VladuL Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) Te referi la http://www.piese-scutere.ro/Sa stii ca nu s-a descfacut atat de usor. M-am chinuit ceva. Am mai povestit parca. Am blocat rotita aceea zimtata cu o cheie fixa (m-a ajutat un vecin) si apoi am folosit o tubulara in capatul unei chei care avea bratul destul de lung (30-40 cm). Recomandare: atat la desfacere cat si la strangerea piulitelor de la variator, ambreiaj si volanta, blocati cu o cheie/levier/surubelnita/presa etc. si cu o cheie mai lunga sa desfaceti/stangeti piulita prin socuri, adica puneti cheia pe piulita si dati cu ciocanul in coada cheii. La soc se desface cel mai rapid/strange cel mai bine. Bafta! Editat Mai 26, 2008 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 VladuL, tu cum ai blocat la noi variatorul cu cheie/levier/surubelnita/presa? Unde ai infipt mai pe scurt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Daca sunt duse suruburile ... nu filetul... capul cu care poti strange/desface. Ce se poate face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) VladuL, tu cum ai blocat la noi variatorul cu cheie/levier/surubelnita/presa? Unde ai infipt mai pe scurt? ai vazut ca variatorul are pe spate unele santuri, am bagat varful surubelnitei acolo si am facut parghie cu coada in locul unde intra surubul din centrul capacului de la transmisie. Asa ajunge la un punct in care nu se mai poate invarti. Un alt mod de a desface piulitele la variator sau volanta= calati motorul Edit: @Clodius: atunci nu e limitat. Editat Mai 26, 2008 de VladuL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) Despre ce zice Vladul... Poza 1:La desfacerea variatorului Poza 2:La strangerea variatorului *Indicatii: Daca cheia este prea subtire si intra sub ambreiaj folositi una mai groasa. LE:Eu am pus pe cineva sa tina cu patentul strans usor de curea acolo la ambreiaj jos,cand am desfacut si sus cand am strans variatorul. Editat Mai 26, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Despre ce zice Vladul...Poza 1:La desfacerea variatorului Poza 2:La strangerea variatorului *Indicatii: Daca cheia este prea subtire si intra sub ambreiaj folositi una mai groasa. E buna si cureaua aia la ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Ok, nu este limitat la CDI, dar atunci unde ar mai putea fi? Sau atat poate el? N-am mai ajuns sa ma uit de role din cauza ca am plecat mai tarziu de la serviciu si din cauza unui bou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 Daca sunt duse suruburile ... nu filetul... capul cu care poti strange/desface. Ce se poate face? o tai cu flexu , cum am facut io , vezi ca pusesem si o poza Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 de ce nu sta la relantiv are set nou am facut rodajul surubul de la carburator e la maxim de la ghidon este la maxim si tot nu sta si porneste cam greu ( nu stiu ce sa ii mai fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 victor, uite aici manualul scuterului: click si un link despre carburatoare Membrana asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 (editat) Asa trebuie sa fie pt astfel se creeaza vacuum. Trebuie sa stea ca o palarie, dar in interior, pe cant Editat Mai 26, 2008 de Clodius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Am vorbit aseara cu el. Scanteie dadea. L-am pus sa curete bujia pt ca exista posibilitatea sa se fi innecat de atatea incercari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 am si eu o problema la scuteru meu de duminica... am pornit si am plecat sa ma plimb...dupa cativa km ma uit pe bord si vad ca nu imi arata bine bordu electronic. Nu imi arata bine km reali ai scuterului...benzina si ceasu. km imi arata ba cu trip ...117005.0 Trip...inainte imi arata bine:17005 km:, ba doar primele 3 cifre benzina arata doar cand pun contactu(nu se vede bine) merge în Âşuturi si se stinge dupa aia. Ce poate sa fie? PS:Sper ca m-ati inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Din ce cauza nu-mi mai merge starterul? Alarma functioneaza, dar de pornit scuterul de la buton, nu. Incearca sa invarta motorul, dar degeaba. E vreo siguranta intre releu si baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Ceva incearca sa faca, dar nu are putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 ai verificat contactele la butonul de pornire? uita-te sa nu fie intrerupt firul pe undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Daca ar fi intrerupt, nu ar misca nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Nu sa fie intrerupt ci sa existe un contact imperfect, sau sa se fi rupt o parte din firicele si sa se tina numai in cateva. Intelegi ce vreau sa spun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shuia Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 Am cateva probleme cu noua mea achizitie... o Gilera DNA de 180cc... 1. vasul de expansiune e fisurat si imi trebuie unul nou pentru ca nu l-am putut lipi....si nu gasesc unul nou... 2. capacul de la semnalizarea stanga fatza (fumuriu) ...e spart si am nevoie de altul (sau alta semnalizare cu totul) 3. astazi mi-a murit vitezometrul !!!!!...ramane la 0...cred ca e un contact de vina, sau nu stiu ce sa zic pentru ca la un viraj dreapta a mai miscat putzin si a arata 3km/ora VA ROG SA DATI UN REPLY CAT MAI REPEDE CA MAINE AM PROGRAMARE LA RAR!!!!!!!!!! :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgy Postat Mai 27, 2008 Share Postat Mai 27, 2008 scoteru asta are frana pe disc pe spate ??? da ,are frana pe disc pe spate ; as vrea sa-i pun set de 70cc dar am o intrebare; daca ii pun setu mai trebuie sa schimb ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionel_ Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 Da bune sunt scuterele astea italiene SH cu 40 000 de km! Scuze, dar nu puteam sa ma abtin, prea sunt multi! VEzi tensiunea de la baterie sau de la generator, poate e prea slaba. tensiunea de la baterie ii buna .. cand pun contactu se aprinde bordu dar nu arata toate cifrele si cea ce trebuie..adica benzina si kilometrii reali ai scuterului. cand ii aprins bordu arata doar primele 3 cifre de km scuterului si ceasu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
corado_c Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 are cineva idee de cata vopsea am nevoie pt o vespa et 2 (pt 2 straturi) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 AM O PROBLEMA MARE ! 1.cum schimb arculetele de la ambreaj ? 2. am pus toba sport ...merge greu 45 dar daca prind o vale mica si ia 50 se tureaza calumea si ia 75...deci motoru nu are turatii deloc.de pe loc daca il turez o ia si dupa 4-5 secunde se tureaza la maxim (lafel ca de la 50 la 75) ce ii fac ?? acum am scuteru desfacut in fata casei si miam bagat nasu la ambreaj frana spate acolo si nu stiu sa desfac cercu ala mare , sa'l separ de partea c cureaua ASTEPT RASPUNS REPEDE MERSI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clodius Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 iReal, asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iReal Postat Mai 28, 2008 Share Postat Mai 28, 2008 ohoo..mersi mult !!! si cu turatia ma ajuta careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.