Sari la conținut

Postări Recomandate

Nope...as fi vrut eu sa fie modelul Reverse(silencer verzuliu) care e ceva mai scumpa decat a mea...modelul Extra(cel putin din poza asa pare).Cat despre Radu nu mai am cuvinte, un tradator de prima clasa :bounce: . De trait traieste ca ne intalnim mai mereu insa partea urata e ca a facut josnicul gest de a vinde scuterul sambata dupa ce am facut un ultim drum la Viperesti(pe curbe inspre Siriu). A ramas cu motocicleta, insa partea nasoala e ca s'a mai dus un amic serios de breasla :angry:

 

 

vineri nu mi a zis nimic de asa ceva...Oricum pun pariu ca tot isi mai ia un scuter,tot un runner..sau alt motor :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am si eu o intrebare daca se poate : vara trecuta mi`am alezat cilindrul + piston si segmenti noi (nu stiu la ce cota anume mecanicu meu stie cu care mam certat ) ( nu am bagat apa si in ulei nu stiu cum am putut uita ) in fine si nu am faqt bine rodaju..........acuma am am bagat segmenti numai in el cum sa fac rodaju cat mai bine.....o distanta anume nu stiti sau o viteza maxima daca ma puteti ajuta as fii foarte recunoscator :bounce:

 

[am si eu o intrebare daca se poate : vara trecuta mi`am alezat cilindrul + piston si segmenti noi (nu stiu la ce cota anume mecanicu meu stie cu care mam certat ) ( nu am bagat apa si ulei nu stiu cum am putut uita ) in fine si nu am faqt bine rodaju..........acuma am am bagat segmenti numai in el cum sa fac rodaju cat mai bine.....o distanta anume nu stiti sau o viteza maxima daca ma puteti ajuta as fii foarte recunoscator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare daca se poate : vara trecuta mi`am alezat cilindrul + piston si segmenti noi (nu stiu la ce cota anume mecanicu meu stie cu care mam certat ) ( nu am bagat apa si in ulei nu stiu cum am putut uita ) in fine si nu am faqt bine rodaju..........acuma am am bagat segmenti numai in el cum sa fac rodaju cat mai bine.....o distanta anume nu stiti sau o viteza maxima daca ma puteti ajuta as fii foarte recunoscator :angry:

 

Rodaj recomandat: 0-100 km cu 30 km/h,100-300 cu 40 km/h,300-500 cu 45 km/h...si pe urma il iei treptat,fara pasager,totdeauna incalzit motorul,nu il ti blana..ai grija ca de rodaj depinde cum o sa mearga motorul :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult da mai exact nu stii cat pot sa ma duc cu el inainte sai dau o pauza....................................... si 2 - mi`a zis cineva ca rodaju la scutere cu racire pe apa se poate face si lasandu`l sa mearga cu 2-3 plinuri la relantiu si cu un furtunas de apa rece ce pompeaza incontinuu apa in bidonasu ala ce merge la carburator inca o data mersi

 

ms mult da mai exact nu stii cat pot sa ma duc cu el inainte sai dau o pauza....................................... si 2 - mi`a zis cineva ca rodaju la scutere cu racire pe apa se poate face si lasandu`l sa mearga cu 2-3 plinuri la relantiu si cu un furtunas de apa rece ce pompeaza incontinuu apa in bidonasu ala ce merge la radiator (nu`s beat da tt ma incurc) inca o data mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms mult da mai exact nu stii cat pot sa ma duc cu el inainte sai dau o pauza....................................... si 2 - mi`a zis cineva ca rodaju la scutere cu racire pe apa se poate face si lasandu`l sa mearga cu 2-3 plinuri la relantiu si cu un furtunas de apa rece ce pompeaza incontinuu apa in bidonasu ala ce merge la carburator inca o data mersi

 

ms mult da mai exact nu stii cat pot sa ma duc cu el inainte sai dau o pauza....................................... si 2 - mi`a zis cineva ca rodaju la scutere cu racire pe apa se poate face si lasandu`l sa mearga cu 2-3 plinuri la relantiu si cu un furtunas de apa rece ce pompeaza incontinuu apa in bidonasu ala ce merge la radiator (nu`s beat da tt ma incurc) inca o data mersi

 

nu am mai auzit de treaba cu lichidul...eu tot pe apa am si nu mi au zis cei de la peugeot asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da tot nu mi`ai raspuns la prima intrebare (daca poti)

In primul rand,la 2t nu se face rodajul la relanti prin simplul fapt ca..un 2t daca sta prea mult la relanti se ineaca,trebuie scoasa bujia curatata si arsa putin si dupaia pusa la loc sau luata una noua.In al 2lea rand , racirea pe apa este cu circuit inchis,nu ai cum sa pui furtunul acolo si sa lasi sa mearga apa in timp ce merge motorul...e ilogic,nu vad niciun rost...asa ca e o tampenie treaba asta, faci rodajul mergand incet cu mici reprize de acceleratie full de foarte scurta durata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

De curand nimerii o groapa cu scuterul si am indoit jeanta spate :angry: . Nu mult, suficient cat sa scape aer pe acolo.

 

Am fost la oamenii care mi-au vandut scuterul (foarte ok de altfel), si ei mi-au zis un pret de cateva sute E pentru o jeanta noua :bounce:.

 

Asa ca am zis, mai bine incerc sa indrept jeanta. De prin alte posturi (si forum-uri), am auzit de (aparent vestitul) service de la Diham (http://www.motorservicescm.ro), unde se pot indrepta jante, inclusiv moto.

 

Acu, am 2 Intrebari:

- stie cineva daca oamenii de acolo stiu sa si scoata roata? n-am nici sculele potrivite, si nici un fel de experienta la depanarea moto, mi-e sa nu fac vre-o prostie.

- stie cineva cum pot duce scuterul pana acolo? adica vre-o firma/firmulita care se ocupa cu transportul moto. am incercat sa mai umflu nitzel roata spate, dar in jumatate de km iar ajung pe janta si nu vreau sa schimb si cauciucul :what:. De impins din Militari pana la Diham parca n-am chef :huh:.

 

Cheers,

-pwr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand,la 2t nu se face rodajul la relanti prin simplul fapt ca..un 2t daca sta prea mult la relanti se ineaca,trebuie scoasa bujia curatata si arsa putin si dupaia pusa la loc sau luata una noua.In al 2lea rand , racirea pe apa este cu circuit inchis,nu ai cum sa pui furtunul acolo si sa lasi sa mearga apa in timp ce merge motorul...e ilogic,nu vad niciun rost...asa ca e o tampenie treaba asta, faci rodajul mergand incet cu mici reprize de acceleratie full de foarte scurta durata

reverse ms da cat de dese pot fii acc ale full ?

noroc

 

Hello,

 

De curand nimerii o groapa cu scuterul si am indoit jeanta spate :angry: . Nu mult, suficient cat sa scape aer pe acolo.

 

Am fost la oamenii care mi-au vandut scuterul (foarte ok de altfel), si ei mi-au zis un pret de cateva sute E pentru o jeanta noua :bounce:.

 

Asa ca am zis, mai bine incerc sa indrept jeanta. De prin alte posturi (si forum-uri), am auzit de (aparent vestitul) service de la Diham (http://www.motorservicescm.ro), unde se pot indrepta jante, inclusiv moto.

 

Acu, am 2 Intrebari:

- stie cineva daca oamenii de acolo stiu sa si scoata roata? n-am nici sculele potrivite, si nici un fel de experienta la depanarea moto, mi-e sa nu fac vre-o prostie.

- stie cineva cum pot duce scuterul pana acolo? adica vre-o firma/firmulita care se ocupa cu transportul moto. am incercat sa mai umflu nitzel roata spate, dar in jumatate de km iar ajung pe janta si nu vreau sa schimb si cauciucul :what:. De impins din Militari pana la Diham parca n-am chef :huh:.

 

Cheers,

-pwr

da ce pe cat ii janta de costa sute de

E?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti face o parte din rodaj in urmatorul fel?????iei un scuter in 2timpi,il pui pe cricul central si blochezi aceleratia la 30km/h timp de 200 de km?????poate afecta ceva la motor???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti face o parte din rodaj in urmatorul fel?????iei un scuter in 2timpi,il pui pe cricul central si blochezi aceleratia la 30km/h timp de 200 de km?????poate afecta ceva la motor???

daca racirea ii pe apa,nu se poate face, ca se incalzeste apa si se evapora.daca nu ii scuteru in miscare ca sa raceasca apa din radiator..........cat despre racire pe aer nu stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal , ce sa ii fac la scuter sa mearga ca inainte , nu stiu ce are .. i-am schimbat cablu d kilometraj , si merge cu 70 , mai mult nici cum..! , si dak ii dau blana direct , se ineaca :wave: , inainte de accident mergea cu 80 linistit ,si 85 la drum intins ,Acum nu trece de 70 nici cum :( .!

 

 

Va rog ajutatima ! :clap: :drums:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

nu stiti cumva pe cineva(din bucuresti) care aduce piese pt scutere de afara. vreau sa cumpar un motor complet de aprilia rally fab in 1996 de 49cc. scuterul a functionat fara racire si s-a bulit si acum nu mai scap de frate-miu ma tot streseaza ca n-are cu ce se plimba. numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

 

nu stiti cumva pe cineva(din bucuresti) care aduce piese pt scutere de afara. vreau sa cumpar un motor complet de aprilia rally fab in 1996 de 49cc. scuterul a functionat fara racire si s-a bulit si acum nu mai scap de frate-miu ma tot streseaza ca n-are cu ce se plimba. numa bine

Vrei sa cumperi motor complet adica tot setu (segmenti, piston, cilindru)? Daca da gasesti in targ la vitan setu de 49 la 260 ron nou nout.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello all :pow:

 

Dupa mult timp de cautat pe acest forum, iata ca am facut si eu marea achizitie: o Aprilia SR50 Tetsuya Harada fabricata in '99 si comercializata din 2000 :(

 

Acum care este intrebarea mea...puteti sa-mi faceti si mie un mic ghid in legatura cu primele intretineri ale scuterului? Stiu ca de obicei, dupa achizitionarea unui scooter sh se schimba toate consumabilele pe el: filtrele, bujia, rolele variator, uleiul, lichidul de frana, chiar si antigelul :rose: . Cred ca la bujie si role mai ma descurc, dar totusi imi da batai de cap uleiul si lichidul de frana. Cum nu stiu ce s-a bagat in el pana acum, eu as dori sa bag ulei motul sau ceva bun si din cate stiu nu trebuie sa amestec uleiul vechi cu cel nou. Deci cum se face? M-am gandit sa trag tot uleiul din rezervor, si sa astept sa se duca ce a mai ramas pe conducta pana imi apare beculetul dupa bord :P La lichidul de frana tot asa...imi scartaie franele ptr ca scuterul nu prea a fost uzat in ultimele luni si lichidul ala cred ca s-a si intarit :rose: Am inteles ca rezervorul din care isi trage lichid de frana este sub bord. La scuter cum se schimba lichidul? :wave: Tot ca la masina, prin aerisire, sau pur si simplu il scot pe cel vechi si bag pe el nou? :drums:

 

Cam astea ar fi marile mele dileme :) Daca puteti sa ma ajutati va rog sa postati.

 

Multumesc anticipat :clap:

 

Asfalt uscat si salutari cu farul! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!!!

Weekendu' acesta m-am plimbat cam 200 km cu scuteru iar acuma ma cam supara :clap:

adik acuma nu mai merge ca inainte...parca puterea sa injumatatit...merge bine primi 50 de m dupa care parca nu mai are putere ...iar pe o panta urca primi 30-40 de m dupa care pur si simplu nu mai avanseaza (merge tot mai incet si de la o vreme nu mai are putere si se opreste din mers... ).

Aveti voi idee ce poate avea pt ca daca ar fi sa-l duc la un service aici astia nus prea seriosi (am auzit o gramada de povesti care ma descurajeaza sa ma duc la ei cum ar fi ca iti schimba piese bune cu altele mai vechi sau pur si simplu te tin cu el in service de te saturi)...asa ca as vrea sa incerc sa fac eu ceva sa reglez sau ce ar trebuii sa-i surubalesc sa mearga cum a mers inainte :wave:

Respect si salutari cu farul!!! :drums:

PS: Dak i raspundeti la Rolly o sa-mi fie si mie folositor pt ca si eu am acelasi model si nu prea am habar de cum si unde sa schimb consumabilele!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!!!

Weekendu' acesta m-am plimbat cam 200 km cu scuteru iar acuma ma cam supara :pow:

adik acuma nu mai merge ca inainte...parca puterea sa injumatatit...merge bine primi 50 de m dupa care parca nu mai are putere ...iar pe o panta urca primi 30-40 de m dupa care pur si simplu nu mai avanseaza (merge tot mai incet si de la o vreme nu mai are putere si se opreste din mers... ).

Aveti voi idee ce poate avea pt ca daca ar fi sa-l duc la un service aici astia nus prea seriosi (am auzit o gramada de povesti care ma descurajeaza sa ma duc la ei cum ar fi ca iti schimba piese bune cu altele mai vechi sau pur si simplu te tin cu el in service de te saturi)...asa ca as vrea sa incerc sa fac eu ceva sa reglez sau ce ar trebuii sa-i surubalesc sa mearga cum a mers inainte :P

Respect si salutari cu farul!!! :drums:

PS: Dak i raspundeti la Rolly o sa-mi fie si mie folositor pt ca si eu am acelasi model si nu prea am habar de cum si unde sa schimb consumabilele!

DECI.....

ar putea fi mai multe chestii...

1 verifica filtru de aer...(suflal cu presiune, daca e din burete spala-l cu benzina)

2 verifica carburatorul daca e infundat..(sufla jiglerele...spalal..)

3 verifica bujia.....(daca e "afumata", de culoare neagra.... inseamna ca ti dereglat debitul.... in cazul asta desuribeaza jiglerul de la aer...., daca e de culoare caramizie bujia...e OK... :wave:

daca tot nu merge,.........

1 desfa carburatorul si da-i mai mare nivelul la plutitor.....

2 verifica esapamentul daca nu ti-e infundat.......

 

sigur trebe sa marga.....daca nu merge..... aflam noi dc... :clap: :(

 

am o problema cu carburatoru la first bike. i-am dereglat jigloarele si nu mai stiu sa le reglez.imi poate da cineva niste instructiuni?

ce motor ai?

in 4t sau 2..... ca ii o mica mare diferenta..... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...