Sari la conținut

PzKpfW

Super Membru
  • Număr conținut

    11.482
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    2

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    1290 SDR, 701 SM

Vizitatori Recenți Profil

17.423 citiri profil

PzKpfW's Achievements

  1. Eu eram/sunt în dubii legat de pre-2027. Da. Nu. Pentru că Martín pleacă la o echipă de uzină în 2025.
  2. Cred că mai problematică în intersecția aia este trecerea peste rahaturile alea de șine de tramvai.
  3. E mai mult decât marketing. Intrarea în MotoGP chiar este pe masă.
  4. Oamenii tehnici care pleacă de la Ducati nu pleacă pentru bani, ci pentru funcții. Bineînțeles, asta vine și cu câștiguri financiare mai mari, dar sunt convins că nu ăsta este motivul principal. De la "ingineri" la Ducati, ajung șefi de departamente la competitori. Cât despre tăierile de costuri, care sunt reale, este normal să apară la un producător care a investit probabil cel mai mult în proiectul de MotoGP în ultimii ani și care are cele mai multe motociclete pe grilă.
  5. Clip generat de AI pe marginea unui zvon. Este clar că există o dispută între Horner & thailandezi vs. austrieci, dar restul sunt doar speculații.
  6. Alea nu apar înainte de un anunț oficial. Dar mai este timp: RC16 a apărut pe circuit abia cu vreun an înainte (sfârșit de 2015) de debutul oficial, iar Desmosedici cu mai puțin de un an înainte de prima cursă. Partea cea mai complexă pentru ei este motorul, le trebuie un bloc complet nou - cel mai probabil (sper) un V4. Iar ăla poate fi testat pe banc, în spatele unor uși închise.
  7. Cu investiții si dedicare, pot reuși. KTM sunt un exemplu bun în acest sens. Au plecat chiar de mai jos față de unde sunt BMW acum. În WSBK nu au investit serios. Abia de anul trecut au început.
  8. În 2027 se schimbă regulamentul, se nivelează șansele. @damager spune că ar vrea să intre chiar mai devreme (2025-2026), eu nu sunt deloc convins de asta. Posibil, dar nu prea ar ave nimic de câștigat din vorbe goale. Cel mai probabil sunt discuții, nu s-a luat o decizie încă. De notat că omul are experiență în motorsport, prin BMW M GmbH (a fost șef și acolo).
  9. Mai clar de atât nu se poate. Ăsta este Markus Flasch, noul șef BMW Motorrad: rapidsave.com_bmw_motorrad_ceo_on_motogp_i_would_not_rule-y9ciizuhbdoc1.mp4
  10. Asta se va întâmpla doar dacă termină campionatul în fața lui Martín sau/și Bagnaia. Cât despre KTM, Guidotti spune că nu prea sunt șanse: La anul, cel mai probabil Binder și Acosta vor fi la echipa oficială.
  11. Nu are de ce, dacă este sponsor personal. Nu ar fi nici conflict de interese. Și KTM face mașini, dar motoarele sunt tot de la Audi, deci e ok. Este amuzant că lui Marc i-au dat RS6 (~120.000€), iar lui Álex doar un RS4 (~90.000€).
  12. O primă indicație, poate. Dar mai este mult până departe, și încă sunt destul de sigur că dacă vor să vină în GP, o vor face începând cu 2027.
  13. Eu în continuare nu sunt convins. Sper să greșesc. Dacă se întâmplă ceva ar trebui să aflăm oficial în următoarele câteva luni.
  14. Ai dreptate. Tu știi mai bine. Eu mă retrag de pe acest topic inutil.
×
×
  • Creează nouă...