Jump to content

PzKpfW

Super Membru
  • Posts

    9,787
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    1290 SDR, 701 SM

Recent Profile Visitors

12,327 profile views

PzKpfW's Achievements

  1. Cum e băeatu' ăsta...
  2. Era doar un gest ironic subtil la adresa designer-ilor de la Sym, care am impresia că au copiat puțin design-ul de la Yamaha la partea frontală.
  3. Te cam contrazici. Mai multă acțiune pe circuit = mai mult spectacol. Și la F1 au ajutat cursele de sprint de sâmbăta, și acolo nu sunt la fiecare etapă. În WSBK sunt 3 curse per etapă - la toate etapele. Singurii îndreptățiți să se plângă sunt piloții și echipele tehnice, nu spectatorii.
  4. Ca spectator, zic să fie cât mai multe curse.
  5. Ca motocicletă, K1600 este peste FJR. Dar presupune și mentenanță mai scumpă. Depinde unde vrei să faci compromisul.
  6. Ca regulă generală, cele două aspecte nu sunt legate. Depinde de tăria arcurilor, de diametrul cilindrului receptor, etc. Poți avea un ambreiaj hidraulic foarte tare (cam orice Ducati) sau un ambreiaj pe cablu foarte moale (cam orice superbike).
  7. Poate ar trebui să schimbi titlul sau să pui tag-uri. Se înțelege că vinzi o motocicletă cu totul.
  8. KTM RC 990: Nici asta nu cred că are blocul optic finalizat. Nu de alta, dar e fix în fața prizei de asmisie. În ultima poză se vede cum lucrează încă la poziție. Super Duke GT: Din nou cu șasiul de pe R - pe care l-au testat de prin 2020 deja dar care nu s-a materializat în model de serie deocamdată. Stopul pare fi integrat în semnale, pe stilul S1000R/RR/XR. Minimalist dar urât. Honda se pare că pregătește un nou CBR1000RR-R care să-i permită să se bată pentru titlu în WSBK.
  9. Având în vedere rezultatele, sunt surprins că a rezistat atât. Probabil că a avut înțelegere din partea conducerii (mai ales pentru sezonul 2020, dezastruos) cu condiția de a aduce titlul o dată cu schimbarea de regulament în 2022. Nu doar că nu s-a întâmplat, dar performanța echipei s-a degradat constant de-a lungul sezonului: greșeli la standuri, greșeli de strategie (o constantă de cel puțin 4-5 ani încoace), greșeli ale piloților și greșeli în dezvoltarea tehnică. Binotto - care avea atât rolul de șef de echipă cât și de șef tehnic, este clar principalul vinovat. Problema este că Ferrari și-au creat renume în a acorda doar câțiva ani personalului de la vârf pentru a aduce trofee. Mă întreb totuși cât mai rezistă în funcții persoane precum Iñaki Rueda (director pe partea de strategie) și Laurent Mekies (asistentul lui Binotto ca șef de echipă), mai ales că nu au naționalitatea corespunzătoare. MP al Chinei ar putea fi anulat în 2023 datorită restricțiilor anti-covid și înlocuit cu o etapă la Portimão:
  10. Probabil pentru dealeri/importatori sunt alte prețuri. Și au am dat puțin sub 100€ pentru servicu la dealer.
  11. Yamaha vor trebui să-și schimbe abordarea dacă vor echipă de client în MotoGP. Vor trebui să le furnizeze material de concurs la zi (i.e. generație actuală) și la un preț abordabil. Cum fac cei de la Ducati, Aprilia, KTM și într-o oarecare măsură Honda.
  12. Este a doua oară când se pune link-ul. E ceva atât de special la modelul ăsta? Nu sunt primii care fac așa ceva. Moto Morini X-Cape 1200. Primul model de enduro touring mare, de la Granpasso 1200 (acum vreo 15 ani) încoace. Încă un adventure chinezesc - MBP T 1002 V (super nume).
×
×
  • Create New...