Andrei_D Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Un subiect de iarna, sunt curios ce pareri aveti voi. Monocilindru in 2T, motor in stare perfecta, carburator relativ uzat (subarul tacane). Problema se manifesta astfel: VARA - dimineata, la prima pornire, 3 pedale cu soc fara contact, apoi inchid socul, pun contactul si porneste abia dupa 6-7 pedale. - cateodata, in timpul zilei cand il las la ralati, sta 2-3 secunde, dupa care se opreste cu rateu mediu pe evacuare. IARNA - dimineata, prima pornire, 3 pedale cu soc fara contact, inchid socul, pun contactul si porneste la prima pedala - ralanti perfect, de durata, in orice perioada a zilei. Mentionez ca mobra are filtru aer nou, bujie noua, avans perfect. Bujia este caramizie. La fel facea si cu filtrul si bujia veche. Ce ne spune asta despre carburatie? Ce trebuie sa modific ca sa imi mearga la fel de bine si vara? Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Mai bun ca mine? închid Âşocul Bravo! ÂŞi te mai Âşi lauzi în gura mare.... Apoi e un complex de cilindru uzat/segment nepotrivit - carburant prost/amestec benzină-ulei necosrepunzător- avans incorect Părerea mea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Nu cumva are amestecul prea bogat? Jigloarele sigur nu sunt decalibrate? Parerea mea este ca vara aerul nu este atat de dens, ai amestecul bogat, nu arde tot...de aceea si rateul mediu... Cuiul pointo e bun?...nivelul in camera de nivel constant e corect? Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 nu este neaparat sa ai carburatorul dereglat, aerul rece este mai dens ca cel cald de aceea cand este frig motorul merge mai bine, trage mai bine, are oxigen mai mult si arde complet, treaba asta o poti simti in timpul mersului sa zicem vara dupa ce mergi prin soare intri intr-o padure la umbra si racoare, vei observa ca motorul trage altfel din cauza aerului mai rece din padure, poti incerca sa mai saracesti amestecul vara, sper ca am mai lamurit o parte din problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 20, 2011 Share Postat Noiembrie 20, 2011 Parerea mea este ca vara aerul nu este atat de dens, ai amestecul bogat, nu arde tot...de aceea si rateul mediu... Asta-i treaba ! La care as adauga (pt sezonul rece) umezeala sporita din aer care da, ajuta la o ardere mai buna si mai completa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat Noiembrie 21, 2011 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2011 Nu cumva are amestecul prea bogat? Jigloarele sigur nu sunt decalibrate? Parerea mea este ca vara aerul nu este atat de dens, ai amestecul bogat, nu arde tot...de aceea si rateul mediu... Cuiul pointo e bun?...nivelul in camera de nivel constant e corect? Numai bine. Dintre toate cele de mai sus, doar nivelul stiu ca este bun, fiindca i l-am facut dupa manual. Cuiul de dozaj este nou (unguresc, turcesc, chinezesc...) dar corpul in care se plimba (pulverizatorul?) este uzat (nu cunosc in ce masura). Nu stiu ce uzura au jicloarele. Toata lumea zice de amestec bogat. Asa as spune si eu DAR bujia este cafenie iar consumul este de 3,5 - 4%, deci amestec corect. De-asta sunt in dubiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.