Jump to content

Papa_Bear

Membru
  • Posts

    397
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Yahoo
    acracteyon

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti, sectorul 6
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Ural; MZ RT 125; BMW R80; Yamaha XV1600
  • Numar Moto
    Numere Irationale

Recent Profile Visitors

1,203 profile views

Papa_Bear's Achievements

  1. Mda... un topic ce va naste multe controverse... Prima controversa... de ce nu iti faci loc in garajul cu masini, este posibil sa reorganizezi spatiul, sau chiar masina cu care circuli des sa o tii afara? Banuiesc ca nu bagi masinile ude si pline de sare in garaj incalzit si eventual neventilat... Acum sa iti explic cum fac eu (ma ocup de iernatul mai multor motociclete): 1. Masina cu care circul iarna nu vede garaj decat in primavara si atunci cand sunt 100% sigur ca este uscata si curatata de sare --> Prioritate in garaj au motocicletele. 2. Spal bine motocicleta (cu furtunul si presiunea de la robinet, nu cu pompa Karcher) la terminarea sezonului. 3. Usuc motocicleta prin suflare cu compresorul, apoi o sterg, apoi dau cu ceara pe toate elementele vopsite si eventual pe cele cromate care nu se incalzesc peste 80° C. 4. In aceeasi zi sau la scurt timp dau o tura de minim 30 de minute in care totul se incalzeste si in felul acesta ma asigur ca nu a mai ramas apa pe nicaieri (evident pe drumuri curate, uscate, fara praf mult) 5. O data ce am bagat motoreta uscata in garaj si s-a racit, dau toate partile metalice cu un ulei de conservare (poti utiliza ACF50, Silokelene Pro-Prep, Motul, sau un spray de ungere de tip WD40 cu PTFE... lista este lunga) 6. Piesele de plastic si cauciuc le dau cu silicon, anvelopele pe lateral le dau cu coating de anvelope sau silicon; saua si gentile din piele le curat cu WD40 si apoi le dau cu crema... 7. Pe parcursul iernii fac diferite operatii de mentenanta: Verific si incarc acumulatorul, schimb lichidul de frana, bujiile, filtrul de aer, gresez diferitele componente, centrez roti, mentenanta furcii si amortizoarelor, carburatoare... etc. Nu am un prgram fix de mentenanta pe parcursul iernii 8. Uleiul il schimb la 3000km si intotdeauna schimb si filtrul de ulei. La fel procedez si cu uleiul din cutia de viteze si din grupul conic. Intotdeauna schimb mai des decat este indicat in manual. Nu sunt stresat ca a facut uleiul 1 an sau mai mult, la fel cum nu ma intereseaza daca anvelopele au mai mult de 3 ani. Utilizez anvelopele atat cat este indicat in cartea motocicletei si in specificatiile fabricantului, cu conditia sa aibe adancimea profilului corespunzatoare. 9. Iarna, daca prind o zi uscata si cu temperaturi prietenoase, profit si scot motoreta la o plimbare de 2 ore... Iti atasez si o poza cu o motocicleta de peste 30 de ani intretinuta in acest fel...
  2. Si la alte marci moto este valabila aceasta politica de vanzari de la Unguri, cu discount-uri mai mari?
  3. Iti multumesc de raspuns. Iti doresc sa te bucuri de ea si multa sanatate. Arata foarte bine. Am avut si eu un asemenea noroc tot cu o Yamaha --> am gasit o Yamaha XV1600 cu 16000 km (nu vazuse ploaie niciodata - arata ca de showroom) la un pret foarte bun... o am si acum.
  4. Felicitari pentru achiztie! Arata foarte bine... Poti sa ne spui si noua de unde ai luat-o... Mai suntem pasionati de young-timere-e....
  5. Salut, Este bine ca motorul sa se incalzeasca putin si sa isi faca ungerea cum trebuie. Si eu las putin motorul sa se incalzeasca si la moto si la masina (mai ales daca este cu motor turbo), la masina de tuns iarba, la drujba... etc... Acele cateva minute sunt foarte ok pentru motor, piesele dilatandu-se si ajungand la cotele de lucru... La motocicletele cu carburator, daca accelerezi cu motorul rece, risti sa se opreasca.. Mi se pare ciudat ca la tine, avand motocicleta cu injectie sa dea in nas la rece. In mod normal injectia controleaza perfect, ca si la masina. O seara faina...
  6. Slabe sanse... nu imposibil, dar greu.... Urca catre 7000 si/sau vezi ce gasesti la 6500 in Germania...
  7. Genul acesta de motociclete isi cam pastreaza valoarea... Am avut, am si acum... am vazut cum sta piata... Fereste-te de cele ieftine... merita cumparate doar cele in stare foarte buna, fara customizari si cu km putini... evident preturile fiind in a 2 a jumatate a intervalului...
  8. Yamaha XV1600A, care este similara ca gabarit cu XVS1300A nu prea merge la lane split. Daca vrei un cruiser mare, orienteaza-te pe XVS1300.... Yamaha face cele mai faine cruisere dintre japonezi... Am vazut ca ai un topic in care vrei sa si cumperi... parerea mea este ca bugetul este un pic mic... in acei bani poti gasi o Yamaha XVS 1100, iar daca ai rabdare una in stare impecabila si cu km putini... Daca vrei mai mult, pregateste 7000€
  9. Sigur nu a ramas releul demarorului blocat pe pozitia inchis?
  10. Intrebarea ta este mult prea generica. Da-ne te rog mai multe detalii despre urmatoarele aspecte: 1. Buget 2. Experienta moto 3. Inaltime 4. Greutate 5. Regimul de deplasare. Personal, daca ar fi sa iau unn chopper SH as lua ceva de la Yamaha. Daca bugetul ar fi in jur de 6000 de euro, poti lua un XVS 1100A sau un XV1600A. Numai bine!
  11. Din pacate, viteza a fost foarte mare... bine ca este cat de cat sanatos... Cel mai bun este mersul "batranesc" in conformitate cu limitarile din sectorul de drum pe care se circula...
  12. Salut, Exact acelasi grafic este si in cartea mea de la Yamaha XV1600 Wild Star. Am utilizat mai multi ani Motul 7100 10W 40. Anul acesta am pus Motul 7100 10W 50 si se aude mai bine la temperaturi mari. Stiu, imi vei spune ca nu este in carte, insa la momentul aparitiei modeluilui, acesta nu era un ulei foarte comun. Din punctul meu de vedere va merge ff bine cu 10W 50, fiind un motor racit cu aer. Acest ulei asigura pornirea la rece la -10°C si asigura o ungere eficienta pana la 50°C, uleiul avand specificatiile intre 10W40 si 20W50, ambele recomandate in fotografia postata de tine. 10W 40 este de asemenea OK, insa vei simti motorul chinuit la temperaturi peste 30°C in Bucuresti. Motorul tau avand o capacitate mica a carterului, iti recomand sa iei cel mai bun ulei disponibi, fiindca diferenta de pret e minima.
  13. Parerea mea... dupa multa experiente triste cu service-urile: Mergi la service-ul de reprezentanta care ti se pare cel mai serios. Daca oamenii nu cunosc acest defect, nu-i lasa sa iti desfaca motocicleta ca sa "vada ei de unde este problema". Orice motor montat in uzina si apoi remontat de un "Mitica", nu mai este ce a fost. Incearca de asemenea sa stai cu ei pe toata durata lucrarii. Personalul din service nu este interesat sa iti dea motocicleta impecabila inapoi, ci sa nu mai vii cu ea... Asigura-te ca au toata documentatia tehnica si sculele specializate necesare... sa nu permiti sa lucreze rudimentar la un motor nou... Si cel mai important, inainte sa se apuce de orice, roaga-i sa verifice simptomatologia cu serviciul tehnic Honda si sa intervina la motocicleta dupa ce au primit toate guideline-urile tehnice de la producator... in cunostinta de cauza. Ca idee... de unde ai cumparat motocicleta si la ce service vrei sa mergi...?
  14. Multumesc pentru raspunsuri. Astazi am fost sa vad un Logan din 2009. Avea nivelul maxim de echipare + toate optionalele si cel mai puternic motor disponibil pe gama. Masina avea 59000 km. Mergea ceas, nu avea pic de rugina, interior ca nou... Problema mare era ca absolut toate elementele de caroserie erau lovite, zgariate, infundate... nici macar plafonul nu scapase... Mai caut... Ma voi uita si dupa modelele recomandate de voi...
  15. Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Cautarile continua...
×
×
  • Create New...