Jump to content

PzKpfW

Super Membru
  • Content Count

    7,503
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About PzKpfW

  • Rank
    Jupîn

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    701 SM, RSV4, MTS 1200S

Recent Profile Visitors

4,626 profile views
  1. Care vrei roți de supermoto? Fața vine cu disc, etrier și pompă Beringer. Preț 1000€. Locație, Corbeanca (IF). Detalii pe PM.
  2. Cam așa și la mine. Problema e că nu știu pe unde intră umezeala. I-am schimbat recent bateria și am avut grijă să închid bine capacul. Tot la fel face A apărut un model nou de supermoto - Kawasaki KLX 300 SM. Deocamdată doar la americani, dar cel mai probabil va ajunge și-n Europa.
  3. Nu-i așa? Se aude superb, mai ales în mers: Dar deja a speriat un potențial client - că se aude prea tare. Nu prea înțeleg de ce te-ai uita după un V2 italian dacă tu cauți liniște și liniaritate, mă depășește. Oricum, așa cum am menționat, am și evacuarea stoc pentru cine e prea deranjat. Nu fii hater, știi că fac motorete mișteau macaronarii Au de lucrat la alte aspecte, dar motoretele în sine sunt calumea. Asta vrea și Ducati să te facă să crezi, că știe "aventură". În realitate însă are roți de superbike, motor de su
  4. Nah, schimb clasa. Merci. Merci de apreciere. Motocicleta mi-a plăcut și este destul de versatilă. Merge la drum lung, oraș, curbe, ocazional și un pic de macadam/forestier, etc. Dar la bază este un sport touring și asta face cel mai bine - iar eu am realizat că fac (prea) rar asta cu ea. Doar câteva drumuri lungi (300km+) în 3 ani. Cu pasager am mers de 5-6 ori. Lateralele le-am folosit de 2 ori. Merg mult singur, distanțe scurte sau medii, golăneală. Iar motocicleta este inutil de mare și grea pentru asta. În consecință, merg spre un naked mare/streetfighter.
  5. Probabil depinde și de generație sau/și exploatare. Al meu (2016) consumă. Nu văd însă asta ca pe o problemă.
  6. Îi spune ECU-ului în ce poziție este clapeta pentru ca acesta să știe câtă benzină să dea prin injector în funcție de harta pe care o are încărcată. Acum explică-mi tu. Nu mi-e clar ce înțelegi tu exact prin sincronizarea clapetelor la injecție? Reglajul unei clapete în funcție de cealaltă? Acționatul electric e altceva, RBW. Nu are Monster 620 așa ceva. Ducati are câte unul pentru fiecare clapetă.
  7. Legat de bord, îți face condens înăuntru când plouă sau o speli?
  8. Sunt și soft-uri third party, dacă știi ce faci. Nu știu însă câți compatrioți se bagă să facă așa ceva, mai ales la o marcă precum Ducati. Dar o dăm în bălării. Plecasem de la cineva care-și dorea să "sincronizeze" admisia la injecție. Logica îmi scapă. La carburator reglezi tu mecanic clapetele cum vrei și le sincronizezi între ele. La injecție, poziția clapetei este citită de către TPS iar datele trimise spre ECU. Ori resetezi TPS-ul, ori îl înlocuiești.
  9. Vând Ducati Multistrada 1200S Touring. An 2013, ~24.000km. Motocicletă cumpărată de mine din Italia de la un fost angajat Ducati în 2018. Este Modelul S Touring, care vine cu genți laterale, mânere încălzite, suspensie electronică adaptivă Skyhook și cric central. Tehnic: L-Twin 1198.4cc, 4 supape desmodromice pe cilindru, două bujii pe cilindru, răcire cu lichid, cutie în 6 trepte. 150cp @ 9250rpm, 124.5Nm @7500rpm. Echipament: Faruri LED, pornire keyless, 4 hărți management motor (Touring, Sport, Enduro, Urban), 4 setări preload suspensie. ABS (dezactivabil),
  10. Se sincronizează clapetele de admisie, da. Poți s-o spui așa. Dar aia se face doar dacă ai sculele de diagnoză specifice de la Ducati. Cam așa arată trusa: Din câte știu eu, doar Ducati România are așa ceva în țară. Poate și cei de la Cluj, dar nu cred. Mă rog, detalii. Oricum trebuie să ajungă cu ea la București.
  11. Eu da. Viața e prea scurtă iar timpul meu prea prețios pentru a-l acorda unor frustrați. Prefer să merg cu motoreta.
  12. Adiță, ți-o spun drept și scurt, poate pricepi: ești prea prost ca să-ți mai răspund. Ești drăguț, dar nu ai tu ce să-mi explici mie. Am încercat să te iau cu frumosul, nu merge. Ignore și block. Dă-i bătaie în continuare pe S2-ul ăla. Am văzut destule modificări din topor la sistemul electric. Nu mă obosesc să-ți dau exemple. "Revizie" = "modificare" la tine? Bun. Nu am emis judecăți de valoare asupra modificărilor aduse motocicletelor și nici a utilității controalelor RAR. Că e bine sau rău judecă fiecare, după posibilități și
  13. Personal sunt convins că este vorba și despre asta, da.
  14. Personal mă refeream la led-urile "model China", care nu sunt neapărat plug-and-play și vin cu rezistor seprat. Știu și de cele cu rezistor direct în bec, dar tot ai nevoie de dovadă a faptului că au fost montate în reprezentanță (care este omologată RAR). Mai mult, sunt faruri/becuri led care se vând aftermarket chiar de către producătorul motocicletei și care nu sunt legale pe stradă, fiind prea puternice. Caz concret la una dintre motocicletele mele, nu vorbesc din auzite. Tu în schimb sunt curios câte motociclete cu sistem de iluminat frontal cu led ai avut. Te văd tare documentat în domen
×
×
  • Create New...