Sari la conținut

cosx25

Membru
  • Număr conținut

    208
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Galati
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Lifan 250

Vizitatori Recenți Profil

424 citiri profil

cosx25's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pe multi am vazut ca nu le mai pornesc scuterele, si eu am avut problema asta, a intrat apa pe la fire si nu imi dadea scanteie la bujie, am lasat-o afara si dupa cateva ore a mers. La tine nu cumva sa intrat apa in filtrul de aer, apa cu mal. Vreme tampita tare, ploua incontinu !
  2. Omniasig e bun de ceva, nu la pret, sunt de incredere?
  3. Am o problema, am mers cu scuterul prin ploaie si a inceput sa imi scartie frana de spate, ce e de facut sa scot roata si sa sterg saboti de apa sau ce are acolo sau efectul va disparea sau nu mai am ce face ?
  4. Acum ca vine iarna gasesti si la 400 E, dar nu foarte bune. Cei care isi ia scuter chinezesc sunt oameni care are nevoie de scuter, se duce la servici cu el, oameni mai cu cap, nu plozii care vrea sa mearga intr-o roata sau sa mearga cu 80 km/h si burnount cu ele, nu sunt scutere de curse sau de dat cu ele prin gropi. Eu am 4000 km fara o problema, merge destul de bine, nici un bec nu sa ars, nu merg numai cu 40-50 km/h, mai dau si 60-65 km/h, dar stiu sa merg cu el sa am grija de el, schimbat ulei des si te tine mult timp.
  5. Alceva nu ai gasit de ce sa te legi, uni scriu mai dezastru. Si nu imi spune mie ca nu stiu sa merg, eu de un an si ceva merg pe scuter (vant, ploaie, iarna, noaptea ) si nu am avut nici un incident sau cazatura si merg cam 50 km pe zi drum judetian cu tiruri inmense pe langa mine. Asa ca nu te mai kaka pe tine degeaba. Eu am costum de piele cu protectii, manusi si casca. Vesta e buna dar sare prea tare in ochii verdele ala. PS Ai gasit ceva virgula lipsa, ce ai mai gasit ? ma doare in....
  6. La 400 E iti ei un cadavru de scuter, tavalit de toti in toate gropile, si remediat cat de cat si vandut la un fraer care habar nu stie ce e ala scuter. Cam asa sta treburile in romania, la bani astea gasesti scutere varza, sparte, distruse, bagi bani in el mai mult decat ai dat pe el si nu are sens, repari dupa alti, oricum ala nu mai iesa motor din el Nu te complica cu sh-urile de la necunoscuti.
  7. O mai ai pe aia la 1 mill ? Sigur e buna arata bine, inafara de dinti de la fermor? Si se inchide fermorul pana sus? Daca as fi sigur ca tine cald la iarna cat de cat as cumpara-o, trimiti si prin posta? Eu am o geaca din piele grosa, firma moto cuir, e buna ia dar nu prea tine asa bine, intra curent pe la spate, pe la gat, doar e stramta, a auzit cineva de aceasta geaca ?
  8. Dar tu aprilia nu o tineai cu coarnele blocate? Sa fi avut asa scuter imi puneam si cea mai buna alarma, lant, + casco si altele, dar nu imi luam daca nu aveam unde sa il tin. Partea proasta e ca se dezembreaza foarte usor un scuter. Pacat sa dai 90 mill si sa-l fure o porcarie de om, nasol ca oameni de pe strada nu se baga.
  9. De unde pot face si eu rost de un bec din asta mai bun, care imita xeonul sau oricum? Il cumpar nu e problema, imi trebuie de 12V 35/35W. Va multumesc.
  10. Eu am talonul de la un F10 dar e scanat dupa original, de la F10 al meu, eu am reusit dupa el sa fac acte la F12 si daca te pricepi putin iese ca originalul, politia nu isi dadea seamna Daca il vrei sa imi spui si ti-l trimit prin ce vrei mess, email... P.S. Bun tare e un F10, am avut si eu si nici nu prea stiam ce ala scuter, am facut cam 8000 km numai eu, el avea 28000 cand lam cumparat si tot era bun.
  11. De ce nu repari gopop-ul, ca e mai simplu, vinzi motorul de f10 si iti ei motor ptr gopop sau faci schimb, decat sa faci un prototip care nu e nici legal si nu o sa tina mult. Cu actele de la gopop ce faci ca o sa fie false, nu mai e in 4T.
  12. Vreau poate imi raspunde si mie cineva la problema care o am cu pornirea, dimineata porneste greu, chiar si daca sta un timp fara sa-l pornesc, dimineata nu pot porni la automat deloc, cateodata da sa porneasca si se opreste, si dupaia dau la pedala de o rup in doua, am folosit aditivi de curatare, spray de curatat carburatorul, curatat filtru, schimbat ulei motor, reglat supapa de admisie ca era prea stransa, la inceput nu avea problema asta, oricum era si mai cald dimineata, imi mai scoate si putin funigine umeda pe toba cand il turez, sunt segmenti dusi, dar el merge f bine, are demaraj, viteza, urca dealul bine cu 35 km/h, compresie are la pedala. Si de ce la scutere in 2 T este pornirea mai usoara decat la cele in 4T, la 2T dadeam jumate de pedala si pornea si se apasa si mai usor, la asta in 4T trebuie dusa pana la capat si merge si greu. Vream sa stiu e ceva grav, o fi shocul devina, totul e strans bine orice surub, bujie reglata, curatata. Merge oare shoc manual sa-i pun, si de unde pot lua un shoc manual ? Nu se alimenteaza bine, ce sa verific pentru alimentare, filtrul de benzina schimbat (la cat se schimba unul din asta?). Scuterul e un gopop zip baotian, are 3700 km. Cred ca ati inteles ce am scris si va multumesc daca ar putea cineva sa ma ajute cat de cat cu niste sfaturi.
  13. Cea verde cu alb de imitatie e buna iarna la vant ? E inpermiabila?
  14. Este careva din galati un meserias in scutere 4 timpi ? Ca vream sa ma duc cu scuterul la cineva care se pricepe pentru inspectie, reglaj supape, intrebari la locul faptei, contra cost bineinteles, am mai multe care numai la locul fapte se poate. Una dintre ele este ca imi porneste scuterul greu dimineata, la automat nici o sansa, la pedala greu. Inainte si dimineata pornea repede, incerc sa schimb uleiul, spal filtru dar nu cred ca asta e cauza. Daca intri cu scuterul intr-o groapa ce poate pati scuterul in primul rand, ce e afectat ? Ca am fost in braila cu scuterul si nu stiu gropile, in galati le stiu
×
×
  • Creează nouă...