Jump to content

Papa_Bear

Membru
  • Content Count

    362
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Papa_Bear

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    acracteyon

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, sectorul 6
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Ural; MZ RT 125; BMW R80; Yamaha XV1600
  • Numar Moto
    Numere Irationale

Recent Profile Visitors

972 profile views
  1. Suna clasic... carburatorul trebuie curatat foarte bine, eventual cu ultra sunete. Sunt canale foarte fine care in timp se colmateaza... Verifica toate orificiile foarte fine din jurul clapetei de acceleratie...
  2. Daca vrei ceva pe carburatie insa net superior HARLEY EVO sau TC 1450 vezi Yamaha Wild Star (Road Star in USA) fabricatie 2000-2005 sau pe injectie 2005-2016. Exista si varianta Warrior... daca vrei un feeling mai de muscle bike... Din pacate nu are ABS... in rest 2 capete peste Harley... Numai bine
  3. Pai in cazul tau... mergi atunci pe FatBoy... Parerea mea... ia totusi un FatBoy cu ABS si Injectie... evident va fi TC... dar daca tot dai peste 10000 de euro, pune siguranta pe primul loc. Din experienta mea... merita sa dai sumele aceste doar pe motociclete in conditie de showroom si cu km putini (maxim 20000). Exclude motociclete customizate de altii... Pe de alta parte, daca vei gasi un EVO in starea descrisa mai sus pana in 7000 de euro... go for it. Nu merita sa faci niciun rabat de model sau calitate pe sumele vehiculate mai sus... In rest..
  4. Un EVO in toate mintile si cu kilometrii putini, si tinut in garaj si in stare aproape noua este minim 10000 Euro... as zice 12000. Merita sa dai acesti bani pe o motocicleta GREA fara ABS? Carburatia este aparent un avantaj pana cand se colmateaza cu creta (benzina in contact cu zamacul in urma evaporarii din carb produce un praf alb) canalele foarte fine din corpul carburatorului... atunci sa vezi... been there - done that... In rest daca este visul tau... go for it... insa gandeste-te bine... este o suma mare de bani in joc. Pe de alta parte te inteleg perf
  5. Dupa 19 ani de motociclism si avand un cruiser care la 160 km/h are in jur de 3250 rpm ti-as recomanda sa eviti vitezele de peste 100 - 110 km/h in regin de lunga durata cu acest gen de motociclete din cauza instabilitatii.... Pentru viteza pe autostrada si confort exista Kawasaki GTR1400, Yamaha FJR 1300, BMW K1600, Honda ST1300, BMW R1250 RT... etc.... si lista este foarte lunga...
  6. Salut, Spune-ne te rog care este bugetul...
  7. Salut, Din ceea ce deduc eu, tu cauti o motocicleta "standard", ieftina si in stare buna. Pentru ceea ce doresti tu este buna orice motocicleta peste 250 cmc. La preturi mici ai sansa sa gasesti SUZUKI GN250, GS500, BANDIT 600/650, SW650, VX800 Honda CB500, CM400 Kawasaki ER5 Yamaha XJ600 Pretul de 1000 de euro nu iti permite achizitionarea unei motociclete in stare buna, poate cu exceptia GN250 si GS500. Sfatul meu, dupa 20 de ani de motocicleta (condus dar si restaurat) este sa cumperi una in conditie foarte buna de pastrare. Fiare
  8. Am comparat preturile de pe site-ul https://www.motorcyclespareparts.eu indicat de tine cu preturile pe care le-am platit la Dual Tours pentru cateva repere Yamaha cumparate in Iulie 2020 si pe site sunt cu 20% mai scumpe... la care se mai adauga 17 euro transport... Nu era mai simplu sa comanzi la Dual Tours sau Motodynamics sau Chiar si la LSG?
  9. Salutare, Am cumparat si eu o geaca de la Norbert. Produsul a fost in stare foarte buna, conform descrierii, la un pret corect, iar comunicarea cu Norbert impecabila.
  10. Acu... ca sa fie treaba... treaba... Cumpara un filtru nou de ulei si ulei de calitate conform specificatiilor. Cu filtrul si uleiul noi porneste agregatul si mergi la un mecanic pentru o verificare amanuntita... Daca nu mananca ulei si nu ai bani... mergi cu ea asa pana cand poti sa o repari sau vei dori sa o vinzi... Cand o vei vinde, prezinta cumparatorului si acest aspect din viata motocicletei...
  11. Salut Ionel, Multumesc pentru raspuns. Te voi suna.
  12. poti te rog sa imi trimiti o fotografie cu o astfel de garnitura? Unde mai exact in bricheta se gaseste garnitura? Ce carburator ai? K62?
  13. Fix in data de 15 Seprembrie 2020, intr-nunul dintre multele topicuri deschise de tine iti spuneam sa schimbi uleiul si filtrul... tu raspunzand ca nu il vei schimba, ca e "oarecum nou". Acum... 90% ca motorul sa fie compromis. Totusi... zici ca ai pus ulei... ai schimbat si filtrul? Ai utilizat viscozitatea corespunzatoare specificatiilor fabricantului? Sigur stii sa verifici nivelul? daca esti din Bucuresti... du-te la un mecanic serios...
  14. Buna seara, Pentru a aduce la starea de 100% originalitate o motocicleta URAL IMZ 8103-10 (M67), caut urmatoarele repere: 1. Trusa originala de scule (sau componente din ea) 2. Pompa originala de aer cu suportii de prindere in atas 3. Manometru original 4. Sezutul de la un scaun de atas (nu ma intereseaza starea deoarece il voi reconditiona, ci sa fie complet, inclusiv boltul cu care se fixeaza in podeaua atasului) 5. O sa dubla (nu ma intereseaza starea materialului si buretelui deoarece o voi reconditiona) 6. Oglinzi originale 7. Diferite carti
  15. Buna seara, Va multumesc pentru toate raspunsurile utile si interesante. Incerc sa fac niste garnituri din O-ring special pentru benzina pe care il tai "felii" in sectiune. Vad ce reusesc si va spun. S-au mentionat si carburatoare compatibile. In ceea ce priveste carburatoarele de BMW... as lua toata motocicleta... mi-ar placea mult un boxer classic. Va rog sa imi spuneti daca exista carburatoare compatibile ce pot fi montate fara modificari... Ce parere aveti despre K68 fabricate in Taiwan? ... aparent au cui pointeau diferit de cele r
×
×
  • Create New...