Sari la conținut

Postări Recomandate

Te referi la http://www.piese-scutere.ro/

Sa stii ca nu s-a descfacut atat de usor. M-am chinuit ceva. Am mai povestit parca. Am blocat rotita aceea zimtata cu o cheie fixa (m-a ajutat un vecin) si apoi am folosit o tubulara in capatul unei chei care avea bratul destul de lung (30-40 cm).

Recomandare: atat la desfacere cat si la strangerea piulitelor de la variator, ambreiaj si volanta, blocati cu o cheie/levier/surubelnita/presa etc. si cu o cheie mai lunga sa desfaceti/stangeti piulita prin socuri, adica puneti cheia pe piulita si dati cu ciocanul in coada cheii. La soc se desface cel mai rapid/strange cel mai bine.

 

Bafta! :cheers:

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

VladuL, tu cum ai blocat la noi variatorul cu cheie/levier/surubelnita/presa? Unde ai infipt mai pe scurt? :D

ai vazut ca variatorul are pe spate unele santuri, am bagat varful surubelnitei acolo si am facut parghie cu coada in locul unde intra surubul din centrul capacului de la transmisie. Asa ajunge la un punct in care nu se mai poate invarti.

Un alt mod de a desface piulitele la variator sau volanta= calati motorul :cheers:

 

Edit: @Clodius: atunci nu e limitat.

Editat de VladuL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ce zice Vladul...

Poza 1:La desfacerea variatorului

post-19791-1211815038_thumb.jpg

Poza 2:La strangerea variatorului

post-19791-1211815117_thumb.jpg

*Indicatii: Daca cheia este prea subtire si intra sub ambreiaj folositi una mai groasa.

LE:Eu am pus pe cineva sa tina cu patentul strans usor de curea acolo la ambreiaj jos,cand am desfacut si sus cand am strans variatorul.

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ce zice Vladul...

Poza 1:La desfacerea variatorului

 

Poza 2:La strangerea variatorului

 

*Indicatii: Daca cheia este prea subtire si intra sub ambreiaj folositi una mai groasa.

E buna si cureaua aia la ceva :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema la scuteru meu de duminica...

am pornit si am plecat sa ma plimb...dupa cativa km ma uit pe bord si vad ca nu imi arata bine bordu electronic.

Nu imi arata bine km reali ai scuterului...benzina si ceasu.

km imi arata ba cu trip ...117005.0 Trip...inainte imi arata bine:17005 km:,

ba doar primele 3 cifre

benzina arata doar cand pun contactu(nu se vede bine) merge în Âşuturi si se stinge dupa aia.

Ce poate sa fie?

 

PS:Sper ca m-ati inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce cauza nu-mi mai merge starterul? Alarma functioneaza, dar de pornit scuterul de la buton, nu. Incearca sa invarta motorul, dar degeaba. E vreo siguranta intre releu si baterie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cateva probleme cu noua mea achizitie... o Gilera DNA de 180cc...

1. vasul de expansiune e fisurat si imi trebuie unul nou pentru ca nu l-am putut lipi....si nu gasesc unul nou...

2. capacul de la semnalizarea stanga fatza (fumuriu) ...e spart si am nevoie de altul (sau alta semnalizare cu totul)

3. astazi mi-a murit vitezometrul !!!!!...ramane la 0...cred ca e un contact de vina, sau nu stiu ce sa zic pentru ca la un viraj dreapta a mai miscat putzin si a arata 3km/ora

VA ROG SA DATI UN REPLY CAT MAI REPEDE CA MAINE AM PROGRAMARE LA RAR!!!!!!!!!! :crack: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bune sunt scuterele astea italiene SH cu 40 000 de km! Scuze, dar nu puteam sa ma abtin, prea sunt multi!

VEzi tensiunea de la baterie sau de la generator, poate e prea slaba.

tensiunea de la baterie ii buna ..

cand pun contactu se aprinde bordu dar nu arata toate cifrele si cea ce trebuie..adica benzina si kilometrii reali ai scuterului.

cand ii aprins bordu arata doar primele 3 cifre de km scuterului si ceasu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM O PROBLEMA MARE !

 

1.cum schimb arculetele de la ambreaj ?

2. am pus toba sport ...merge greu 45 dar daca prind o vale mica si ia 50 se tureaza calumea si ia 75...deci motoru nu are turatii deloc.de pe loc daca il turez o ia si dupa 4-5 secunde se tureaza la maxim (lafel ca de la 50 la 75) ce ii fac ??

acum am scuteru desfacut in fata casei si miam bagat nasu la ambreaj frana spate acolo si nu stiu sa desfac cercu ala mare , sa'l separ de partea c cureaua

ASTEPT RASPUNS REPEDE MERSI !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...