popetedenis Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Neata. Care stie cum se schimba uleiul la un Piaggio ZIP? Si ce tip de ulei trebuie? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popetedenis Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Presupunand ca e in 4 timpi, un ulei semisintetic sau sintetic (daca e in rodaj musai mineral)10W 40. Scrie in manual mai precis cat si de care. Sal. Nu am manual. Are 13.000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 multumesc... <small>--- Mesaj completat în 18 Feb 2008 21:06 -------------</small><br/>am mai vb de asta.... am scuter de 49cc.... vreau sa imi pun de 80 da sa nu schimb tot motoru.... am auzit ca daca imi pun afecteaza biela (sau asa ceva) si se poate strica.... ii adevarat sau pot pune linistit de 80cc in el???? Sti cum sta treaba: un motor de 80cc e mult mai puternic decat unu de 49cc. Biela a fost facuta sa reziste la motoare de 49cc. Va rezista si motorului de 80cc dar nu foarte mult timp...depinde cat i vei da in blana, ca poate sa se duca din primul gas! + rulmentii care nu daca is stock nu vor rezista foarte mult timp. Pt un motor 80cc ai nevoie de niste rulmenti C4 unu de ala costa in jur de 1 milion... Oricum dak pui un motor de 80cc pe rans vei schimba multe piese(probabil prima va fi ambielaju care pt un motor de 80cc e in jur de 3 mil)... P.S. Merita sa iti bagi un motor de 80cc pentru ca puterea scuterului va creste simtitor(si vei fi tare multumit la inceput), pana te plictisesti si de cel de 80cc si vei vrea alceva! Asa ca inainte de a iti face tunning gandestete ca la vinderea scuterului investitia nu tio scoti nici pa jumate...sau poate il vei vinde la acelasi pret de acuma pt ca deja si cel de 80cc e SH... P.S2: Te-am vazut des pe la sectiunea motoare...de ce nu mai astepti sa iti dai de A si sa iei un motor? Sau daca ai varsta necesara, atunci faci scoala si iti iei ceva calumea... Dak tot vreai putere iti poti lua un CBR600 f4i de care discutam pe o alta sectiune, si ala are 115Cp si ala e o bestie(se tine dupa un Mustang GT pana in momentul in care isi atinge viteza maxima).Numa pentru un incepator e cam o arma mortala! ......................................................... Asfalt Uscat ! Cius --- Mesaj completat în 19 Feb 2008 12:33 -------------A... pentru a scoate tot ce poate din acel motor de 80cc, mai ai nevoie de o investitie bibana(toba sport, ambreiaj sport,carburator mai mare,si inca alte cateva chichite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Sti cum sta treaba: un motor de 80cc e mult mai puternic decat unu de 49cc. Biela a fost facuta sa reziste la motoare de 49cc. Va rezista si motorului de 80cc dar nu foarte mult timp...depinde cat i vei da in blana, ca poate sa se duca din primul gas! + rulmentii care nu daca is stock nu vor rezista foarte mult timp. Pt un motor 80cc ai nevoie de niste rulmenti C4 unu de ala costa in jur de 1 milion... Oricum dak pui un motor de 80cc pe rans vei schimba multe piese(probabil prima va fi ambielaju care pt un motor de 80cc e in jur de 3 mil)... P.S. Merita sa iti bagi un motor de 80cc pentru ca puterea scuterului va creste simtitor(si vei fi tare multumit la inceput), pana te plictisesti si de cel de 80cc si vei vrea alceva! Asa ca inainte de a iti face tunning gandestete ca la vinderea scuterului investitia nu tio scoti nici pa jumate...sau poate il vei vinde la acelasi pret de acuma pt ca deja si cel de 80cc e SH... P.S2: Te-am vazut des pe la sectiunea motoare...de ce nu mai astepti sa iti dai de A si sa iei un motor? Sau daca ai varsta necesara, atunci faci scoala si iti iei ceva calumea... Dak tot vreai putere iti poti lua un CBR600 f4i de care discutam pe o alta sectiune, si ala are 115Cp si ala e o bestie(se tine dupa un Mustang GT pana in momentul in care isi atinge viteza maxima).Numa pentru un incepator e cam o arma mortala! ......................................................... Asfalt Uscat ! Cius <small>--- Mesaj completat în 19 Feb 2008 12:33 -------------</small><br/>A... pentru a scoate tot ce poate din acel motor de 80cc, mai ai nevoie de o investitie bibana(toba sport, ambreiaj sport,carburator mai mare,si inca alte cateva chichite) oki aici e vb de motoarele de 80 cmc ... dar la un motor de 70 cmc ar rezista? adica fara sa fiu nevoit sa schimb carburtor ambreiaj etc ...? cam 1 an de zile maxim pana imi iau motor mare cred:D pt ca vara imi programez Au:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Eh intre motoru de 80cc si 70cc nu e diferenta f mare...deci si la cel de 70cc e ca si la cel de 80cc cerintele! Si nu am zis ca e musai sa schimbi carburator! Dar ca sa scoti tot ce poate din acel motor tre sa le schimbi! Ar mai fi o alternativa. Sa i pui un jiglor mai mare la carburator, un filtru sport, si sa ai neaparat o toba sport, si pot zice ca te folosesti de acel motor destul de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Eh intre motoru de 80cc si 70cc nu e diferenta f mare...deci si la cel de 70cc e ca si la cel de 80cc cerintele! Si nu am zis ca e musai sa schimbi carburator! Dar ca sa scoti tot ce poate din acel motor tre sa le schimbi! Ar mai fi o alternativa. Sa i pui un jiglor mai mare la carburator, un filtru sport, si sa ai neaparat o toba sport, si pot zice ca te folosesti de acel motor destul de bine! jiglor mai mare? ala e la? se observa in pozel de mai jos? poi filtru sport am ... toba o sa fie handmade:P nu sport ... da dupa principiu de functionare de la sport:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Jigloru e tzamburucu ala mic galben...la scutere de obicei e de 6,5mm...mna u pune mai mare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norbi_bidi Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Asa am auzit si eu da is o gramada care au pus de 70cc-80cc inclusiv eu si nam patit nimic si nici ei pana acum nam auzit sa pateasca ceva ms --- Mesaj completat în 19 Feb 2008 18:19 ------------- Sti cum sta treaba: un motor de 80cc e mult mai puternic decat unu de 49cc. Biela a fost facuta sa reziste la motoare de 49cc. Va rezista si motorului de 80cc dar nu foarte mult timp...depinde cat i vei da in blana, ca poate sa se duca din primul gas! + rulmentii care nu daca is stock nu vor rezista foarte mult timp. Pt un motor 80cc ai nevoie de niste rulmenti C4 unu de ala costa in jur de 1 milion... Oricum dak pui un motor de 80cc pe rans vei schimba multe piese(probabil prima va fi ambielaju care pt un motor de 80cc e in jur de 3 mil)... P.S. Merita sa iti bagi un motor de 80cc pentru ca puterea scuterului va creste simtitor(si vei fi tare multumit la inceput), pana te plictisesti si de cel de 80cc si vei vrea alceva! Asa ca inainte de a iti face tunning gandestete ca la vinderea scuterului investitia nu tio scoti nici pa jumate...sau poate il vei vinde la acelasi pret de acuma pt ca deja si cel de 80cc e SH... P.S2: Te-am vazut des pe la sectiunea motoare...de ce nu mai astepti sa iti dai de A si sa iei un motor? Sau daca ai varsta necesara, atunci faci scoala si iti iei ceva calumea... Dak tot vreai putere iti poti lua un CBR600 f4i de care discutam pe o alta sectiune, si ala are 115Cp si ala e o bestie(se tine dupa un Mustang GT pana in momentul in care isi atinge viteza maxima).Numa pentru un incepator e cam o arma mortala! ......................................................... Asfalt Uscat ! Cius <small>--- Mesaj completat în 19 Feb 2008 12:33 -------------</small><br/>A... pentru a scoate tot ce poate din acel motor de 80cc, mai ai nevoie de o investitie bibana(toba sport, ambreiaj sport,carburator mai mare,si inca alte cateva chichite) asa am stiut si eu.... da de nu mi s-a strica:D... si pe rand oi mai pune una alta(toba,ambreaj,etc) ... sa ma tina inca 2 ani .... pana dau de permis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Jigloru e tzamburucu ala mic galben...la scutere de obicei e de 6,5mm...mna u pune mai mare.. din care poza? in prima poza cel galben e racordu la furtunu de ulei ... deci in care poza te referi? incercuieste intr-o poza te rog ... ms anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 din care poza? in prima poza cel galben e racordu la furtunu de ulei ... deci in care poza te referi? incercuieste intr-o poza te rog ... ms anticipat Uite ai in poza. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 (editat) Uite ai in poza. Bafta! msik mult ... si zici ca ii de 6,5 mm la motoarele de 50 cmc? si de cat ar trebui sa bag? at de cat ar trebui sa bag? 7,5 ? 8? Editat Februarie 19, 2008 de GeorGEBlaCKRidER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 ce de cuvinte noi aud jiglor,ambreaj,tzamburuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 msik mult ... si zici ca ii de 6,5 mm la motoarele de 50 cmc? si de cat ar trebui sa bag? at de cat ar trebui sa bag? 7,5 ? 8? De 6,8-7...cam asa. Sa mai raspunda si alcineva caci nu is sigur! Brick. La noi pan ardeal la ceva mic mai se zice tzamburuc...nu e termen in mecanica in nici un caz...e ceva tipic ardelenesc Si sa ma corectez da nu e jigleor...e jigler... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 19, 2008 Share Postat Februarie 19, 2008 Am glumat ma stiu si la bucuresti exista tzumburuc si astea....radeam si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 (editat) De 6,8-7...cam asa. Sa mai raspunda si alcineva caci nu is sigur! Brick. La noi pan ardeal la ceva mic mai se zice tzamburuc...nu e termen in mecanica in nici un caz...e ceva tipic ardelenesc Si sa ma corectez da nu e jigleor...e jigler... 6,5 stiu ca este recomandat pt scutere de 50cc Eu am de 7.2 la vespa et2 50cc.....am un demaraj ff bun ..(consuma cam mult 4,5-5l/100km) Daca jigleru ii mai mare(7,2 sau 8 sau 9,2) consuma mai mult ? ? Editat Februarie 20, 2008 de kalabash07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Raspuns simplu: Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 (editat) hmmm ... am descoperit o noua problema ... acuma 10 min am fost la o plimbarica ... si ajuns acasa ... dupa 2-3 ''whelliuri'' adica doar fata ridicata cand am vrut sa intru in curte am descoperit ca nu mai are sprint aproape delok ... adica la inceput ... trage ceva de genu tremurat ... nu are rateruri ... delok ... dar trage tremurat ... si abia la turatie mare merge bn ... nu chiar ca inainte dar asemanator ... dar la inceput trage in socuri tremurand ... care ar fi problema ... sa fie doar carburatoru infundat? pt ca la turatie mare trage? sau filtru de aer? sau in cazul cel mai rau sa fie pe duca ambreiajul Editat Februarie 20, 2008 de GeorGEBlaCKRidER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Are cineva un contact de Aprilia Sr50 ??? dar sa fie si cu ala de la porgagaj si de la capacu de la baterie dak se poate??? Id Contact: llg_90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 dupa 2-3 ''whelliuri'' adica doar fata ridicata LOL in fine...incearca sa cureti bujia,sau sa speli carburatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalabash07 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 hmmm ... am descoperit o noua problema ... acuma 10 min am fost la o plimbarica ... si ajuns acasa ... dupa 2-3 ''whelliuri'' adica doar fata ridicata cand am vrut sa intru in curte am descoperit ca nu mai are sprint aproape delok ... adica la inceput ... trage ceva de genu tremurat ... nu are rateruri ... delok ... dar trage tremurat ... si abia la turatie mare merge bn ... nu chiar ca inainte dar asemanator ... dar la inceput trage in socuri tremurand ... care ar fi problema ... sa fie doar carburatoru infundat? pt ca la turatie mare trage? sau filtru de aer? sau in cazul cel mai rau sa fie pe duca ambreiajul asha si mie imi face...cand incerc sa ma ridic intr`o roata prima data cand incerc merge ff bine ..se ridica din prima ...iar daca incerc de mai multe ori tremura ...sau cand fac burnout la fel face.nu stiu de ce face asha. daca gasesti problema sau de ce face asha zici p forum.. aa...nu afecteaza cu nimic motoru daca tremura ?adica nu se strica ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 (editat) Mie mi s-au furat cheile ...impreuna cu portofelu' si actele...la acte aveam copiile in acel moment dar la chei nu am copie Ce alternativa am sa deschid porbagajul la scuter? Dar sa deblochez ghidonul? Fara prea mult "brute force" ca mi mila de scuter Caci cineva m-a indrumat ca doar cu ranga pot desface porbagajul Si daca cineva are vreun contact second de vanzare de preferat cu tot cu mecanismu ala de inchis porbagaju si ala de la baterie sa ma comntacteze! A venit caldura si eu numa ma amagesc in casa ca nu pot iesi cu iubitzica la plimbare God Dammit! Editat Februarie 20, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Se gaseste : aici si aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 asha si mie imi face...cand incerc sa ma ridic intr`o roata prima data cand incerc merge ff bine ..se ridica din prima ...iar daca incerc de mai multe ori tremura ...sau cand fac burnout la fel face.nu stiu de ce face asha. daca gasesti problema sau de ce face asha zici p forum.. aa...nu afecteaza cu nimic motoru daca tremura ?adica nu se strica ceva ? daca tremuratul vine din motor ... atunci se aseamana ... dar tremuratul de la burnout poate fi pt ca are piatra sub roata ... sau din cauza dintilor de pe cauciuc daca ai cauciuc offroad ... dar daca tremuratul vine din motor ... e alta problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Se gaseste : aici si aici Stiu Brick ca doar eu i-am facut site-ul la Marius... dar ma gandeam la o alternativa second cu speranta ca voi ramane cu ceva bani in buzunar...dar cred ca v-a trebuii sa imi cumpar unul nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 dar nu ma ajuta cnv si pe mn sa imi dau seama care poate fi cauza tremuratului?:| va rog ... ca nu mai pot folosi jucaria chiar acu cand vine caldura:( PLSSSS HELPPPPP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.