Jump to content

PzKpfW

Super Membru
  • Posts

    11,651
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    1290 SDR, 701 SM

Recent Profile Visitors

17,882 profile views

PzKpfW's Achievements

  1. R9t este o motoretă plăcută, dar prea scumpă pentru ceea ce e. Probabil că și asta de 1800 va fi la fel. Sunt puține alternative pe piață. Dar și asta este cam scumpă, da.
  2. Dacă va fi un R9 t/R12 9t cu mai multă performanță și nu prea multă greutate adițională, poate fi interesant. Ducati vopsește un Monster SP în galben și-l vinde cu 10.000 în plus.
  3. BMW pregătește un naked cu motorul de pe R18. Va fi interesant.
  4. Pentru că este crash.net și pentru că fac un articol din orice. Nu este un site rău, dar trebuie să filtrezi mult. Probabil ~25% dintre articolele de acolo sunt cu adevărat informative și relevante. Este cea mai bună opțiune pentru el - dacă pleacă Mir. Încă un titlu/articol de crash.net din păcate. Nicăieri nu spune Brivio cu cine a inițiat tratative, ci doar că sunt discuții pentru cuplul de piloți de anul viitor. Este destul de clar că cel puțin unul dintre piloți (sper că Raúl Fernández) va pleca. Restul sunt extrapolări și opinii de jurnaliști. Ceea ce a spus însă Brivio este că Ducati ține piața blocată. Iar după Mugello vor fi probabil anunțuri în lanț.
  5. Nu doar că nu va merge la VR46, dar din cauza lui Rossi nici la Yamaha nu va ajunge niciun Márquez vreodată.
  6. Articolul nu specifică și cum s-ar materializa asta. Singura soluție logică ar fi trecerea lui Binder la GasGas (presupunând că acel contract pe care Binder îl are cu KTM până în 2026 permite asta) și semnarea lui Martín la echipa oficială alături de Acosta - pentru că Martín a spus cu subiect și predicat că vrea doar o motocicletă oficială la anul. Personal sunt precaut cu "știrea" asta care ar putea fi lansată chiar de managementul lui Martín pentru a pune presiune suplimentară pe Ducati.
  7. Miller? Cea mai bună șansă pentru el în 2025 este GasGas. Sau poate la Yamaha dacă reușesc să se înțeleagă cu Pramac. Alte soluții nu văd. Oricum, echipă client. Și așa, el și Augusto au noroc cu faptul că în Moto2 nu se mai arată vreun mare talent: în afară de Aldeguer care este deja luat, Arbolino, Alonso López, Vietti, Moreira, Sergio García, Arón Canet, etc. nu par să fie marile talente pe care le așteaptă echipele de uzină din MotoGP.
  8. Un articol interesant despre cum cursa de la Le Mans reușește să bată recorduri de sepctatori. At Le Mans, everything is included in the ticket. For a general admission price of €106 for three days, "we offer free motorcycle or car parking, a camping site slot, free access to most of the stands, lockers to store helmets, free tolls, discounts on purchases, access to the fan zone, concerts, headphones access to the official radio program...". And maybe the most significant thing: "It is free for children under 16 years old".
  9. Asta e posibil și cel mai probabil Yamaha au avut motiv/motive. Ei știu. Asta nu o cred. Era clar că Toprak este pilotul care le poate aduce victorii și eventual titlul. Se vede clar acum cu Rea. Probabil că "nu au vrut contract nou" cu condițiile impuse de Kenan Sofuoğlu.
  10. Pantaloni moto Alpinestars Apex piele, mărimea 46 (S). Nepurați, doar probați de pasageră (practic noi). Protecții tibie, genunchi, șolduri. Slidere noi, incluse. Fremoar pentru geacă. Descrierea oficială detaliată mai jos. Măsuri exacte: Contact - aici pe topic sau PM. Preț: 800 lei. Predare personală în București sau Brașov. Construction - 1.3mm full grain, drum dyed leather for excellent abrasion resistance - Multiple stitched main seam construction for maximum tear resistance. - Ergonomically placed stretch nylon panels for optimal flexibility - Accordion Leather flex zones for optimal flexibility in waist area and knees. Comfort - Sport fit with pre-curved legs for riding comfort. - Internal lining has stretch panel inserts to work in conjunction with outer stretch zones for greater flexibility and comfort. Safety - Removable CE certified GP Knee and Shin Protectors with injection molded shell and dual density foam padding. - Internally re-enforced seat area. - Built-in PE hip padding Additional Details - Waist connection zipper allows attachment to selected Alpinestars Leather and Textile jackets. - YKK spiral zippers. Un tabel mai relevant pentru partea de măsurători:
  11. Cască streetfighter HJC i20 mărimea L. Viziera se retrage în interior. Mandibulă detașabilă, se transformă în cască jet. Interior detașabil, lavabil. Purtată de câteva ori cu cagulă, ca nouă. Vine în cutia originală, cu sac, manual și o vizieră clară de schimb. Preț 700 lei. Contact - aici pe topic sau PM. Predare personală București sau Brașov.
  12. Are contract semnat cu Ducati pe 2 ani + opțiune pe încă 2. Nu cred că este specificat în ce echipa va fi, doar (din câte scriu gazetele) modelul de prototip pe care va concura: GP24 la anul, GP26 peste doi ani.
  13. Cu Ducati. Are contract pentru la anul pe GP24 și în 2026 pe GP26. I se găsește loc.
  14. Și mie îmi pare rău de el, nu are nici noroc, dar realitatea este că nu performează. Mai ales față de Martín. Este prea departe. Nu are de ce. Depinde de ce contract și ce dorințe are și Carchedi. Probabil că Márquez ar dori să-l ia cu el dacă pleacă, da. Sau poate îl scoate pe Santi Hernández de la HRC. Mergem prea departe cu gândurile și speculațiile.
  15. În optica în care Pramac trece la Yamaha, se eliberează două prototipuri de generație curentă. Una dintre ele ar merge la Márquez, indiferent de echipă. Dacă Pramac rămâne cu Ducati, lucrurile sunt simplu, un loc oricum se eliberează după plecarea lui Martín.
×
×
  • Create New...