crosser Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Am observat o bataie in motor pe la chiuloasa , de acolo se aude mai ales la relantiu nu sunt profesionist mai ales la motoare asa complicate cam la ce sa ma uit ce ar putea fii problema , multi spun ca supapele ori schimbate or reglate sau biela si multe alte optiuni insa nu stiu ce sa cred , si nu as vrea sa stric ceva asa ca as vrea sa ma orientez inainte sa desfac motorul , fiindca nu a mai fost desfacut niciodata e ca din fabrica multumesc si astept cat mai multe opinii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 daca ai ralantiul mic se aude decompresorul foarte urat, ca o bataie. decompresorul este centrifugal daca nu ma insel, si are nevoie de o anumita turatie ca sa nu actioneze culbutorul de evacuare. parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosser Postat Martie 30, 2012 Autor Share Postat Martie 30, 2012 daca ai ralantiul mic se aude decompresorul foarte urat, ca o bataie. decompresorul este centrifugal daca nu ma insel, si are nevoie de o anumita turatie ca sa nu actioneze culbutorul de evacuare. parerea mea... eu am scris ca mai ales la relantiv dar se aude si la turatie numa ca nu asa clar ca motorul face mai mare zgomot si auzi mai mult sunetul tobei decat motorul insusi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wiggin Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Trage ambreajul la relanti si vezi daca mai suna. Daca nu mai suna, arcuri sau kit nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosser Postat Martie 30, 2012 Autor Share Postat Martie 30, 2012 Trage ambreajul la relanti si vezi daca mai suna. Daca nu mai suna, arcuri sau kit nou. kit nou la ce te referi , supape noi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 Se referea la ambreiaj, daca tragi ambreiajul si nu se mai aude.. e posibil sa fie rulment ambreiaj / oala. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosser Postat Martie 30, 2012 Autor Share Postat Martie 30, 2012 Da dar la motorul asta nu a fost umblat deloc la motor si nu prea o fo folosit si creck trebuie reglate supapele ca la multe CRF450 asta e baiul supapele trebuie reglate , si dupa un timp cand se uzeaza de tot schimbate dar la al meu nu a fost reglat niciodata supapele si cred ca akolo e baiul ... Nu cred ca e ambreajul de bai ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wiggin Postat Martie 30, 2012 Share Postat Martie 30, 2012 cu toate astea, trage de ambreaj. poti face determinarea asta singur in cazul in care e dus ambreajul inainte sa iti faci griji de supape. e boala comuna la honda. verifica cu un drum si intinzatorul fata. daca se duce, atunci sa iti faci griji de motor (alta boala comuna la honda) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crosser Postat Martie 30, 2012 Autor Share Postat Martie 30, 2012 cu toate astea, trage de ambreaj. poti face determinarea asta singur in cazul in care e dus ambreajul inainte sa iti faci griji de supape. e boala comuna la honda. verifica cu un drum si intinzatorul fata. daca se duce, atunci sa iti faci griji de motor (alta boala comuna la honda) O sa incerc toate astea si voi revenii multumesc foarte mult pt ajutor , intre timp mai astept opinii sau diferite boli la care trebuie avut grija la Honda CRF450R cu toate astea, trage de ambreaj. poti face determinarea asta singur in cazul in care e dus ambreajul inainte sa iti faci griji de supape. e boala comuna la honda. verifica cu un drum si intinzatorul fata. daca se duce, atunci sa iti faci griji de motor (alta boala comuna la honda) Ai avut dreptate la faza cu intinzatorul , am desfacut in seara asta capacul d la chiuloasa si la intinzator p acolo este un arc ca la ceasurile alea vechi care trebuia sa le tragi ca sa mearga , si era rupt arcul acela avea un joc lantul de doamne fereste , maine dimineata il montez sa vad , dar mia spus un vecin care se pricepe ca ala a fost baiul sper sa nu mai bata nimica si sa mearga frumos , noroc ca nu mam dat cu el de cand am auzit bataia ca asa nu sa intamplat nimica , poate daca mai mergeam asa strikam motoru, ms frumos oricum mai revin maine sati spun daca vii prin mures anuntama sa iesim la o bere sau un suc rece ca vine vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wiggin Postat Martie 31, 2012 Share Postat Martie 31, 2012 Mnoa bun, bine ca s-a rezolvat si n-ai apucat sa pleci cu el in tura. Sa verifici intinzatorul fata inainte de fiecare sezon si schimbat la 10.000km. Varianta optima sunt intinzatoarele manuale, sa te poti juca cu ele cand este nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Martie 28, 2013 Share Postat Martie 28, 2013 Wiggin, tu vorbesti de CRF de parca ai vorbi de stradale. Mi se pare gresit sa zici "la 10.000 km" cand vb de motoare de enduro. Astea se serviseaza la ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 dute cu el la un mecanic, ii foarte greu sa iti zica baietii aici ... macar daca puneai un video... Daca nu i'ai schimbat uleiu de mult..schimbal si vezi dupaia... zic si eu .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.