tonny Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 nu sti cumva daca are filtru de ulei ?? ca nu l-am gasit si l-am dus si la un mecanic care nici el nu si-a dat seama unde e filtru. si ce ulei ar fi cel mai bun pt motor? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trekstor Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 (editat) pai daca e in 2T baga ulei X-cel ii ulei roshu`(din asta pun eu si merge ffbine) iar cu filtru de ulei..nu este asha ceva la 2T..doar la 4T(ii sub baia de ulei ii exact la fel k ala de la masina(dacie)doar ca ii mic ms! Editat Noiembrie 1, 2007 de trekstor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Einstein stiu exemplu bun: un tovaras de-al meu are un kymco vechi de prin 97, omorat ce pot sa spun. I-a segmentat motoru si alezat camasa. L-a lasat 5-6 ore in gol sa mearga si apoi s-a suit pe el...a mers omul vreo 10 km maxim cu 45 si apoi blana, 100 cat lua modelul ala Il are si acum, si l-a segmentat la inceputul verii. A mers numai in forja cu el. Daca vrei, ii faci si un rodaj din mers, dar e foarte indicat sa se aseze segmentii cand sta la relanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tonny Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 Pentru colegul cu yamaha, e posibil sa fie ca la chinezesti, sa ai doar o sita de metal care iese cand dai jos dopul de golire al baii de ulei. e yamaha majesty de 250 cmc din 96 in 4T, normal ar trebui sa fie filtru. cand am schimbat uleiul am gasit o sita si cred ca e aia despre care zici tu. am mai intrebat si alti proprietari de scuter model deasta si nici ei nu au stiut de filtru de ulei. cred ca totusi e vb de ceva problema electrica ca se tot aprinde becul ala de la ulei. mersi mult de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trekstor Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 si nimeni nu mi`a spus cum sa reduc consumu` de benzina:(( ajutati`ma..de fiecare data cand merg ku acceleratie in blana trec si pe l peco`...(( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robi Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 si nimeni nu mi`a spus cum sa reduc consumu` de benzina:(( ajutati`ma..de fiecare data cand merg ku acceleratie in blana trec si pe l peco`...(( si tie nu ti se pare normal sa consume mult daca il tii in blana?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Asta e tare.... "de fiecare data cand merg in blana trec si pe la peco" Pe la peco treci oricum... cat de des depinde si de stilul de mers. Acum orice scuter... tinut in blana, forjat... demaraje repetate de pe loc si apoi opriri va consuma si dublu fata de un mers constant la 40-50km/h. Deci daca vrei consum redus... limiteaza-te la un mers constant si la o viteza cam la jumatatea bordului. Si asta se aplica la toate motoarele... te dai la el consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trekstor Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 (editat) ) ms de info` .. acu fac un demeraj cu acceleratia in blana pana la 60 km/h ..apoi reduc acceleratia la un sfert ..scade viteza la 55 p drum drept ..si consuma deja mai putin aaa...si ink ceva ..dupa 65km/h merge in gol motoru`...i`am sckimbat bilele de ambreiaj cu unele mai grele si tot acceashi viteza(iam pus bile de 4g se tura mai tare ca cele originale i viteza era mai mica dar motoru foarte turat) Ce pot sa`i fac? 90 in bord are Editat Noiembrie 2, 2007 de trekstor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 fratilor........intrebare ce se aplica la o Honda Dio de 50 cc!!! O pornesti ,mere brici......mergi 500 de metrii cu ea shi are aceleasi simptome ca si cand nu ar mai avea benzina ( tragi de gaz si nu creste in turatii ba uneori chiar scade,nu mai trage sub nici o forma) Il opresti ,il lasi 10 minute,il pornesti mere brici si iar face la fel! Pe langa asta scoate shi o gramada de fum alb Ce am incercat noi sa ii facem- am desfacut carburatorul,curatat suflat ,uscat pus la loc.......nimic - desfacut toba de esapament (am crezut ca-i infundata) curatat,pus la loc......nimic -scos filtru de aer curatat, pus la loc .........nimic Dati-va shi voi cu parerea ca noi suntem in ceatza!!! respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreutz Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 fratilor........intrebare ce se aplica la o Honda Dio de 50 cc!!! O pornesti ,mere brici......mergi 500 de metrii cu ea shi are aceleasi simptome ca si cand nu ar mai avea benzina ( tragi de gaz si nu creste in turatii ba uneori chiar scade,nu mai trage sub nici o forma) Il opresti ,il lasi 10 minute,il pornesti mere brici si iar face la fel! Pe langa asta scoate shi o gramada de fum alb Ce am incercat noi sa ii facem- am desfacut carburatorul,curatat suflat ,uscat pus la loc.......nimic - desfacut toba de esapament (am crezut ca-i infundata) curatat,pus la loc......nimic -scos filtru de aer curatat, pus la loc .........nimic Dati-va shi voi cu parerea ca noi suntem in ceatza!!! respecte uite aceeasi problema am avut-o si eu la un moped din `77. probleme cu racirea se incinge prea mult motorul si caleaza. eu am demontat motorul complet curatat schimbat toate furtunetele si bujie si acum nu mai am probleme ( ma rog nu eu am demontat ci un mecanic) eu zic sa mai astepti si alte pareri dar asta am patit eu. ah shi apropo schimbat segmentii k erau varza. bafta la reparatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 uite aceeasi problema am avut-o si eu la un moped din `77. probleme cu racirea se incinge prea mult motorul si caleaza. eu am demontat motorul complet curatat schimbat toate furtunetele si bujie si acum nu mai am probleme ( ma rog nu eu am demontat ci un mecanic) eu zic sa mai astepti si alte pareri dar asta am patit eu. ah shi apropo schimbat segmentii k erau varza. bafta la reparatii notat mersi mult de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Cred ca segmentii uzati sunt problema. Cand e rece merge bine... dar cand se incalzeste si apar dilatarile segmentii nu mai inchid deajuns. Numai bine !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dj_poznasu Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 (editat) ms ms..eu am luato vreo 60 km usor:D:Dnu am putut sa merg incet mai mult:D:D:D, aq am vreo 150 km si nu are nici o problema dar parka nu mai am demaraju kare il aveam inainte ....si mai e o problema de zis...dimineatza cand il pornesc tre sa tin mana oleak la filtru de aer altfel nu se tureaza si se opreste..de ce??..motoru e in 4 timpi.. Editat Noiembrie 3, 2007 de dj_poznasu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Noiembrie 3, 2007 Share Postat Noiembrie 3, 2007 Cred ca segmentii uzati sunt problema. Cand e rece merge bine... dar cand se incalzeste si apar dilatarile segmentii nu mai inchid deajuns. Numai bine !! segmentii i-am schimbat la o prima tentativa de a-l repara! Deci sunt relativ noi!!! e posibil ca unu dintr-e ei sa fi crapat din nou??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trekstor Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 mi`am pierdut cheia de la scuter... Am legat firele p direct si merge... Cum pot sa fac cheia ..sau sa stric kkturile ale din contact ca sa mearga cu surubelnitza..?sau cu orice cheie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 (editat) Trekstor... vezi la baietii unde fac copii dupa chei ca s'ar putea sa stie vreo unu sa faca copie dupa contact. Si eu mi-am pierdut-o p'a mea am demontat contactul si l'am dus la un baiat de se ocupa cu asa ceva si cu 300 mi mi-a facut cheie dupa contact. N'are rost sa strici contactu'... sa poata sa ti-l porneasca oricine. Edit: Chetzemiah... daca zici k ai curatat/reglat carburatorul, ca toba si filtrul ai curatat-o deasemenea nu are din ce sa fie decat din interiorul motorului(vezi setul motor) segmentii, pistonul, ambielajul, cilindrul. Editat Noiembrie 4, 2007 de ady4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trekstor Postat Noiembrie 4, 2007 Share Postat Noiembrie 4, 2007 faza e ca nu pot scoate contactu`...nush cum dreaq sa`l scos ..am batut si ku ciocanu` ..no ieshit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Noiembrie 8, 2007 Share Postat Noiembrie 8, 2007 fratilor........intrebare ce se aplica la o Honda Dio de 50 cc!!! O pornesti ,mere brici......mergi 500 de metrii cu ea shi are aceleasi simptome ca si cand nu ar mai avea benzina ( tragi de gaz si nu creste in turatii ba uneori chiar scade,nu mai trage sub nici o forma) Il opresti ,il lasi 10 minute,il pornesti mere brici si iar face la fel! Pe langa asta scoate shi o gramada de fum alb Ce am incercat noi sa ii facem- am desfacut carburatorul,curatat suflat ,uscat pus la loc.......nimic - desfacut toba de esapament (am crezut ca-i infundata) curatat,pus la loc......nimic -scos filtru de aer curatat, pus la loc .........nimic Dati-va shi voi cu parerea ca noi suntem in ceatza!!! respecte problema rezolvata!!!!! rolele din variatorul de turatie erau deja patrate!!! respecte!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Noiembrie 9, 2007 Share Postat Noiembrie 9, 2007 problema rezolvata!!!!! rolele din variatorul de turatie erau deja patrate!!! respecte!!! Pai asta o fi problema De ce la inceput mergea bine atunci si dupaia nu...? Iar fumul alb? Rolele o avea de-aface cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trekstor Postat Noiembrie 10, 2007 Share Postat Noiembrie 10, 2007 Cat costa un motor de piaggio mp3 250cc 4T cu roata.toba carburator.filtru de aer ?? numa motoru` fara cadru`si instalatie ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 bai nene am un hyosung rally sf 50 am fost cica la delimitat mi'au schimbat jigleru , juma de toba (cica avea si acolo u opritor) si cdi'u chestia e ca la tota afacerea asta am castigat 5kmh , deci in loc de 45 prin 50 (dar greeu) unde pot sa mai umblu ? am scos si o saiba de la variator care nu stiu daca ajuta la ceva astept mesaj salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreutz Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 eu din cate am auzit mai este un limitator sub forma unui surubel mic care impiedica cursa acceleratorului. incerca si asha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiko Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 care sti un mecanic bun din buc? am ceva probleme sa scuter.....nu prea tzine benzina in carburator....sau ma rog poate nu mai este buna supapa din rezervor. MERSI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreutz Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 este un tip in bucurestii noi eu knd m-am dus l el am fost foarte multumit. e un domn mai in varsta dar lucreaza super bine si super ieftin. e viza vis de bezninaria aia omv de la capatul la nsh ce tamvai e pe acolo. intreaba prin zona k il stie lumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 http://www.gamehack.myforum.ro/profile.php...amp;agreed=true Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.