valicaddy Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 uite ce se intampla cand oamenii nu au ce face. va place? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Custom-Buil...77591QQtcZphoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 uite ce se intampla cand oamenii nu au ce face. va place? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Custom-Buil...77591QQtcZphoto tu ai pus asta aci sa ne oftici? marfa frate...sunt curios cat o avea consumu, ca daca e scris p-acolo, nu am citit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 28, 2006 Autor Share Postat Octombrie 28, 2006 consumul nu stiu, dar pretul e scris... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 1600.... ..prea tare..si cati caluti..64? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 29, 2006 Autor Share Postat Octombrie 29, 2006 nu stiu cati caluti are, insa e un motor de Volkswaken 1.6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 merita suma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 nu stiu cati caluti are, insa e un motor de Volkswaken 1.6 Ma gandeam ca apartine vreunui mecanic de ala nebun care a reusit sa mai puna inca 2 cilindri la dnepra.. Am mai vazut pe net o poza cu un ij care avea..... ...32 cilindri....Cine stie vreun crazy mechanic...d-asta sa imi spuna si mie.. Vreau sa fac nepra sa zboare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 29, 2006 Autor Share Postat Octombrie 29, 2006 tipii astia se ocupa de nipre de mult timp. cred ca asta e "replica" lor la Ural Raven. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Ideea nu e noua... mai era un baiat prin Europa care a pus un motor de VW de 1200 pe un Ural acu cativa ani... chestie de gust. Mie personal nu-mi place ca n-are un rezervor adevarat pe motor si trebuie sa mergi tot timpul cu atasul... Iar treaba cu "maintenance free" la motor nu stiu daca tine... motoarele de broasca aveau racire cu turbina si un termostat mecanic care dirija fluxul de aer... asta n-are ma indoiesc ca va tine prea mult motorul ala daca prinde o zi de vara prin Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 eu am vazut la ultima intrunire care s-a tinut in cheile turzii o lucrare de asta, a cuiva din cluj, un motor de broscuta cu tot cu turbina pus pe un cadru foarte frumos manufacturat.Nu arata deloc a facatura.Lucrat cu grija , vopsit frumos, masiv, transmisie pe cardan... Din pacate nu era inmatriculat(bil).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 foarte frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 La Cluj in 2002 a aparut un baiat de la noi cu Nipru get beget cu motor de broscuta 1.2 sau 1.3 nu mai tin minte. Lucrat frumos, perfect functional, singura problema era pornirea, ca nu reusise inca sa ii puna demaror (nici la pedala, nici automat). Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 1600.... ..prea tare..si cati caluti..64? 37 kW, e motor de duba ca a mea, aia din avatar (se pot pune shi pe broashte). Problema pe care o vad eu ar fi racirea- mot ala are o turbina care sufla aer peste el (e invelit in table). Daca stai sau mergi cu vit mica ash zice ca se incinge ca dracu'... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 La Cluj in 2002 a aparut un baiat de la noi cu Nipru get beget cu motor de broscuta 1.2 sau 1.3 nu mai tin minte. Lucrat frumos, perfect functional, singura problema era pornirea, ca nu reusise inca sa ii puna demaror (nici la pedala, nici automat). Ry. E motorul lui Spanac, din Cluj. Car despre Niprul asta... Vreau si euuuuuu......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 un motor de oltcit o merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 31, 2006 Autor Share Postat Octombrie 31, 2006 merge te bagi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 (editat) merge te bagi? faza aiurea e ca am avut odata un citroen visa in paragina dar cu motorul bun...mi l-au furat...motoru cred ca era bun pe un cadru de nipru...dar poate ma interesez de un motor de oltit undeva...ca am avut odata oltcit si banuiam ca merge, daia am si postat...si cred ca mere si rezolvat cu actele...pui motoru original si il inmatriculezi, revizia, etc..si apoi ii pui motoru de oltcit si te rogi sa nu te opreasca un garcea motorist care sa cunoasca...nu cred ca o sa stea ei sa verifice seriile Editat Octombrie 31, 2006 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Va gasesc eu motor de Oltcit ieftin daca vretzi, shtiu 2 persoane care o sa toace Oltcit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Var-miu a vandut tot oltcit-ul cu 6 milioane. Si singura chestie buna de pe el era motorul, ca altfel tablele erau varza. Pacat, n-am stiu din timp, ca puneam aici anuntul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 mai frati romani motociclisti chopperisti maniaci(ca mine de altfel)) daca vreti sa faceti o treaba CUM TREBUIE: EU ZIC CA NU SE MERITA SA TE BAGI LA MOTOARE BOXER , DOAR DACA SUNT FACUTE DE GERMANI (BMW) ,SAU : SUBARU (E UN MODEL TOT DE 1600) si voila: va alegeti cu o motocicleta care o sa tina mai mult decat propprietarul(mai ales pentru subaru, care are racire si pe apa+fiabilitatea legendara.... tine "doar"vreo cateva sute de mii de mile...) ! ACUMA , si eu m-as baga la asa ceva , DAR cu o singura conditie: SA POATA FI INMATRICULATA PANARAMA, dupa customizare.... dar se poate si cu un motor de cbr de 600(si sunt rezultate muuult mai bune- raport putere-greutate-pretz-fiabilitate) SI CHIAR SE POATE FACE (DIN p.d.v. legal; motorul este piesa de schimb , cu conditia sa se pastreze capacitatea cilindrica ) deci: parerea mea: nu e prea tentant(cel putin pt.mine) sa pui o ditamai matahala de motor si nici sa n-o inmatriculezi, cand se poate opta pt. un motor de CBR , si zbarnaie jucaria pe sosea! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 lepra? cu motor de cbr? te-ai dilit? in plus nu e vorba numai de capacitatea cilindrica, e si de putere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 si inca ceva: un cbr din 1992 are 98 cai putere... nu 63 sau cat are motoru de Wolkswagen... ASTA ca sa nu pomenesc de unu din 1996(F3) CU "VREO" 110de C.P. e chiar prea tenatant... plus ca este un anunt CHIAR AICI PE FORUM CU O DEZMEMBRARE DE CBR si tipul vrea 600euroi pe motor (si e in stare super ) ca tot a-ti adus vb de motoare BAFTA! da ce "stressule" TE DERANJEAZA 110 C.P?! O SA MAI VB PE MESSENGER , promit!!!! ca asa pe forum nu facem mare r..at Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 1, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 1, 2006 nu inscrii nimic cu alt motor ( de alt tip ), daca nu treci de omologare artizanala. si voi stit ce inseamna asta . succes. p.s. cui ii pasa d emotoarele de japo? tre' sa iasa ceva aproape de original ( sa zicem ) dar upgradat. deci , tot boxer!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 nu inscrii nimic cu alt motor ( de alt tip ), daca nu treci de omologare artizanala. si voi stit ce inseamna asta . succes. p.s. cui ii pasa d emotoarele de japo? tre' sa iasa ceva aproape de original ( sa zicem ) dar upgradat. deci , tot boxer!! that-s right am de la un mos un nipru fara acte, cu furca fata stramba si lipsa piese din motor....e pe la 5 mil jafu, bund e piese....ar fi bund e cadru...dar, cam greu cu inmatricularea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iula Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 meserias mi-as modifica si eu nepra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.