Sari la conținut

Cumpar motor minsk


Diabolic_Nightwing
 Share

Postări Recomandate

Salut

Ma intereseaza un motor perfect functional si complet de minsk , cu tot cu evacuare si carburator .

Si daca imi puteti spune cateva detalii despre motor:

Stiu ca nu trebuie baterie (destul de siumplu sistemul de aprindere)

Motorul pus pe cadru poate functiona direct cu firele de la aprindere si cu bobina de inductie ??

Vreau sa pun motorul pe o TULA si ma interesa cel mai mult sa fie cat mai putine fire , fara baterie , fara contat , fara mai stiu eu ce relee..

Multumesc de intelegere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt bune anvelopele de Tula pentru ce vrei să-ți faci tu.

Motorul da.

De ce nu sunt bune anvelopele ? Din cauza latimii ? sau greutatii ?

Teoretic de la 18 cat are roata de minsk la 10 roata de tula este o diferenta ...

Dezavantajul ar fi pierderea vitezei , dar castig demaraj si un pic de cuplu care ma va ajuta mult pe coclauri ...Acum daca imi spui cu ce ma dezavantajaza anvelopele te ascult cu cea mai mare placere .

Multumesc

 

@ oldbikerjohan mai are [cred]un motor de minsk

ia legatura cu el :cheers:

Salut .

Nu l`am gasit pe aici pe forum , daca imi poti spune unde mai exact sunt recunoscator .

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postul 3712 de la Bursa comunistelor

 

Sper să meargă link-ul, dacă nu, îl iei tu din aproape în aproape...

 

Toate bune! :cheers:

 

P.S. Nu merge direct la post, te duci tu mai în urmă și dai de el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Pentru că sunt prea late Âşi prea mici în diametru. AÂşa că se încarcă cu pămînt de-ai să zici că nu-i adevărat, de ise dublează greutatea măgăoaiei... Âşi nici nu cîÂştigi cuplu :unsure: e acelaÂşi! ce treabă are puterea motorului cu transmisia finală sau diametrul roții? Va trage cu aceiaÂşi putere numai că în loc să desfăÂşoare 3,14 x (17/2)2 distanță, va desfăÂşura 3,14 x (10/2)2...

Ai văzut vreo enduristă originală, cu roți mai late de 3,50 sau mai mici de 17?

 

La ATV e altă discuție, trag două Âşi sunt Âşi paralele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru că sunt prea late Âşi prea mici în diametru. AÂşa că se încarcă cu pămînt de-ai să zici că nu-i adevărat, de ise dublează greutatea măgăoaiei... Âşi nici nu cîÂştigi cuplu :unsure: e acelaÂşi! ce treabă are puterea motorului cu transmisia finală sau diametrul roții? Va trage cu aceiaÂşi putere numai că în loc să desfăÂşoare 3,14 x (17/2)2 distanță, va desfăÂşura 3,14 x (10/2)2...

Ai văzut vreo enduristă originală, cu roți mai late de 3,50 sau mai mici de 17?

 

La ATV e altă discuție, trag două Âşi sunt Âşi paralele.

Legat de incarcatul cu pamant sunt de acord , cu cu rotile late de 3,50 iarasi sunt de acord ...

Tinand cont ca Tula este mai usoara decat minsk`ul , o sa faca fata .

Iar legat de roti nu ai inteles ...

Minsk`ul original are demaraj cat si viteza(cat de cat) cu roti le 17 sau cat sunt ,roata de la minsk se invarte de mai putine ori decat cea de tula pe aceeasi distanta amandoua , acum ca o sa fie o porcarie legat de raportul de pinioane este alta treaba , dar logic ar fi ca atunci cand ai o roata cat mai mica pe un motor ce este construit pentru roata mare este normal sa creasca demarajul cat si cuplul , tocmai din cauza diametrului ....

Acum dak pun roata pe motorul de minsk viteza o sa scada ceva ceva , dar o sa castig turatie (teoretic), tocmai ca se invarte de prea multe ori.

Acum spune`mi ca nu este asa ...

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU

Am înțeles ce vrei să zici, dar vezi că te îmbeți cu apă rece. Cuplul nu creÂşte liniar cu turația, el este optim doar la o turație precisă. Adică ai x Nm la y rpm. Indiferent de roți.... ceea ce gîndeÂşti tu se cheamă raport final de transmisie Âşi e altă barbologie. Plus că, acum mi-am dat seama, s-ar putea să calezi motorul (creÂşti plaja turațiilor fără a avea mare vizeză pentru răcire naturală) sau să rupi lanțul.

 

Mai bine luai direct un Minsk întreg, e numai bun pentru cross.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am înțeles ce vrei să zici, dar vezi că te îmbeți cu apă rece. Cuplul nu creÂşte liniar cu turația, el este optim doar la o turație precisă. Adică ai x Nm la y rpm. Indiferent de roți.... ceea ce gîndeÂşti tu se cheamă raport final de transmisie Âşi e altă barbologie. Plus că, acum mi-am dat seama, s-ar putea să calezi motorul (creÂşti plaja turațiilor fără a avea mare vizeză pentru răcire naturală) sau să rupi lanțul.

 

Mai bine luai direct un Minsk întreg, e numai bun pentru cross.

Am inteles ...da, ai dreptate, cuplul maxim este dezvoltat numai la o anumita turatie , legat de calatul motorului nu stiu sigur , daca schimb raportul pinioanele ( atac si foaia) e posibil sa gasesc raportul `ideal` fara sa calez motorul

Acu e ceva de munca dar se rezolva , in plus minsk`ul nu este la fel de fun de condus ca tula , mica , centru de greutate jos, (poti sa fi prost sa cazi :D )

Salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...