Jump to content

Papa_Bear

Super Membru
  • Posts

    500
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Yahoo
    acracteyon

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, sectorul 6
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Ural; MZ RT 125; BMW R80; Yamaha XV1600
  • Numar Moto
    Numere Irationale

Recent Profile Visitors

1,490 profile views

Papa_Bear's Achievements

  1. Ce ai spune de un CB650 R? este naked si peste SV650? Nici Tracer 700 nu e ceva rau pentru ture lungi dar este uratica... Daca vrei ceva mai solicitant dar mult mai practic, poti incerca un Tenere700... Cam cu ce viteze circuli de obicei? De un Triumph Street-Twin ce ai spune?... poate chiar si un Bonneville T100 sau scrambler...
  2. Este OK Motul 7100. Nu cunosc ce scrie in manualul tehnic, dar este posibil sa fie 10W 40. Eu as duce-o si la mecanic. In ce zona a Bucurestiului locuiesti?
  3. Salutare, Fiind vorba de o motocicleta SH cu varsta considerabila, nu este de mirare sa apara fenomene ciudate. Pana aici, nimic grav. Chiar si daca motoreta ar fi mers bine, este indicat sa faci o revizie completa dupa achizitie. Principalele elemente de verificat si reparat/schimbat: 1. Pneuri 2. Frane 3. Suspensii --> furca fata servisata 4. Rulmenti de jug 5. Carburatie - curatare si sincronizare + curatat rezervor si schimbat filtrul de benzina 6. Ulei si filtre 7. Kit lant 8. Stare cabluri + reglaj 9. Instalatie electrica Nu ai avut ghinion, este normal sa se impuna o intretinere corespunzatoare... Cam asta ar fi... spor la treaba...
  4. @mahone Da' de un Royal Enfield 350 classic ce zici? Il iei si cu tichet de rabla...
  5. Poti te rog sa ne spui ce membru? Poate vom dori si noi sa apelam la serviciile lui. Acest mesaj nu este unul ironic, ci unul in care se solicita realmente recomandarea, asa cum si noi ti-am dat cateva din contactele noastre...
  6. Acum suferi de mania persecutiei? De ce te-ai vexat asa? Ai pus niste intrebari... ti s-a raspuns... nu ti-a convenit ce ti s-a spus si te-ai inflamat... De ce nu il intrebi pe cel care a facut proiectul din care te-ai insiprat tu care au fost costurile....? Eu mi-am restaurat cateva motociclete si am vazut care sunt costurile si alergatura... nu ti-am raspuns in bataie de joc sau ca sa te descurajez... Ar fi de preferat sa respecti interlocutorii de pe forum... Mult succes cu proiectul...
  7. Hai cum BMW R1200R... Va fi interesanta si nu iti va fi greu cu ea... Am 2 BMW-uri... deci vorbesc din experienta... Nu sunt rele deloc si fiind europene este mai usor cu piesele... Pentru unii, nu par la fel de prietenoase ca japonezele, dar sunt interesante... Din pacate nu am R1200R ca sa te poti urca pe ea sa vezi cum ti se pare. Eu personal as vrea sa iau un R nine T (care este la baza tot un R1200R simplificat si cu aspect mai neo-retro)... daca nu ajung la bugetul necesar, cred ca voi lua tot R1200R...
  8. Este naked, are super ABS, suspensia fata foarte interesanta, cardan, nu este foarte grea, saua la o inaltime optima pentru o fata, fiind si reglabila, piesele de schimb se gasesc la orice magazin de cartier, fata de japoneze unde nu este chiar asa.... In plus... ai la dispozitie o gramada de accesorii... se repara relativ usor (exceptie facand ambreiajul)... Motorul de 1200 racit cu aer ulei este foarte fiabil... ramane de vazut cardanul... tine de noroc...
  9. Voiam sa scriu si eu ceva de genul acesta, dar initial m-am abtinut. @ Initiator: Proiectele de acest tip sunt in general pentru cei pasionati de custom, care lucreaza ei insisi, care studiaza compatibilitati de piese si solutii de adaptare, care stiu ce piese merg de pe un model pe altul, chiar si intre marci, care au o retea foarte bine dezvoltata de colaboratori pentru operatiunile tehnice (Sudura, sablare, vopsire, galvanizari, spitare si centrare de roti, esapamente custom, tapiterie, metal art...) cat si de furnizori de piese custom.... Cand ai toate aceste lucruri... reusesti sa iti faci un proiect in garajul propriu, si nu platesti 100 ore de manopera ca sa pui totul cap la cap. Cand nu faci tu asta... adauga minim 100 ore x 50 euro costul manoperei - unii ar putea zice ca este infim 2500 euro...
  10. Think out of the box. Buy a BMW R1200 R.... Este cu totul altceva ca tinuta de drum... cu putin noroc gasesti una sa depaseasca un pic bugetul... Familia BIRIS lucreaza si cu dealer-i BMW si poate sa iti gaseasca ceva ok...
  11. Mare sef... ai dreptate... sunt foarte multe elemente de luat in calcul. Eu am zis in linii mari... ca sa isi dea seama pe unde incepe sa se invarta... In acest caz... ai nevoie de buget... Sub 4000 euro nu cred ca se poate face ceva de calitate. Eu ti-as recomanda sa discuti si cu Cristi Dinamita (Dynamite Brothers), il gasesti in sectiunea de custom. Eu lucrez cu el de 15 ani si am fost foarte multumit de calitate, seriozitate si costuri. 100% de acord cu tine, insa am o intrebare: De ce consideri ca scrambler si cafe racer sunt fumate? Aroganta maxima in acest moment este sa ai ceva fabricat pana in anii 80-90 in stare de show-room si originala pana la ultimul surub...
  12. Iti spun din experienta ca iesi mai ieftin daca iti cumperi o Husqvarna Svartpilen noua. Poti beneficia si de tichet rabla si iesi pe la vreo 5000 euro. Ce ne arati tu acolo inseamna in linii mari cam asa: 1. Rotile spitate - 1000 euro 2. Modificat cadru, vopsit, schimbat diferite piese gen rulmenti jug - 500 euro 3. Facut aripi din tabla pe comanda + alte detalii custom + tabla de la sa - 1000 euro. 4. Elemente de detaliu - depinde ce vrei (manete, far, semnalizari... esapamente...scarite de picioare) 300 - 2000 euro 5. Manopera - minim-minimorum 1000 euro Sa zicem ca cu putin noroc ajungi sa o faci cu 4000 de euro, vei avea o mobra veche, fara ABS, si cu modificari cu care risti sa nu treci itp sau sa iti salte RAR talonul in cazul unui control pe strada... Nu mai bine dai tu 5000-6000 pe ceva gata facut de fabrica cu garantie, abs, etc...?
  13. Salutare! Eu as face un mic efort si as lua un SV650 (X) nou. De asemenea si Honda CB650R este foarte reusita. SH te poti gandi si la un Suzuki Bandit 650 cu ABS. Ia in calcul si Germania... poti vorbi cu Marcel daca tu nu ai timp sa il cauti... Poti sa faci si o aroganta si sa iti iei un Harley Sportster. Te va surprinde din toate punctele de vedere... si in bine si in rau
  14. Salut. Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Inteleg ca Autonet ar fi cel mai bun retailer. Preturile am sesizat si eu ca sunt cu 10% mai mari ca la reprezentanta. Pentru piese mici merita, fiinda le iei de la magazinul de la colt si nu pierzi timp pana la un dealer al marcii. La piese scumpe, clar trebuie mers la reprezentanta.
×
×
  • Create New...