Jump to content

Papa_Bear

Membru
  • Content Count

    339
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Papa_Bear

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    acracteyon

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, sectorul 6
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Ural; MZ RT 125; BMW R80; Yamaha XV1600
  • Numar Moto
    Numere Irationale

Recent Profile Visitors

903 profile views
  1. Eu nu am vazut nicio lumina aprinsa... De asemenea nici numarul nu era iluminat, m-am uitat expre fiindca voiam sa am un element de identificare... Probabil ca mergea pe baza luminilor de zi... care dintr-un motiv sau altul nu functioneaza corect...
  2. Seara buna, Deschid si eu acest topic in speranta ca persoana in cauza sau prietenii sai il vor vedea si vor putea trage o concluzie constructiva. In acesta seara la ora 21 :00circulam cu masina pe strada Valea Ialomitei catre strada Valea Oltului in cartierul Drumul Taberei din Bucuresti. La intersectia cu strada Dealul Macinului iese o persoana cu un BMW R1200 GS de pe aceasta strada avand "cedeaza trecerea" fara sa se asigure fix in fata mea... franez ferm si evit coliziunea... omul accelera motocicleta ca nebunul... Nu dau importanta... trec mai departe vazandu-l in oglinda cum accelera in dementa in proximitatea trecerii de pietoni care avea sa urmeze... pana aici nimic surprinzator... doar un comportament de cocalar neatent... Imi fac treaba si la ora 21:45 revin in zona, de data aceasta de pe o strada mica unde aveam "cedeza trecerea" la intersectia cu strada Dealul Macinului. Ma opresc, ma asigur... dau sa plec si soc si groaza... se aude un zgomot de motor turat spre maxim si apare in fata mea pe strada cu prioritate urangutanul cu BMW-ul R1200 GS cu luminile complet stinse ruland intre blocuri cu o viteza de minim 80 km/h. Dau frana in blana si trece prin fata mea la maxim 10 cm... In zona respectiva, iluminatul stradal este foarte slab din cauza lucrarilor le metrou... Problema este urmatoarea: 1. Omul fie are probleme psihice si nu realizeaza ca isi pune viata in pericol, si pe langa el, risca sa mai omoare si pe altii... Poate ar fi util un control psihiatric/psihologic... 2. Omul fie conducea beat sau drogat... Conduc de 20 de ani si masina si motocicleta insa pana in aceasta seara nu am fost atat de surprins negativ de comportamentul iresponsabil al unui motociclist in trafic... chiar sa nu aibe un minim de prudenta pentru a evita un accident care poate sa ii puna viata in pericol??! Seara buna tuturor!
  3. Salut, Eu am avut o problema similara cu una dintre motocicletele BMW - am rezolvat-o doar curatand foarte bine carburatoarele. 1. Faptul ca ai umblat la nivelul plutitorului este o mare tampenie --> Sigur motocicleta functiona corect daca are doar 15000 km iar acel reglaj a fost facut corect in fabrica si nu mai avea ce sa se deregleze... cat despre semn...cred ca este o iluzie 2. Ce incerci tu sa remediezi nu se face din reglaje. 2.1. verifica din nou foarte bine jigloarele de relanti si apoi verifica absolut toate canalele de aer si combustibil din corpul carburatorului 2.2. Verifica daca nu exista 2 canale de aer foarte subtiri chiar la baza clapetei de acceleratie --> acelea folosesc ca sa asigure trecerea lina de la relanti la mersul in sarcina --> daca exista curata-le si apoi verifica cu un spray de frana ca sunt perfect curate. 2.3. Curata totul cu ultrasunete 2.4. Nu mai umbla la reglajele de fabrica... acelea nu se "deregleaza" in 15000 km... nici macar in 100000km 2.5. Nu fi cioban cu carburatoarele... PS. Verfica membranele se nu fie "ciupite". cel mai bine te uiti in lumina. Ideal este sa aibe si aceeasi consistenta... nu una tare si una moale... Cat despre surubul despre care vorbesti... acela regleaza benzina --> Daca slabesti creste cantitatea de benzina din amestec. PS2. Sigur porturile pentru vacumetre sunt corect astupate?
  4. Multumesc tuturor pentru raspunsuri. In urma sugestiilor voastre voi lua o armura si o haina din mesh... Evident nu le voi purta pe amandoua in acelasi timp.
  5. Buna dimineata! Va multumesc pentru raspunsuri. M-as orienta catre o geaca din mesh sau o armura tot cu mesh. Ati putea va rog sa imi recomandati ceva produse sau magazine in Bucuresti. M-ar bate gandul sa o si vad inainte sa o cumpar.
  6. Buna seara, Vin si eu cu o intrebare. Puteti va rog sa imi recomandati (preferabil cu link) o protectie/haina/mash care sa poate fi purtata in zile calduroase (peste 30-35 de grade) pentru plimbari ocazionale? Ma intereseaza sa ofere protectii la coate si umeri si ideal si la coloana. O voi folosi destul de rar si cu viteze relativ mici... maxim 120 km/h, cu motociclete clasice sau retro... deci preferabil ar fi un echipament mai discret/negru... Despre prêt nu stiu ce sa spun... nu as vrea sa investesc foarte mult deoarece se foloseste rar... dar nici sa iau ceva de calitate proasta, ci mai degraba adaptat contextului.
  7. Salut, Star-urile de la Yamaha au avut cateva recall-uri pentru urmatoarele subiecte. 1. Schimbare dificila a vitezelor --> Trecere dificila din treapta 2 in neutru 2. Pompa de ulei 3. Demaror Verifica in primul rand aceste aspecte. Apoi un lucru foarte important... daca nu are aspectul unei motociclete ingrijite, fara rugina... fara lovituri... mai bine nu te complica.
  8. Serios?!!! Si asa se vorbeste?
  9. Du-le inapoi. Arata de parca au fost ruginite. In alta ordine de idei, asa cum iti scriam si pe celalat topic de vopsire electrostatica, cele mai bune rezultate le-am avut la cei din Vitan: www.vopsitelectrostatic.ro
  10. Dintre cele enumerate de tine Nmax 155 este de departe cea mai buna alegere. La capitolul pret de revanzare si disponibilitate de piese de schimb, de asemenea va fi cea mai buna alegere.
  11. Este normal sa creasca turatia. Este o strategie de injectie conceputa pentru nu a avea ezitari la pornirea de pe loc daca nu exista sincronizare optima ambreiaj-acceleratie...
  12. La majoritatea motocicletelor si masinilor cu injectie de generatie relativ noua... cand se cupleaza un raport de viteza cu ambreiajul apasat creste relantiul. Acel 800 rpm mi se pare cam mic...
  13. Cumparat o motocicleta noua cu garantie... sigur va functiona mai bine decat un dragstar stricat. Daca ne dai mai multe detalii, putem sa iti raspundem... In alta ordine de idei... de unde stii ca este CDI-ul stricat? Nu merge nici cu cel nou... deci poate este altceva...
  14. Salutare! Mai are cineva piese de BMW R80 Monolever? Ma intereseaza mai multe repere... Numai bine
  15. O intrebare: Janta fata este mai ingusta decat janta spate... Ce repere ti-ai luat?... daca ai facut fata de buza jantei este normal sa existe diferente... te-ai asigurat ca centrele cailor de rulare ale jantelor sunt coliniare si paralele cu axa longitudinala a motocicletei?? Mi se pare cam ciudat topicul... de unde ti-a venit ideea masuratorilor?
×
×
  • Create New...