tudorel92 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 salut...nu-i nicio problema...adica scuterul o sa mearga dar daca ii pui chiuloasa mai mare..respectiv adecvata pentru setul de 80 o sa ai ceva putere in plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 k , ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) Salut tuturor.Unde as putea gasi asemenea cot?Sau cu ce banda as putea sa-l acopar provizoriu pana iau altu.Este de la Aprilia Leonardo 150 Editat Martie 23, 2010 de kenzZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Am si eu o intrabre. am un preten care are un scuter daelim de 50. i so defectat ceva la curea am desfacut tot pe acolo si cu ocazia asta m-am uitat si la variator daca exista piluta minune pentru limitarea vitezei (50/h prinde maxim)si am observat ca variatorul nu se deschide in totalitate sa intre cureaua . oare aia ar fi problema sau asa trebe sa fie.inainte sa se deschida la maxim este un punct unde se blocheaza si nu merge mai sus numa daca misc un pic sa sara peste partea unde blocheaza. iata 2 poze Editat Martie 31, 2010 de Fishy86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 deci este piulita sau ce e obstacolul acela? da cu degetul si vezi ce e...curata cu un spray de frane zona,nu folosi altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kenzZ Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Am o problema la leonardo daca pot zice asa.Nu trece de 90-100.Ce ar putea fi?Setul e gata? lamuritima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danutz_S Postat Aprilie 9, 2010 Share Postat Aprilie 9, 2010 salut...am o gilera dna de 49 si am o problema care nu pot sa ii dau de cap....nu fuge mai mult de 49....ajunge la 49 si se opreste acolo....de la ce poate sa fie...mentionez ca daca o pun pe cric si accelerez se duce pana in 12000 de ture....ce poate sa fie...pls help me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Aprilie 10, 2010 Share Postat Aprilie 10, 2010 nu stie nimeni de unde fac rost de un carburator sh in stare de functionare ? in bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 deci este piulita sau ce e obstacolul acela? da cu degetul si vezi ce e...curata cu un spray de frane zona,nu folosi altceva... nu exista nici o piulita ,nimica . pur si simplu cand vreau sa trag afara cele 2 parti pe la capat de "traseu" agata ceva.si daca il misc un pic sare de "obstacol" nu am reusit sa il desfac mai tare sa vad cum is cele 2 pinuri si canalele in care fug astea. poate au ceva buza si in aia agata... altceva nu stiu ce ar avea... Mai simplu! Stie cineva cum se poate desface total variatorul asta? sau asa moare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) salut, de curand mi-am pus un set motor de 80cc pe un piaggio liberty 2t si nu vrea sa fuga mai mult de 60 pana la 60 urca repede si acolo se opreste , eu iam pus setul fara chiuloasa iam lasat chiuloasa de la setul de 49cc ...stie cnv dc nu vrea sa mearga mai mult ...?? ms Editat Aprilie 11, 2010 de uzzy00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matyi_h Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Oare stie cineva cat e asigurarea pt un scooter/moped inscris la primarie.???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 nu exista nici o piulita ,nimica . pur si simplu cand vreau sa trag afara cele 2 parti pe la capat de "traseu" agata ceva.si daca il misc un pic sare de "obstacol" nu am reusit sa il desfac mai tare sa vad cum is cele 2 pinuri si canalele in care fug astea. poate au ceva buza si in aia agata... altceva nu stiu ce ar avea... Mai simplu! Stie cineva cum se poate desface total variatorul asta? sau asa moare pai tragi de el si ies singure de pe ax piesele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Am si eu o intrabre. am un preten care are un scuter daelim de 50. i so defectat ceva la curea am desfacut tot pe acolo si cu ocazia asta m-am uitat si la variator daca exista piluta minune pentru limitarea vitezei (50/h prinde maxim)si am observat ca variatorul nu se deschide in totalitate sa intre cureaua . oare aia ar fi problema sau asa trebe sa fie.inainte sa se deschida la maxim este un punct unde se blocheaza si nu merge mai sus numa daca misc un pic sa sara peste partea unde blocheaza. iata 2 poze Acelea sunt fuliile ambreiajului nu este variatorul Cureaua coboara pe fulii si urca pe variator(asa ,,lucreaza'' cureaua)..cea ce arati tu e normal si nu se deschide mai mult de atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) am nevoie de piston+segmenti pentru aerox 49 si biela Editat Aprilie 14, 2010 de iReal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin_fasie Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Ai un scuter si vrei performante mai bune ?Atunci nu mai trebuie sa cautati. TopTuning Seini va ajuta sa scoateti ce e mai bun din scuterul vostru.Piese tuning si nu numai doar pe http://top-tuning.tk/ livrari in toata tara prin curier Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 salut la toata lumea....am si eu problema cu runneru meu: deci de cv timp nu mai sta la relanti(sau relanteu nu stiu exact ) ,nu mai trage cum tragea odata si mai nou dupa ce i-am curatat carburatoru bujia e mai mereu uda si porneste mai greu...am totul stoc pe el...vreo reolvare? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Daca tot ai curatat carbul' ...l-ai si reglat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
benny2009 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 salut,am si eu un scuter daelim tapo 50....are demarajul foarte prost(abia pleaca de pe loc).....adica la demaraj merge prost pana ajunge la o anumita viteza (cca 10-15km/h)dupa aceea parca are viata...si maxim merge la 55-60...oare ce are???limitator ceva???nu este reglajul facut bine???ceva infundat???ma dispera....2 pe scuter tb sa dau din picioare ca sa pornesc )....si la deal nici sa nu zic...mai scurt zis nu are putere!!! va rog ajutatima !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) da am reglat totul la el...cred ca e dus setu..:-?? Editat Aprilie 23, 2010 de cararescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 da am reglat totul la el...cred ca e dus setu..:-?? Verifica compresia sa fii sigur ca e dus setul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex24_bv Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Un sfat de la cine are motor cu racire pe apa: e ok amestec de antigel (normal pt masina g12+) cu apa distilata , proportie 1/3? Sau exita special pt motociclete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cararescu Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 are oleaca de compresie... ..am bagat "dejtu" acolo unde e bujia... ...daca mai e ceva de adaugat,spune.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 are oleaca de compresie... ..am bagat "dejtu" acolo unde e bujia... ...daca mai e ceva de adaugat,spune.. carbul sa fie bine reglat si incearca o bujie noua,altfel........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Un sfat de la cine are motor cu racire pe apa: e ok amestec de antigel (normal pt masina g12+) cu apa distilata , proportie 1/3? Sau exita special pt motociclete? proportie 1/3 sau 1/2 in functie de cat de ger e iarna. deci, nu e chiar fixa proportia, numai sa-i pui antigel bun,fara fosfati,silicati, sa nu corodeze radiatorul. nu cred ca e cazul sa cumperi special pt moto, dai bani degeaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex24_bv Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 proportie 1/3 sau 1/2 in functie de cat de ger e iarna. deci, nu e chiar fixa proportia, numai sa-i pui antigel bun,fara fosfati,silicati, sa nu corodeze radiatorul. nu cred ca e cazul sa cumperi special pt moto, dai bani degeaba.. multumesc pentru raspuns. mi-a recomandat un prieten sa pun tot timpul antigel, nu numai iarna si de aia am zis de proportie 1/3 pentru anotimp cald am luat antigel (cica de calitate superioara) pe baza de etilenglicol, rosu si pe sticla scrie ca protejeaza piese de aluminiu, plastic, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.