Jump to content

PzKpfW

Super Membru
  • Content Count

    7,450
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About PzKpfW

  • Rank
    Jupîn

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    701 SM, RSV4, MTS 1200S

Recent Profile Visitors

4,349 profile views
  1. Diavel nu cred că va deveni un clasic. Nu este elegant sub nicio formă. Este doar interesant și relativ unic pe nișa lui. Poate doar X-Diavel. Dar este abia apărut. Dintre Monster-e, doar S2R 1000 (care pentru mulți, inclusiv pentru mine, reprezintă esența și modelul ideal de Monster), cred că va deveni un clasic apreciat. S2R 800 este prea comun, iar S4R puțin prea obscur. Mai degrabă Monster S4 (prima încercare de streefighter a celor de la Ducati). Toată seria Sport Classic este deja... clasică. Aș mai adăuga Ducati 999 - hulit și subapreciat la apariție, devine clasic acum. În același sens, Multistrada 1100. La Honda ar fi mai multe, astea-mi vin acum în minte. Nu cred că Duke-ul 690 va deveni clasic. A fost o încercare nereușită de a transforma Duke-ul într-un naked. Cu 790-ul au revenit la rețeta normală a modelului (naked cu apucături de SM) și se vinde bine. Și aici ar fi mai multe (SM-uri), dar SMR 511 este probabil cel mai de vază exemplu. Probabil cel mai extrem supermoto de fabrică făcut vreodată.
  2. Că e omologată sau nu, habar n-au ăștia de la RAR. Când îți iau talonul îți bagă asta drept motiv sub nas, dar n-are treabă. Te duci cu toba cu silencer în ea și-ți recuperezi actul. În mod ideal ar fi bine să nu scrie "For race use only" pe ea - dar nu cred că e cazul aici. Și ca sfat general: când vă știți cu tobe ilegale, nu mai tociți roata pe la Constituției. E aproape în fiecare seară CTT-ul acolo și tot nu vă învățați minte.
  3. Subscriu. Și nici în sezon nu e aglomerat. Toată lumea merge pe autostradă.
  4. Faimă și like-uri. Ca băieții din clip. Dar nu mi-a ieșit. Nici mie, nici ălorlanlți doi - se știu ei care sunt. Pesemne că e nevoie de japo pentru glorie.
  5. Ori la cafenele pe Victoriei/Dorobanți.
  6. Am fost și eu alaltăieri, chiar unde au filmat băieții. Oare ajung și eu vedetă?
  7. Ani întregi am așteptat momentul potrivit pentru acest emoticon. Așteptarea a luat sfârșit
  8. Nu mă pot decide care-mi place mai mult. Ăsta are aerul ăla clasic al Bucureștiului în anii '00: mers fără cască, șlapi, pizdițe în chiloți și pe platforme luate ca pasager... vremurile bune nu se uită. Iar mănușile de chopper cu combinezon de pistă (@1:42) sau efectele speciale (@0:20) sunt destul de impresionante. Dar ăstalant mai nou are mesajul ăla clar de moarte conservarilor, are prestanță... Da, chiar nu știu. Nu mai am cuvinte.
  9. Ce? Cum? Ce-am pierdut? Mai vreau să-mi ucid timp din viață. Apoi să-l conving pe @Baxxtersă facă la fel.
  10. Tobi Grüner (sursă foarte fiabilă de informații) zice că vom avea încă 3 curse europene după Sochi: Hockenheim, Portimao și IMOLA! Dacă n-ar fi avantajul extrem al celor de la Mercedes, am fi avut chiar un super mini-sezon.
  11. Eu zic să te uiți până la capăt. Ca să înțelegi de ce te face ăla donator de organe la semafor. Și să-i dai dreptate.
  12. Tradiționala întâlnire a ducatiștilor, miercurea la Academia Militară.
  13. Da, Dovi e cantitate cunoscută. Iar fără o motocicletă cu mult mai bună decât Honda, nu-l va putea bate pe Marc. Lorenzo e capabil de sclipiri pe care Dovizioso nu le are, chiar dacă e mai constant. Exemplul perfect este sezonul 2018. Rossi nu mai pune piciorul la Ducati. Își termină cariera cu Yamaha. Motivele pentru care nu a semnat încă cu Petronas sunt detaliile contractului: vrea să-și aducă o bună parte din echipa tehnică, nu vrea să facă multe apariții de PR, etc. Dar e doar o chestiune de timp.
  14. Bottas a fost tot timpul pilot secund la Mercedes. De ce s-ar schimba lucrurile tocmai acum?
×
×
  • Create New...