Gogule Postat Mai 12, 2012 Share Postat Mai 12, 2012 da la scanteia intre tija flexibila care se infileteaza la colortune si masa. dar se rezolva daca izolezi cu banda sau montezi peste tubul de plastic care este tot in kit-ul colortune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 12, 2012 Autor Share Postat Mai 12, 2012 da la scanteia intre tija flexibila care se infileteaza la colortune si masa. dar se rezolva daca izolezi cu banda sau montezi peste tubul de plastic care este tot in kit-ul colortune! nah bun si pt ca fura scanteia aia e de (cuvant urat) dispozitivul?daca se rezolva cu furatul scanteii se merita un colourtune?asta vreau sa stiu...daca regleaza bine sau nu..in cazul in care nu fura scanteie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Mai 13, 2012 Share Postat Mai 13, 2012 fura si pe la "geam" ale mele. sincer sa fiu poti regla amestecul fara probleme si fara dar iti trebuie putina experienta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 16, 2012 Autor Share Postat Mai 16, 2012 (editat) .. Editat Mai 16, 2012 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 16, 2012 Autor Share Postat Mai 16, 2012 (editat) Alta problema....azi am fost sa pornesc motorul...a pornit usor o mers vreo 10 minute apoi l-am oprit..am stat de povesti cu un amic vreo 15 minute si am dat sa-l pornesc iarasi...porneste dar un piston nu merge....cand l-am adus acasa a doua oara din service am venit pe el...si mergea bine...pornea usor...insa chiar in prima plaja de turatie adika de la 1000 de ture pana pe la 2000 are o mica ezitare si apoi se duce brusc...am ignorat chestiunea insa problema este ca iarasi incepe sa-mi ude bujiile...nu stiu ce sa-i mai fac...o trebuit sa ma cert cu mecanicul sa-mi dea banii inapoi si alt set de bujii ca alea mi le-o belit..ca erau iridium si de la atata udare s-or belit...setarile la carburatoare sunt asa:acele coborate de tot suruburile pilot la 4 ture 75 desfiletate nivelul ca in carte...cu setarile astea merge bine doar cand vrea..si astazi nu a vrut(in sensul ca imi uda bujiile la pornire..doar la pornire rece)..OMU o zis ca daca face la bujii culoarea caramizie motorul nu merge bine..adika acatza pe la 2000 de ture ..ceea ce imi pare paradoxal..cu culoarea buna la bujii sa nu mearga bine motorul...dc??????l-am pornit si acum o ora cu shocu tras a pornit s-a turat pana pe la 4000 nsi apoi a cazut pe la 900 unde sta sa moara si finalmente moare...desii motorul e rece...Ce as dorii eu sa stiu..este care mai exact e circuitul de relantii..si cum l-as putea saracii...bujiile si acum sunt tot negre...ce nu fac bine sau care-i buba?plsss helppp Editat Mai 16, 2012 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 (editat) ca sa vezi culoarea bujiilor trebuie sa faci ceva kilometri, altfel ele mereu vor fi negre pentru ca nu ajung la temperatura de autocuratare. daca stai pe loc si incalzesti motorul tot nu vor ajunge la temperatura de autocuratare pentru ca de obicei in sarcina motorul merge cum trebuie, pe loc bujiile arata de parca ai avea amestecul bogat! daca crezi ca e bogat incearca cu un pilot jet mai mic, desi din fabrica vin setate sarac. vezi daca e cel standard si mergi un nr mai mic. sa nu cumperi jigloare decat de la producatorii consacrati(keihin, mikuni), altele gen EBC nu ar fi atat de bine calibrate(nu am incercat sincer, dar asa am fost sfatuit) eu am cumparat pilot jet-uri cu 11 lei bucata la romimoto. Editat Mai 16, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 16, 2012 Autor Share Postat Mai 16, 2012 nu era vorba de ceea ce cred..era vorba de ce am constatat...motorul de cand l-am cumparat imi face asa..imi uda bujiile sometimes...asta nu inteleg de ce...si as vrea sa stiu care e circuitul implicat atunci cand socul e tras si motorul rece...pentru ca doar atunci le uda si imi face figuri....din suruburile pilot daca strang e vreo diferentza?(cand vine vorba de pornire ma refer)...mersi Sharpe insa la mikuni-urile astea greu gasesti matze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Mai 16, 2012 Share Postat Mai 16, 2012 bobinele de inductie le-ai masurat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 16, 2012 Autor Share Postat Mai 16, 2012 da..is bune...pipele is noi..ngk 5 ohmi...am pus bujiile pe masa da scanteie de rupe...ideea e ca doar cateodata face asa...odata m-a lasat in puscarie departe de casa de am crezut ca mor...odata acasa..deci ma duc la motor dau cheie porneste in 2-3 pistoane...doar cateodata ..si cu motorul rece si shocu tras...in mers niciodata nu mi-a facut...cacate-ai pa el...o bobina are o mica fisura in plasticul ala care o inveleste..am umplut-o cu silicon dar nu cred ca aia sa imi faca figurine si sf-uri...stii ce ii interesant..?intotdeauna a fost voprba de pistoanele 1 si 2 si mai rar nr 3...bobinele ius legate asa..una la 1 si 4 si una la 2 si 3... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 (editat) Inainte de a porni,la rece te-ai uitat sa nu ai ceva ulei sau antigel in cilindri respectivi? Editat Mai 17, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 nu era vorba de ceea ce cred..era vorba de ce am constatat...motorul de cand l-am cumparat imi face asa..imi uda bujiile sometimes...asta nu inteleg de ce...si as vrea sa stiu care e circuitul implicat atunci cand socul e tras si motorul rece...pentru ca doar atunci le uda si imi face figuri....din suruburile pilot daca strang e vreo diferentza?(cand vine vorba de pornire ma refer)...mersi Sharpe insa la mikuni-urile astea greu gasesti matze... Bica Posted 18 December 2011 - 01:18 PM...Deci treaba sta cam asa..Am o Yamaha YZF 750R din 1993 ..cand am luat-o de la un tip care a adus-o din Germania motorul mergea foarte bine Imi pare rau insa ma vad nevoit sa'ti atrag atentia ca declaratiile tale sunt un pic contradictorii... conteaza foarte mult ca datele problemei, in special cand sunt prezentate pe forum, sa fie corecte. Daca motorul nu mergea bine de la bun inceput, de cand l'ai luat, nu ar fi exclus ca bateria de carburatoare sa nu fie cea originala sau cine stie ce alte improvizatii... in acest caz nemaiputand fi vorba de un "defect" sau "dereglaj" aparut ulterior. Deci?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 17, 2012 Autor Share Postat Mai 17, 2012 ai dreptate...am gresit putin cand m-am exprimat...mergea bine(am zis asa pentru ca doar la un moment dat a inceput cu figurile..) adika eu l-am cumparat iarna..l-am pornit mergea ceas l-am adus acasa il porneam din cand in cand..la un moment dat nu a mai vrut sa porneasca deloc..nici macar un rateu ..mort..(am dat la electromotor de m-am urat)bun..am schimbat ulei filtru bujii...cand am schimbat bujiile pornea instant...in carburatoare nu umblasem inca...apoi motorul a mers bine vreo 1000 de km cand m-a lasat in varfu dealului pentru ca am incercat sa-l pornesc dimineatza si a pornit in 2 pistoane...am reschimbat bujiile dar la scurt timp la fel...si atunci am inceput sa desfac carbelitoarele ca sa vad dc face asa..si am gasit ce am gasit...nivel mare ace ridicate suruburile pilot desfacute mult...main jeturile is originale ..nu stiu ce anume poate sa fie schimbat prin ele..?imi pare rau daca am bagat pe cineva in ceata...am uitat sa punctez ca a mers bine dolar cateodata... ma tot gandesc...daca e asa cum zice omu de ce avand culoarea buna la bujii motorul nu merge bine?(acatza pe la 2000 de rpm..)doar imbogatzit merge ok..dar asa..imi uda bujiile...cateodata una cateodata doua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 17, 2012 Share Postat Mai 17, 2012 Eu tind sa cred ca motorul ala a avut probleme de la bun inceput, pe care insa nu le'ai observat initial fie datorita "euforiei" de motor nou, fie datorita faptului ca "reglajele" au fost "aranjate" pentru o functionare cat de cat acceptabila la temperatura foarte scazuta dupa care, cand aceasta a crescut, s'a dat totul peste cap. Nu poti regla ceva ce este stricat, trebuie sa afli mai intai cauza pentru a putea elimina efectul. Concret, trebuie sa te asiguri ca CDI'ul, axele cu came si carburatoarele sunt cele corespunzatoare tipului/anului de fabricatie/tara de origine a motorului (o sa fii surprins ce diferente mari sunt la hartile avansului aprinderii si configuratia jiglerelor si acelor de dozaj) si sa verifici restul "maruntisurilor" gen etanseitate supape, segmenti... etc. Repet, este foarte greu sa reglezi ceva stricat sau caruia i s'au facut "adaptari" (a se citi improvizatii) ... daca este cazul, bineinteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 17, 2012 Autor Share Postat Mai 17, 2012 nu cred sincer ce spui...motorul asta nu arata a "adaptari" si cu sigurantza nu am fost euforic cand l-am cumparat am mai avut vitezana...si am avut motorete la varsta la care poate unii din voi culegeatzi ghiocei pt doamna invatzatoare...nu-s afon...primul defect cu aerul fals pur si simplu nu mi-a trecut prin cap ca poa sa traga pe la burdufurile noi...2 la mana stiu cum functioneaza un motor...asta nu are probleme de compresie am spus de un miliard de ori aici pe topic ca are compresie buna si nu fumega deci segmentii sunt bunicei si supapele sunt etanse...adika are 12 compresia la piston 13 are din fabrica...motorul a fost ingrijit si bibilit...(si de mine si de nazistu ala) jocul la supape e perfect..axurile cu came le-am masurat cu sublerul digital dupa manual toate masuratorile..si sunt bune)stiu s afac diferentza intre ciobaneala si pasiune..singura explicatie raman acele de dozaj si tuburile emulsoare..acele au urme de frecare in partea de sus...o sa le schimb cu primii bani...as vrea sa stiu cand imi poti trimite paharele de la carburatoare(daca mai vrei sa mi le dai evident) de care am vb...si la care intrebare nu mi-ai mai raspuns veci...? ma simt ca un retard cand imi explici asa niste chestii cu o tenta infantila..."nu poti regla ceva ce e stricat"..doohh...scuza-ma ca sunt asa irascibil dar vremea asta ma face sa ma simt ca un EMO... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 (editat) Am pus si o intrebare,daca nu sunt prea suparator,si nu va deranjez cu intrebarea mea infantila.... Ai verificat daca la pornire in cilindru sau in fata supapelor de admisie ai ulei sau antigel,pentru cilindri care iti fac probleme? Editat Mai 18, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 18, 2012 Autor Share Postat Mai 18, 2012 TNG iti dai seama ca in haosul de pe topicul asta am uitat sa iti raspund...sau nu am vazut...scuze..la ce te referi "in fatza" supapelor?in galeriile de admisie? daca acolo nu cred sa fii vazut antigel ..fiind si rosu l-as vedea usor...chestia este ca nu imi face la un piston anume..cel mai des mi-a facut la nr 1 si 2..mai rar la 3....iar la 4 niciodata...aseara am pus suruburile de amestec la 3 ture 75...merge bine motorul doar ca are mici fluctuatii de relantii...m-am suit pe el si m-am dat toata noaptea..merge ft bine...azi vreau sa iau o bujie jos sa-i vad culoarea....ma induce in eroare pt ca nu face decat cand vrea ea..cu shocul tras si motorul rece... daca pun suruburile de amestec la 2 ture jumate nu merge bine..in sensul ca acatza la coborare...undeva pe la 2000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 18, 2012 Share Postat Mai 18, 2012 Cand am spus ca eu tind sa cred ca... am facut'o in virtutea faptului ca la inceput ai afirmat ca imediat dupa achizitionare motorul mergea perfect, dupa care ai revenit sustinand ca de fapt motorul a facut probleme dintotdeauna, sau ma rog, de cand e la tine. Nu stiu de ce te simti lezat in amorul propriu si afisezi o atitudine ostila, chiar daca nu'ti sunt pe plac, opiniile mele au fost sincere, incercand doar sa te ajut. Nu stiu cate "motorete" aveai tu deja pe vremea cand eu "culegeam ghiocei pentru invatatoare" dar faptul ca ai carnet moto din 2008 mi'a creeat senzatia ca nu esti chiar atat de experimentat. Imi cer scuze daca m'am inselat. Compresia "buna" este un amanunt inselator, depinde foarte mult cum si in ce conditii a fost facuta. Pentru siguranta de obicei aceasta trebuie insotita si de un test de compresie de tip "leak down". Prima metoda masoara compresia pe care un motor o produce, cea din urma cea pe care acesta o pierde. Dar probabil si asta o stiai deja... Faptul ca motorul merge relativ mai bine cu suruburile pilot deschise cu mult peste valoarea normala indica amestec sarac... iar uzura tuburilor emulsoare si a acelor de dozaj nu o explica. In cazul uzurii acestora amestecul se imbogateste si, conform inginerilor de la FactoryPro singura solutie temporara, de compromis, este scaderea nivelului cu cca 1-1.5mm fata de cel nominal. Apropo, ti'am sugerat sa refaci nivelul in carburatoare dupa metoda inaltimii plutitoarelor... sau macar sa le verifici daca sunt in zona normala. Nivelul este primul lucru pe care il corectezi la carburatoare deoarece le influenteaza in cascada pe toate celelalte. Ti'am raspuns odata la intrebarea referitoare la capacele de carburatoare, nu stiu de ce simti nevoia sa o tot repeti. Am ajuns in tara doar de o saptamana, vecinul care mi'a mai salvat din sculele si piesele pe care le tineam in garajul pe care mi l'a daramat primaria in lipsa mea este plecat din localitate si revine abia saptamana viitoare. Abia atunci, daca nu s'au pierdut, voi putea sa'mi tin promisiunea. Pe de alta parte ma deranjeaza insistenta asta... ar trebui sa intelegi ca dupa 7 luni de lipsa de acasa, macar in prima saptamana nu'mi arde de motoare... In incheiere nu stiu de ce crezi ca daca e luat din germania motorul nu poate fi "amestecat"... pana la proba contrarie faptele indica cu totul altceva. Ai un motor cu probleme, fie ca au fost de la bun inceput fie ca au aparut imediat dupa aceea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 19, 2012 Autor Share Postat Mai 19, 2012 ok..imi pare rau pentru insistenta si pentru orice alta incomoditate pe care ti-am indus-o sau creeat-o...imi cer scuze...pastreaza capacele ..ma descurc cumva si fara ele...da..am un motor cu probleme...asta este...il rezolv eu cumva...multumesc oricum pentru orice ajutor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.