Sari la conținut

viosss

Membru
  • Număr conținut

    180
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Arad
  • Carnet moto din
    2010
  • Club
    ??

Informații profil

  • Motociclete detinute
    DR 850

Vizitatori Recenți Profil

322 citiri profil

viosss's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Regleaza maneta de ambriaj in diferite pozitii si testeaza.
  2. http://www.slideshare.net/constructiiforum/razbunarea-inginerilor-12233289
  3. viosss

    Suzuki Dr 350 S

    la dr350-ul meu ii caut aparatori laterale rezervor
  4. It's a Mad, Mad, Mad, Mad World (1963)
  5. Si eu ma anunt ca vreau bere rece, din obisnuita Cantitatea nu o stiu ca e aerul tare si ma pacaleste
  6. Din cate imi aduc aminte de anul trecut, asfalt bun tot drumul. Pe acolo o vin eu.
  7. Ca sa nu plec "caine surd la vanatoare", stie cineva daca ma tine un mitas C-04 care mai are 8mm crampoane pe spate, 500 km pe asfalt cat am eu dus intors (pus pe Dr350)? Eu merg incet 70-80 km/h.
  8. Mi-ar place si mie o tura pe Transalpina. Daca ma lasa serviciul vin vineri seara sau sambata dimineata, cu cortul.
  9. La urmatoarea iesire ma inscriu si eu daca ma primiti.
  10. Din pacate nu te pot ajuta cu filmuletul. Am motorul la tara, iar pe frigul asta nu ajung asa curand. Punctul la punctul 6) iei piciorul de pe pedala, iar la 7) il pui inapoi pe pedala si apesi ferm de sus pana jos de tot. Daca dupa ce experimentezi pornirea asa cum e descrisa mai sus tot nu porneste, te sfatuiesc sa cureti carburatorul, sa-i reglezi amestecul, si apoi sa incerci din nou. PS: De acum incolo foloseste decompresorul la pornire, pentru ca au fost cazuri cand si-au spart carcasele unii care il porneau ca tine.
  11. Asta cu 10 pedale si decompresorul tras se face cand e motorul cald. La rece e contraindicat. Fa pasii descrisi mai sus pentru motor rece. Cauta punctul cand incepe admisia-compresia cu ajutorul decompresorului cum e descris mai sus, pentru ca la picior deja cand s-a intarit pedala a inceput compresia care se pierde pana se ridica pedala. Efortul e mult mai mic asa, iar rezultatul vine mult mai repede A mea daca nu-i trag socul la prima pornire, nu o ia nici de nebuna fie iarna , fie vara. Tu probabil ai ceva la carburator.
  12. Uite cum il pornesc eu la rece: 1) trag socul la maxim (obligatoriu) 2) fara contact dau 5-6 pedale 3) pun contactul 4) trag decompresorul (sunt atent sa stea tras la maxim) 5) apas foarte usor pe pedala pana incepe sa se miste decompresorul 6) dau drumull la pedala sa revina sus 7) pedala ferma pe toata cursa sus-jos 8) ma intorc la pasul 4) Dupa vreo 15 pedale o ia.
  13. viosss

    SUZUKI DR 350

    Nu este nici o diferenta la cadru. Gasesti aici diferentele majore intre modele: http://www.suzukicycles.org/DR-series/DR350.shtml
  14. viosss

    Suzuki Dr 350 S

    Merci pt. link. Intradevar foarte convenabil. In primavara o sa-l comand.Pana atunci mai am 1 mm pe placute si sa-l pap si pe ala. Am terminat revizia la partea spate si am invatat cum sa reglez supapele si carburatorul. Apoi am invatat si pornirea la rece dupa ce am facut febra la picior (eu apasam prea incet pe kick - cu apasare ferma care produce turatie cat mai mare porneste in max 5 pedale la rece - bineinteles pozitia o caut cu decompresorul). Am dat si o tura prin gradina, care mi-a mers la suflet. Acum as vrea sa bag in revizie partea fata. (roata, furca, cablu vitezometru, turometru) Cum verific daca ar trebui sa schimb uleiul din furca sau nu (in manual nu am gasit limita de schimb)? Daca schimb uleiul trebuie sa mai schimb si altceva (simeringuri)daca ele sunt OK ? Exista vreo chichita de care sa tin cont inainte sa ma apuc? De asemenea cum verific "steering stem" daca trebuie ceva schimbat? Pana in primavara vreau sa pun totul la punct mai putin motorul care se pare ca merge destul de bine.
×
×
  • Creează nouă...