Sari la conținut

intrebare Power Commander V cu AUTOTUNE


CrackerX
 Share

Postări Recomandate

In primul rand multumesc tuturor care citesc ceea ce am scris mai jos si incearca sa ma lamureasca

 

Am un zx6 2008 cu evacuare akrapovic cap coada si intentionez sa ii pun un PC5 si AutoTune

 

Problema si intrebarile mele pleaca de la acest modul "autotune". (power commander am mai avut pe alta motocicleta)

 

Din ceea ce am citit pe http://www.powercommander.com/powercommander/Products/AutoTune/powercommander_autotune.aspx, acest modul cu ajutorul unei sonde lambda are capabilitatea de a corecta in mers "on the fly" graficul de combustibil "fuel curve".

 

Citeste in timp real "AFR" air-fuel-ratio si afiseaza in sectiunea "Trim" a softului aceste valori.

 

Ceea ce nu inteleg:

-el integreaza automat aceste "corectari" in harta de baza pe care mi-am ales-o sau trebuie sa accept eu acest lucru?

-modifica continu aceste vaolri in timpul mersului in functie de ce gaze citeste sonda lambda pe evacuare?

 

mai am si alte nelamuriri dar momentan astept parerea voastra despre ceea ce am spus mai sus

 

Am atasat si manualul modulului "AUTOTUNE"

 

imi cer scuze m-am exprimat gresit:

citeste in timp real gazele de pe esapament si modifica AFR (AirFuelRatio)

Autotune.pdf

Editat de CrackerX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand multumesc tuturor care citesc ceea ce am scris mai jos si incearca sa ma lamureasca

 

Am un zx6 2008 cu evacuare akrapovic cap coada si intentionez sa ii pun un PC5 si AutoTune

 

Problema si intrebarile mele pleaca de la acest modul "autotune". (power commander am mai avut pe alta motocicleta)

 

Din ceea ce am citit pe http://www.powercommander.com/powercommander/Products/AutoTune/powercommander_autotune.aspx, acest modul cu ajutorul unei sonde lambda are capabilitatea de a corecta in mers "on the fly" graficul de combustibil "fuel curve".

 

Citeste in timp real "AFR" air-fuel-ratio si afiseaza in sectiunea "Trim" a softului aceste valori.

 

Ceea ce nu inteleg:

-el integreaza automat aceste "corectari" in harta de baza pe care mi-am ales-o sau trebuie sa accept eu acest lucru?

-modifica continu aceste vaolri in timpul mersului in functie de ce gaze citeste sonda lambda pe evacuare?

 

mai am si alte nelamuriri dar momentan astept parerea voastra despre ceea ce am spus mai sus

 

Am atasat si manualul modulului "AUTOTUNE"

 

imi cer scuze m-am exprimat gresit:

citeste in timp real gazele de pe esapament si modifica AFR (AirFuelRatio)

 

 

eu in locul tau mi-as lua power commander si as merge cu motoreta la UNITED pe dyno sa-ti faca o harta buna SAU poate se poate rescrie ECU-ul :). Nu te grabi, vb cu TNG sau JAGI . Bafta

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt chiar din Bucuresti , am sa ma duc si la united dar totusi sunt curios de principiul de functionare si eficienta acestui AUTOTUNE, pare interesant sau il prezinta ei atat de bine.

Poate imi voi face o harta la united dar, pot pleca de la o harta de baza "2007-2008 Kawasaki ZX6R Akrapovic Slip-on Exhaust" si sa pun acest modul AUTOTUNE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci;

Autotune cum ii spune si numele va face corectie in functie de o harta tinta de AFR sa zicem 13,5,peste harta deja existenta in PC.

Asta inseamna ca indiferent de cum mergi tu el, va citi concentratia de oxigen din gazele arse prin sonda labda, care are un refresh la fiecare 8 milisecunde,(deci instant) si va corecta in functie de acea harta de afr tinta,cantitatea de benzina injectata.

Daca ai R1 incerca sa vorbesti cu Jagi el poate rescrie softul de R1 cu bani mult mai putini decat ce dai pe pc cu autotune.Daca ai Suzuki te ajut eu.

 

Asta in mare ,dar el poate de ex sa faca harta pe fiecare cilindru individual si daca nu ma insel parca si pe fiecare trepta de viteza...

 

PS. Un foarte bun produs care nu-l cunoaste lumea asa tare este acesta: http://www.afrtuner.com/

Este facut de vecini nostri unguri si este bine cotat printre profesionisti ,doar ca este adresat profesionistilor mai ales modul de montare,care necesita cunostinte mai multe in domeniu!

SUCCES!

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...