Jump to content

Papa_Bear

Membru
  • Content Count

    369
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Papa_Bear

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    acracteyon

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, sectorul 6
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Ural; MZ RT 125; BMW R80; Yamaha XV1600
  • Numar Moto
    Numere Irationale

Recent Profile Visitors

1,070 profile views
  1. Buna ziua, Doresc sa transport un maxiscuter in sectorul 6. Va rog sa imi spuneti daca stiti vreo firma/persoana care inchiriaza remorci in aceasta zona. Va multumesc!
  2. Salut, Primul pas este sa vezi daca se plateste impozit la ea. Cine este in evidenta fiscala sa/sau plateste impozit este proprietarul oficial. Daca ma suni... iti pot da detalii...
  3. Salut! Eu zic sa faci o cerere cu nr de inregistrare catre Politie. Daca nu... exista si varianta 2. O cumpara un bulgar,o inmatriculeaza si apoi ti-o vinde...
  4. Salut, Din punctul meu de vedere, cele mai potrivite motociclete pe carburatie sunt BMW-urile airhead R45, R65, R80, R100. Sunt motociclete clasice, cu valoare in crestere, pentru care inca se mai gaseste un numar foarte mare de piese noi... iar carburatoarele sunt simple si usor de demontat, curatat, reglat, sincronizat... etc. De asemenea si motoarele lor sunt recunoscute pentru fiabilitate.... Pe de alta parte... exista un numar foarte mare de motociclete pe carburatie, japoneze foarte fiabile si performante... treaba este de buget si de usurinta cu care se pot fa
  5. Am mai adus inca o motocicleta cu Adrian.... a 3-a... de la Berlin. A sosit sambata 10.04.2021 dimineata... Feedback-ul este la fel ca si in cazul primelor 2 moto... Prestatie IMPECABILA, pret foarte competitiv iar comunicarea deosebit de buna. De asemenea si vanzatorul din Germania a tinut sa imi comunice cat de placut surprins a fost de atitudinea si seriozitatea soferului care a preluat motocicleta. De asemenea, tot cu Adrian am mai adus acu ceva timp si un colet greu cu dimensiuni mari,din Europa. Pretul a fost foarte foarte bun. Mult succes Adrian!
  6. 10k rpm este enorm pentru un monocilindru; sper macar ca verificai periodic nivelul si calitatea uleiului... Din punctul meu de vedere, exista riscul sa-i fi compromis motorul daca mergeai cu 10k rpm si mai puneai si frana de motor. Si in plus, frana de motor la 125 cc este aproape non sens... Ca sa vezi ce a mai ramas din el, verifica bujie, fisa, bobina de inductie si apoi compresie, joc supape, carburator (si gatul de cauciuc cu care se prinde pe cilindru) si eventual robinet vacuumatic sau filtrul de benzina...
  7. Dumnezeu sa il odihneasca! Imi pare atat de rau... nici nu imi vine sa cred. Locuiam si in aceeasi zona... cand eram mic admiram motocicleta lui cu motor de Wartburg...
  8. Suna clasic... carburatorul trebuie curatat foarte bine, eventual cu ultra sunete. Sunt canale foarte fine care in timp se colmateaza... Verifica toate orificiile foarte fine din jurul clapetei de acceleratie...
  9. Daca vrei ceva pe carburatie insa net superior HARLEY EVO sau TC 1450 vezi Yamaha Wild Star (Road Star in USA) fabricatie 2000-2005 sau pe injectie 2005-2016. Exista si varianta Warrior... daca vrei un feeling mai de muscle bike... Din pacate nu are ABS... in rest 2 capete peste Harley... Numai bine
  10. Pai in cazul tau... mergi atunci pe FatBoy... Parerea mea... ia totusi un FatBoy cu ABS si Injectie... evident va fi TC... dar daca tot dai peste 10000 de euro, pune siguranta pe primul loc. Din experienta mea... merita sa dai sumele aceste doar pe motociclete in conditie de showroom si cu km putini (maxim 20000). Exclude motociclete customizate de altii... Pe de alta parte, daca vei gasi un EVO in starea descrisa mai sus pana in 7000 de euro... go for it. Nu merita sa faci niciun rabat de model sau calitate pe sumele vehiculate mai sus... In rest..
  11. Un EVO in toate mintile si cu kilometrii putini, si tinut in garaj si in stare aproape noua este minim 10000 Euro... as zice 12000. Merita sa dai acesti bani pe o motocicleta GREA fara ABS? Carburatia este aparent un avantaj pana cand se colmateaza cu creta (benzina in contact cu zamacul in urma evaporarii din carb produce un praf alb) canalele foarte fine din corpul carburatorului... atunci sa vezi... been there - done that... In rest daca este visul tau... go for it... insa gandeste-te bine... este o suma mare de bani in joc. Pe de alta parte te inteleg perf
  12. Dupa 19 ani de motociclism si avand un cruiser care la 160 km/h are in jur de 3250 rpm ti-as recomanda sa eviti vitezele de peste 100 - 110 km/h in regin de lunga durata cu acest gen de motociclete din cauza instabilitatii.... Pentru viteza pe autostrada si confort exista Kawasaki GTR1400, Yamaha FJR 1300, BMW K1600, Honda ST1300, BMW R1250 RT... etc.... si lista este foarte lunga...
  13. Salut, Spune-ne te rog care este bugetul...
  14. Salut, Din ceea ce deduc eu, tu cauti o motocicleta "standard", ieftina si in stare buna. Pentru ceea ce doresti tu este buna orice motocicleta peste 250 cmc. La preturi mici ai sansa sa gasesti SUZUKI GN250, GS500, BANDIT 600/650, SW650, VX800 Honda CB500, CM400 Kawasaki ER5 Yamaha XJ600 Pretul de 1000 de euro nu iti permite achizitionarea unei motociclete in stare buna, poate cu exceptia GN250 si GS500. Sfatul meu, dupa 20 de ani de motocicleta (condus dar si restaurat) este sa cumperi una in conditie foarte buna de pastrare. Fiare
  15. Am comparat preturile de pe site-ul https://www.motorcyclespareparts.eu indicat de tine cu preturile pe care le-am platit la Dual Tours pentru cateva repere Yamaha cumparate in Iulie 2020 si pe site sunt cu 20% mai scumpe... la care se mai adauga 17 euro transport... Nu era mai simplu sa comanzi la Dual Tours sau Motodynamics sau Chiar si la LSG?
×
×
  • Create New...