Jump to content

Papa_Bear

Membru
  • Content Count

    325
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Papa_Bear

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    acracteyon

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, sectorul 6
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Ural; MZ RT 125; BMW R80; Yamaha XV1600
  • Numar Moto
    Numere Irationale

Recent Profile Visitors

827 profile views
  1. O intrebare: Janta fata este mai ingusta decat janta spate... Ce repere ti-ai luat?... daca ai facut fata de buza jantei este normal sa existe diferente... te-ai asigurat ca centrele cailor de rulare ale jantelor sunt coliniare si paralele cu axa longitudinala a motocicletei?? Mi se pare cam ciudat topicul... de unde ti-a venit ideea masuratorilor?
  2. Ca posesor de BMW dar si de japoneza iti recomand japoneza. BMW F650 este de fapt o motocicleta Aprilia care a fost comercializata si sub brandul BMW. Motorul ei a fost fabricat fie de ROTAX fie de chinezii de la LONCIN si chiar de taiwanezii de la SYM, din acest punct de vedere fiind deja complicat de gasit anumite piese din motor pentru modelele mai vechi. Daca totusi doresti BMW, cauta unul cu ABS, cu injectie si dual spark. Au fost si generatii care au avut probleme de injectie... Orienteaza-te dupa anul 2003. In ceea ce priveste ABS-ul, exista modele BMW la care nu mai gasesti ABS nou daca ti se strica... Ia in calcul si o Yamaha XT660.
  3. Este vreunul in stare sa ii comunice colegului un cuplu de strangere ? Mistouri impotente de santieristi si zoofili nu il ajuta... Ati consultat vreun standard de asamblari filetate?
  4. Dragul meu Superbec... trebuie sa te dezamagesc... nu este asa. Am strans diferite chiulase dar si alte organe la cuplul specificat. In afara de cheile dinamometrice uzuale, am chiar si surubelnite dinamometrice. Ca fapt divers, la varsta de 10 ani am segmentat singur motorul de la Dacia 1300... mi-a luat 3 luni :D. Ce nu am facut atunci: Nu am montat si demontat motorul de pe masina si nu am pus eu noile pistoane pe biele... in rest am facut tot.... Evident am strans tot cu cheia dinamometrica. Ca sa revenim la subiectul discutiei: Tu ai comunicat niste valori standard de strangere pentru filete M8x1.25 cu duritatile standard si lungimea partii filetate de 6 spire (tot standard, conform distributiei de efort in spira) In plus, cuplurile comunicate de tine sunt pentru filete curate, neunse. In aluminiu trebuie sa aibe mai mule spire, insa si asa distributia de efort este inegala si se vor rue spirele de sprijin si apoi celelalte... Chiar m-am lovit de aceasta problema... Cat poate fi strans fara risc un surub M8x1.25 in Aluminiu cu un filet cu lungimea de 14mm?...
  5. Eu mai mult de 15 Nm nu as strange. Tijele cilindrului sunt infiletate in Aluminiu... este risc sa le smulga. La toate motoretele, suruburile M8 in Aluminiu au cuplu de strangere 15-18Nm...
  6. Vorbim de un cruiser Honda VTX 1300 neagra?
  7. Eu la 1.82 stau perfect pe o Yamaha Dragstar de 250, aproape la fel de bine ca pe Wildstar de 1600. Nu vorbesc din povesti, ci in calitate de posesor si utilizator. In consecinta iti confirm ce spune si Silver, anume ca pozitia este mai degraba confortabila chiar daca vorbim de choppere de capacitati mici. Depinde insa si cum te simti tu.
  8. Salut, Ma intereseaza si pe mine o baterie pentru BMW R80 fabricatie 1991. Locasul bateriei este conceput pentru codul VARTA 525 015 022 si este foarte important sa respecte cat mai mult aceste dimensiuni. Multumesc!
  9. Iti recomand http://www.vopsitelectrostatic.ro/. Am vospsit si sablat la ei diferite repere moto. Calitate decenta la preturi corecte.
  10. Salut, Am o colega cu o astfel de masina si nu este multumita deloc. Intra apa pe la antena si pe la chedere, este greu de parcat si pe o bordura mica, a atins cu pragul cand a intrat la spalatorie, s-au stricat stergatoarele de cateva ori... Masina o are de noua iar ea stie sa conduca. Sincer, ti-s recomanda un Sandero.... cu siguranta vei fi mai multumit...
  11. Salut! Un R80 Monolever fabricat in aprilie 1991 in stare foarte buna de pastrare si cu istoric complet, te-ar interesa?
  12. Hm... ce ai facut cu clestele reglabil care apare in poza? Sper ca nu l-ai pus pe vreun surub impecabil...
  13. Felicitari pentru achizitie! Da-ne te rog cateva detalii... De unde ai luat-o, cum ai adus-o, pret.... Este un model care mi s-a parut intotdeauna foarte reusit...
  14. Inadmisibil sa primesti finisaje discutabile la motociclete de peste 15000 de euro.... Nici nu ma intereseaza ce este R nine T... atata timp cat scrii pe el BMW si ceri 15450 Euro (pret de pornire pe site-ul BMW AG) mi se pare decent sa oferi ceva impecabil...
  15. Clar... deci mult zgomot pentru nimic.... Si pana la urma daca vrei sa iti iei un chopper sau crusier sau ceva modern classic.... ce ar merita...? Discutia merita sa trateze cele 2 aspecte: Moto second-hand si moto noi... Anul trecut la SMAEB m-am uitat foarte atent la BMW RnineT si la Moto Guzzi V7... si paradoxal Italienii parea ca au venit cu m motocicleta mult mai atent lucrata, finisata... fara aspect de "ieftin cu orice prêt"... iar BMW-ul parea destul de grosier lucrat si cu multisor plastic de calitate indoielnica... Pretul lui Guzzi 55% din pretul BMW... ce este drept si puterea tot 50%...
×
×
  • Create New...