Jump to content

Papa_Bear

Super Membru
  • Posts

    555
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Yahoo
    acracteyon

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, sectorul 6
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Ural; MZ RT 125; BMW R80; Yamaha XV1600
  • Numar Moto
    Numere Irationale

Recent Profile Visitors

1,812 profile views

Papa_Bear's Achievements

  1. Merge pus orice furtun de benzina de la orice magazin de piese auto cu diamentrul interior corect. Acest furtun se vinde la metru. Recomand producatorul Gates. Arcul si colierele le poate lua de la vechiul furtun.
  2. Tot dl. BRATU. O va recroma. Am facut si a iesit foarte bine.
  3. Salutare, Da. Am lucrat eu cu domnul Bratu. Este un om serios insa angajatii lui nu sunt toti foarte seriosi. Domnul Bratu, isi da tot interesul ca piesele sa iasa bine. Preturile sunt decente. Ca sa iasa lucrarea bine iti recomand ca in cazul pieselor ruginite, sa cureti tu rugina foarte bine (eventual sablezi) si sa le duci cat mai curate. Sa nu le dai cu vreun pasivizant sau convertor, fiindca apoi nu se mai pot galvaniza. Eu colaborez cu domnul Bratu din 2009.
  4. Acesta este pentru carburatoare chinezesti care copiaza modelele rusesti. Cele PEKAR nu au scaunul cuiului compatibil cu acest cui cu con de cauciuc.
  5. Carburatoarele K68 nu rezolva mare lucru. Au acelasi cui poanto a carui garnitura se topeste in benzinele actuale si nu mai inchide. Orice BMW intretinut este de 10 ori mai bun ca un boxer rusesc. In plus gasesti si piese noi de calitate buna. Cu japoneza in 1 sau 2 cilindri s-ar putea sa aibe surpriza ca nu mai gaseste piese....
  6. Salutare! Hai sa iti raspund si eu, avand multa experienta cu aceste motociclete. Detin si un Ural din 1980 care are 14000 km in stare de showroom, nerestaurat niciodata. Dupa peste 20 de ani in care am detinut neincetat si motociclete din Rusia, pot sa iti spun ca au cateva probleme groaznice de calitate. Aceste probleme nu sunt accidentale, ci special concepute, pentru a nu avea performante si fabilitate, pentru ca in tarile Sovietice nu se dorea sa se creeze gasti de motociclisti sau miscari impotriva curentului. Aceste motociclete sunt concepute special ca sa te tina ocupat cu reparatul. Sfatul meu: Daca aceasta motocicleta are o valoare sentimentala, pastreaz-o si investeste in ea, insa in stare originala va fi non stop bolnava. Daca nu, vinde-o, mai pune ceva si cumpara-ti un BMW boxer cu 2 supape (airhead). De exemplu, la maxim 3000 de euro poti gasi un R45 cu putini km in stare foarte buna - va fi cu totul altceva....
  7. Salutare! Uita-te la Husqvarna si Royal Enfield... au ceva de incepatori la pret interesant, mai ales cu tichet rabla...
  8. Salutare! Ca sa iti raspund fara ura... 1. Este cel putin curios/suspect ca cineva sa ceara detalii despre o cum se poate face sau cum se poate ascunde o ilegalitate. 2. Politia face controale in trafic cu RAR. Daca din talon vor observa ca motocicleta este limitata, care crezi ca va fi primul lucru pe care il vor verifica?
  9. Asteptam poze cu colectia de bibelouri... altfel nu are credibilitate afirmatia.
  10. Ai mai debitat inca o tampenie. Daca face credit, cu atat mai mult este indicat sa cumpere un lucru nou, cu garantie. Daca face leasing, are si CASCO la pret atractiv, deci balanta inclina spre nou. Daca tot platesti dobanda, macar stii ca ai un lucru nou, bun, cu garantie....
  11. Sa-l porti sanatos si sa te bucuri de el! Mi se pare cel mai tare scuter de capacitate mica-medie.
  12. Am gresit... voiam sa scriu filtrul de aer imbacsit cu ulei...
  13. Salutare! Poate fi o problema uzuala pentru motocicletele neintretinute. Cauzele principale sunt urmatoarele: 1. Supape prost reglate sau dereglate sau o problema de etansare a supapei 2. Avans prost reglat 3. Carburator problematic: Trebuie verificat cuiul poanto dar si curatat bine, fiindca tot il desfaci. 4. Filtru de ulei imbacsit Daca nu te pricepi, mergi la un mecanic.
  14. Greu de spus... in primul rand trebuie sa vezi cum stai pe ele, cum atingi cu picioarele pamantul... etc. Apoi... MT-03 --> care dintre ele? Cel nou cu ABS si 300cc sau cel vechi cu motorul de 660, idem XT660?
  15. Salutare! Eu am vazut de aproape Benelli Imperiale si pare o motocicleta 100% chinezeasca, destul de grosier lucrata si nu mi-a dat impresia unui lucru bine facut. Ma batea si pe mine gandul de un monocilindru classic si am tot studiat piata. Mult mai serios mi s-a parut de departe Royal Enfield 350 Classic. Daca vrei ceva mai mult - adica bicilindre poti sa te uiti la Kawasaki W800 si Motoguzzi V7 Special - acestea sunt foarte frumos facute, Kawasaki fiind chiar impresionant de frumos facut si cu mult metal.
×
×
  • Create New...