Jump to content

Recommended Posts

e vb de yamaha slider de la semnatura.

set de 80 pus anul trecut

carbul cu jigler mare de 78, cu cel de 70 facea la fel

transmisia sport, cdi sport etc

problema e ca desi la relanti sta frumos, porneste f. usor si trage frumos, daca il tin accelerat blana mai mult de cateva secunde, incepe sa horcane si sa ii taie puterea, trage sa moara si isi pierde suflul!!! abia isi revine! aerul l-am mai reglat...filtrul de aer e ok,curat...

Link to post
Share on other sites

S-a inecat Motoreta. Traiasca Motoreta.

 

Din simptome din contra, parca nu s-ar ineca. Parca nu ar fi alimentata. Verifica filtru de benzina, traseul de alimentare sa nu aiba furtunul gatuit, etc

Link to post
Share on other sites

e alta smecherie. daca-i trag socul manual in mers, trage de nebuna. percuteaza! daca il las normal, sa intre aer, intra aiurea, huruind...

Link to post
Share on other sites

e alta smecherie. daca-i trag socul manual in mers, trage de nebuna. percuteaza! daca il las normal, sa intre aer, intra aiurea, huruind...

pai da benzina insuficienta sau aer mut ... acu alege tu una din ele :friends:

 

Mă, scuze de off-topic, dar era prea tare să nu notez: în pagina principală, deschiderea topic-ului ăsta se vede așa:

 

motoreta se inneaca by motoreta

35 minutes ago

 

 

epic :)

:crack:

Link to post
Share on other sites

benzina are din belsug, de la 70 i-am pus jigler de 78, sa poate sa traga. aer...de unde aer mult?! am mai strans putin surubul, doar n-o sa-l inchid de tot...cred ca trage aer fals, dar nu stiu pe unde...

Link to post
Share on other sites

Daca ai soc electronic verifica daca functioneaza ...el este vinovatul...ramine pe jumatate deschis si din cauza asta da probleme.

Eu am patit cu un x9 care avea aceleasi simptome....deci verifica si contactii electrici ai socului eventual contacte slabe sau fire smulse...innodate ? :s1993:

Link to post
Share on other sites

nu omule, am scris sus ca e manual. daca trag socul trage de rupe. recunosc ca problema a aparut dupa ce i-am facut o revizie generala, in cadrul careia i-am curatat carburatorul si i-am pus jigler mai mare.

post-10059-0-63690000-1336756448_thumb.jpg

post-10059-0-20548200-1336756498_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Aaaa pai atunci desfa la maxim jigleurul de la aer (incet , in timp ce motorul merge )pune o bujie curata, la un moment dat motorul de opreste, atunci insurubezi jigleorul 1,5 ture , cam asta ar trebui sa fie reglajul , dar cum ai schimbat jigleorul chestia poate sa oscileze un pic.

Ca sa fii sigur de functionarea reglajului monteaza pe cel vechi si fa experienta asta...ai sa vezi ca functioneaza .

Extra (eu am patit-o cu un Gilera stalker, s-a stricat pompa de ulei (de dozaj amestec ) si am calat motorul in 10 km...nu strica sa o controlezi, acum folosesti mai multa benzina si uleiul este in aceeiasi cantitate

Ce ulei folosesti de are atitea depuneri pe bujie ?

Edited by mihaai
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...