Jump to content

PzKpfW

Super Membru
  • Content Count

    6,855
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About PzKpfW

  • Rank
    Jupîn

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    FS 570, RSV4, MTS 1200S

Recent Profile Visitors

3,130 profile views
  1. Să nu se fi întâmplat ceva chiar atunci. Din câte înțeleg, din acel moment a început să se mainfeste problema. La sfârșit de 2017 sau început de 2018. Nu mai știu exact. EDIT: retrag cele zise mai sus, nu credeam că s-a mai schimbat de atunci.
  2. Încă una despre Lauda: un interview cu Giorgio Piola despre el. Interesant. Și o scurtă prezentare a modului în care a ajuns în F1. Cum zice Mark Hughes: In the more strictly regimented modern times it might be termed as fraud. Back then it was just entrepreneurial. Tributele încep să apare și la echipe. Conferința de presă de ieri (la Monaco vinerea e zi liberă, sau "zi de PR", conferința piloților are loc miercuri, P1 & P2, joi) Comparație de telemetrie între Leclerc (P4) și Hamilton (P1) în FP1
  3. Nu mă pronunț asupra vehiculului, dar atenție la TVA. La prima înmatriculare, statul consideră orice vehicul cu mai puțin de 6000km (parcă, de verificat numărul exact) ca fiind vehicul nou. Nu știu cum e procedura pentru persoanele juridice, dar ca persoană fizică va trebui să plătești TVA-ul (19%) statului român, urmând să-ți recuperezi singur TVA-ul deja plătit statului de proveniență de către primul proprietar - în cazul de față, Polonia.
  4. Cu tot cu garanție și transport gratuit, motocicleta asta nu face mai mult de 2000 euro.
  5. A avut chiar două companii aeriene (pe lângă Lauda Air, a fost ulterior și Niki) - chiar trei dacă punem la socoteală și Laudamotion (deși în ultima a fost doar acționar minoritar), și era cunoscut faptul că pilota chiar el avioanele, ocazional. Ultima lui victorie, la Zanvoort în 1985, într-o companie selectă.
  6. Nu am mai luat de la ei, dar nu cred că sunt probleme de seriozitate în ceea ce-i privește. La fel ca și Motocard, par să aibă sediul fiscal în Andora și cel puțin un magazin fizic în Spania (Barcelona). Prezența în mediul online pare relativ recentă dar solidă. Sper doar să se miște bine cu livrarea. Succes și să ne dai un feedback la final.
  7. Niki Lauda on his relationship with Enzo Ferrari Subscriu. Primul este un documentar, al doilea un film artistic bazat pe fapte reale. Elementele de dramă siropoasă de film american nu lipsesc, dar per total un film bine realizat și o poveste ce merită văzută. Recomand de asemenea să vă abonați la canalul de YouTube al lui Marc Priestley - un fost mecanic la McLaren, care a lucrat cu Dennis, Häkkinen, Räikkönen, Newey, Alonso, ș.a.m.d.
  8. De pe fc-moto merită luat doar dacă nu găsești ce cauți în altă parte (au varietate destul de mare la produse). Pentru servicii de calitate și prețuri cu adevărat bune recomand Motocard. Și eventual micile magazine online de pe ebay, la care poți prinde super-deal-uri câteodată.
  9. La Monaco plictiseala în cursă e inevitabilă. Doar niște ploaie duminică ar face lucrurile mai interesante.
  10. Nu, dar ca vârstă e cam tot pe acolo. Ha! Gata, cu informația asta l-am recunoscut. Cască neagră Schuberth + combinezon A* alb cu portocaliu. El e:
  11. Nu știu dacă glumești, dar scrie Lin pe umărul drept al combinezonului.
  12. TCS "OFF" "OFF" turns the traction controlsystem off. (traction control dezactivat) TCS "1" TCS "1" minimizes traction control sys-tem assist. (traction control-ul intervine mai târziu) TCS "2" TCS "2" maximizes traction control as-sist; wheel spin is most strongly controlled. (traction control-ul intervine imediat ce detectează o diferență de viteză de rotație între roata față și spate) Pe scurt, modul 2 e pentru ploaie, modul 1 e pentru distracție în siguranță, modul OFF e pentru distracție fără siguranță. TCS-ul acționează și ca un anti-wheelie aici: pe 2 nu te lasă să ridici roata față deloc, pe 1 te lasă s-o ridici puțin după care-ți taie gazul, pe OFF te lasă s-o dai și peste cap dacă vrei.
×
×
  • Create New...