Jump to content

PzKpfW

Super Membru
  • Content Count

    7,180
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About PzKpfW

  • Rank
    Jupîn

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    FS 570, RSV4, MTS 1200S

Recent Profile Visitors

3,602 profile views
  1. Sunt destul de sigur că se referea la #93. Iar Lorenzo are șanse destul de bune de a se întoarce la Ducati în 2021: la Yamaha nu are loc, Suzuki nu-l vrea iar restul motocicletelor sunt sub ...nivelul lui. Zarco a mers pe un hibrid.
  2. "Mizeria" e cam singura șansă pentru Ducati de a câștiga campionatul/campionatele.
  3. Au făcut anunțul luna trecută: se retrag din Moto2, se angajează pentru încă 5 ani în MotoGP și-și măresc efortul în Moto3, unde vor să readucă marca Husqvarna - cu un prototip propriu de data asta, nu un KTM revopsit în alb ca data trecută. Nimic senzațional.
  4. Zarco pomenea ceva de un rol de pilot de test în MotoGP pentru 2020, cu ceva apariții wild-card în decursul sezonului. Luând prin eliminare, ar fi vorba despre Yamaha sau Honda.
  5. Aprilia e recunoscută drept capăt de linie în carierele piloților de MotoGP. Mai bine merge direct în WSBK. A doua motocicletă de la Tech3 devine liberă. Sunt curios cine se oferă/sacrifică. Se vorbește inclusiv de Bautista (foarte puțin probabil).
  6. El a cerut să plece de la KTM. Și cred că a fost de acord și cu despărțirea asta imediată. Lipsă de motivație de ambele părți: el pentru că știe că oricum pleacă, iar cei de la KTM nu-i vor mai asculta feedback-ul oricum și nu-și doresc să mai împărtășească dezvoltări viitoare având în vedere că s-ar putea să revină (poate) la un moment dat în MotoGP. Deocamdată și-a cam dat foc la carieră - din cauza lui Fellon. Din punctul ăsta de vedere, Lorenzo s-a mișcat mai strategic: știe foarte bine că nu va rămâne la HRC după 2020, dar până atunci se face mic și se bagă sub preș. Ia salariul, pune poze pe instagram, se târăște în curse și înghite insultele lui Puig - dar rămâne vizibil, concurează în MotoGP la echipa campionă.
  7. OK, nu am prins-o pe asta la vremea respectivă. Dar oricum, asta nu influențează (și nu este influențat de către) puterea de vârf a motorului Honda care a crescut simțitor în 2019.
  8. Rins e pilot bun, dar încă greșește cam mult. Are mai multe abandonuri pe greșeala lui anul ăsta decât rookie-ul Mir. Nu cred că a făcut referire directă la motor sau la putere. Poate fi vorba și o particularitate a șasiului 2019. Oricum, per total merge (mult) mai bine ca anul trecut, deci compromisul a fost unul fericit. Aia... a fost cam țărănie. De admirat maturitatea lui Di Giannantonio în fața camerelor și-n media. Chiar dacă sub cască i-a zis probabil câteva de mamă lui Fernandez.
  9. Având în vedere că au problemele astea de ani buni, nu cred că le vor rezolva atât de curând. Ceilalți (HRC, Ducati) nu stau cu mâinile în sân, așteptând. Cred că are mai mult de-a face cu arhitectura motorului (V4 vs 4 în linie) decât cu puterea de vârf. De unde și handicapul de putere de la Yamaha și Suzuki.
  10. Și peste 2-3 ani când o vinzi, tot atât îți iei pe ea. $$$
  11. Ăla măcar are scuza rarității și a faptului că arată destul de porno. Principala calitate a F4i-ului este că rezistă cu brio la durerea-n fund a proprietarilor.
  12. Expresia nu e chiar corectă. Honda este o motocicletă greu de pilotat - probabil chiar mai greu decât Ducati în momentul de față. Și doar stilul și talentul lui Márquez știu s-o exploateze corespunzător. Iar HRC se încăpățânează s-o facă în continuare așa. De ce nu ar face-o până la urmă, dacă #93 câștigă titluri la rând pe ea? Marea lor problemă va apărea când Márquez se va retrage sau va pleca de la ei. Aspectul cu puterea de vârf a motorului e independentă de modul în care se pilotează motocicleta.
  13. De când o știu eu, motoreta aia (F4i) se vinde cu 2500-3000€ la mâna a 2-a. Indiferent de kilometraj, de numărul de abțibilde cu Monster, de tipul de burlan chinezesc pus în loc de finală sau de faptul că oricine știe ce e aia motoretă spune că este un coteț supraevaluat și vechi de 20 de ani. Dar nu-i prost ăla care cere.
  14. Sunt doar vreo câteva zeci de modele care se potrivesc cerințelor.
  15. Cursă plictisitoare în afară de ultimul tur. Mă așteptam la mai mult de la Rins. Nu-mi place de #93, dar a arătat din nou că e cel mai bun.
×
×
  • Create New...