Jump to content

Papa_Bear

Membru
  • Posts

    456
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Yahoo
    acracteyon

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, sectorul 6
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Ural; MZ RT 125; BMW R80; Yamaha XV1600
  • Numar Moto
    Numere Irationale

Recent Profile Visitors

1,392 profile views

Papa_Bear's Achievements

  1. Eu nu stiu cine ar da 800 de lei ca sa aibe oportunitatea sa fie prins in chiloti in scara... Ce fel de oameni suntem?!.... Cat costa astfel de jeans in magazin astfel incat sa merite sa dai 800 de lei pe ei si sa fii tratat si cu sictir de scara? Daca nu vrei sa primesti oameni in casa... nicio problema... dar macar da dovada de respect si propune ceva decent, precum: "Daca sunt doritori, ma pot deplasa pana la voi pentru proba..." Apropo.... ai oglinda in scara? Dar lumina functioneaza?
  2. Hai sa iti scriu si eu cateva vorbe... dupa 22 ani de motocielete... 1. Viteza ucide - mergi prudent si invata sa te bucuri de motocicleta la orice viteza 2. Fii discret, nu fi mitocan, si nu raspunde provocarilor (aici intra si tobele zgomotoase, turatul motorului, batutul in geamul masinilor... etc) 3. Nu cheltui bani pe accesorii performance decat dupa ce esti sigur ca ai cel mai bun echipament si motocicleta este ireprosabila tehnic si nu mai necesita nicio investitie. 4. Invata sa iti intretii motocicleta singur - eventual construieste-ti o pasiune si pentru mentenanta, ingrijirea, poate si repararea motocicletei --> O vei privi cu alti ochi si vei avea multe satisfactii 5. Gandeste bine iesirile cu motocicleta (eu am observat ca lunea dimineata traficul este groaznic, oamenii neatenti, agresivi... mai bine merg cu masina) Ati discutat despre Vloggeri --> Cauta-l pe Stuart FILLINGHAM pe youtube si aboneaza-te la canalul lui... Cam asta iti pot spune... la o prima incercare
  3. Poti te rog sa ne spui de unde le-ai cumparat?
  4. Eu nu as mai lasa motocicleta la reparat. As sta pe toata durata interventiei cu ei, le-as spune care sunt dorintele, sugestiile si cerintele mele... Ai dat banu' - esti stapan. Este absolut normal sa vrei calitate... insa in 99% din cazuri, mecanicii lucreaza mai bine cand este clientul de fata...
  5. Pacat de ea... mai bine nu o demontai... Mai mult ca sigur a avut probleme de carburatie si s-a inselat mecanicul... nu avea cum sa aibe probleme atat de grave la kilometrajul ei...
  6. Nu este OK cum pui problema... Niciun om educat nu va aprecia abordarea ta... spre ghinionul tau ai avut de-a face cu oameni educati pe forum... Nimeni nu te va sprijini sa faci ciobaneli... In plus, nimeni nu este incantat sa respire aer poluat de baietii "destepti" fara catalizator... sau cu burlane tipatoare. Faptul ca ai documente pentru intreaga linie de evacuare este un lucru bun. Poate are totusi si catalizator. Intr-un final, inginerul de la RAR va decide conformitatea tehnica... Eu personal, fie ca treci RAR-ul sau nu, iti recomand sa iti cumperi un esapament de origine... vei simti diferenta in dinamica motorului...
  7. Parerea mea este ca lucrurile merg din ce in ce mai rau. Cu cat motocicleta va sta mai mult in service-uri, cu atat va fi mai degradata. Sunt 99% sanse sa ti-o strice mai rau, sa fie ciobani... etc... Faptul ca avea o picatura de ulei nu insemna nimic grav... mai bine comandai ce piese credeai ca trebuie si le montai singur... Vad ca deja mentionezi suruburi mutilate.... mi-e si frica sa ma gandesc cum au reparat cardanul...
  8. Multumesc de sugestie. Am vorbit cu Razvan, nu mai colaboreaza cu cei din Preciziei iar MetricMotion s-a mutat in zona APACA.. Voi da o fuga sa vad ce mai este acolo. Multumesc de sugestie! ii stiu pe baieti. Au zile bune si rele. Un lucru cert este ca au investit in echipamente, care toate sunt noi si majoritatea de top. Am vazut multe scule FACOM...
  9. Multumesc! Am cumparat deja cauciucuri. Ma orientez weekend-ul acesta sau urmatorul... Albastrirea galeriilor este uzuala la BMW. Chiar in articolul pe care l-ai citat, imaginea este cu o galerie de motor BMW oilhead cu injectie (poate fi chiar de R9T) cu galerii albastre. Am vazut si R9T aproape nou, de drive test, tot cu galerii albastre. Sunt 100% de acord ca o problema de carburatie poate supraincalzi motorul... dar nu cred sa fie cazul aici... motoreta merge ceas (am facut o revizie foarte serioasa la carburatoare cu curatare cu ultrasunete, schimbat garnituri, o-rig-uri... etc)
  10. Parerea mea este ca trebuie sa ne civilizam si sa ii protejam pe cei din jurul nostru de noxe si zgomot. In cazul tau eu as verifica cat de conforma din punct de vedere al reglementarilor este linia de esapament. As verifica componentele, as cauta certificarile, poate as da chiar un mail la Leo VINCE... si as intreba cum sta treaba cu produsele in cauza... In cazul in care descoperi ca nu este OK... as cauta o linie de esapament originala SH in stare ff buna, pe ebay, la boonstraparts... etc... as face motocicleta corecta si m-as duce la RAR... Sau cazul ideal... as comanda linia noua la reprezentanta... dar slabe sanse sa doresti asta...
  11. Va multumesc pentru raspunsuri. Roata spate se prinde in suruburi, tipic BMW, oarecum ca la masina. Bun pontul cu imposibilitatea echilibrarii. Sa incerc sa o duc la Motohub? Daca majoritatea nu au conuri... deja se complica treaba... Ma gandeam sa dau eu roata jos si sa merg cu ea doar la montaj si echilibrare...
  12. Ambele sunt albastre - curcubeu Nicio problema... am mai cumparat una dintr-o colectie privata a fiului unui fost derektor de la BMW... aceea are 28000 km si a stat intr-un showroom... este fix ca noua... sa o am de rezerva. Cu stocurile de piese ai dreptate... am ceva la depozit... Legat de bube... daca stii sa cureti si sa reglezi corect carburatoarele, avansul, colbutorii... merg foarte bine... dar sunt oarecum primitive... sunt totusi motociclete concepute in anii '65. Multumesc! Dar ce motocicleta buna, frumoasa, fiabila, fara bube, cu valoare in crestere recomanzi?
  13. Hai sa ma anim topicul putin... Dupa 6 ani de utilizare, motocicleta merge foarte bine si a ajuns la 77000 km. Este folosita la iesiri de weekend. In afara de uleiuri, filtre, placute de frana, anvelope si curatat si gresat demarorul nu a fost nevoie de nicio interventie. Am mai zincat sau vopsit electrostatic mici repere si am curatat-o cat de bine s-a putut. In acest moment este 99.9% originala (mai putin mansoanele de pe ghidon). Mai adaug si o fotografie mai recenta.
  14. Salutare, Stiu ca mai sunt topicuri similare, insa nu stiu daca mai sunt de actualitate informatiile. Poate cineva sa imi recomande o vulcanizare moto in sectorul 6 sau in jur care sa lucreze foarte meticulos si cu rabdare? Vreau sa schimb anvelopele unei motociclete BMW de peste 30 ani care este intr-o stare foarte buna de pastrare. Nu vreau sa ma aleg cu jante zgariate sau sa descopar dupa ce montez rotile ca au fost gresit echilibrate... Din pacate am avut si experiente proaste... Stiu ca exista RAMS (au referinte ff bune), dar este complicat sa ajung si cu motoreta si cu anvelopele pana in Otopeni.
  15. La prima pornire la rece aceste motoare sunt foarte silentioase fiindca uleiul este gros. Sursa principala a zgomotului este de la colbutori care sunt "amortizati" de uleiul gros. Cand uleiul se incalzeste si devine mult mai fluid, zgomotul colbutorilor creste in intensitate si se va auzi mai subtire si mult mai evident. Incalzirea completa a uleiului se realizeaza cam in 15km de functionare la temperaturi de 20-30 de grade Celsius. In acest moment ar trebui sa incepi sa auzi un zgomot foarte clar al colbutorilor usor mai accentuat pe partea dreapta... Nu stiu cum se aude in timpul rodajului, dar banuiesc ca tot asa... Cutia de viteze se va lasa. Vei observa la inceput ca schimba mai greu pana se incalzeste uleiul... Eu am un BMW airhead (R80 Monolever) fabricat in 1991 cu 76000 km. Motorul similar cu cel de guzzi... Merge de rupe...
×
×
  • Create New...