schumy89 Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 salutare .. are un vecin un malaguti f12 din 2002..problema e cand ii dau acceleratia la maxim se ineaca si se opeshte ..cand merge constant merge bine iar apoi daca ii dau la maxim se opreshte.Ce ar putea fi ? dealurile aproape impinge scuteru..40km/h si demaraj foarte greu!! set nou,filtru de aer curatat,curea noua,variator nou,bile schimbate. Poate sa fie de la carburator ? care o mai avut problema asta ...sa posteze p forum!! ma scuzati daca nu m`am exprimat bine.. regleaza carburatorul.surubul de la benzina: inchizi de tot apoi deschizi la 2ture jumate. apoi surubul de la aer,cel in apropierea filtrului de aer il reglezi incat sa iti stea la relanti. aveam aceiasi problema,doar ca si mai grava. la relanti mergea dar cand acceleram se inneca si se oprea.am umblat la suruburi si zboara.nu mai am treaba.daca nu te pricepi du'l la un service,prieten,cineva ce se pricepe.anunta'ne.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Nici mie nu-mi sta relantiul nici de-al naibii.Il reglez, sta cum trebuie la 1600rpm apoi il accelerez putin dupa care se opreste, stie cineva ce trebuie sa-i fac?Se procedeaza la fel ca mai sus??Este 4t, First Bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 (editat) Nici mie nu-mi sta relantiul nici de-al naibii.Il reglez, sta cum trebuie la 1600rpm apoi il accelerez putin dupa care se opreste, stie cineva ce trebuie sa-i fac?Se procedeaza la fel ca mai sus??Este 4t, First Bike. la 4 t nu stiu daca ii aprox la fel.am citit pe aici pe undeva ca ar fi la fel. dar nu is convins uita'te un pic pe la carburator. daca ai tot 2 suruburi atunci ii ok, la fel . reglezi doar surubul de la aer,ala de langa filtru,pana cand sta si turat si nu se invarte roata,eu pe metoda asta l'am reglat.oricum trebuie de stiut ca nu se schimba pe loc turatia,ci doar dupa 5-10 sec. ai nevoie de putina rabdare. ..................... intrebare : toba hand made leo vince zx . are limitator in toba? aveam un leo vince pe un tzr50 si avea ca si o alta teava sudata in cea de la toba. dar in asta nu exista asa ceva. se poate sa fie in alta parte? multumesc. Editat Martie 23, 2008 de schumy89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Am facut tot posibilul, am reglat tot, dar in zadar, nici cand era nou nu statea relantiul, ce ar putea fi?Carburatorul a fost schimbat. Posibil:setul meu este de 80 dar carburatorul este pt 49, este posibil sa nu bage atata benzina cata trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 (editat) salutare fratilor, am o problema, a fost un mecanic la mine sa repare scuteru ( se rupsese cablu de acceleratie), si a vazut ca strangeau putin franale pe fata ( e un mbk booste cu frane brembo pe fata) si mi-a dat drumu la putin lichid de frana sa nu stranga asa tare. dupa ce a plecat mi-am dat seama ca nu mai prinde deloc frana de fata. cum o repar, ca nu as mai plati pe cineva pt atata lucru ???? merci de respunsuri numai bine Editat Martie 23, 2008 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 salutare fratilor, am o problema, a fost un mecanic la mine sa repare scuteru ( se rupsese cablu de acceleratie), si a vazut ca strangeau putin franale pe fata ( e un mbk booste cu frane brembo pe fata) si mi-a dat drumu la putin lichid de frana sa nu stranga asa tare. dupa ce a plecat mi-am dat seama ca nu mai prinde deloc frana de fata. cum o repar, ca nu as mai plati pe cineva pt atata lucru ???? merci de respunsuri numai bine super bun mecanicul tau. ce sa faci? simplu. aerisesti frana.. urmezi pasii : 1. blochezi frana fata(ori o tine cineva strans la maxim,ori o legi de ghidon,vezi u) . 2. desfaci etrierul de la brembo,un surub care se desface,o sa inceapa sa iti curga lichid,cand iti curge inchizi. 3.desfaci de la ghidon pompa de ulei si verifici daca ai destul ulei,bine ar fi sa mai completezi cu dot3 sau dot4. 4. desfaci frana si strangi, lasi , strangi , lasi (asta cu capacul de la pompa desfacut) . o sa faca imediat presiune si o sa iti mearga bine. 5. pui capacul la loc. in legatura cu stransul placutei pe disc, ai putea avea praf, pietre , ai putea verifica dand jos placutele si apoi curatandu'le.. Am facut tot posibilul, am reglat tot, dar in zadar, nici cand era nou nu statea relantiul, ce ar putea fi?Carburatorul a fost schimbat.Posibil:setul meu este de 80 dar carburatorul este pt 49, este posibil sa nu bage atata benzina cata trebuie? ar fi posibil,dar eu cred ca ar functiona,dai mai multa benzina. eu cred ca totusi nu ii reglat destul.adica eu am vazut motor de 80 cu carburator normal si functiona bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 regleaza carburatorul.surubul de la benzina: inchizi de tot apoi deschizi la 2ture jumate. apoi surubul de la aer,cel in apropierea filtrului de aer il reglezi incat sa iti stea la relanti. aveam aceiasi problema,doar ca si mai grava. la relanti mergea dar cand acceleram se inneca si se oprea.am umblat la suruburi si zboara.nu mai am treaba.daca nu te pricepi du'l la un service,prieten,cineva ce se pricepe.anunta'ne.. gata ..o rezolvat`o ...era carburatoru dereglat ..merge de rupe acu!! ms !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Cine imi spune si mie cum desfac usor ambreiajul? Si fara faza cu tine frana si desfa, ca nici mort nu iese. Chiar trebuie sa fac o cheie "home-made" ca asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 (editat) Rolly...si eu tot asa am desfacut ambreiaju cu o cheie improvizata...vazut intr-un post pe un alt forum de afara...si a mers din prima...Dejaba blochezi frana ca nu merge...eventual asa cu frana blocata si dai socuri cu ciocanu si poate cumva isi da drumu...dar sa fie cheie tubulara/inelara ca altfel se duce hexagonu de pe piulita ...si dupaia nu e a'buna... Editat Martie 23, 2008 de don' juan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Cheia e sfanta, sau poti merge la un atelier de vulcanizare dotat cu pistol pneumatic si o poti desface cu asa ceva, insa esti conditionat sa iti rezolvi treaba pe loc, ceea ce e un pic cam incomod. Si sa iti iei tubulara de care ai nevoie cu tine ca s'ar putea ca ei sa nu aiba. Eu am luat de la cineva un pistol electric alimentat la 12V cu aceeasi functie(sa desfaca prezoanele rotilor) care mai mult sau mai putin functioneaza pe acelasi principiu insa fara aer comprimat . Foarte folositor...am sa caut si eu unul. Se poate strange\desface in perfecta siguranta chiar si variatorul. Spor la treaba indiferent de ce metoda vei aborda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Rolly,incearca cu o cheie de desfacut discul polizorului unghiular(@flex),sau fa o improvizatie ca aceea din filmulet...sunt multe posibilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steve_jakab Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Buna ziua la toata lumea. Si multumesc dc aveti rabdare sa cititi ce bagui eu pe aici. Desi sunt pasionat de motoare...nu am avut destui bani pt un motor, asa ca m-am multumit cu un scuter, care acum chiar imi place si vreau sa il tunnez un pic, macar asa de amorul artei. Nu vreau sa prind cu el 100, doar ca il vreau un pic mai sprinten la demaraj si un pic mai puternic, avand in vedere ca eu am 115 kg, iar dc mai imi iau si nevasta pe el.....suspina saracul. Deci: scooter-ul este un REX RS450...o chinezarie cu motor quinqui.... Ce sa ii fac sa ii scot limitarea? Adica sa il fac mai sprinten, si eventual sa prinda macar 65-70? Am citit diverse chestii, dar nu sunt pe deplin lamurit. Unde sa umblu? Unde poate avea limitari acest tip de scooter? Rola/Toba/CDI? Daca ii pun un filtru sport, rezolv cat de cat ceva? Macar asa pt inceput.... Am vazut ca sunt o groaza de posibilitati de a-l limita. Are cineva idee la acest tip de scooter, vandut de cei de la dhs, care sunt acele limitari? Multumesc anticipat si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 ce rol au gaurile de pe piston? astea din poza --- Mesaj completat în 24 Mar 2008 15:40 -------------ce rol au gaurile de pe piston? astea din poza. unde trebuie sa fie saiba de pe ac din carburator ? la mine are 5 santuri..daca schimb pe primu santz consuma mai mult sau mai putin?iar daca il pus jos consuma mai mult sau mai putin? ajutati`ma sa inteleg si eu ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
korectu Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 care imi da un link va rog frumos cu abtibilde pt aprila sr 2 factory ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Vrei sa cumperi stickere sau vrei doar modelul sa le imprimi tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 ce rol au gaurile de pe piston? astea din poza <small>--- Mesaj completat în 24 Mar 2008 15:40 -------------</small><br/>ce rol au gaurile de pe piston? astea din poza. unde trebuie sa fie saiba de pe ac din carburator ? la mine are 5 santuri..daca schimb pe primu santz consuma mai mult sau mai putin?iar daca il pus jos consuma mai mult sau mai putin? ajutati`ma sa inteleg si eu ... nu inteleg dc are 3 gauri...de obicei,pistoanele au doar 1 gaura in care vine boltul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Alea is ferestrele pt admisie/evacuare...daca nu ma insel. Tot in poza se vede si gaura unde vine boltu daca te uiti bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 ro3x, cu cat saiba e mai sus, baga mai putin amestec la clapeta deschisa maxim, consuma mai putin si fuge mai putin. Cu cat e mai jos, cu atat fuge mai rau dar si haleste. Daca nu-l alergi tu (si asta stim ca e imposibil), consuma la fel la orice pozitie de saiba pe ac. aha ..acu am inteles,., mersi si asfalt uscat! --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 18:13 ------------- Alea is ferestrele pt admisie/evacuare...daca nu ma insel. Tot in poza se vede si gaura unde vine boltu daca te uiti bine... am auzit de la un prieten ca daca am gaura din aia ..consuma mai putin.. Am cumparat un piston mai de mult pt moped si nu avea gaura fata de cel original..si i`am facut ca sa fie la fel cu cel original.. Este adevarat daca am gaura consuma mai putin? Ajutati`ma sa inteleg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Nu cred...probabil nu iti va merge scuteru...Pune piston identic cu cel original...consumul se regleaza din carburator in mare parte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 am mai postat aici si nimeni nu a gasit raspuns la intrebarile mele PORNESC MOTORU SI NU PLEACA DE PE LOC NU ARE PUTERE DELOC STA TURAT LA MAXIM SI NU PLEACA SPUNETI'MI CE SA FAC DESFAC VARIATORU SAU CELALALT DIN FATA DE LA CUREA MULTUMESC MULT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steve_jakab Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Saiba de la carburator am rezolvat-o. CDi-ul are 6 fire, dar nici unul roz....deci ce sa tai? Daca cdi-ul are 6 fire si unul e roz, taie-l. Apoi in carburator mai poate fi unul, un surub de alama in capacul ala negru si mutat saiba pe ac mai jos cu o crestatura. Daca nici acolo nu e , saiba in variator in fulia din fata. Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 am mai postat aici si nimeni nu a gasit raspuns la intrebarile mele PORNESC MOTORU SI NU PLEACA DE PE LOC NU ARE PUTERE DELOC STA TURAT LA MAXIM SI NU PLEACA SPUNETI'MI CE SA FAC DESFAC VARIATORU SAU CELALALT DIN FATA DE LA CUREA MULTUMESC MULT Probabil si motorasul tau are nevoie de o segmentare...ambreiaju ia vezi in ce stare are sabotii...cureaua e buna? Pot fi multe cauze...poate daca il filmezi m-ar ajuta mai mult sa imi dau seama ce are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Probabil si motorasul tau are nevoie de o segmentare...ambreiaju ia vezi in ce stare are sabotii...cureaua e buna? Pot fi multe cauze...poate daca il filmezi m-ar ajuta mai mult sa imi dau seama ce are... set motor nou cureaua nou ambreaju de unde il desfac spune'mi daca sti o metoda traditzionala ca nu am pistol pneumatic....ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Cred ca ambreiaju e de vina atunci... O smecherie traditionala ar fi sa iti improvizezi o cheie...ai nevoie de 3 fiere sudate cu cap si hopa profesionala cheie . Eu asa am facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 o sa incerc ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.