Jump to content

mihaiachi

Super Membru
  • Content Count

    691
  • Joined

  • Last visited

About mihaiachi

  • Rank
    air-cooled

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.aircooled.3xforum.ro
  • Yahoo
    madmax.mishu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti/Strasbourg
  • Carnet moto din
    '92
  • Motocicleta
    2 Mobre, IJ 56, MZ ES 250, Yamaha FJ1200
  • Numar Moto
    B xx xxx

Recent Profile Visitors

3,044 profile views
  1. La anu' apar si eu. Pana mea, nu am vazut topicul, ca veneam si acum
  2. Pai si unde sa gasesc? As lua... Carburici zic, nu bricheta Multzam de ideea cu bricheta, o sa studiez. Dar, ca idee, cand le dezgrop vreau sa ii pun carbelitorul lui original (desi banuiesc ca am avut eu vreun motiv sa pun k65-ul acum vreo 10-12 ani), filtrul oo de berbec si carenajele alea din Al.... Ca ma dau cu ea de pamplezir, nu sa fac marea performantza.
  3. Mei, eu sunt prea invechit, nu mai stau de fetz'buci, raman pe aicisha sa sting lumina. Imi plac forumurile, informatia e pusa acolo unde trebuie, nu amesteci carbelitoare de comuniste cu carenaje de vitezane... Acum vreo 3 zile am fost la amicul ala cu fata. Am peticit camera de spate si am pornit ferul. Am pe ea un carburici K65 la care putzishoara de cauciuc de ma poantou nu mai e. Cu un chil de bz in rezervor vad ca merge ok, dar cu rez plin sigur o sa dea pe dinafara. S-or mai gasi pe undeva piese noi de comuniste? Am cautat oleaca pe net si in MD si nimic Sapt care vine merg la tzara sa dezgrop shasiul atashului. Barcutza poate cumpar. Va mai tin la 2-20
  4. Oooo mishtocutze chestii! Vezi ca m de cusut e vandabila pe olx. La aspiratorul Raketa si niscai scule m-as baga si eu, daca mai sunt
  5. Stai asa ca nu ai intzeles: cica motorul, dpdv estetic, e gata! Si fata vrea sa refaca si atasul. Eu am doar de dezgropat atasul si de pornit ferul, adica sa curatz carbelitorul si sa verific oleaca buleftrica - l-am trecut pe 12v cu alternator, deci nu e mare filozofie. Inst el e facuta de mine si mergea fara probleme, deci am doar de verif sa nu fie oxidari etc. Plus ca, daca ii trece, mot oricum e refacut si ma dau cu el. Sigur ii va trece, ea nu prea are idee ce inseamna sa mergi cu atash.... Motorul e inscris, pe numele meu, tre doar itp si rca...
  6. Eu as lua cate ceva, eventual atashul intreg (barcutza mai este?), vitezometrul daca mai este.... Dar dacat sa lase ideile fanteziste cu bitcoii si sa arunce un ochi pe olx, sau aici pe forum, ca sa isi faca o idee de pretz. Ce vinde el este, totusi, o epava, actele fac mai mult decat ferul.
  7. Salutare. I'm back! Nici nu stiu daca isi mai aduce cineva aminte de mine.... Cand eram eu activ pe aici, erau Zidu' cu IJ56, Draku cu Dnepr... Deci. Mishu. 2 Mobre, un MZ ES 250, un IJ 56, un Peugeot 103 si un scuter... pzdms, nu stiu ce e, il am in garaj in Frantza, zacator. Aaaa, mai am un atv chinezesc gen cu motor Loncin. Si masini. Nu mai zic, ca vreau sa termin pana diseara. Uitaaaam- Yamaha FJ1200 luata de la Draku prin iarna. Sa revenim. Ij-ul meu, cumparat prin 2008-2009 a zacut dupa expirarea primului itp. De ce? Paaai pt ca i-am ingropat atashul prin niste hrube de la moshie. Si acolo a ramas. Acum un an si ceva am gasit unde sa fac itp fara atas, cu spaga. Daaar a venit Yamaha si parea ca ij-ul va continua sa zaca. Dar. Am un amic la care zacea motorul solo. Omul are o fata de 18 ani, care are deja carnet de motor si motorul ei. Si a pus ochiu' pe ferul meu. L-a vopsit, i-a refacut shaua, vrea sa se dea cu el.Eu o sa ma duc sa ma ocup de roti, buleftrica si carbelitor. Dar problem! Gajicutza e mica. Unu 50, gen. Si nu poate merge solo cu monstrul. Ca urmare, ma phooooote la cap sa dezgrop atashul de la moshie. Shasiul e oarecum accesibil dupa sapaturi de o zi. Barcutza, inca 2 zile si o usa smulsa (l-am bagat acolo cand am refacut un zid. Tre acum sa scot/inlocuiesc o usa pt ca nu trece prin usa aia minuscula). Mai trebuie o chestie: pensetele, sa zic asa, care intra in tuburile din shasiu si se agatza de bilele de pe motor. Astea sunt undeva la mine acasa, la Buc. Unde? Am doar o vaaaaaaga idee. Ce va rog eu: as avea nevoie de: - 1-2 gume de 3.25 sau 3.50-19. 19, atentie! Decente cat de cat. - o camera- doua - pensetele alea de prins atashul - eeeventual o barcutza de atash, indiferent modelul si starea. Chiar si cu imprumut. - Vitezometru original..... Indif starea. Acum are unul romanesc, de IMS cred, care iese in afara farului. Cam inestetic... Va foarte multzumesc anticipat!
  8. Scuzoaiele mele, am mai facut topic(uri) pe aceasta tema, am mai discutat cu unul-altul dar, de cand n-am mai intrat pe forum, vad ca s-au schimbat oareshce chestii, nu ma mai pricep sau nu mai reusesc sa caut topicurile mele vechi- in fine. Vreau si eu sa-mi aduc la viatza Ijuleanu', si pt asta imi tre' 1-2, poate chiar 3 gume dimensiunea din titlu. Noi, s/h, cum o fi, crapate/ putrede sa nu fie si sa nu alunece musca de pe ele. In cazul anvelopelor noi, va rog nu ma contactati daca aveti marfa la preturi gen 60-70E/pneu. Cumpar si marfa NOS- pneuri noi de Ludus, de exemplu. Morala: caut marfa nu la mai pe de-a moaca, ci la un pretz decent. Circul frecvent pe traseul Bucuresti- Sibiu- Deva- Arad- Nadlac, pot merge si pe partea ailalta (TM- Severin), pot trece sa iau marfa direct. 10X!
  9. Ii stiu si eu pe-astia, firma se cheama Core Mataliat iar seful este unul care seamana cu si vorbeste ca Nashul. Eu ma duceam la o vreme si cumparam una-alta de la tocatoria lor centrala de sub podul de la intrarea pe A1. Preturi destul de decente, la tocmeala pt o traista "fara greutate" plina de piesuce de mashina sau o suma pe kg (2 lei, parca) daca iei fiare grele, tevi, d'astea. Eu am luat de la ei cu 100E acum f'o 5-6 ani un motor de Ford Fiesta Diesel 1,6 cu tot cu alternator, demaror, radiator etc. Si e de 1,5-2 ori mai greu ca iju'. Cred ca 100E cash ad-labbam ar face/ ar fi facut minuni. Mai e motorul acolo?
  10. Salutari! Cu totul intamplator am picat pe topicul asta (cautam cu Guagal "catadioptrii remorca"), dar daca tot am picat, sa si scriu. Detin (adica nevasta-mea detine, dpdv legal- ea sta in Franta si munceste acolo, eu stau si-si, fara acte in Fr, si m-am lasat de munci oficiale de 3 ani) o masina pe Franta, 3 remorci de 300-350 kg si o platforma pt carat masini de 1200 kg total si cam 900 util. 1. Ce este scris in postul #1 este 100# corect (greutati, talon, asigurare) 2. Cu masina cu numere de Franta nu este absolut nicio problema sa tragi remorca sub 500 kg purtand placuta masinii (placutele se fac in Franta cam peste tot- supermarket-uri, service-uri, ateliere de copiat chei si pingelit pantofi etc). Am fost oprit de Garcea peste tot. In F,D,A- nicio problema. La granita H/Ro si in Ro s-a mai intamplat sa dau de cate un Garcea nestiutor si/sau spagar dar l-am facut din vorbe fara greturi, i-am zis sa sune unde o sti el pe la shefii lui si sa ceara lamuriri, daca e pafarist. 3. Multumiri MAXIME lui motorus (postul #3), eu as vrea sa vand macar una dintre remorcile pe care le am si sa mai aduc si altele pt a le vinde si nu stiam cum sa fac. In Franta remorcile fara talon (sub 500) se vand cu tot atatea formalitati si hartii cu care se vinde in Ro un carucior de butelie. Eu am facut mereu contract pe formular tipizat (se ia gratis de la prefecturi/ subprefecturi), s-au mirat vanzatorii grav. In mod evident, daca ai o remorca fara acte, sub 500 kg, un astfel de formular, cu un vanzator fictiv sau chiar real (nevasta-mea de ex) pe pot scoate din kko. 4. Atentie mare la ce luati din Francia pt ca frantzuzul isi mai face remorca sub 500 singurel (ilegal in Fr dar tolerat) sau decaloteaza rulote, fac diverse remorci sau platforme dar in talon ramane scris "caravanne"- te babardeste cam orice Garce, poate mai putin ungurul si romanul, nepricepand ce scrie acolo. Uite eu de ex am dat 550E pe platforma mea (1200 kg, o singura osie- f greu de gasit s/h, una noua e cam 1700E) care era o mizerie cumplita (am dat jumate la fier vechi si am refolosit doar osia, protapul si electrica, practic am reconstruit-o de la 0) doar pentru: ACTE. O platforma decenta dar fara acte sau cu acte de rulota o poti gasi incepand de la 150-200!
  11. Salutare! Am si eu o problema. Am scos atasul motorului, l-am dus la mosie, iar acum shasiul e ingropat sub 3 tone de fiare iar barcutza e intr-o magazioara unde l-am bagat cand am refacut un zid. Ca sa pot s-o scot de acolo tre' sa daram o usa f ingusta, prin care nu poate trece, si sa mut cam la 40-50 de roti de masina. Totul se va rezolva, dar asa... cam intr-un an. Cand le-am bagat acolo mai aveam revizie cacalau, am zis ca le scot repede inainte de urmatorulm dar m-am coit si acum stau si ma uit de f'o 3 ani la IJ sau ma dau pe shestache doar prin mahalaua mea. Morala: gasesc si eu sa fac pe undeva itepeul cu motorul solo? Ca mi-e pohta sa ma dau. Raspunsul aici sau pe PM, preferabil probabil pe PM. 10x.
  12. Aiurea! E o Yamaha cu motor transversal in 4 cilindri, bucatzita, in subsolul blocului intr-o boxa nefolosita, deschisa, in care toata lumea arunca pe shest ce nu mai are nevoie. Chiar, sa ma duc maine dim sa-i fac o poza la eticheta de pe tubul furcii. Pana acum nu m-am preocupat de ea (stam aici de 4 ani) dar cred ca o sa ma apuc sa arunc mizeriile din boxa, s-o dezgrop, sa vad ce si cum si eventual sa cumpar pe mai nimic una stricata, cu acte. Sau sa aflu a cui o fi fost, desi e fff posibil sa fi plecat demult. Uite firma de administrare a taiat lantzurile si a evacuat din "garajul de biciclete" al blocului 6 biciclete mari si una de copil sambata trecuta, asta dupa ce au pus pe ele biletzele pe care scria "Abandonne" lipite cu scoci pe sha, acum f'o 2 luni. Eu m-am procopsit cu 4 dintre ele plus aia mica, alte doua au ajuns una la ala de a taiat cablurile (de la firma) si alta la un araboi din bloc. Din cele 4, 3 sunt cu schimbatorul in butuc, toate reparabile, iar a 4-a este cu schimbator clasic si, tot asa, f usor reparabila. Dar astia sunt prea boi ca sa repare macar o bicicleta.
  13. Mda, cam la concluzia asta ajunsesem si eu. Ideea e ca ar urma sa fie folosita pt a traversa 7-8 km pe drumuri de pamant peste un camp. La mine in sat am cam 200 de metri pana la camp, deci pot sa merg si cu ea de ghidon. La destinatie, la fel. Nu va ganditi la prostii, nu ma duc in satul vecin sa - am un prieten, fost coleg de serviciu, care o sa iasa la pensie in februarie si o sa stea la casa unui mosh, in Lehliu. Moshia mea e la 7-8 km "in linie dreapta" (o statie de tren) si o sa ii fac vizite dese pt surubaiala si Si nici nu cred ca tre' sa ma formalizez atata, se merge acolo cu tot ce mishca pe 2 sau 4 roti fara numere sau permis. Politia e la 2 km, in "resedintza de comuna" si au f'o 20 de litri de gazolina pe luna, nu cred s-o consume pe toata si sa mai si rupa masina peste camp (unde dealtfel am tot dreptul sa merg si cu tancul, nefiind drum public). Referitor la model: DA, este Peugeot 103. Bai sunt fraier! Am studiat azi fierul (nu m-am mai dat never cu asa ceva). Are un botonel langa pedale de la care poti cupla sau decupla motorul. Paaai, cand merg prin sat, merg la pedale, si ma motorizez doar pe camp. Mi se pare super-abuziv sa se ia cineva de mine daca nu merg cu motorul, e ca si cand te-ar lua ca masina nu e inmatriculata sau ca n-are ITP, RCA etc atunci cand tu impingi la ea cu nevasta, copiii si soacra. Am decis s-o bucatzesc, s-o var in masina si sa o aduc acum. Am reparat socotitorul, am descarcat pozele. Asta-seara in garaj: A few minutes later:
  14. Cumpar pt atash de IJ 56 lamputza care vine pe aripa atashului. NUMAI originala (cdelano na cccp). Capacelul transparent (alb) este tzuguiat, din sticla. Cel rosu original nu stiu cum este pt ca nu l-am vazut niciodata. Sau cumpar numai "sticlele", un corp de lampa am.
  15. Nu e domne noroc, asa e pe-aici. Dati si voi o fuga in vest si o sa vedeti ca, la inceput, senzatia e ca puteti umple un TIR in 2 zile. Pe urma veti deveni mai selectivi- eu de ex demult nu mai pastrez tv-uri defecte (iau doar continutul), la fel cu masinile de spalat sau microundele (bine, daca au defecte reparabile si arata bine, le crut). Bicicletele in schimb le aduc oricum ar fi, se vand la tzara toate amarashteniile. Dar hai ca off-topicarim. Sa inteleg ca in clipa asta nimic cu motor nu mai poate umbla free? Cu bicicletele cu motor (biciclete-biciclete, exista motoare care se pun la biciclete initial fara) se poate, sau acum si alea tre' cu numere pe primarie?
×
×
  • Create New...