Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai daca e in 2T baga ulei X-cel ii ulei roshu`(din asta pun eu si merge ffbine)

iar cu filtru de ulei..nu este asha ceva la 2T..doar la 4T(ii sub baia de ulei ii exact la fel k ala de la masina(dacie)doar ca ii mic

ms!

Editat de trekstor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Einstein stiu exemplu bun: un tovaras de-al meu are un kymco vechi de prin 97, omorat ce pot sa spun. I-a segmentat motoru si alezat camasa. L-a lasat 5-6 ore in gol sa mearga si apoi s-a suit pe el...a mers omul vreo 10 km maxim cu 45 si apoi blana, 100 cat lua modelul ala :ok: Il are si acum, si l-a segmentat la inceputul verii. A mers numai in forja cu el. Daca vrei, ii faci si un rodaj din mers, dar e foarte indicat sa se aseze segmentii cand sta la relanti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru colegul cu yamaha, e posibil sa fie ca la chinezesti, sa ai doar o sita de metal care iese cand dai jos dopul de golire al baii de ulei.

 

 

e yamaha majesty de 250 cmc din 96 in 4T, normal ar trebui sa fie filtru. cand am schimbat uleiul am gasit o sita si cred ca e aia despre care zici tu. am mai intrebat si alti proprietari de scuter model deasta si nici ei nu au stiut de filtru de ulei. cred ca totusi e vb de ceva problema electrica ca se tot aprinde becul ala de la ulei. mersi mult de ajutor :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e tare.... "de fiecare data cand merg in blana trec si pe la peco" ;) Pe la peco treci oricum... cat de des depinde si de stilul de mers. Acum orice scuter... tinut in blana, forjat... demaraje repetate de pe loc si apoi opriri va consuma si dublu fata de un mers constant la 40-50km/h. Deci daca vrei consum redus... limiteaza-te la un mers constant si la o viteza cam la jumatatea bordului. Si asta se aplica la toate motoarele... te dai la el consuma. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:) ms de info` ..

acu fac un demeraj cu acceleratia in blana pana la 60 km/h ..apoi reduc acceleratia la un sfert ..scade viteza la 55 p drum drept ..si consuma deja mai putin :)

aaa...si ink ceva ..dupa 65km/h merge in gol motoru`...i`am sckimbat bilele de ambreiaj cu unele mai grele si tot acceashi viteza(iam pus bile de 4g se tura mai tare ca cele originale i viteza era mai mica dar motoru foarte turat)

Ce pot sa`i fac? 90 in bord are

Editat de trekstor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor........intrebare ce se aplica la o Honda Dio de 50 cc!!!

 

O pornesti ,mere brici......mergi 500 de metrii cu ea shi are aceleasi simptome ca si cand nu ar mai avea benzina ( tragi de gaz si nu creste in turatii ba uneori chiar scade,nu mai trage sub nici o forma)

Il opresti ,il lasi 10 minute,il pornesti mere brici si iar face la fel!

Pe langa asta scoate shi o gramada de fum alb

Ce am incercat noi sa ii facem- am desfacut carburatorul,curatat suflat ,uscat pus la loc.......nimic

- desfacut toba de esapament (am crezut ca-i infundata) curatat,pus la loc......nimic

-scos filtru de aer curatat, pus la loc .........nimic

 

Dati-va shi voi cu parerea ca noi suntem in ceatza!!!

 

respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor........intrebare ce se aplica la o Honda Dio de 50 cc!!!

 

O pornesti ,mere brici......mergi 500 de metrii cu ea shi are aceleasi simptome ca si cand nu ar mai avea benzina ( tragi de gaz si nu creste in turatii ba uneori chiar scade,nu mai trage sub nici o forma)

Il opresti ,il lasi 10 minute,il pornesti mere brici si iar face la fel!

Pe langa asta scoate shi o gramada de fum alb

Ce am incercat noi sa ii facem- am desfacut carburatorul,curatat suflat ,uscat pus la loc.......nimic

- desfacut toba de esapament (am crezut ca-i infundata) curatat,pus la loc......nimic

-scos filtru de aer curatat, pus la loc .........nimic

 

Dati-va shi voi cu parerea ca noi suntem in ceatza!!!

 

respecte

 

 

uite aceeasi problema am avut-o si eu la un moped din `77. probleme cu racirea se incinge prea mult motorul si caleaza. eu am demontat motorul complet curatat schimbat toate furtunetele si bujie si acum nu mai am probleme ( ma rog nu eu am demontat ci un mecanic) eu zic sa mai astepti si alte pareri dar asta am patit eu. ah shi apropo schimbat segmentii k erau varza. bafta la reparatii :cheers: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aceeasi problema am avut-o si eu la un moped din `77. probleme cu racirea se incinge prea mult motorul si caleaza. eu am demontat motorul complet curatat schimbat toate furtunetele si bujie si acum nu mai am probleme ( ma rog nu eu am demontat ci un mecanic) eu zic sa mai astepti si alte pareri dar asta am patit eu. ah shi apropo schimbat segmentii k erau varza. bafta la reparatii :cheers: :)

 

notat

 

mersi mult de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms ms..eu am luato vreo 60 km usor:D:Dnu am putut sa merg incet mai mult:D:D:D, aq am vreo 150 km si nu are nici o problema dar parka nu mai am demaraju kare il aveam inainte :cheers: :) :moto: ....si mai e o problema de zis...dimineatza cand il pornesc tre sa tin mana oleak la filtru de aer altfel nu se tureaza si se opreste..de ce??..motoru e in 4 timpi..

:lol: :lol:

Editat de dj_poznasu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca segmentii uzati sunt problema. Cand e rece merge bine... dar cand se incalzeste si apar dilatarile segmentii nu mai inchid deajuns. Numai bine :cheers: !!

 

 

segmentii i-am schimbat la o prima tentativa de a-l repara! Deci sunt relativ noi!!! e posibil ca unu dintr-e ei sa fi crapat din nou???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trekstor... vezi la baietii unde fac copii dupa chei ca s'ar putea sa stie vreo unu sa faca copie dupa contact. Si eu mi-am pierdut-o p'a mea am demontat contactul si l'am dus la un baiat de se ocupa cu asa ceva si cu 300 mi mi-a facut cheie dupa contact. N'are rost sa strici contactu'... sa poata sa ti-l porneasca oricine. :cheers:

Edit: Chetzemiah... daca zici k ai curatat/reglat carburatorul, ca toba si filtrul ai curatat-o deasemenea nu are din ce sa fie decat din interiorul motorului(vezi setul motor) segmentii, pistonul, ambielajul, cilindrul.

Editat de ady4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor........intrebare ce se aplica la o Honda Dio de 50 cc!!!

 

O pornesti ,mere brici......mergi 500 de metrii cu ea shi are aceleasi simptome ca si cand nu ar mai avea benzina ( tragi de gaz si nu creste in turatii ba uneori chiar scade,nu mai trage sub nici o forma)

Il opresti ,il lasi 10 minute,il pornesti mere brici si iar face la fel!

Pe langa asta scoate shi o gramada de fum alb

Ce am incercat noi sa ii facem- am desfacut carburatorul,curatat suflat ,uscat pus la loc.......nimic

- desfacut toba de esapament (am crezut ca-i infundata) curatat,pus la loc......nimic

-scos filtru de aer curatat, pus la loc .........nimic

 

Dati-va shi voi cu parerea ca noi suntem in ceatza!!!

 

respecte

 

:burnout: :cheers: :bounce:

 

problema rezolvata!!!!!

 

rolele din variatorul de turatie erau deja patrate!!!

 

respecte!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai nene

am un hyosung rally sf 50

am fost cica la delimitat

mi'au schimbat jigleru , juma de toba (cica avea si acolo u opritor) si cdi'u

chestia e ca la tota afacerea asta am castigat 5kmh , deci in loc de 45 prin 50 (dar greeu)

unde pot sa mai umblu ? am scos si o saiba de la variator care nu stiu daca ajuta la ceva

astept mesaj :burnout: salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...