Jump to content

PzKpfW

Super Membru
  • Posts

    8,404
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    1290 SDR, 701 SM

Recent Profile Visitors

8,775 profile views

PzKpfW's Achievements

  1. Rămân la ceea ce am spus și cu alte ocazii: Monster-ul 1200 este o motocicletă mai versatilă, dar nu la fel de 'fun' ca un Streetfighter. Prima este un naked performant, a doua este un superbike cu ghidon. Totul se rezumă la ce anume contează mai mult pentru tine. Dacă vrei ceva cu care să poți merge zilnic prin trafic, să se descurce decent la touring pe distanțe scurte și medii și care să fie totuși distractiv pe curbe, M1200 este o alegere bună. Dacă vrei ceva care care să-ți rupă capul și să fie distracție fără compromis, SF direct.
  2. WithU RNF Yamaha (urmașa Petronas Yamaha SRT) Gresini Racing MotoGP
  3. Nu. Dar cu cât are km mai mulți, cu atât șansele ca la un moment dat să fi fost neglijată cresc. Apoi odată cu kilometrajul cresc și costurile de întreținere (vin servisările majore). Dar în absolut există și motociclete la 40k în stare mai bună ca altele la 20. Asta este revopsită. Preferință proprie? Tăvăleală? Poate ambele. Știe la ce să se uite direct din anunț. Probabil cunoaște mai bine generațiile între 999 și 1198 decât oricine din țară. Dar cum crezi, nu-ți bag pe nimeni pe gât.
  4. Evacuarea aia are galeriile modificate, da. Ori adaptare de la o altă motocicletă (deși nu știu care a mai avut modelul ăsta de Termi, poate SF848), ori tăvălite și reparate. Strict legat de asta, nu prea văd nicio problemă - eventual doar estetică, parcă pică nasol. Ca accesorii are ce trebuie (evacuare, amortizor de ghidon, indicator treaptă, cilindru receptor, etc.), deși parcă e puțin cam bling (părere subiectivă). Ar merita văzută și mai ales verficat istoricul: schimburi de ulei, curele, și la km ăștia, supape și ambreiaj. Pentru contact Biriș - +39 380 127 3481. Dacă vrei să discuți cu cineva specializat pe Ducati în București (care lucrează cu Biriș), îți mai pot da un număr de contact pe prv.
  5. Îți confrim și eu. Dar depinde de siatuații, circumstanțe și indivizi. Te-ai decis puțin prea târziu. Dacă luai de la Dementor în primăvară ai fi obținut prețuri mai mici ca oriunde în Europa. Acum, cu ATVRom e altă situație.
  6. Sunt convins că și cei de la Mototehnica sunt. Au primit (printre altele) sistemul de diagnoză prin toamnă. Poate este vorba de o exprimare imprecisă: GoRacing ar trebui să fie service-ul oficial, Mototehnica fiind doar autorizat.
  7. Ar fi destul de puțin inspirat pentru ei. Sunt disperați să-și schimbe demografia clienților - motiv pentru care au intrat pe nișe complet străine pentru ei, cu LiveWire și Pan America. Cui îi pasă de încă un model pentru 65+? Ca să clarific: nu spun că nu ai dreptate sau că acel model nu va apărea. Sper doar pentru ei ca nu asta să fie centrul marii prezentări.
  8. Banii mei sunt pe o versiune mai orientată asfalt/sport-touring de Pan America (roată de 17 pe față, roată mai lată pe spate, alte culori, etc.), care să se bată cu S1000XR, MTS V4 PP, etc.
  9. Iar Ferrari pe 17.02 Dacă se concretizează, sunt sigur că se vor înțelege, sunt profesioniști. Agresivitatea verbală era doar la nivel declarativ din cauza disputelor dintre companiile pentru care lucrau la vremea respectivă. ...Și McLaren pe 11.
  10. La Dementor oamenii nu erau motivați, patronul era dezinteresat - deși era fan KTM. Nu se înțelegea cu austriecii, austriecii nu-l susțineau, cerc vicios. Nu le iau apărarea, spun doar că nu oamenii în sine erau de vină ci mai degrabă contextul. Chiar ei. Importatori oficiali pentru toate brand-urile grupului - KTM, Husqvarna, Gas Gas.
  11. Într-un trafic exclusiv urban, precum cel din București? Permite-mi să am rezerve. Motoare mici de capacitate echivalentă benzină și diesel au consumuri apropiate în situația asta - cu ceva avantaj la diesel. Ce pierzi în schimb? Fiabilitate pe termen lung și poluare cât cuprinde. Doar pentru navete scurte (50-100km) zilnice pot fi într-adevăr utile și rentabile. În bară-la-bară, nu.
  12. Da, toți sunt out. BBS pentru toată lumea. Oricum OZ foloseau doar Mercedes și Red Bull din câte știu (și poate Alpha Tauri). Restul erau pe BBS oricum, plus vreo una-două alte mărci - gen Rays.
  13. Titlul topicului se referă la viitor. În momentul de față, electricul vine cu avantaje dar și cu multe compromisuri. În timp problemele se vor rezolva iar autromobilele electrice vor deveni de departe norma. Urăsc diesel-ul, dar îi văd rațiunea economică dacă ești nevoit să faci mulți km anual în extra-urban. Cei care folosesc un diesel preponderent în oraș sunt (îmi pare rău pentru plasticitate) niște cretini.
×
×
  • Create New...