avorim Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 as vrea va rog mai multe raspunsuriii la intrebarea mea sa fie rolele sa dau si eu mai multe detalii de 1 luna am schimbat piston segmetii role si ambreiaj am lasat rodaj cu 2litri de benzina si am mers pe el incet si dupa catva timp am inceput sai dau viteaza nu mergea decat 80 si acuma tot 80 ce as fie la el repet are 101cc din fabrica probabil ca atunci cand ai facut motorul, ai schimbat si rolele si cureaua. Este posibil sa fie rolele de proasta calitate, incearca sa cumperi alte role . Bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZICKU Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 stiti cumva daca merge sa ii schimb pistonul la scuter cu unul putin mai mic?( in inaltime ca in rest se potriveste si la cota si la bolt) cel vechi s-a spart si nu i-am gasit decat asa pentru cota lui, sus vine bine dar jos la fusta e putin mai scurt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssergiu_tuning Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 A venit vremea sa schimb si eu simeringurile si uleiu din furca.Bun...demontez cele 2 telescoape,scot simeringul de praf,sigurantele,arcul acela din interior,slabesc surubul acela din partea jambei si POC!Pauza totala,surubul nu mai iese,nu se mai strange,numai merge in gol(se invarte cu tot cu o chestie din interiorul tubului de inox).Tuburile de inox nu ies din cauza,ca surubul acela le tine.Am fost la vulcanizare sa incerce cu pistol pneumatic,dar fara succes. Va rog dati-mi un sfat ceva,cum sa desfac surubul ca acum stau cu scuterul pe butuci... Am furca invers fata de piaggio(de ex.),cred ca se numeste upside-down(?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Buna.va rog sa ma lamuriti care e diferenta dintre "malossi fly clutch" si "malossi delta clutch".ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Dc. troncane dupa mine cand merg cu scooteru rotita aia de la demarou de invarte roata aia de la variator ca sa porneasca scooteru la automat????Si are vreo importanta prelungirea aia de la axu pe care vine ambreiaju?pt ca mi se misca ambreiaju si imi bate cuiu ala pe margine la rulmentii aia de pe cutia de la transmisie (pot sa tai prelungirea aia pana la filet ???) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandu Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Dc. troncane dupa mine cand merg cu scooteru rotita aia de la demarou de invarte roata aia de la variator ca sa porneasca scooteru la automat????Si are vreo importanta prelungirea aia de la axu pe care vine ambreiaju?pt ca mi se misca ambreiaju si imi bate cuiu ala pe margine la rulmentii aia de pe cutia de la transmisie (pot sa tai prelungirea aia pana la filet ???) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzzg Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Sal'tare! Cine poate sa ma lamureasca si pe mine de ce imi curge o parte din amestecul de benzina cu ulei prin filtrul de aer? Am un MBK Booster si tot timpul pe cutia transmisiei e plin de asa ceva, praf se aduna la greu, plus k este o mare pierdere, la cat de scumpe sunt benzina si uleiul.... Deci in loc sa fie admis in totalitate, o parte din amestec este impinsa catre filtrul de aer, de unde se scurge pe cutia transmisiei.... Va rog sa-mi dati si mie cateva idei...Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzzg Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Muzicuta sau toba pot fi de vina. Muzicuta - ca nu mai inchid bine clapetele alea, da? Dar toba? ce ar putea sa fie? Este o toba sport Malossi - Rossifumi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazvan Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Cum se scoate mufa de la CDI? Trebuie apasat pe ceva, sau pur si simplu tragi pana iese? Eu am CDI-ul sub bord, intr-o pozitie foarte dificila si nu prea vad ce e acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandu Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 ..Dc am ulei sau benzina acolo unde se imbina cilindru cu motoru???intre cilindru si muzicuta deasupra pe cilindru????si nici nu mai porneste motoru nush ce are(Gilera runner) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojanionut Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 pai desfa cotul de deasupra muzicutei vezi dak garniturile sunt ok si cand le montezi inapoi sa pui silicon de ala rosu pentru garnitura nush cum ii zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxemanuel Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 salut tuturor , am nevoie de ajutor , are tata un moped cu pedale PUCH dar are o problema , sa va explic: porneste foarte usor , dar nu pleaca de pe loc , nu se accelereaza, la relantiu sta ,duapa ce pedalez putin la el cu motoru pornit sa prinda putina viteza si accelerez atunci merge foarte bine, dar daca ma opresc pe loc si accelerez din nou iar nu pleaca de pe loc si trebuie sa pedalez din nou . PLS CINE MA POATE AJUUTA SA POSTEZE ! ! ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pocnitoare Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 am si yo o problema am un scuter cam busit l-am facut singur si am numai 14 ani ma pircep doar unchimiu m-a ajutat la chestii mai grele ,dar acum porneste ,dar am o problema imi trebuie carenele si chestile alea din plastic care il protejeaza cum ar fi carcasa lui aripile farul si dastea de unde le po lua stiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojanionut Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 salut tuturor , am nevoie de ajutor , are tata un moped cu pedale PUCH dar are o problema , sa va explic: porneste foarte usor , dar nu pleaca de pe loc , nu se accelereaza, la relantiu sta ,duapa ce pedalez putin la el cu motoru pornit sa prinda putina viteza si accelerez atunci merge foarte bine, dar daca ma opresc pe loc si accelerez din nou iar nu pleaca de pe loc si trebuie sa pedalez din nou . PLS CINE MA POATE AJUUTA SA POSTEZE ! ! ! aceasi problema am avut si eu la gilera mea,de pe loc pleaca greu doar cand apuca viteza se tureaza bine motorul.eu avand un alt carburator am facut niste modificari am micsorat gaurik de la jeglor si merge mai bine,si mai consuma si foarte mult,tu ar trebui sa verifici carburatorul sai cureti bine jigloarele,de aer de benzina.iti spun din propria experienta la carburator ar trebuie sa fie problema...dak te ajuta cu ceva... ma poate ajuta cineva cu niste poze de carburator pentru gilera runner 50cc SP?ma voi duce in targ sami iau dar nu stiu cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxemanuel Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 o sa incerc , mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 aceasi problema am avut si eu la gilera mea,de pe loc pleaca greu doar cand apuca viteza se tureaza bine motorul.eu avand un alt carburator am facut niste modificari am micsorat gaurik de la jeglor si merge mai bine,si mai consuma si foarte mult,tu ar trebui sa verifici carburatorul sai cureti bine jigloarele,de aer de benzina.iti spun din propria experienta la carburator ar trebuie sa fie problema...dak te ajuta cu ceva... ma poate ajuta cineva cu niste poze de carburator pentru gilera runner 50cc SP?ma voi duce in targ sami iau dar nu stiu cum arata cam multe probleme ai cu gilera ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojanionut Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 si cine stie prin ce maini a trecut si cate probleme a mai avut.dar acu pot sa spun k e k noua .doar carburator si gata mai am si eu o intrebare.mirosul de motor incins adik asemanator ,il mai poate provoca si altceva, adik..ulei in toba sau stiu eu altceva sper sa ma intelegeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sapte62 Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Salve! Cine stie un mecanic ok prin Bucuresti care poate taia cu autogenul un cot de toba 2T ( vreau sa o delimitez pe cea stock ) ? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 ii ceva normal sa scoata fum negru un scuter in 2 timpi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cojanionut Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 la mine e chestia k nu se tureaza bine motorul,nui da aer benzina cum trebuie ca se aude aiurea turatiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 ii ceva normal sa scoata fum negru un scuter in 2 timpi? cand este amestecul prea bogat in benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvy Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 cand este amestecul prea bogat in benzina... mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hemi Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 va rog frumos ajutati-ma.Am un aprilia sr pe carburator,si cateodata nu am scanteie(pornesc motorul si il las a relantiu si dupa un timp se opreste si nu mai vrea sa porneasca.Am scos bujia si fisa si nu am scanteie,daca misc pe acolo firele si il las un pic dupa acea iarasi porneste)oare nu face contact bine pe la vreo mufa? Astept sugestii. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumy89 Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 salut.am o problema cu variatorul la aerox,motor minarelli..cat timp imi sunt rolele noi functioneaza bine,vreo 500 km. Dupa imi raman blocate sus,nu mai coboara, si nu mai am putere in motor.ca sa isi revina tre sa opresc motorul si sa plec iarasi.asa patesc cam de 2500km, de cand am schimbat toba.aveam role uzate cand mergea rau,am pus role noi si acum iar a inceput sa faca asa.Posibil sa se fi descentrat fulia de pe variator?ar fi necesar sa schimb variatorul?ce mi-ati recomanda? ambreiaj spate la minarelli yamaha aerox : de care se potriveste, am vazut ceva "pe 10" si "pe 12". ce inseamna cifrele alea? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alxemanuel Postat August 24, 2008 Share Postat August 24, 2008 stiti vreun site romanes de unde imi pot comanda curea pentru scuter 669 18.1 ca nu gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.