no_name_luci Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Salutare,am un suzuki dr 350 ,buun...mandru de el :X il iubesc. insa are o MARE problem care ma SEACA,ea fiind : Porneste foarte greu la RECE,si la cald doar la a 2 a a 3 a pedala!!Motorul merge,trage foarte bine,dar porneste foarte greu !!! ce pot sai mai fac?sau ce ias putea face?ce ar putea avea,posibile cauze ?!!!va rog frumos.Cu stima,Luci. pff:(( nimeni nici o parere?sunt tare curios,si in acelasi timp ingrijorat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Ianuarie 11, 2012 Share Postat Ianuarie 11, 2012 Ca sa nu intri din prima in verificat carburatoare, pune-i o bujie de 8, vezi daca e ok cablul si pipa bujiei,ca daca are ofisura cat de mica, pe acolo "fura" curent. Sper sa fie doar asta. Bafta, man! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Ianuarie 13, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2012 da multumesc!Asa o sa fac,dupa ce fac astea o sa postez aici ce am rezolvat,astept si alte pareri,cauze !! ..va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Ianuarie 13, 2012 Share Postat Ianuarie 13, 2012 verifica in ordinea costurilor: bujie-pipa-bobina, carburatie, chiuloasa(joc termic supape, etansarea supapelor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Ianuarie 24, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2012 De la cine am cumparat motocicleta mia zis ca , chiuloasa a fost facuta tot nou in ea, supape ,a fost rectificata a fost facuta,deci chiuloasa e noua,jocul termic lam reglat eu cat de cat bine zic eu, ( 0.05 admisie -> 0.17 evacuare ) dupa ce porneste merge ok motorul,dar prima pornire e ff greoaie,si dupa ce e cald umpic porneste greu ,nu stiu ce sai mai fac ! ....aa ...aprinderea e noua,ce as mai putea verifica?:)ce sai mai fac ????? Ce bujie sa pun ?Aveti vreun cod ceva??Ar putea sa porneasca MULT mai usor cu alta bujie??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 NGK DPR8EA-9 este bujia recomandata Tinand cont ca este mai rece afara, poti incerca cu una de 8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 24, 2012 Share Postat Ianuarie 24, 2012 De la cine am cumparat motocicleta mia zis ca , chiuloasa a fost facuta tot nou in ea, supape ,a fost rectificata a fost facuta,deci chiuloasa e noua,jocul termic lam reglat eu cat de cat bine zic eu, ( 0.05 admisie -> 0.17 evacuare ) dupa ce porneste merge ok motorul,dar prima pornire e ff greoaie,si dupa ce e cald umpic porneste greu ,nu stiu ce sai mai fac ! ....aa ...aprinderea e noua,ce as mai putea verifica?:)ce sai mai fac ????? Ce bujie sa pun ?Aveti vreun cod ceva??Ar putea sa porneasca MULT mai usor cu alta bujie??? de ce ai strans asa tare jocul la admisie? ca oricum pe evacuare l-ai lasat prea mare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Ianuarie 27, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 27, 2012 de ce ai strans asa tare jocul la admisie? ca oricum pe evacuare l-ai lasat prea mare.... Florin,spunemi te rog cum sa le reglez,dami distantele exacte dupa care trebe sa le reglez,si..daca ai putea ca eu nu mai gasesc,codu la bujie pentru timpul rece!! :(Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 Florin,spunemi te rog cum sa le reglez,dami distantele exacte dupa care trebe sa le reglez,si..daca ai putea ca eu nu mai gasesc,codu la bujie pentru timpul rece!! :(Multumesc 0,10-0,15 admisie ,0,20-0,25 evacuare . la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 27, 2012 Share Postat Ianuarie 27, 2012 (editat) Florin,spunemi te rog cum sa le reglez,dami distantele exacte dupa care trebe sa le reglez,si..daca ai putea ca eu nu mai gasesc,codu la bujie pentru timpul rece!! :(Multumesc Conform specificatii manual de service: admisie 0,05 - 0,10 mm evacuare 0,10 - 0,15 mm reglajele se fac la rece si cu camelele "ne-atacate". Pentru sezonul "rece" (sub 15 grade C) se foloseste buijia DPR8EA9, iar pentru sezonul cald (sa zicem vara) DPR9EA9. Eu folosesc DPR9EA9 permanent si nu am probleme. Intrebare stupida: ca tot porneste greu... folosesti decompresorul pentru pornire? daca da ... este reglat si il folosesti corect? Editat Ianuarie 27, 2012 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Ianuarie 28, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2012 Da asa am facut,la rece cu supapele neatacate am reglat,dar vad cin ce imi ziceti ca e incorect reglat,atuncea o sa trec la un nou reglaj,da pornesc cu decompresorul in felul urmator : Tin tras decompresorul,dau 5 pedale,las decompresorul mai dau 1-2 pedale pana se intareste pedala si dupaia cand e tare pedala ii dau dintro data!si NU PORNESTE,o sa iau bujia aia,o sa Reglez iara jocul termin!si sa vad dupa aceea,oare....poate sa fie si distributia pusa gresit???unde as putea desface sa vad semnele?Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Da asa am facut,la rece cu supapele neatacate am reglat,dar vad cin ce imi ziceti ca e incorect reglat,atuncea o sa trec la un nou reglaj,da pornesc cu decompresorul in felul urmator : Tin tras decompresorul,dau 5 pedale,las decompresorul mai dau 1-2 pedale pana se intareste pedala si dupaia cand e tare pedala ii dau dintro data!si NU PORNESTE,o sa iau bujia aia,o sa Reglez iara jocul termin!si sa vad dupa aceea,oare....poate sa fie si distributia pusa gresit???unde as putea desface sa vad semnele?Multumesc frumos! Chiulasa este noua daca nu a fost montat pe motor una refacuta nu este noua deci daca nu reusesti cu bujii etc masoara si compresia. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viosss Postat Ianuarie 29, 2012 Share Postat Ianuarie 29, 2012 Da asa am facut,la rece cu supapele neatacate am reglat,dar vad cin ce imi ziceti ca e incorect reglat,atuncea o sa trec la un nou reglaj,da pornesc cu decompresorul in felul urmator : Tin tras decompresorul,dau 5 pedale,las decompresorul mai dau 1-2 pedale pana se intareste pedala si dupaia cand e tare pedala ii dau dintro data!si NU PORNESTE,o sa iau bujia aia,o sa Reglez iara jocul termin!si sa vad dupa aceea,oare....poate sa fie si distributia pusa gresit???unde as putea desface sa vad semnele?Multumesc frumos! Uite cum il pornesc eu la rece: 1) trag socul la maxim (obligatoriu) 2) fara contact dau 5-6 pedale 3) pun contactul 4) trag decompresorul (sunt atent sa stea tras la maxim) 5) apas foarte usor pe pedala pana incepe sa se miste decompresorul 6) dau drumull la pedala sa revina sus 7) pedala ferma pe toata cursa sus-jos 8) ma intorc la pasul 4) Dupa vreo 15 pedale o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 Uite cum il pornesc eu la rece: 1) trag socul la maxim (obligatoriu) 2) fara contact dau 5-6 pedale 3) pun contactul 4) trag decompresorul (sunt atent sa stea tras la maxim) 5) apas foarte usor pe pedala pana incepe sa se miste decompresorul 6) dau drumull la pedala sa revina sus 7) pedala ferma pe toata cursa sus-jos 8) ma intorc la pasul 4) Dupa vreo 15 pedale o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 tine gazul deschis la maxim la pasul 2 astfel vei ventila mai bine motorul si vei avea in cilindru benzina proaspata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Ianuarie 30, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2012 eu tineam tras decompresorul,dadeam 10 pedale,lasam blocat decopreasorul cum sta el asa pe maxim ....ii dadeam 1 pedala ca sa sara si dupaia pedala care era tare io dadeam tare,si nimica,daca trag socul la maxim nu mai porneste nici atata!!!!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viosss Postat Ianuarie 30, 2012 Share Postat Ianuarie 30, 2012 eu tineam tras decompresorul,dadeam 10 pedale,lasam blocat decopreasorul cum sta el asa pe maxim ....ii dadeam 1 pedala ca sa sara si dupaia pedala care era tare io dadeam tare,si nimica,daca trag socul la maxim nu mai porneste nici atata!!!!.. Asta cu 10 pedale si decompresorul tras se face cand e motorul cald. La rece e contraindicat. Fa pasii descrisi mai sus pentru motor rece. Cauta punctul cand incepe admisia-compresia cu ajutorul decompresorului cum e descris mai sus, pentru ca la picior deja cand s-a intarit pedala a inceput compresia care se pierde pana se ridica pedala. Efortul e mult mai mic asa, iar rezultatul vine mult mai repede A mea daca nu-i trag socul la prima pornire, nu o ia nici de nebuna fie iarna , fie vara. Tu probabil ai ceva la carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Ianuarie 30, 2012 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2012 Aha,nam prea inteles dupa punctul 6! Ai putea te rog foarte frumos,sa faci un filmulet in care sami explici cum pornesc cu decompresorul!!Te rog din suflet ,pt. ca nu mai stiu ce sai fac!Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viosss Postat Ianuarie 31, 2012 Share Postat Ianuarie 31, 2012 Din pacate nu te pot ajuta cu filmuletul. Am motorul la tara, iar pe frigul asta nu ajung asa curand. Punctul la punctul 6) iei piciorul de pe pedala, iar la 7) il pui inapoi pe pedala si apesi ferm de sus pana jos de tot. Daca dupa ce experimentezi pornirea asa cum e descrisa mai sus tot nu porneste, te sfatuiesc sa cureti carburatorul, sa-i reglezi amestecul, si apoi sa incerci din nou. PS: De acum incolo foloseste decompresorul la pornire, pentru ca au fost cazuri cand si-au spart carcasele unii care il porneau ca tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Februarie 1, 2012 Autor Share Postat Februarie 1, 2012 Salutare,am schimbat bujia am pus una pentru sezonul rece,motoru porneste muult mai usor,dar tot nu prea imi place 100% adica nus 100% multumit,deci,cum as putea sai reglez un amestec perfect?:)Niste sfaturi va rog? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 1, 2012 Share Postat Februarie 1, 2012 Salutare,am schimbat bujia am pus una pentru sezonul rece,motoru porneste muult mai usor,dar tot nu prea imi place 100% adica nus 100% multumit,deci,cum as putea sai reglez un amestec perfect?:)Niste sfaturi va rog? eu zic sa stai cuminte pana vine putina caldura. daca nu faci reglajele in conditiile in care il vei si folosi eu zic mai bine sa astepti, altfel la primavara o iei de la capat cu reglajele. important este ca ai inceput sa ii dai de cap... zic eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no_name_luci Postat Februarie 2, 2012 Autor Share Postat Februarie 2, 2012 Da exact,aia conteaza,ma bucur si eu ca e asa,ai dreptate insa cu reglajele,oricum,o sa va mai intreb daca nu stiu ceva,sau,am nevoie de ceva informatii si nu fac rost de ele de pe prietenul nostru....Google.....! Multumesc mult pt interesu si timpu acordat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.