Vladlx Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 Nope...as fi vrut eu sa fie modelul Reverse(silencer verzuliu) care e ceva mai scumpa decat a mea...modelul Extra(cel putin din poza asa pare).Cat despre Radu nu mai am cuvinte, un tradator de prima clasa . De trait traieste ca ne intalnim mai mereu insa partea urata e ca a facut josnicul gest de a vinde scuterul sambata dupa ce am facut un ultim drum la Viperesti(pe curbe inspre Siriu). A ramas cu motocicleta, insa partea nasoala e ca s'a mai dus un amic serios de breasla vineri nu mi a zis nimic de asa ceva...Oricum pun pariu ca tot isi mai ia un scuter,tot un runner..sau alt motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai_ALFA Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 am si eu o intrebare daca se poate : vara trecuta mi`am alezat cilindrul + piston si segmenti noi (nu stiu la ce cota anume mecanicu meu stie cu care mam certat ) ( nu am bagat apa si in ulei nu stiu cum am putut uita ) in fine si nu am faqt bine rodaju..........acuma am am bagat segmenti numai in el cum sa fac rodaju cat mai bine.....o distanta anume nu stiti sau o viteza maxima daca ma puteti ajuta as fii foarte recunoscator [am si eu o intrebare daca se poate : vara trecuta mi`am alezat cilindrul + piston si segmenti noi (nu stiu la ce cota anume mecanicu meu stie cu care mam certat ) ( nu am bagat apa si ulei nu stiu cum am putut uita ) in fine si nu am faqt bine rodaju..........acuma am am bagat segmenti numai in el cum sa fac rodaju cat mai bine.....o distanta anume nu stiti sau o viteza maxima daca ma puteti ajuta as fii foarte recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 am si eu o intrebare daca se poate : vara trecuta mi`am alezat cilindrul + piston si segmenti noi (nu stiu la ce cota anume mecanicu meu stie cu care mam certat ) ( nu am bagat apa si in ulei nu stiu cum am putut uita ) in fine si nu am faqt bine rodaju..........acuma am am bagat segmenti numai in el cum sa fac rodaju cat mai bine.....o distanta anume nu stiti sau o viteza maxima daca ma puteti ajuta as fii foarte recunoscator Rodaj recomandat: 0-100 km cu 30 km/h,100-300 cu 40 km/h,300-500 cu 45 km/h...si pe urma il iei treptat,fara pasager,totdeauna incalzit motorul,nu il ti blana..ai grija ca de rodaj depinde cum o sa mearga motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai_ALFA Postat Mai 14, 2007 Share Postat Mai 14, 2007 ms mult da mai exact nu stii cat pot sa ma duc cu el inainte sai dau o pauza....................................... si 2 - mi`a zis cineva ca rodaju la scutere cu racire pe apa se poate face si lasandu`l sa mearga cu 2-3 plinuri la relantiu si cu un furtunas de apa rece ce pompeaza incontinuu apa in bidonasu ala ce merge la carburator inca o data mersi ms mult da mai exact nu stii cat pot sa ma duc cu el inainte sai dau o pauza....................................... si 2 - mi`a zis cineva ca rodaju la scutere cu racire pe apa se poate face si lasandu`l sa mearga cu 2-3 plinuri la relantiu si cu un furtunas de apa rece ce pompeaza incontinuu apa in bidonasu ala ce merge la radiator (nu`s beat da tt ma incurc) inca o data mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 ms mult da mai exact nu stii cat pot sa ma duc cu el inainte sai dau o pauza....................................... si 2 - mi`a zis cineva ca rodaju la scutere cu racire pe apa se poate face si lasandu`l sa mearga cu 2-3 plinuri la relantiu si cu un furtunas de apa rece ce pompeaza incontinuu apa in bidonasu ala ce merge la carburator inca o data mersi ms mult da mai exact nu stii cat pot sa ma duc cu el inainte sai dau o pauza....................................... si 2 - mi`a zis cineva ca rodaju la scutere cu racire pe apa se poate face si lasandu`l sa mearga cu 2-3 plinuri la relantiu si cu un furtunas de apa rece ce pompeaza incontinuu apa in bidonasu ala ce merge la radiator (nu`s beat da tt ma incurc) inca o data mersi nu am mai auzit de treaba cu lichidul...eu tot pe apa am si nu mi au zis cei de la peugeot asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai_ALFA Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 nu am mai auzit de treaba cu lichidul...eu tot pe apa am si nu mi au zis cei de la peugeot asa ceva da tot nu mi`ai raspuns la prima intrebare (daca poti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 da tot nu mi`ai raspuns la prima intrebare (daca poti) In primul rand,la 2t nu se face rodajul la relanti prin simplul fapt ca..un 2t daca sta prea mult la relanti se ineaca,trebuie scoasa bujia curatata si arsa putin si dupaia pusa la loc sau luata una noua.In al 2lea rand , racirea pe apa este cu circuit inchis,nu ai cum sa pui furtunul acolo si sa lasi sa mearga apa in timp ce merge motorul...e ilogic,nu vad niciun rost...asa ca e o tampenie treaba asta, faci rodajul mergand incet cu mici reprize de acceleratie full de foarte scurta durata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pwr Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 Hello, De curand nimerii o groapa cu scuterul si am indoit jeanta spate . Nu mult, suficient cat sa scape aer pe acolo. Am fost la oamenii care mi-au vandut scuterul (foarte ok de altfel), si ei mi-au zis un pret de cateva sute E pentru o jeanta noua . Asa ca am zis, mai bine incerc sa indrept jeanta. De prin alte posturi (si forum-uri), am auzit de (aparent vestitul) service de la Diham (http://www.motorservicescm.ro), unde se pot indrepta jante, inclusiv moto. Acu, am 2 Intrebari: - stie cineva daca oamenii de acolo stiu sa si scoata roata? n-am nici sculele potrivite, si nici un fel de experienta la depanarea moto, mi-e sa nu fac vre-o prostie. - stie cineva cum pot duce scuterul pana acolo? adica vre-o firma/firmulita care se ocupa cu transportul moto. am incercat sa mai umflu nitzel roata spate, dar in jumatate de km iar ajung pe janta si nu vreau sa schimb si cauciucul . De impins din Militari pana la Diham parca n-am chef . Cheers, -pwr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai_ALFA Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 In primul rand,la 2t nu se face rodajul la relanti prin simplul fapt ca..un 2t daca sta prea mult la relanti se ineaca,trebuie scoasa bujia curatata si arsa putin si dupaia pusa la loc sau luata una noua.In al 2lea rand , racirea pe apa este cu circuit inchis,nu ai cum sa pui furtunul acolo si sa lasi sa mearga apa in timp ce merge motorul...e ilogic,nu vad niciun rost...asa ca e o tampenie treaba asta, faci rodajul mergand incet cu mici reprize de acceleratie full de foarte scurta durata reverse ms da cat de dese pot fii acc ale full ? noroc Hello, De curand nimerii o groapa cu scuterul si am indoit jeanta spate . Nu mult, suficient cat sa scape aer pe acolo. Am fost la oamenii care mi-au vandut scuterul (foarte ok de altfel), si ei mi-au zis un pret de cateva sute E pentru o jeanta noua . Asa ca am zis, mai bine incerc sa indrept jeanta. De prin alte posturi (si forum-uri), am auzit de (aparent vestitul) service de la Diham (http://www.motorservicescm.ro), unde se pot indrepta jante, inclusiv moto. Acu, am 2 Intrebari: - stie cineva daca oamenii de acolo stiu sa si scoata roata? n-am nici sculele potrivite, si nici un fel de experienta la depanarea moto, mi-e sa nu fac vre-o prostie. - stie cineva cum pot duce scuterul pana acolo? adica vre-o firma/firmulita care se ocupa cu transportul moto. am incercat sa mai umflu nitzel roata spate, dar in jumatate de km iar ajung pe janta si nu vreau sa schimb si cauciucul . De impins din Militari pana la Diham parca n-am chef . Cheers, -pwr da ce pe cat ii janta de costa sute de E? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pwr Postat Mai 15, 2007 Share Postat Mai 15, 2007 da ce pe cat ii janta de costa sute de E? 16". Pare aluminiu... Cheers, -pwr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Poti face o parte din rodaj in urmatorul fel?????iei un scuter in 2timpi,il pui pe cricul central si blochezi aceleratia la 30km/h timp de 200 de km?????poate afecta ceva la motor??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai_ALFA Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 Poti face o parte din rodaj in urmatorul fel?????iei un scuter in 2timpi,il pui pe cricul central si blochezi aceleratia la 30km/h timp de 200 de km?????poate afecta ceva la motor??? daca racirea ii pe apa,nu se poate face, ca se incalzeste apa si se evapora.daca nu ii scuteru in miscare ca sa raceasca apa din radiator..........cat despre racire pe aer nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Mai 16, 2007 Share Postat Mai 16, 2007 daca ii racire fortata cu aer (ventilator) merge sa ii faci rodaju si pe cric. da nu ai cum sti cati km face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catastyle Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 cine fabrica chestiilea astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 cine fabrica chestiilea astea ? 2-3 "chineji" mici intr-un container pe un vapor in timpu unei furtuni ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 sal , ce sa ii fac la scuter sa mearga ca inainte , nu stiu ce are .. i-am schimbat cablu d kilometraj , si merge cu 70 , mai mult nici cum..! , si dak ii dau blana direct , se ineaca , inainte de accident mergea cu 80 linistit ,si 85 la drum intins ,Acum nu trece de 70 nici cum .! Va rog ajutatima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Mai 18, 2007 Share Postat Mai 18, 2007 La tine in oras nu exista vreun service/mecanic moto,du-l la cineva care se pricepe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dementu Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 salutare tuturor, nu stiti cumva pe cineva(din bucuresti) care aduce piese pt scutere de afara. vreau sa cumpar un motor complet de aprilia rally fab in 1996 de 49cc. scuterul a functionat fara racire si s-a bulit si acum nu mai scap de frate-miu ma tot streseaza ca n-are cu ce se plimba. numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 salutare tuturor, nu stiti cumva pe cineva(din bucuresti) care aduce piese pt scutere de afara. vreau sa cumpar un motor complet de aprilia rally fab in 1996 de 49cc. scuterul a functionat fara racire si s-a bulit si acum nu mai scap de frate-miu ma tot streseaza ca n-are cu ce se plimba. numa bine Vrei sa cumperi motor complet adica tot setu (segmenti, piston, cilindru)? Daca da gasesti in targ la vitan setu de 49 la 260 ron nou nout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Hello all Dupa mult timp de cautat pe acest forum, iata ca am facut si eu marea achizitie: o Aprilia SR50 Tetsuya Harada fabricata in '99 si comercializata din 2000 Acum care este intrebarea mea...puteti sa-mi faceti si mie un mic ghid in legatura cu primele intretineri ale scuterului? Stiu ca de obicei, dupa achizitionarea unui scooter sh se schimba toate consumabilele pe el: filtrele, bujia, rolele variator, uleiul, lichidul de frana, chiar si antigelul . Cred ca la bujie si role mai ma descurc, dar totusi imi da batai de cap uleiul si lichidul de frana. Cum nu stiu ce s-a bagat in el pana acum, eu as dori sa bag ulei motul sau ceva bun si din cate stiu nu trebuie sa amestec uleiul vechi cu cel nou. Deci cum se face? M-am gandit sa trag tot uleiul din rezervor, si sa astept sa se duca ce a mai ramas pe conducta pana imi apare beculetul dupa bord La lichidul de frana tot asa...imi scartaie franele ptr ca scuterul nu prea a fost uzat in ultimele luni si lichidul ala cred ca s-a si intarit Am inteles ca rezervorul din care isi trage lichid de frana este sub bord. La scuter cum se schimba lichidul? Tot ca la masina, prin aerisire, sau pur si simplu il scot pe cel vechi si bag pe el nou? Cam astea ar fi marile mele dileme Daca puteti sa ma ajutati va rog sa postati. Multumesc anticipat Asfalt uscat si salutari cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Salut!!! Weekendu' acesta m-am plimbat cam 200 km cu scuteru iar acuma ma cam supara adik acuma nu mai merge ca inainte...parca puterea sa injumatatit...merge bine primi 50 de m dupa care parca nu mai are putere ...iar pe o panta urca primi 30-40 de m dupa care pur si simplu nu mai avanseaza (merge tot mai incet si de la o vreme nu mai are putere si se opreste din mers... ). Aveti voi idee ce poate avea pt ca daca ar fi sa-l duc la un service aici astia nus prea seriosi (am auzit o gramada de povesti care ma descurajeaza sa ma duc la ei cum ar fi ca iti schimba piese bune cu altele mai vechi sau pur si simplu te tin cu el in service de te saturi)...asa ca as vrea sa incerc sa fac eu ceva sa reglez sau ce ar trebuii sa-i surubalesc sa mearga cum a mers inainte Respect si salutari cu farul!!! PS: Dak i raspundeti la Rolly o sa-mi fie si mie folositor pt ca si eu am acelasi model si nu prea am habar de cum si unde sa schimb consumabilele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 am o problema cu carburatoru la first bike. i-am dereglat jigloarele si nu mai stiu sa le reglez.imi poate da cineva niste instructiuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Salut!!! Weekendu' acesta m-am plimbat cam 200 km cu scuteru iar acuma ma cam supara adik acuma nu mai merge ca inainte...parca puterea sa injumatatit...merge bine primi 50 de m dupa care parca nu mai are putere ...iar pe o panta urca primi 30-40 de m dupa care pur si simplu nu mai avanseaza (merge tot mai incet si de la o vreme nu mai are putere si se opreste din mers... ). Aveti voi idee ce poate avea pt ca daca ar fi sa-l duc la un service aici astia nus prea seriosi (am auzit o gramada de povesti care ma descurajeaza sa ma duc la ei cum ar fi ca iti schimba piese bune cu altele mai vechi sau pur si simplu te tin cu el in service de te saturi)...asa ca as vrea sa incerc sa fac eu ceva sa reglez sau ce ar trebuii sa-i surubalesc sa mearga cum a mers inainte Respect si salutari cu farul!!! PS: Dak i raspundeti la Rolly o sa-mi fie si mie folositor pt ca si eu am acelasi model si nu prea am habar de cum si unde sa schimb consumabilele! DECI..... ar putea fi mai multe chestii... 1 verifica filtru de aer...(suflal cu presiune, daca e din burete spala-l cu benzina) 2 verifica carburatorul daca e infundat..(sufla jiglerele...spalal..) 3 verifica bujia.....(daca e "afumata", de culoare neagra.... inseamna ca ti dereglat debitul.... in cazul asta desuribeaza jiglerul de la aer...., daca e de culoare caramizie bujia...e OK... daca tot nu merge,......... 1 desfa carburatorul si da-i mai mare nivelul la plutitor..... 2 verifica esapamentul daca nu ti-e infundat....... sigur trebe sa marga.....daca nu merge..... aflam noi dc... am o problema cu carburatoru la first bike. i-am dereglat jigloarele si nu mai stiu sa le reglez.imi poate da cineva niste instructiuni? ce motor ai? in 4t sau 2..... ca ii o mica mare diferenta..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_miclean Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 motorul este de 50cc in 4 timpi, carburatorul este euro3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 carburatorul nu prea are cum sa fie EURO 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.