Diabolic_Nightwing Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Salut Ma intereseaza un motor perfect functional si complet de minsk , cu tot cu evacuare si carburator . Si daca imi puteti spune cateva detalii despre motor: Stiu ca nu trebuie baterie (destul de siumplu sistemul de aprindere) Motorul pus pe cadru poate functiona direct cu firele de la aprindere si cu bobina de inductie ?? Vreau sa pun motorul pe o TULA si ma interesa cel mai mult sa fie cat mai putine fire , fara baterie , fara contat , fara mai stiu eu ce relee.. Multumesc de intelegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 29, 2012 Share Postat Februarie 29, 2012 Nu sunt bune anvelopele de Tula pentru ce vrei să-ți faci tu. Motorul da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Martie 3, 2012 Autor Share Postat Martie 3, 2012 Nu sunt bune anvelopele de Tula pentru ce vrei să-ți faci tu. Motorul da. De ce nu sunt bune anvelopele ? Din cauza latimii ? sau greutatii ? Teoretic de la 18 cat are roata de minsk la 10 roata de tula este o diferenta ... Dezavantajul ar fi pierderea vitezei , dar castig demaraj si un pic de cuplu care ma va ajuta mult pe coclauri ...Acum daca imi spui cu ce ma dezavantajaza anvelopele te ascult cu cea mai mare placere . Multumesc @ oldbikerjohan mai are [cred]un motor de minsk ia legatura cu el Salut . Nu l`am gasit pe aici pe forum , daca imi poti spune unde mai exact sunt recunoscator . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Postul 3712 de la Bursa comunistelor Sper să meargă link-ul, dacă nu, îl iei tu din aproape în aproape... Toate bune! P.S. Nu merge direct la post, te duci tu mai în urmă și dai de el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Pentru că sunt prea late Âşi prea mici în diametru. AÂşa că se încarcă cu pămînt de-ai să zici că nu-i adevărat, de ise dublează greutatea măgăoaiei... Âşi nici nu cîÂştigi cuplu e acelaÂşi! ce treabă are puterea motorului cu transmisia finală sau diametrul roții? Va trage cu aceiaÂşi putere numai că în loc să desfăÂşoare 3,14 x (17/2)2 distanță, va desfăÂşura 3,14 x (10/2)2... Ai văzut vreo enduristă originală, cu roți mai late de 3,50 sau mai mici de 17? La ATV e altă discuție, trag două Âşi sunt Âşi paralele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Martie 3, 2012 Autor Share Postat Martie 3, 2012 Pentru că sunt prea late Âşi prea mici în diametru. AÂşa că se încarcă cu pămînt de-ai să zici că nu-i adevărat, de ise dublează greutatea măgăoaiei... Âşi nici nu cîÂştigi cuplu e acelaÂşi! ce treabă are puterea motorului cu transmisia finală sau diametrul roții? Va trage cu aceiaÂşi putere numai că în loc să desfăÂşoare 3,14 x (17/2)2 distanță, va desfăÂşura 3,14 x (10/2)2... Ai văzut vreo enduristă originală, cu roți mai late de 3,50 sau mai mici de 17? La ATV e altă discuție, trag două Âşi sunt Âşi paralele. Legat de incarcatul cu pamant sunt de acord , cu cu rotile late de 3,50 iarasi sunt de acord ... Tinand cont ca Tula este mai usoara decat minsk`ul , o sa faca fata . Iar legat de roti nu ai inteles ... Minsk`ul original are demaraj cat si viteza(cat de cat) cu roti le 17 sau cat sunt ,roata de la minsk se invarte de mai putine ori decat cea de tula pe aceeasi distanta amandoua , acum ca o sa fie o porcarie legat de raportul de pinioane este alta treaba , dar logic ar fi ca atunci cand ai o roata cat mai mica pe un motor ce este construit pentru roata mare este normal sa creasca demarajul cat si cuplul , tocmai din cauza diametrului .... Acum dak pun roata pe motorul de minsk viteza o sa scada ceva ceva , dar o sa castig turatie (teoretic), tocmai ca se invarte de prea multe ori. Acum spune`mi ca nu este asa ... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 Am înțeles ce vrei să zici, dar vezi că te îmbeți cu apă rece. Cuplul nu creÂşte liniar cu turația, el este optim doar la o turație precisă. Adică ai x Nm la y rpm. Indiferent de roți.... ceea ce gîndeÂşti tu se cheamă raport final de transmisie Âşi e altă barbologie. Plus că, acum mi-am dat seama, s-ar putea să calezi motorul (creÂşti plaja turațiilor fără a avea mare vizeză pentru răcire naturală) sau să rupi lanțul. Mai bine luai direct un Minsk întreg, e numai bun pentru cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Martie 4, 2012 Autor Share Postat Martie 4, 2012 Am înțeles ce vrei să zici, dar vezi că te îmbeți cu apă rece. Cuplul nu creÂşte liniar cu turația, el este optim doar la o turație precisă. Adică ai x Nm la y rpm. Indiferent de roți.... ceea ce gîndeÂşti tu se cheamă raport final de transmisie Âşi e altă barbologie. Plus că, acum mi-am dat seama, s-ar putea să calezi motorul (creÂşti plaja turațiilor fără a avea mare vizeză pentru răcire naturală) sau să rupi lanțul. Mai bine luai direct un Minsk întreg, e numai bun pentru cross. Am inteles ...da, ai dreptate, cuplul maxim este dezvoltat numai la o anumita turatie , legat de calatul motorului nu stiu sigur , daca schimb raportul pinioanele ( atac si foaia) e posibil sa gasesc raportul `ideal` fara sa calez motorul Acu e ceva de munca dar se rezolva , in plus minsk`ul nu este la fel de fun de condus ca tula , mica , centru de greutate jos, (poti sa fi prost sa cazi ) Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.