Sari la conținut

Pinion fata 12 dinti


Postări Recomandate

Am dat cateva telefoane la magazine moto, intreband de pinioane atac de 12 dinti, pentru un Suzuki XC 250(e la fel cu cel de pe DR350) si o Yamaha TT 250R, dar nu are nimeni mai jos de 13 dinti. Are idee cineva daca ar trebui o comanda mai "speciala", si daca da, unde ar trebui sa intreb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ati gasit pentru ca poate nu exista? Ati mai avut pinion cu 12 dinti?

 

Nu am mai avut de 12, clar; tine cont ca kit-ul lor original vine cu 15. Am de 13, ca de ala am gasit. Si de existat...sunt sigur ca pe undeva exista si asta incerc sa aflu: unde?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai simplu cauta tu aici si daca gasesti ce iti place da-mi un PM

 

http://www.jtsprockets.com/52.0.html?&L=0

 

e mai simplu sa prelungesti prinderea patinei decat sa cauti un pinion mai mic... si mai e o treaba: un pinion de atac mai mic o sa iti macelareasca patina din fata de pe bascula mult mai repede ;)

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

e mai simplu sa prelungesti prinderea patinei decat sa cauti un pinion mai mic... si mai e o treaba: un pinion de atac mai mic o sa iti macelareasca patina din fata de pe bascula mult mai repede ;)

 

ai dreptate domnu´ :)...o sa trebuiasca sa fac o piesa de prindere la patina. In cazul asta, un 50(fata de 47) pe spate ar fi echivalentul unui schimb cu 12 pe fata? Nu imi place deloc la locurile dificile, de multe ori in 2-a e prea subturat si nu ma ajuta...sunt locuri de-alea cand aproape te opresti..si stii cum e, a 1-a e rau, a 2-a e subturat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta, un 50(fata de 47) pe spate ar fi echivalentul unui schimb cu 12 pe fata?

 

In cazul unei conversii, raportul ar fi de 1 dinte fata la 3,5 dinti spate.

SURSA

 

Bafta.

Editat de metricmotion
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul unei conversii, raportul ar fi de 1 dinte fata la 3,5 dinti spate.

SURSA

 

Bafta.

 

Multumesc. S-ar parea ca as ajunge aproape la acelasi lucru montand pe spate 50 sau 51. Sa vedem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa vezi ce????? Matematica e a dracului de imprtiala daca nu e facuta de un contabil....

 

Uite cum arunca replica...si pleaca :D . Scoate-ne dom´le din "necaz", ca pt contabil sau matematica...nu e tot omul :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este...vina mea ca nu am dat click sa vad tot tabelul cu rapoarte(si graba e de vina).

 

Cat despre a doua chestie...asa fac, nu am alta solutie, dar am zis ca facand schimbarea asta, o sa pot folosi a 2-a cu mai putin ambreiaj omorat. Ideea e ca, pentru ce fac, nu am nevoie de mai mult de 70-80 km/h(si asta doar cand traversez zone "linistite"), asa ca am banuit ca m-ar ajuta schimbarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cum arunca replica...si pleaca :D . Scoate-ne dom´le din "necaz", ca pt contabil sau matematica...nu e tot omul :grinbandit:

scuze, nu am mai urmarit topicul. spuneai ca ai 47 pe spate si 13 fata, si ca nu esti convins daca 50/13 e similar cu 47/12. Ce vroiam sa spun este ca e extrem de simplu sa calculezi diferitele rapoarte ale transmisiei si sa vezi care e diferenta, inclusiv procentuala, intre ele. Poti merge si mai departe, bagand in calcul si rapoartele cutiei, dar pentru "ochiometrie" e suficient sa socotesti doar pinioane/foi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze, nu am mai urmarit topicul. spuneai ca ai 47 pe spate si 13 fata, si ca nu esti convins daca 50/13 e similar cu 47/12. Ce vroiam sa spun este ca e extrem de simplu sa calculezi diferitele rapoarte ale transmisiei si sa vezi care e diferenta, inclusiv procentuala, intre ele. Poti merge si mai departe, bagand in calcul si rapoartele cutiei, dar pentru "ochiometrie" e suficient sa socotesti doar pinioane/foi

 

Acum ca spui asa, e drept ca se poate aproxima cam cat e dupa virgula...numai ca tabelul dat de stulewa e mura-n gura, cum e vorba :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin la obsesia anterioara cu matematica si spun ca se poate chiar sti exact ce e dupa virgula, nu doar aproxima, insa e mai relevat pe varianta modificarilor procentuale fata de raportul anterior

la motorul tau nu e o problema daca mergi pe 12 (daca gasesti asa mic) nu are putere mare sa intinda rapid lantul, insa e de preferat sa ramai pe 13 si sa urci la un 50-51 pe spate. stiulete e un mare om, in special de cand a pus topicul despre acvaristica :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...