas fara permis categ.B din cauza vitezei si am fost nevoit sa-mi cumpar un scuter. Am optat pt. un chinezesc retro 50 de la un magazin din crangasi. Arata super frumos. L-am cumparat si m-am dus la cumnatul meu de la gambino's pizza sa-si dea cu parerea. Livrarile la pizza se fac cu scuterul deci pot spune ca baietii de acolo se pricep. In primul rand au fost super incantati de design dar cand l-au luat la probe au ramas masca! Fuge cu 65km/h, are demaraj bunicel(nu excelent) si este foarte comod la condus. In schimb nu au fost multumiti pt ca e mai lat decat un scuter normal si vireaza f putin fata de celelalte scutere. Are coarne mari si nu prea poti sa te strecori peste tot. De fapt asta am si vrut...sa merg cat mai preventiv posibil pt a evita accidentele. In concluzie...pe scara de la 1 la 10 primeste cu brio nota 8. Am 100km si deja probleme cu scuterul! La semafor cand vreau sa plec da in nas si daca nu este accelerata moare motorul. Trebuie sa accelerez la maxim ca sa dea putin in nas si abia pe urma sa plece. Daca plec foarte usor merge. Sa fie din carburatie - aprindere? Cum era la dacii odata? Stie cineva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 pai...daca NU scoate fum atunci tre sa te gandesti ca ai o problema... misto raspuns .Ma refeream la mult fum ,adica se vede ceva ceata dupa el. Este normal sa ai ulei in buretele din filtru de aer pt ca motoru mai arunca ulei .Daca il deschizi pt prima data este posibil sa fie ulei pt burete(ulei special ca sa iti filtreze bine aerul,nu stiu cum se numeste). Cand motorul este rece scoate fum....acum depinde ce ulei ai.Dar orice motor 2T scoate fum cand este rece. Daca ai pus filtru de aer sport trebe sa`ti reglezi si carburatorul pt ca filtru de aer sport iti baga mai mult aer si trebuie reglat carburatorul foarte bine. NU ma refeream la uleiul de pe burete ci la ulei in carburator la zona de priza a aerului in partea de jos ,se prezinta ca o depunere .Totusi pompa de ulei poate sa bage mai mult ulei in amestec sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 pompa aia nu o poti regla,ea baga cat stie ea sa bage,vine din fabricatie pentru diferite debite....acum,tu spuneai ca scoate fum mult cand este motorul rece..asta este o kestie absolut normala la 2T...mai depinde si de tipul de ulei care il bagi...daca bagi ulei prost ai mult fum,si cand se incalzeste motorul...uleiurile mai moderne 2T au tratament antifum (Motul Scooter Expert , Motul Scooter Power) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 al meu daca il mentin in 20 30km/h nu se adue intre de 40 pana la un 70 se adude din ce in ce mai tare deja la 70 i sgartinit forte mare si daca i dam la aceleratie max nu se mai aude adica 80 90 acolo Exact face asa si al meu.La 70km/h se aude foarte tare si nu se duce mai mult.Il opreste si dupa 2 secunde ii da drumu si tot asa. Trebuie sa imi schimb ambreajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzation Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Scoate fum din 2 motive : 1) Segmentii sunt uzati si trebuie segmentat motoru! 2) E rece motorul si timp de 10 minute scoate fum dupa care nu mai scoate decat foarte putin. Eu iti recomant sa te uiti si al segmenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
senzation Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Scoate fum din 2 motive : 1) Segmentii sunt uzati si trebuie segmentat motoru! 2) E rece motorul si timp de 10 minute scoate fum dupa care nu mai scoate decat foarte putin. Eu iti recomant sa te uiti si la segmenti. Scoate fum din 2 motive : 1) Segmentii sunt uzati si trebuie segmentat motoru! 2) E rece motorul si timp de 10 minute scoate fum dupa care nu mai scoate decat foarte putin. Eu iti recomant sa te uiti si la segmenti. LA faza cu scartaitul ambreiajului primiti urmatorul sfat: In ambreiaj sunt 6 role care in timpul utilizarii ele prind praf ca si ambreiajurile pe saboti. In momentul in acre prind praf ele rod in oala si se face pe role sau saboti o pelicula foarte fina de aluminiu si metal aschiat. Dati jos rolele sau sabotii sii smilgheluiti cu smilghel foarte fin. Dupa aceasta operatie smilgheluti si oala ambreiajului (pt ambreiajurile pe saboti) si canalele de la role (pt ambreiajurile pe role), dupa care le puneti al loc. Dupa aceasta operatie nu va mai scarati! Eu asa am procedat la un prieten si nu a mai scartait Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 buna asa avea o intrebare ... nu inteleg ceva ... am un piaggio zip ... kitt 50 cota 1 cu carb 17.5 si mergea bn ... pan iam pus toba gianelli sport .. nu avea demaraj si se ineca ...am inteles ca nu o ajuns benzina ...am schimbat jigloru era de 70 acu ii de 95 si tot nu merge ... cu filtru moare ...am incercat si fara filtru ... si merge mult mai bn ...dar tot nu are demaraj pan cam pe la 10km/h ... am incercat reglaje ... dar cam pe de jaba... deci poate un sfat... miar prinde bn ... oare o fi din cauza valvelor de la muzicuta ??... sigur nu are nimika variatorul(din experienta vb pt ca shi la un prieten ii so intamplat asa)??????????? pt k toba nu ar avea de ce sa faca probleme............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thel3g3nd Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 sigur nu are nimika variatorul(din experienta vb pt ca shi la un prieten ii so intamplat asa)??????????? pt k toba nu ar avea de ce sa faca probleme............ nujt ... acu de 2 sapt iam schimbat rolele si cureaua dar pan acu o mers bn ... deci nujt ...dar oricum urmeaza sa caut problema asa serios ca nu imi place cum se comporta ... si variatorul arata bn deci nu era mancat sa zic ca nui bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suciucfi Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Stimabili domni cum schimb ambreiajul ?Am o tema referitor la modul de blocare a fuliei ,idea de a o strange intr-o menghina nu mi se pare f potrivita .Deci cum as putea sa desfac piulita . Scoate fum din 2 motive : 1) Segmentii sunt uzati si trebuie segmentat motoru! 2) E rece motorul si timp de 10 minute scoate fum dupa care nu mai scoate decat foarte putin. Eu iti recomant sa te uiti si al segmenti. Din experienta ta cam cat de complicat este sa schimbi segmentii ,nu am facut asa ceva niciodata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Stimabili domni cum schimb ambreiajul ?Am o tema referitor la modul de blocare a fuliei ,idea de a o strange intr-o menghina nu mi se pare f potrivita .Deci cum as putea sa desfac piulita . Din experienta ta cam cat de complicat este sa schimbi segmentii ,nu am facut asa ceva niciodata . hmm pai nush....... io de obicei folosesc pistolul de desfacut (ceva de genu lu alea de la vulcanizare) si asadar nu mai trebuie sa il blochez cu nimik apropo la segmenti nu stiu daca ar trebui sa umbli singur.......... incearca sa dai de un mecanic bun........... nu de alta ,dar de pe forum nu inveti sa fi mecanic bun (nu neaparat) afli doar chesti despre........ nu si cum...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 I-mi spune cineva de ce dupa ce se incalzeste motorul nu mai am scanteie(pornesc motorul il las la relantiu si dupa un timp se opreste,si nu mai am scanteie)am luat jos bujia si fisa,si asa m-am uitat la scanteie,deci nici fisa nici bujia nu este de vina.Am schimbat si bobina dinainte de bujie cu una noua...sa fie CDI-ul problema? Va rog frumos ajutati-ma cat mai repede.Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 I-mi spune cineva de ce dupa ce se incalzeste motorul nu mai am scanteie(pornesc motorul il las la relantiu si dupa un timp se opreste,si nu mai am scanteie)am luat jos bujia si fisa,si asa m-am uitat la scanteie,deci nici fisa nici bujia nu este de vina.Am schimbat si bobina dinainte de bujie cu una noua...sa fie CDI-ul problema? Va rog frumos ajutati-ma cat mai repede.Ms ce scooter ii???????? sar putea sa fie un scurt circuit pe undeva pe langa piesele ce se incalzesc(toba,cilindru.etc) nu sunt sigur........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zomahar Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 buna ...care ma ajuta si pe mine cu o problema la scuter .? pls Am un MBK STUNT ..scotea un zgomot ciudat un zarait din motor si am zis ca e de la rulmenti ...am schimbat si rulmentii si ambielaju si akum vad ca s-a mai ameliorat un pic zgomotul ....tind sa cred ca e cva de la variator ...stie cineva ceva...i sa mai intamplat cuiva? cand tureaza motoru sa se auda un trancanit ....?? ( am facut schimb de variatoare cu un prieten si la el mergea insa la mine nu....tot cu zgomot "?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Am o mare problema.Azi am mers cu scuterul pe ploaie si l-am lasat sa il ploua aprox.3 ore.Asta a fost de dimineata.Acum,seara am fost pana in oras cu el,si cand acceleram la maxim dadea in nas(se inneca).Am ajuns la destinatie,l-am oprit.Dupa 15 minute am dat la pedala de vreo 20 de ori si a pornit.Venind spre casa,in unele momente nu se mai tura deloc motorul chiar daca tineam acceleratia la maxim.Apoi intr-o intersectie a murit motorul.Nu l-am mai pornit nici cu 50 de pedale.Imi puteti spune va rog daca problema poate fi de la ploaie,sau de la benzina ROMANEASCA? Interesant este faptul ca in timp ce faceam conditie fizica,dand la pedala(in intersectie),a trecut pe langa mine un scuterist care isi impingea motorul(oprit),iar altui om venit la semafor intre timp i-a murit motocicleta(600cmc) si s-a chinuit putin pana sa o reporneasca. ps:Sa-mi bag toata carnea din frigider si congelator in vremea asta!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosx25 Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Pe multi am vazut ca nu le mai pornesc scuterele, si eu am avut problema asta, a intrat apa pe la fire si nu imi dadea scanteie la bujie, am lasat-o afara si dupa cateva ore a mers. La tine nu cumva sa intrat apa in filtrul de aer, apa cu mal. Vreme tampita tare, ploua incontinu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 (editat) buna ...care ma ajuta si pe mine cu o problema la scuter .? pls Am un MBK STUNT ..scotea un zgomot ciudat un zarait din motor si am zis ca e de la rulmenti ...am schimbat si rulmentii si ambielaju si akum vad ca s-a mai ameliorat un pic zgomotul ....tind sa cred ca e cva de la variator ...stie cineva ceva...i sa mai intamplat cuiva? cand tureaza motoru sa se auda un trancanit ....?? ( am facut schimb de variatoare cu un prieten si la el mergea insa la mine nu....tot cu zgomot "?) se aude de la motor.Piston mai ales. Si la mine zaraie dar numai la turatii mici. Pe multi am vazut ca nu le mai pornesc scuterele, si eu am avut problema asta, a intrat apa pe la fire si nu imi dadea scanteie la bujie, am lasat-o afara si dupa cateva ore a mers. La tine nu cumva sa intrat apa in filtrul de aer, apa cu mal.Vreme tampita tare, ploua incontinu ! sau mai poti sa ai apa la pipa(capatul fisei unde vine pe bujie). Editat Septembrie 15, 2008 de ro_3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Pe multi am vazut ca nu le mai pornesc scuterele, si eu am avut problema asta, a intrat apa pe la fire si nu imi dadea scanteie la bujie, am lasat-o afara si dupa cateva ore a mers. La tine nu cumva sa intrat apa in filtrul de aer, apa cu mal.Vreme tampita tare, ploua incontinu ! Acum sta in aer liber,insa nu il ploua.SA vad dimineata daca porneste!O sa verific si filtrul de aer,merci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Am o mare problema.Azi am mers cu scuterul pe ploaie si l-am lasat sa il ploua aprox.3 ore.Asta a fost de dimineata.Acum,seara am fost pana in oras cu el,si cand acceleram la maxim dadea in nas(se inneca).Am ajuns la destinatie,l-am oprit.Dupa 15 minute am dat la pedala de vreo 20 de ori si a pornit.Venind spre casa,in unele momente nu se mai tura deloc motorul chiar daca tineam acceleratia la maxim.Apoi intr-o intersectie a murit motorul.Nu l-am mai pornit nici cu 50 de pedale.Imi puteti spune va rog daca problema poate fi de la ploaie,sau de la benzina ROMANEASCA? Interesant este faptul ca in timp ce faceam conditie fizica,dand la pedala(in intersectie),a trecut pe langa mine un scuterist care isi impingea motorul(oprit),iar altui om venit la semafor intre timp i-a murit motocicleta(600cmc) si s-a chinuit putin pana sa o reporneasca. ps:Sa-mi bag toata carnea din frigider si congelator in vremea asta!!!! si al meu a pornit azi dimineata la a 20-a pedala si cand trageam de gaz se oprea la fel am patit si dupa 3 ore si ceva de stat in ploaie ... eu cred ca socul poate fi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thel3g3nd Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 man nujt ... mie si la un prieten avem piaggio zip sp si fest ride ... ambel dorm in ploaie si iarna afara ...a meu de 2 ani celalalt de anu asta ... si totusi max a3a pedala si o ia... sa nu fie undeva dezizolat ceva cablu sau ceva de genu si din cauza aia sa nu o ia ... si dal ar fi la fisa apa nu cred ca chiar ar fi probl ca apa ii un conductor ft bun de curent ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 la mine o stat vespa vreo 4 zile in ploaie.Atuncea cand erau inundatiile.Imi era lene sa o bag in garaj. O pornit la prima pedala am lasat`o cateva secunde(pana mi`am pus casca) si mergea perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) I-mi spune cineva de ce dupa ce se incalzeste motorul nu mai am scanteie(pornesc motorul il las la relantiu si dupa un timp se opreste,si nu mai am scanteie)am luat jos bujia si fisa,si asa m-am uitat la scanteie,deci nici fisa nici bujia nu este de vina.Am schimbat si bobina dinainte de bujie cu una noua...sa fie CDI-ul problema? Va rog frumos ajutati-ma cat mai repede.Ms Fa o proba cu un alt cdi, e posibil sa fi suferit un mic scurt si sa se fi umflat niste condensatori. Cand se incalzeste unitatea, da aiurea scanteie sau nu mai da deloc. Asa pateste un prieten. Ciudata treaba oricum. Bafta! Editat Septembrie 16, 2008 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Am reusit sa pornesc scuterul.Azi a pornit la a3a pedala...Am mers sa fac o tura,iar dupa 5 minute a inceput sa paraie(sa sune mai tare si urat) din senin.Ca si cum nu ar fi toba pusa bine,sau filtrul de aer(asta cred eu..).Furtunul care duce de la filtrul de aer la carburator este putin crapat... Ce imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Am reusit sa pornesc scuterul.Azi a pornit la a3a pedala...Am mers sa fac o tura,iar dupa 5 minute a inceput sa paraie(sa sune mai tare si urat) din senin.Ca si cum nu ar fi toba pusa bine,sau filtrul de aer(asta cred eu..).Furtunul care duce de la filtrul de aer la carburator este putin crapat... Ce imi recomandati? sa il schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.