Sari la conținut

PzKpfW

Super Membru
  • Număr conținut

    11.581
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    1290 SDR, 701 SM

Vizitatori Recenți Profil

17.773 citiri profil

PzKpfW's Achievements

  1. Sunt destul de serioși acum cu implicarea în WSBK. Și se vede în rezultate.
  2. Adică pe GP24? De ce? Pedrosa cu paechetul aero pe care KTM l-au tot testat de la Valencia încoace. Cel mai probabil va concura cu el.
  3. O analiză interesantă a lui Bautista despre Toprak pe Yamaha și pe BMW:
  4. Vorbesc de perspectiva 2027, de faptul că acum BMW sunt interesați și că Dorna a refuzat să le dea celor de la KTM ultimul loc de echipă tocmai pentru a-l lăsa liber pentru un producător nou. Îi vor "cumpăra" un loc la Gresini sau VR46, și le vor da și un GP25 la pachet pentru asta. Nu este o problemă.
  5. Nu cred că ar fi o chestiune de bani, mai ales venind de la Yamaha. Probabil vrea mai multă libertate (printre altele). Piloții de la Pramac sunt în general contractacți de către Ducati, ei dictează cine merge acolo și impun clauzele. Dacă intră în MotoGP, BMW va intra direct cu echipă proprie, nu pe structură existentă. Pentru ei a păstrat Ezpeleta locul pe care l-a vrut KTM pentru încă o echipă client anul trecut.
  6. Ca să o spun elegant, sunt foarte sceptic.
  7. Foarte frumos spus pe limbaj de marketing cum că WSBK pierde o echipă de uzină. "BBK" asta nu va fi echipă oficială și se rezumă de fapt la reducerea implicării celor de la Kawasaki în motorsport în general.
  8. Măcar acum ai speranță. Avantajul celor de la RBR este aerodinamic, ceilalți pot teoretic recupera. Mercedes avea avantaj tehnic, iar partea de dezvoltare motor era înghețată. Probabil va merge unde merge și Max.
  9. Ți-e dor? Că mie nu. M-am săturat de 7 ani de defilare ai lui Hamilton.
  10. Da. Se vorbește de câteva săptămâni deja, nu e fum fără foc. Corect. În același timp, este singurul pilot activ în WSBK în afară de Bautista care are experiență în MotoGP. BMW i-a luat deja pe Smith și Guintoli ca "piloți de teste pentru Superbike", dar e clar ce urmăresc: acumularea de experiență pentru GP. În același timp, e clar că-i ajută și cu dezvoltarea motocicletei de superbike. Toprak face minuni, dar motocicleta clar e mai bună ca cea de anii trecuți
  11. Niciodată Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că: în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4.
  12. Da, am văzut. Au întrerupt după WSSP 300. M-am uitat pe Servus TV prin VPN. O super cursă. Toate cele 3 curse de la Assen.
  13. Nu am fost pe fază, încerc să pun pentru mâine. Pun și replay la cursa 1 când apare. Spolier: strânsă treaba bine la vârful clasamentului. Link. Link pentru cursa 2.
  14. Nu cred că sunt vise. Mai mult, cred că ar fi putut fi stipulat ceva în acest sens în contractul pe care l-a semnat cu BMW. Din păcate pentru el însă, s-ar putea să fie puțin cam târziu: dacă BMW vine în MotoGP în 2027, el va avea deja 30 de ani. Și este destul de greu de crezut că în primii ani germanii vor putea emite pretenții la primele poziții. KTM au avut nevoie de vreo 6 ani să ajungă unde sunt, și sunt un caz relativ norocos. Pentru Razgatlıoğlu, apogeul carierei este acum - și în următorii 2-3 ani.
×
×
  • Creează nouă...