Jump to content

Papa_Bear

Membru
  • Posts

    384
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Yahoo
    acracteyon

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, sectorul 6
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Ural; MZ RT 125; BMW R80; Yamaha XV1600
  • Numar Moto
    Numere Irationale

Recent Profile Visitors

1,137 profile views

Papa_Bear's Achievements

  1. Multumesc pentru raspunsuri. Astazi am fost sa vad un Logan din 2009. Avea nivelul maxim de echipare + toate optionalele si cel mai puternic motor disponibil pe gama. Masina avea 59000 km. Mergea ceas, nu avea pic de rugina, interior ca nou... Problema mare era ca absolut toate elementele de caroserie erau lovite, zgariate, infundate... nici macar plafonul nu scapase... Mai caut... Ma voi uita si dupa modelele recomandate de voi...
  2. Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Cautarile continua...
  3. Buna seara, Sunt in cautarea unei masini pentru utilizare in Bucuresti dar cu portbagaj destul de incapator, avand un buget maxim de 4000 euro. Masina ideala ar fi un Logan cu motor cu benzina cu ABS, AC si geamuri electrice fata si spate cu maxim 60000 km. (am gasit cetave exemplare in stare foarte buna insa s-au vandut repede). Sunt deschis si catre alte marci... poate mai imi dati voi idei. Nu m-as baga la masini de afara cu 200K+ chiar daca sunt BMW sau Mercedes (dar nu refuz categoric nici aceasta optiune), prefer ceva mai modest insa in stare ff buna. Astept cu interes sugestii...
  4. Salut, Eu mi-am luat motociclete numai de afara, dupa ce am cautat cu rabdare una care sa fie in stare cat mai buna, km putini, 100% originala... Fereste-te de Italia si concentreaza-te pe Germania. Daca vrei mai multe info, discutam in privat. Telefonul meu il gasesti la profil. Succes!
  5. Foarte interesanta armura moto. Poti te rog sa imi spui ce model este?
  6. Acum, ca lucrurile s-au terminat cu bine si mecanicul s-a dovedit a fi un om serios, poti te rog sa ni-l recomanzi si noua? Chiar avem nevoie sa stim un mecanic este serios si sa putem merge linistiti la el...
  7. Aspectul legal al chestiunii este foarte important: te baga sau nu in puscarie. Daca motocicleta in momentul accidentului lovea pe cineva grav sau il omora, se facea o expertiza tehnica. Daca se constata ca a fost o eroare de pilotaj a ta... primeai o incadrare penala, probabil cu suspendare Daca se constata ca ai avut si modificari la sistemele securitare... primeai alta incadrare, aproape sigur cu executare... La fel ca si cu alcoolul... accidentezi un pieton care traverseaza neregulamentar... este una... Atingi un pieton care traverseaza neregulamentar, nici macar nu il ranesti... dar esti baut --> 6 luni cu executare...
  8. Din punct de vedere legal, treaba este simpla: Este interzisa utilizarea de piese care nu au aprobarea fabricantului la sistemele securitare ale vehicului. In plus, majoritatea componentelor in sistemele securitare fac si obiectul omologarii, in consecinta, daca le modifici fara sa reomologhezi motocicleta --> Dosar penal... Pe de alta parte, niciun mecanic nu ar putea sa intuiasca perfect ce sistem urmeaza sa se defecteze. A se vedea si in aeronautica, din cand in cand se mai strica cate un avion si consecintele sunt sumbre... Important este ca esti sanatos... stiu ca iti pare rau dupa moto, dar in toata aceasta ecuatie, viata este cea care conteaza...
  9. Salut, Vezi te rog link-ul de mai jos: https://motociclism.ro/topic/761934-sudura-in-mediu-de-argon-bucuresti-ilfov-pfa/ Recomand cu incredere. Lucrez cu Cristi de 15 ani...
  10. Vezi din ce motive are 3 stele EuroNCAP... nivelurile de 4 sau 5 stele sunt generate de sistemele de asistenta la conducere (Line keep Assist, Franare autoamata, Mentinerea distantei fata de masina din fata... etc...) La un impact, conteaza foarte mult socul... degeaba ramane caroseria intreaga daca ai creierul fisurat in cap...
  11. DUSTER... de departe cea mai buna varianta pentru bugetul tau. Le vezi sifonate in accidente fiindca sunt gandite sa disipe energia prin deformarea controlata a caroseriei. Am avut tot felul de masini Dacia, cumparate de noi din 2008 pana in prezent. Fiabilitatea a fost deosebit de buna iar garda la sol permite abordarea de drumuri mai dificile. Inclusiv Logan-ul merge foarte bine pe gropi, noroi, zapada... totul este sa ai anvelopele potrivite...
  12. Papa_Bear

    ITP moto Iasi

    Acesta este rezultatul a 50 de ani de comunism si al educatiei facute in timpul liber... Lipsa valorilor, a asumarii, a corectitudinii umane...
  13. Cine a spus ca trebuie sa lucreze intre ele aceste autoritati? Le ceri tu explicit acest lucru? Pe de alta parte... In Bucuresti, ultimele experiente pe care le-am avut la RAR, Politie, Evidenta Populatiei, Programare la vaccinare... au decurs surprinzator de bine... Doar apeland la autoritati le punem in functiune... si oricum nu exista alta cale legala si morala...
  14. Autoritatile le-a mentionat si initiatorul: 1. Politie - sa constate dauna si contextul producerii ei, in vederea emiterii autorizatiei de reparatie 2. ANPC - sa reclame calitatea serviciului si prejudiciul 3. RAR - idem punctul 2 4. ITM - sa semnaleze accidentul de munca in care a fost implicata motocicleta proprie 5. Judecatorie - unde este evident ce se face Autoritatile le-a mentionat si initiatorul: 1. Politie - sa constate dauna si contextul producerii ei, in vederea emiterii autorizatiei de reparatie 2. ANPC - sa reclame calitatea serviciului si prejudiciul 3. RAR - idem punctul 2 4. ITM - sa semnaleze accidentul de munca in care a fost implicata motocicleta proprie 5. Judecatorie - unde este evident ce se face Autoritatile le-a mentionat si initiatorul: 1. Politie - sa constate dauna si contextul producerii ei, in vederea emiterii autorizatiei de reparatie 2. ANPC - sa reclame calitatea serviciului si prejudiciul 3. RAR - idem punctul 2 4. ITM - sa semnaleze accidentul de munca in care a fost implicata motocicleta proprie 5. Judecatorie - unde este evident ce se face Autoritatile le-a mentionat si initiatorul: 1. Politie - sa constate dauna si contextul producerii ei, in vederea emiterii autorizatiei de reparatie 2. ANPC - sa reclame calitatea serviciului si prejudiciul 3. RAR - idem punctul 2 4. ITM - sa semnaleze accidentul de munca in care a fost implicata motocicleta proprie 5. Judecatorie - unde este evident ce se face Autoritatile le-a mentionat si initiatorul: 1. Politie - sa constate dauna si contextul producerii ei, in vederea emiterii autorizatiei de reparatie 2. ANPC - sa reclame calitatea serviciului si prejudiciul 3. RAR - idem punctul 2 4. ITM - sa semnaleze accidentul de munca in care a fost implicata motocicleta proprie 5. Judecatorie - unde este evident ce se face Autoritatile le-a mentionat si initiatorul: 1. Politie - sa constate dauna si contextul producerii ei, in vederea emiterii autorizatiei de reparatie 2. ANPC - sa reclame calitatea serviciului si prejudiciul 3. RAR - idem punctul 2 4. ITM - sa semnaleze accidentul de munca in care a fost implicata motocicleta proprie 5. Judecatorie - unde este evident ce se face
  15. Urat... si din pacate cam pe la toate statiile ITP se poarta cam "stangaci" si cu masinile si cu motocicletele... Nu sunt ale lor, nu ii intereseaza... iar daca le spui sa aibe grija se simt ofensati... Eu as repara motocicleta pe banii mei, cu piese din reprezentanta, cu factura de manopera si piese... si apoi as apela la autoritati pentru recuperarea prejudiciului... poate ar fi interesant sa cosnulti si un avocat pentru a vedea ce metoda de solutionare iti propune el... sau poate merge avocatul direct la statia ITP si le explica ce risca in cazul unui proces...
×
×
  • Create New...