Jump to content

PzKpfW

Super Membru
  • Content Count

    7,699
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About PzKpfW

  • Rank
    Jupîn

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    1290 SDR, 701 SM, RSV4

Recent Profile Visitors

5,733 profile views
  1. Cam în aceeași categorie mai sunt Royal Enfield Himalayan, BMW G 310 GS și KTM 390 Adventure. Puțin mai greuțe (mai ales Himalayan-ul), dar alternative valide zic eu.
  2. KTM a testat prototipul pentru sezonul viitor. Cred că se vede destul de clar structura cadrului tubular, cu sudurile aferente. De remarcat și bascula complet nouă. Coada și evacuarea sunt și ele complet noi. Și o mică explicație legată de accidentul lui Viñales de anul trecut de pe Red Bull Ring: Although Yamaha initially claimed the crash was caused by a brake failure, it was later revealed that in addition to not using the recommended brake discs from Brembo for the Red Bull Ring (Vinales was on the 320mm
  3. Nu cred că progresul celor de la KTM se poate rezuma la un singur factor. Este o combinație de elemente - Pedrosa fiind unul dintre ele.
  4. Ca să fie mai clar: în treptele 1-2-3 se ridică pe o roată din gaz. Și asta cu foaie mică pe spate. Ultimul supermoto adevărat (114kg la gol) de stradă. Nu se mai găsește așa ceva. Singurele SM-uri de fabrică acest nivel sunt Husqvarna FS 450 și KTM 450 SMR (care cred că se vinde doar în US), care sunt neînmatriculabile.
  5. Anunț valabil. Motocicleta tocmai a fost la o revizie la United Motors. Le-am cerut să se uite la orice trebuie schimbat. Mi-au spus că nu a fost nevoie de nimic în afară de ulei și filtre.
  6. Nu vreau să-ți tai din entuziasm, dar cred că cei 37cc în plus se datorează în primul rând normei Euro 5, și nu au neapărat ca rezultat creșterea performanțelor. Cam toți producătorii urmează rețeta asta pentru a reduce/anula limitările generate de normele de poluare din ce în ce mai stricte.
  7. Cea mai mare rețea de autostrăzi din Europa = naționale libere pentru plimbări. Superbă țară de motociclit. Pregătește-te pentru căldură. Pregătește-te bine. Motociclete de închiriat sigur găsești. Am fost acum câțiva ani, dar nu cred că s-a schimbat dramatic situația.
  8. Eternul argument al siguranței. La fel ca și la încălzitoarele de gume. Nu spun că sunt pro sau contra. Spun doar care e logica. Imagini din cursă cu setările chiar de pe volanul lui LH: Practic ar putea să facă asta și din alte butoane de pe volan, dar ar fi mai complicat și mai lung. Butonul ăsta e doar un "shortcut" care aduce mai multe setări la o anumită valoare. Poziționarea pare să fie puțin nefericită și este total de înțeles cum a putut să apese butonul din greșeală pe upshift, mai ales la modul în care ține mâna.
  9. Eu cred că a funcționat din moment ce LH a întrebat după cursă: - Did I have the Magic on? I could have sworn I turned it off. La care Peter Bonnington îi răspunde: - Yeah, you did. But (you) knocked it on with the upshift. Sistemul nu face brake on-off, ci alterează setările sistemului de frânare (brake regeneration și brake bias) pentru a urca frânele în temperatură. Se folosește la sfârșitul unei perioade de SC/VSC când frânele sunt reci datorită ritmului scăzut, și se dezactivează la revenirea la ritmul normal de cursă. Din câte am înțeles din ce zicea Scarborou
  10. Nu ar trebui totuși confirmată penalizarea de către direcția de cursă? "Concurentul #20 a ieșit în afara circuitului, și-a creat un avantaj, trebuie să reducă ritmul cu 1s. Are 3 ture pentru a se conforma." De obicei informarea merge către echipă, care are la rândul ei obligația de a-și informa pilotul. Dacă a primit mesajul pe bord, e vina lui. Dacă nu, mi se pare cel puțin discutabil având în vedere că a fost puțin confuză situația. Era în luptă cu Zarco, nu cu Miller.
  11. De acord întru totul. Hamilton era probabil setat pe apărarea poziției (se vede din modul în care și-a poziționat mașina pe grilă, spre exterior), dar când a văzut că a plecat mai bine decât Pérez s-a băgat la atac. Și fără ură gratuită, probabil că ar fi reușit manevra dacă nu uita de Brake Magic. Luptă interesantă pentru titlu. Dar din păcate pentru Verstappen, urmează trasee care convin mai mult monopostului Mercedes. Până în Ungaria nu văd unde Red Bull ar mai putea străluci. Sper să mă înșel.
  12. Regulile pentru concesii sunt la fel pentru toată lumea. Dacă HRC se califică (niciun podium în decursul unui sezon întreg), le vor primi. Că vor fi penibili, e altceva. Totuși nu cred că se va ajunge acolo. Probabilitatea (măcar a) unui podium este destul de mare, mai ales în a 2-a parte a sezonului. S-a clarificat treaba între timp: se pare că în cazul de față, Quartararo trebuia să cedeze 1s (?!) ca timp pe tur pentru că a folosit "scurtătura". Direcția de cursă a observat că nu a făcut-o, motiv pentru care a fost penalizat. Personal mi se pare absurd. Nu ș
  13. Joan Mir: "What I see as very dangerous is throwing the breastplate, it's plastic and it's dangerous, there are bikes coming at 200 km/h from behind. Of course, that is punishable, I think it puts the other riders in danger, that's how it is.” Johann Zarco: “I think it was not dangerous for us, but maybe it was dangerous for him. We cannot race with an open suit. At least [if he] got the chest protector out and then closed the suit up again, yeah it’s like the chest protector doesn’t do all. But if he just slide with an open suit, this can be so dangerous. So, a black flag for his
  14. Nedumerirea mușteriului pare să fie legată de forma secțiunii tuburilor de oțel din care e făcut cadrul. Dar că secțiunea e rotundă, ovală, dreptunghiulară sau octogonală - și independent de aranjarea sau dispunerea segmentelor metalice, tot "șasiu din oțel tubular" se numește. Și doar KTM folosește așa ceva în MGP. Restul folosesc șasiu din aluminiu turnat brut, frezat la CNC (Computer Numerical Control).
  15. @xt600 - am învățat să nu mă contrazic cu tine. Detaliez lucrurile doar ca să nu-i induci și pe alții în eroare cu informațiile greșite pe care le răspândești Even without the leathers issue, Quartararo doesn’t feel he could have challenged Oliveira in the end as he didn’t have as great a feeling on the hard rear tyre as he did throughout practice. “Yes, I was saving the tyre but honestly even on the left side Miguel was so strong and I didn’t have the feeling of this morning with the hard, or even all the weekend. I think all the Yamahas have this iss
×
×
  • Create New...