uzzy00 Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 salut !! Am o problema cu un yamaha mbk ovetto , nu porneste motorul cand ii rece .. doar daca ii bag benzina cu seringa in "cap" ..desi lam segmentat acum recent .. anul trecut cand lam segmentat pornea la rece la prima pedala nu aveam treaba cu el ...dar acum nu porneste la rece ...ce poate sa aiba ? de tras trage motoru. ajutatima si pe mine va rog !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 salut !! Am o problema cu un yamaha mbk ovetto , nu porneste motorul cand ii rece .. doar daca ii bag benzina cu seringa in "cap" ..desi lam segmentat acum recent .. anul trecut cand lam segmentat pornea la rece la prima pedala nu aveam treaba cu el ...dar acum nu porneste la rece ...ce poate sa aiba ? de tras trage motoru. ajutatima si pe mine va rog !! la orice segmentare trebuie verificata in primul rand starea cilindrului din punct de vedere al ovalizarii. asta e unul din motivele pentru care nu ar porni la rece, mai exact nu are compresie buna( pierde compresie). a 2-a cauza ar fi reglajul carburatorului.. incearca sa acoperi cu palma fanta de admisie de la carburator si sa dai la automat, sau la pedala sa vezi daca porneste. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Aprilie 21, 2012 Autor Share Postat Aprilie 21, 2012 (editat) la orice segmentare trebuie verificata in primul rand starea cilindrului din punct de vedere al ovalizarii. asta e unul din motivele pentru care nu ar porni la rece, mai exact nu are compresie buna( pierde compresie). a 2-a cauza ar fi reglajul carburatorului.. incearca sa acoperi cu palma fanta de admisie de la carburator si sa dai la automat, sau la pedala sa vezi daca porneste. bafta! daca tin palma la carburator dau cateva pedale si porneste ... o singura data ii de'ajuns sa porneasca sa mearga motoru 10 sec si dupa porneste fara probleme, dimineata daca dau la pedala gasesc bujia uscata ...nu'i vine benzina deloc Editat Aprilie 21, 2012 de uzzy00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 shoc are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 daca tin palma la carburator dau cateva pedale si porneste ... o singura data ii de'ajuns sa porneasca sa mearga motoru 10 sec si dupa porneste fara probleme, dimineata daca dau la pedala gasesc bujia uscata ...nu'i vine benzina deloc eu zic sa te duci la un mecanic sa vezi cum stai cu compresia. cu pornirea la cald cum stai ? cald insemnand vara la 40 de grade la regim de mers in oras, atunci se incinge cel mai rau. asa a fost si rs-ul meu tot 50 2 timpi. nu pornea nici la rece nici la cald ( extreme) adica 10 grade in jos si daca incercam sa il pornesc imadiat dupa ce il opream dupa o sesiune de mers vara la 40 de grade. si s-a dovedit a fi cilindrul ovalizat.= compresie mica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Aprilie 21, 2012 Autor Share Postat Aprilie 21, 2012 shoc are? are shoc manual ..il inchid si nimic eu zic sa te duci la un mecanic sa vezi cum stai cu compresia. cu pornirea la cald cum stai ? cald insemnand vara la 40 de grade la regim de mers in oras, atunci se incinge cel mai rau. asa a fost si rs-ul meu tot 50 2 timpi. nu pornea nici la rece nici la cald ( extreme) adica 10 grade in jos si daca incercam sa il pornesc imadiat dupa ce il opream dupa o sesiune de mers vara la 40 de grade. si s-a dovedit a fi cilindrul ovalizat.= compresie mica.. pai la setul motor ma gandesc si eu ... dar vroiam niste pareri ca sa nu cumpar set motor degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joohn Postat Aprilie 21, 2012 Share Postat Aprilie 21, 2012 are shoc manual ..il inchid si nimic pai la setul motor ma gandesc si eu ... dar vroiam niste pareri ca sa nu cumpar set motor degeaba daca nu dispui de finante suficiente poti realeza cilindrul la o cota mai mare si cu un strungar bun , un piston nou si segmenti noi te-ai scos . acum depinde si la ce bani gasesti set motor, de exemplu pentru al meu fiind fabricatie foarte noua ma costa un set motor stock 800 ron. asa cu 150 ron m-am scos . sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Aprilie 22, 2012 Autor Share Postat Aprilie 22, 2012 daca nu dispui de finante suficiente poti realeza cilindrul la o cota mai mare si cu un strungar bun , un piston nou si segmenti noi te-ai scos . acum depinde si la ce bani gasesti set motor, de exemplu pentru al meu fiind fabricatie foarte noua ma costa un set motor stock 800 ron. asa cu 150 ron m-am scos . sa auzim de bine! nu e vorba de finante ..am pus multe seturi motoare pe scutere la 150 lei si mergeau brici daca ii faci un rodaj bun .. eu la liberty'li meu iam pus de 70 cc la 150 si mergea brici !! va multumesc pentru ajutor !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 ia vezi garniturile de la motor! nu cumva sunt tot alea vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Aprilie 22, 2012 Autor Share Postat Aprilie 22, 2012 ia vezi garniturile de la motor! nu cumva sunt tot alea vechi? am schimbat garnitura de la motor si de la muzicuta. am pus noi !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 desfa-l iar si vezi segmentii. si muzicuta. si toba sa nu fie infundata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Aprilie 22, 2012 Autor Share Postat Aprilie 22, 2012 desfa-l iar si vezi segmentii. si muzicuta. si toba sa nu fie infundata am umblat la segmenti , am dat motorul jos acum cateva zile si am umblat si la segmenti ..la muzicuta ..toba cei drept nu a fost arsa de mult tare ...dar sa fie de la toba de nu se alimenteaza cand ii rece ...de gasesc bujia uscata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 nu,nu are legatura toba cu bujia uscata. vezi de ce nu se alimenteaza,vreun furtun fisurat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Aprilie 22, 2012 Autor Share Postat Aprilie 22, 2012 are furtune bune ...ideea este ca doar cand ii rece adica daca il las o noapte si dimineata cand vreau sa il pornesc nu porneste decat daca ii pun benzina in "cap" sau daca tin mana la carburator ..dar odata dupa ce a pornit , o ia la prima pedala ...cam asta e dilema ...de ce face asa .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 22, 2012 Share Postat Aprilie 22, 2012 are aer prea mult la carb. de asta tii mana acolo,pe post de soc. deci..verifica aerul-socul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.