Sari la conținut

Nipru 1600cc, 4 Cilindrii


valicaddy
 Share

Postări Recomandate

uite ce se intampla cand oamenii nu au ce face. :(

 

va place?

 

 

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Custom-Buil...77591QQtcZphoto

 

 

tu ai pus asta aci sa ne oftici? :P marfa frate...sunt curios cat o avea consumu, ca daca e scris p-acolo, nu am citit :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cati caluti are, insa e un motor de Volkswaken 1.6

 

 

Ma gandeam ca apartine vreunui mecanic de ala nebun care a reusit sa mai puna inca 2 cilindri la dnepra.. :P

Am mai vazut pe net o poza cu un ij care avea..... :( ...32 cilindri....Cine stie vreun crazy mechanic...d-asta sa imi spuna si mie..

Vreau sa fac nepra sa zboare.. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea nu e noua... mai era un baiat prin Europa care a pus un motor de VW de 1200 pe un Ural acu cativa ani... chestie de gust.

Mie personal nu-mi place ca n-are un rezervor adevarat pe motor si trebuie sa mergi tot timpul cu atasul...

Iar treaba cu "maintenance free" la motor nu stiu daca tine... motoarele de broasca aveau racire cu turbina si un termostat mecanic care dirija fluxul de aer... asta n-are :( ma indoiesc ca va tine prea mult motorul ala daca prinde o zi de vara prin Bucuresti :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am vazut la ultima intrunire care s-a tinut in cheile turzii o lucrare de asta, a cuiva din cluj, un motor de broscuta cu tot cu turbina pus pe un cadru foarte frumos manufacturat.Nu arata deloc a facatura.Lucrat cu grija , vopsit frumos, masiv, transmisie pe cardan...

Din pacate nu era inmatriculat(bil)....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Cluj in 2002 a aparut un baiat de la noi cu Nipru get beget cu motor de broscuta 1.2 sau 1.3 nu mai tin minte. Lucrat frumos, perfect functional, singura problema era pornirea, ca nu reusise inca sa ii puna demaror (nici la pedala, nici automat).

 

Ry.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1600.... :( ..prea tare..si cati caluti..64?

37 kW, e motor de duba ca a mea, aia din avatar (se pot pune shi pe broashte). Problema pe care o vad eu ar fi racirea- mot ala are o turbina care sufla aer peste el (e invelit in table). Daca stai sau mergi cu vit mica ash zice ca se incinge ca dracu'... :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Cluj in 2002 a aparut un baiat de la noi cu Nipru get beget cu motor de broscuta 1.2 sau 1.3 nu mai tin minte. Lucrat frumos, perfect functional, singura problema era pornirea, ca nu reusise inca sa ii puna demaror (nici la pedala, nici automat).

 

Ry.

 

E motorul lui Spanac, din Cluj. Car despre Niprul asta... Vreau si euuuuuu......... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge

 

te bagi?

 

faza aiurea e ca am avut odata un citroen visa in paragina dar cu motorul bun...mi l-au furat...motoru :cheers: cred ca era bun pe un cadru de nipru...dar poate ma interesez de un motor de oltit undeva...ca am avut odata oltcit si banuiam ca merge, daia am si postat...si cred ca mere si rezolvat cu actele...pui motoru original si il inmatriculezi, revizia, etc..si apoi ii pui motoru de oltcit si te rogi sa nu te opreasca un garcea motorist care sa cunoasca...nu cred ca o sa stea ei sa verifice seriile :)

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

mai frati romani motociclisti chopperisti maniaci(ca mine de altfel):D) daca vreti sa faceti o treaba CUM TREBUIE: EU ZIC CA NU SE MERITA SA TE BAGI LA MOTOARE BOXER , DOAR DACA SUNT FACUTE DE GERMANI (BMW) ,SAU : SUBARU (E UN MODEL TOT DE 1600) si voila: va alegeti cu o motocicleta care o sa tina mai mult decat propprietarul(mai ales pentru subaru, care are racire si pe apa+fiabilitatea legendara.... tine "doar"vreo cateva sute de mii de mile...) ! ACUMA , si eu m-as baga la asa ceva , DAR cu o singura conditie: SA POATA FI INMATRICULATA PANARAMA, dupa customizare.... dar se poate si cu un motor de cbr de 600(si sunt rezultate muuult mai bune- raport putere-greutate-pretz-fiabilitate) SI CHIAR SE POATE FACE (DIN p.d.v. legal; motorul este piesa de schimb , cu conditia sa se pastreze capacitatea cilindrica :cheers: ) deci: parerea mea: nu e prea tentant(cel putin pt.mine) sa pui o ditamai matahala de motor si nici sa n-o inmatriculezi, cand se poate opta pt. un motor de CBR , si :) zbarnaie jucaria pe sosea!

BAFTA! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

si inca ceva: un cbr din 1992 are 98 cai putere... nu 63 sau cat are motoru de Wolkswagen... ASTA ca sa nu pomenesc de unu din 1996(F3) CU "VREO" 110de C.P. e chiar prea tenatant... plus ca este un anunt CHIAR AICI PE FORUM CU O DEZMEMBRARE DE CBR si tipul vrea 600euroi pe motor (si e in stare super :cheers: ) ca tot a-ti adus vb de motoare :smoke:

BAFTA! :P

 

:D :) :) da ce "stressule" TE DERANJEAZA 110 C.P?! :)

:) O SA MAI VB PE MESSENGER , promit!!!! ca asa pe forum nu facem mare r..at

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inscrii nimic cu alt motor ( de alt tip ), daca nu treci de omologare artizanala. si voi stit ce inseamna asta . succes.

 

p.s. cui ii pasa d emotoarele de japo? tre' sa iasa ceva aproape de original ( sa zicem ) dar upgradat. deci , tot boxer!! :)

 

that-s right :cheers:

am de la un mos un nipru fara acte, cu furca fata stramba si lipsa piese din motor....e pe la 5 mil jafu, bund e piese....ar fi bund e cadru...dar, cam greu cu inmatricularea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...