Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

multumesc... :ok: :cheers: ;)

 

<small>--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 21:06 -------------</small><br/>am mai vb de asta.... am scuter de 49cc.... vreau sa imi pun de 80 da sa nu schimb tot motoru....

am auzit ca daca imi pun afecteaza biela (sau asa ceva) si se poate strica.... ii adevarat sau pot pune linistit de 80cc in el???? :huh:

 

Sti cum sta treaba: un motor de 80cc e mult mai puternic decat unu de 49cc. Biela a fost facuta sa reziste la motoare de 49cc. Va rezista si motorului de 80cc dar nu foarte mult timp...depinde cat i vei da in blana, ca poate sa se duca din primul gas! + rulmentii care nu daca is stock nu vor rezista foarte mult timp. Pt un motor 80cc ai nevoie de niste rulmenti C4 unu de ala costa in jur de 1 milion... Oricum dak pui un motor de 80cc pe rans vei schimba multe piese(probabil prima va fi ambielaju care pt un motor de 80cc e in jur de 3 mil)...

P.S. Merita sa iti bagi un motor de 80cc pentru ca puterea scuterului va creste simtitor(si vei fi tare multumit la inceput), pana te plictisesti si de cel de 80cc si vei vrea alceva! Asa ca inainte de a iti face tunning gandestete ca la vinderea scuterului investitia nu tio scoti nici pa jumate...sau poate il vei vinde la acelasi pret de acuma pt ca deja si cel de 80cc e SH...

P.S2: Te-am vazut des pe la sectiunea motoare...de ce nu mai astepti sa iti dai de A si sa iei un motor? Sau daca ai varsta necesara, atunci faci scoala si iti iei ceva calumea...

Dak tot vreai putere iti poti lua un CBR600 f4i de care discutam pe o alta sectiune, si ala are 115Cp si ala e o bestie(se tine dupa un Mustang GT pana in momentul in care isi atinge viteza maxima).Numa pentru un incepator e cam o arma mortala!

.........................................................

Asfalt Uscat !

Cius :huh:

 

--- Mesaj completat în 19 Feb 2008 12:33 -------------
A... pentru a scoate tot ce poate din acel motor de 80cc, mai ai nevoie de o investitie bibana(toba sport, ambreiaj sport,carburator mai mare,si inca alte cateva chichite)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sti cum sta treaba: un motor de 80cc e mult mai puternic decat unu de 49cc. Biela a fost facuta sa reziste la motoare de 49cc. Va rezista si motorului de 80cc dar nu foarte mult timp...depinde cat i vei da in blana, ca poate sa se duca din primul gas! + rulmentii care nu daca is stock nu vor rezista foarte mult timp. Pt un motor 80cc ai nevoie de niste rulmenti C4 unu de ala costa in jur de 1 milion... Oricum dak pui un motor de 80cc pe rans vei schimba multe piese(probabil prima va fi ambielaju care pt un motor de 80cc e in jur de 3 mil)...

P.S. Merita sa iti bagi un motor de 80cc pentru ca puterea scuterului va creste simtitor(si vei fi tare multumit la inceput), pana te plictisesti si de cel de 80cc si vei vrea alceva! Asa ca inainte de a iti face tunning gandestete ca la vinderea scuterului investitia nu tio scoti nici pa jumate...sau poate il vei vinde la acelasi pret de acuma pt ca deja si cel de 80cc e SH...

P.S2: Te-am vazut des pe la sectiunea motoare...de ce nu mai astepti sa iti dai de A si sa iei un motor? Sau daca ai varsta necesara, atunci faci scoala si iti iei ceva calumea...

Dak tot vreai putere iti poti lua un CBR600 f4i de care discutam pe o alta sectiune, si ala are 115Cp si ala e o bestie(se tine dupa un Mustang GT pana in momentul in care isi atinge viteza maxima).Numa pentru un incepator e cam o arma mortala!

.........................................................

Asfalt Uscat !

Cius :huh:

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Feb 2008 12:33 -------------</small><br/>A... pentru a scoate tot ce poate din acel motor de 80cc, mai ai nevoie de o investitie bibana(toba sport, ambreiaj sport,carburator mai mare,si inca alte cateva chichite)

 

oki aici e vb de motoarele de 80 cmc ... dar la un motor de 70 cmc ar rezista? adica fara sa fiu nevoit sa schimb carburtor ambreiaj etc ...? cam 1 an de zile maxim pana imi iau motor mare cred:D pt ca vara imi programez Au:D :ok: :eek: :P :wink: :huh: ;) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh intre motoru de 80cc si 70cc nu e diferenta f mare...deci si la cel de 70cc e ca si la cel de 80cc cerintele! Si nu am zis ca e musai sa schimbi carburator! Dar ca sa scoti tot ce poate din acel motor tre sa le schimbi!

Ar mai fi o alternativa. Sa i pui un jiglor mai mare la carburator, un filtru sport, si sa ai neaparat o toba sport, si pot zice ca te folosesti de acel motor destul de bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh intre motoru de 80cc si 70cc nu e diferenta f mare...deci si la cel de 70cc e ca si la cel de 80cc cerintele! Si nu am zis ca e musai sa schimbi carburator! Dar ca sa scoti tot ce poate din acel motor tre sa le schimbi!

Ar mai fi o alternativa. Sa i pui un jiglor mai mare la carburator, un filtru sport, si sa ai neaparat o toba sport, si pot zice ca te folosesti de acel motor destul de bine!

 

jiglor mai mare? ala e la? se observa in pozel de mai jos? poi filtru sport am ... toba o sa fie handmade:P nu sport ... da dupa principiu de functionare de la sport:P

post-31723-1203426942_thumb.jpg

post-31723-1203426983_thumb.jpg

post-31723-1203426995_thumb.jpg

post-31723-1203427009_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am auzit si eu da is o gramada care au pus de 70cc-80cc inclusiv eu si nam patit nimic si nici ei pana acum nam auzit sa pateasca ceva :P

ms :huh: :huh:

 

--- Mesaj completat în 19 Feb 2008 18:19 -------------

Sti cum sta treaba: un motor de 80cc e mult mai puternic decat unu de 49cc. Biela a fost facuta sa reziste la motoare de 49cc. Va rezista si motorului de 80cc dar nu foarte mult timp...depinde cat i vei da in blana, ca poate sa se duca din primul gas! + rulmentii care nu daca is stock nu vor rezista foarte mult timp. Pt un motor 80cc ai nevoie de niste rulmenti C4 unu de ala costa in jur de 1 milion... Oricum dak pui un motor de 80cc pe rans vei schimba multe piese(probabil prima va fi ambielaju care pt un motor de 80cc e in jur de 3 mil)...

P.S. Merita sa iti bagi un motor de 80cc pentru ca puterea scuterului va creste simtitor(si vei fi tare multumit la inceput), pana te plictisesti si de cel de 80cc si vei vrea alceva! Asa ca inainte de a iti face tunning gandestete ca la vinderea scuterului investitia nu tio scoti nici pa jumate...sau poate il vei vinde la acelasi pret de acuma pt ca deja si cel de 80cc e SH...

P.S2: Te-am vazut des pe la sectiunea motoare...de ce nu mai astepti sa iti dai de A si sa iei un motor? Sau daca ai varsta necesara, atunci faci scoala si iti iei ceva calumea...

Dak tot vreai putere iti poti lua un CBR600 f4i de care discutam pe o alta sectiune, si ala are 115Cp si ala e o bestie(se tine dupa un Mustang GT pana in momentul in care isi atinge viteza maxima).Numa pentru un incepator e cam o arma mortala!

.........................................................

Asfalt Uscat !

Cius ;)

 

<small>--- Mesaj completat în 19 Feb 2008 12:33 -------------</small><br/>A... pentru a scoate tot ce poate din acel motor de 80cc, mai ai nevoie de o investitie bibana(toba sport, ambreiaj sport,carburator mai mare,si inca alte cateva chichite)

asa am stiut si eu.... da de nu mi s-a strica:D... si pe rand oi mai pune una alta(toba,ambreaj,etc) :ok: ... sa ma tina inca 2 ani :eek: .... pana dau de permis :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din care poza? in prima poza cel galben e racordu la furtunu de ulei ... deci in care poza te referi? incercuieste intr-o poza te rog ... ms anticipat

Uite ai in poza.

post-11774-1203453424_thumb.jpg

 

Bafta! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

msik mult ... si zici ca ii de 6,5 mm la motoarele de 50 cmc? si de cat ar trebui sa bag?

 

at de cat ar trebui sa bag? 7,5 ? 8?

De 6,8-7...cam asa. Sa mai raspunda si alcineva caci nu is sigur!

 

Brick. La noi pan ardeal la ceva mic mai se zice tzamburuc...nu e termen in mecanica in nici un caz...e ceva tipic ardelenesc :cheers:

Si sa ma corectez da nu e jigleor...e jigler...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 6,8-7...cam asa. Sa mai raspunda si alcineva caci nu is sigur!

 

Brick. La noi pan ardeal la ceva mic mai se zice tzamburuc...nu e termen in mecanica in nici un caz...e ceva tipic ardelenesc :cheers:

Si sa ma corectez da nu e jigleor...e jigler...

6,5 stiu ca este recomandat pt scutere de 50cc

 

Eu am de 7.2 la vespa et2 50cc.....am un demaraj ff bun ..(consuma cam mult 4,5-5l/100km)

Daca jigleru ii mai mare(7,2 sau 8 sau 9,2) consuma mai mult ?

?

Editat de kalabash07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm ... am descoperit o noua problema ... acuma 10 min am fost la o plimbarica ... si ajuns acasa ... dupa 2-3 ''whelliuri'' adica doar fata ridicata cand am vrut sa intru in curte am descoperit ca nu mai are sprint aproape delok ... adica la inceput ... trage ceva de genu tremurat ... nu are rateruri ... delok ... dar trage tremurat ... si abia la turatie mare merge bn ... nu chiar ca inainte dar asemanator ... dar la inceput trage in socuri tremurand ... care ar fi problema ... sa fie doar carburatoru infundat? pt ca la turatie mare trage? sau filtru de aer? sau in cazul cel mai rau sa fie pe duca ambreiajul :cheers: :huh: :huh: ;) :bier: :kiss: :hug: :wink: :D :P :P :ok: :eek: :P

Editat de GeorGEBlaCKRidER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm ... am descoperit o noua problema ... acuma 10 min am fost la o plimbarica ... si ajuns acasa ... dupa 2-3 ''whelliuri'' adica doar fata ridicata cand am vrut sa intru in curte am descoperit ca nu mai are sprint aproape delok ... adica la inceput ... trage ceva de genu tremurat ... nu are rateruri ... delok ... dar trage tremurat ... si abia la turatie mare merge bn ... nu chiar ca inainte dar asemanator ... dar la inceput trage in socuri tremurand ... care ar fi problema ... sa fie doar carburatoru infundat? pt ca la turatie mare trage? sau filtru de aer? sau in cazul cel mai rau sa fie pe duca ambreiajul :cheers: :huh: :huh: ;) :bier: :kiss: :hug: :wink: :D :P :P :ok: :eek: :P

asha si mie imi face...cand incerc sa ma ridic intr`o roata

prima data cand incerc merge ff bine ..se ridica din prima ...iar daca incerc de mai multe ori tremura ...sau cand fac burnout la fel face.nu stiu de ce face asha.

daca gasesti problema sau de ce face asha zici p forum..

aa...nu afecteaza cu nimic motoru daca tremura ?adica nu se strica ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-au furat cheile :huh: ...impreuna cu portofelu' si actele...la acte aveam copiile in acel moment dar la chei nu am copie :cheers:

Ce alternativa am sa deschid porbagajul la scuter? Dar sa deblochez ghidonul? Fara prea mult "brute force" ca mi mila de scuter :huh: Caci cineva m-a indrumat ca doar cu ranga pot desface porbagajul ;)

 

Si daca cineva are vreun contact second de vanzare de preferat cu tot cu mecanismu ala de inchis porbagaju si ala de la baterie sa ma comntacteze! A venit caldura si eu numa ma amagesc in casa ca nu pot iesi cu iubitzica la plimbare :ok: God Dammit!

Editat de don' juan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asha si mie imi face...cand incerc sa ma ridic intr`o roata

prima data cand incerc merge ff bine ..se ridica din prima ...iar daca incerc de mai multe ori tremura ...sau cand fac burnout la fel face.nu stiu de ce face asha.

daca gasesti problema sau de ce face asha zici p forum..

aa...nu afecteaza cu nimic motoru daca tremura ?adica nu se strica ceva ?

 

daca tremuratul vine din motor ... atunci se aseamana ... dar tremuratul de la burnout poate fi pt ca are piatra sub roata ... sau din cauza dintilor de pe cauciuc daca ai cauciuc offroad ... dar daca tremuratul vine din motor ... e alta problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...