NightLifer Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Salut ! Vreau sa-mi cumpar o honda cbr 600 f2 din '93 66.000 si as vrea sa-i fac un test de compresie in Severin . Daca stiti pe cineva cu service va rog sa-mi spuneti ! Multumesc ! Imi cer scuze daca postez gresit sau daca a mai fost discutat sunt relativ nou pe forum , dar eu cu search n-am gasit nimic . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Mai bine o incaleci un pic... sau rogi pe cineva pentru un sfat de genu. La anii aia nu cred ca doar compresia ar fi de verificat. Si bine ai venit!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NightLifer Postat Martie 6, 2012 Autor Share Postat Martie 6, 2012 Multumesc ! O sa-mi fac prezentarea "oficial" cand o s-o am / daca o s-o am , o sa iau un prieten s-o probeze . Ce ar mai fi de verificat la ea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Cam tot: rulmenti, sunete anormale la motor, frane, ambreiaj, cutie de viteze, lumini, bord ... sa nu trepideze carenele sau vre-un surub slabit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 (editat) . Ce ar mai fi de verificat la ea ? Multe !!! in primul rand ciclistica si aici fac referire la cadru si trenul de rulare( furca fata si bascula spate cadrul sa nu prezinte fisuri sau deformari) dupa care atentie la motor. un silicon pus sub garniturile originale indica o desfacere a motorului ( cine isi cumpara si garniturile originale in jur de 130 euro nu face tiganie la motor asta o spun din propria experienta a celor care le-am desfacut motoarele), aliniamentul carenelor daca nu sunt in linie indica un accident cu o deformare a suportilor de prindere a carenelor implicit o deplasare si a cadrului de bord, lantul si pinioanele ( un cost de 150 euro daca sunt spre sfarsit), anvelope, scurgeri la amortizoare atat fata cat si spate, acumulatorul ( ca vechime)plus multe altele insa esentialul l-am enumerat mai sus Editat Martie 6, 2012 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NightLifer Postat Martie 6, 2012 Autor Share Postat Martie 6, 2012 Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Buna gluma asta cu verificatu' compresiei in severin....pai in orasu asta nu e nimeni sa-ti echilibreze macar o roata, daramite asa ceva...despre ce motocicleta (a cui) este vorba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.