Sari la conținut

PzKpfW

Super Membru
  • Număr conținut

    6.503
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Despre PzKpfW

  • Rang
    Jupîn

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    FS 570, RSV4, MTS 1200S

Vizitatori Recenți Profil

2.594 citiri profil
  1. PzKpfW

    Manusi Alpinestars Celer V2

    @alecsutzyu are tot timpul deal-uri bune. Din păcate sunt de obicei măsuri mari - motiv pentru care nu am găsit niciodată nimic la el pentru mine. Un XL este mai puțin comun (și deci mai ieftin) decât un S/M/L, măsurile cele mai curente. Un site cu prețuri bune (de unde-mi cumpăr și eu de obicei) este Motocard. Iar acolo mănușile costă aproape 100€. Prețul cerut de OP mi se pare deci decent. Menționez că nu-l cunosc pe @LKss și n-am nicio treabă cu el.
  2. PzKpfW

    Recunoaste personajul

    M-ai băgat în dubii și am verificat ceva poze pe Google. Dar chiar este un 641 din 1990. Se vede după amplasarea logo-ului Marlboro de pe airbox (și 640-ul l-a avut așa în primă fază, dar airbox-ul arăta complet diferit), după priza de aer de deasupra capului pilotului și după evacuările de aer din partea superioară a nacelelor (640-ul nu a avut). În '89 Ferrari au mers cu numele 27 și 28 datorită sistemului de numerotare existent la momentul respectiv. Apoi a venit Prost cu numărul 1 și 2 pentru sezonul 1990. Cum Prost a pierdut în '90 în fața lui Senna, numere 1 și 2 s-au dus la McLaren, iar Ferrari a preluat numerele echipei care i-a bătut - chiar 27 și 28. Și au tot mers cu perechea asta de numere până în '96 când iar a venit campionul mondial cu #1 după el (Schumacher, de la Benetton) la ei. Apoi am impresia că au renunțat la regula stupidă de numerotare, iar echipele primeau perechile de numere în funcție de locul pe care terminaseră în clasamentul campionatul trecut.
  3. PzKpfW

    Recunoaste personajul

    ...Nu sunt sigur că înțeleg. E Nigel Mansell, sezonul 1990. Se întrevede numărul 2 de pe botul mașinii (Prost venise la Ferrari cu numărul 1, al campionului mondial en-titre în acel an). E ceva special ce mi-a scăpat?
  4. PzKpfW

    Dakar; Africa Eco Race 2019

    Și KTM câștigă Dakar-ul. Pentru a 18-a oară. Consecutiv. Iar Kamaz la camioane. A 16-a oară. Apa e udă, cerul e albastru. Iarna nu-i ca vara.
  5. PzKpfW

    Manusi Alpinestars Celer V2

    User-ul respectiv vinde același model, dar altă culoare și altă mărime (una mai puțin comună). Nu înțeleg sensul acestui post.
  6. PzKpfW

    Formula 1

    Binotto prin 2001. În 2013 a devenit șeful departamentului motor. În 2016 l-a înlocuit pe Allison ca CTO. Acum a ajuns sus de tot. Mick Schumacher a fost recrutat de către Ferrari Driver Academy. Le-a scăpat celor de la Mercedes. Dacă are un sezon cel puțin binișor anul ăsta, s-ar putea să-l vedem test driver la Ferrari în 2020, sau chiar mai bine.
  7. PzKpfW

    Mivv double gun hornet și cbr.

    E cu galeria și catalizatorul stoc, nu? Cât mai costă anularea catalizatorului?
  8. PzKpfW

    Recunoaste personajul

    Pe Ducati 996R. Colin Edwards, Honda VTR 1000 SP. Neil Hodgson, Ducati 996RS.
  9. PzKpfW

    Recunoaste personajul

    Ha! Bună asta! Sfârșit de '93, McLaren sunt în dificultate după plecarea celor de la Honda. Folosesc motorul V8 de la Ford care este inferior motoarelor V10 Renault și chiar Ferrari. Caută cu disperare un partener motorist mai bun pentru 1994. Una dintre variante, Lamborghini (prin Chrysler). În ciuda testelor pozitive (atât Senna cât și MikaHäkkinen încercaseră motorul), McLaren avea până la urmă să meargă cu Peugeot în '94 - o greșală pe care o vor repara în '95 când vor începe colaborarea cu Mercedes. Răspuns: Ayrton Senna, McLaren Lamborghini, 1993, test la Silverstone. Din nou, una ușoară:
  10. PzKpfW

    Manusi Alpinestars Celer V2

    Anunțul e pus din vară, când echipamentul are alt preț. Inițiatorul putea într-adevăr să-și revizuiască oferta de atunci. Totuși, a spus "400 lei negociabil". Dacă mergeai cu 350 de lei, probabil că le luai. Adică cu aproape 20% mai puțin ca-n magazin, produsul fiind în aceeași stare de nou.
  11. PzKpfW

    Pareri prima moto model SV650

    Odată ce acumulezi experiență, statura nu mai trebuie să fie un element limitativ. Nici eu nu-s prea înalt și am motorete cu înălțimea șeii destul de mare: 845, 850, 895. Nu-mi amintesc să fi avut vreodată o motocicletă la care să ajung comfortabil jos cum abele picioare. Când te obligă natura, improvizezi.
  12. PzKpfW

    Motogp presezon 2019

    “I remember that I fitted perfectly on the Suzuki and I could reach everywhere, while with the M1 I felt I had too much bike. It is difficult to change the bike as a whole, but if we consider the engine, some details and some things of the aerodynamics, I think the difference can be very important.”
  13. PzKpfW

    Pareri prima moto model SV650

    De Katana nouă ce mai zici? Motor de 1000cc și rezervor de 12L. Probabil nu se gândeau că scoate cineva o Ninja de 300 sau 400 la touring. Dacă vrei autonomie, ia-ți 1200GSA ca tot românul și sari ușor de 600km între plinuri.
  14. PzKpfW

    Pareri prima moto model SV650

    Ești din București? Unde este zona asta utopică "fără trafic" despre care vorbești? Într-o noapte de sfârșit de august între 2 și 5 dimineața? Ca începător în București ești cam mâncat. Nu ai unde să exersezi mersul prin trafic în mod civilizat. E o junglă din ce în ce mai aglomerată și mai agresivă. În niciun caz nu am susținut că sistemul ar fi mai bun. Dar de aici la "nu-ți lua dom'le că am văzut eu o dată un deviz de service și te rupe la bani" e cale lungă. Din nou, supapele la Ducati nu se "reglează", nu au arcuri. Se măsoară toleranța și dacă este prea mare se înlocuiesc pastilele și eventual semilunele - elementele 19 respectiv 15 din schemă. După cum vezi, sunt piese minore, costă 3 lei, iar accesul este relativ ușor. Desfaci capacul, măsori. Dacă este nevoie, împingi culbutorul în sus, scoți pastila și eventual semilunele de sub ea, pui altele și ai plecat. Îmi cer scuze pentru detaliile tehnice oarecum off-topic, încerc doar să mai elimin din mitologia nefondată. Nu sunt avocatul macaronarilor, când vezi anumite lucruri la ei (nu doar la Ducati, în general) cam stă mintea-n loc. Dar argumentul cu costul servisării curente nu ține la apă.
  15. PzKpfW

    Caut argat , Olanda

    Poate banii nu au fost singura variabilă în calculul lui. Șprițul trebuie să ai cu cine să-l bei, tabla cu cine s-o joci. Asta dacă găsești cui să-i dai.
×