Jump to content

PzKpfW

Super Membru
  • Content Count

    7,056
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

About PzKpfW

  • Rank
    Jupîn

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    FS 570, RSV4, MTS 1200S

Recent Profile Visitors

3,391 profile views
  1. El a spus că a mizat pe faptul că Verstappen se va replia pe dreapta pentru a avea o trasă mai rapidă în Club. Doar că Verstappen nu s-a mai repliat, a rămas pe stânga, iar Vettel și-a dat seama prea târziu că nu are loc prin stânga lui. A încercat să se bage repede pe dreapta, dar era deja prea târziu, Max era pe frânare iar el nu mai avea portanța necesară pe față. Și-a recunoscut vina, și-a cerut scuze față de #33, au plecat mai departe. Verstappen a pierdut un loc 3 asigurat (pe Bottas oricum nu-l prindea), Vettel a pierdut locul 4 și a primit 10s penalizare - irelevant, având în vedere că oricum a terminat în afara punctelor.
  2. ... După care și-a dat seama că nu găsește ceea ce vrea (un F4i în stare bună la preț mic) și și-a lărgit aria de căutare și la alte motociclete (link către post). Nu am făcut decât să-i dăm un exemplu de model care s-ar încadra în cerințele lui. Timp pierdut.
  3. "Caut sa cumpar un motor, sport touring, carenata neaparat, pe injectie(exclus carburator) Eu sunt din Mangalia, as prefera sa fie la maxim 300 km de mine. An peste 2002, pret intre 2000-4500 € Prefer CbrF4i dar si alte modele."
  4. ...Că altfel era perfectă și asta de touring sport-touring Cum spuneam, mă retrag. Îmi cer scuze pentru intervenții. Îți meriți soarta.
  5. Dacă și de asta spune că e sport-touring bun, având în vedere lipsa carenajului și rezervorul de 12L (!), e clar.
  6. Sau pe Hard. Așa cum a făcut HAM. Și da, să intre chiar dacă abia schimbase, să scape de trecerea obligatorie pe la standuri. Cum au făcut VER sau LEC (cu întârziere). Pentru că mai era doar jumătate de cursă și se bătea astfel de la egal la egal cu coechipierul. În cel mai rău caz, chiar dacă nu țineau gumele, erau amândoi în aceeași situație. Așa, s-a trezit cu un handicap imens și rugându-se pentru un alt SC. Să arunci la gunoi șansa de a face un schimb obligatoriu sub SC doar sperând că mai apare un altul (pe un circuit clasic) mi se pare o greșeală de strategie evidentă. Hamilton nu a fost cel mai rapid la Silverstone - nici sâmbătă, nici duminică. De aceea am spus că Bottas ar fi meritat victoria. A câștigat și a obținut fastest lap prin strategie, atât personală cât și prin cea de la standuri.
  7. Nu se cacă nimeni în gusturile nimănui. A cerut sfaturi/idei despre un sport touring. I s-au dat. Contraargumentația lui lasă de dorit și denotă (cel puțin) o lipsă de experiență. Postul tău este însă gol de conținut și nu aduce nicio valoare adăugată acestui topic. Din contră.
  8. Greșeala strategiei lui Bottas mi s-a părut evidentă. Când vezi că Hamilton face aproape jumătate de cursă pe Medium (ca să nu spun de Vettel, aproape jumătate de cursă pe Soft - dar ok, altă mașină), cum să nu anticipezi și să te gândești că Hardul nu ține și el măcar la fel?! Inginerul de cursă al lui Bottas se poate lua de mână cu marii strategi de grădiniță de la Ferrari, reactivitate 0. Faptul că #44 a făcut fastest lap în ultimul tur cu un rezervor aproape gol nu mi se pare impresionant în sine. Modul în care a făcut-o însă a fost strategic. A menținut un ritm de cruising până în ultimul tur, dând de înțeles că gumele sunt cam moarte (a fost și un dummy pit-stop acolo, care este dealtfel interzis de regulament). Lui Bottas i s-a transmis probabil că are fastest lap și nu mai are rost să forțeze. Hamilton a făcut apoi un quali lap luându-i prin surprindere pe toți - în primul rând pe cei din tabăra lui Bottas, care lăsase garda jos. #77 putea cel mai probabil să fie și mai rapid, dar a fost luat prin surprindere. Cu astfel de stratageme i-a luat Rosberg titlul lui Hamilton. A învățat. Bottas nu-l va bate niciodată.
  9. Dacă argumentul tău este că F4i este mai confortabilă pentru că are șa dintr-o bucată, mă retrag. Îmi este clar că tu cauți de fapt confirmarea măreției modelului, nu alternative mai bune. Spor la făcut touring cu ea.
  10. Probabil se resimte după căzătura de mai devreme din cursa de Superpole. Să vedem. Prevăd o luptă frumoasă cu Davies. Ducati-ul se distanțează pe linia dreaptă, Kawasaki recuperează pe viraje. Davies se apropie de prima victorie pe V4. Abandon din cauza ambreiajului pentru Bautista, se pare. Victorie Chaz Davies, prima pe noua motocicletă. Kudos. Marele câștigător rămâne însă Rea, care își duce avansul în campionat la peste 80 de puncte. Din păcate cred că și în WSBK s-au cam făcut jocurile.
  11. Am citit. Sunt expresii de genul "I didn't do something crazy" și "I wasn’t pushing". Personal mi se pare destul de elocvent. Nu. Nu au mai fost. Conform regulamentului, o evaluare se face o dată la 3 etape. După etapa de la Jerez și având în vedere cum a evoluat campionatul, o nouă intervenție nu a fost considerată necesară. Următoarea evaluare se va face după etapa de la Laguna Seca. Nu este foarte dificil. Modelul de omologare V4R cu racing kit scoate 234cp @ 15.250 rot/min. Limitatorul în treapta a 6-a (și doar în treapta a 6-a, în treptele 1-5, limitatorul este la 16.000) intră la 16.500 rot/min. Tot conform regulamentului, limitarea inițială (la început de campionat) s-a calculat în funcție de această valoare. WSBK Technical Director, Scott Smart: You take the street bike, check where the rev limiter is, which is the most horrifying thing on the dyno runs in the factory, and that gives us standard street bike max revs, and we add three per cent to that and it gives us a figure. We also do a bunch of dyno runs and step tests to let us know to the nearest 100 rpm to where the maximum power is. We then add 1100 rpm to that, and of those two figures we use the lower ones. That way none of the manufacturers can put a fake really high rev limiter in it. We get basically a sensible point of the power curve to define the rev limit, relative to the street bike. Legat specific de Panigale V4R: So basically when you rev that thing on the dyno, it’ll go to 16,500 rpm in top gear, unreal – you’ve never seen it before in a 1000cc superbike. So in most gears it’s 16,000rpm, and top gear is up to 16,500rpm. Almost like over-run, I don’t want to even think what speed you could do on the thing, and it also makes quite a lot of horsepower doesn’t it. If we based it on 16,000 or 16,500rpm plus 3 percent we’d be 16,500-16,600 plus, or 17,000 in top, but that would be unrealistic, as the bike makes its peak horsepower at 15,250, so we add the 1100 to that, and get 16,350 rpm, which is where we set the rev limiter and that seems pretty reasonable. Sper că este destul de la clar. Cu alte cuvinte, având în vedere unde dezvoltă motocicleta puterea maximă, acele 250 rot/min sunt cvasi-irelevante. Drept dovadă luăm vitezele maxime ale top-5-ului din Superpole chiar la etapa actuală de la Laguna Seca (puterea maximă fiind o componentă directă a vitezei maxime) : J. REA - Kawasaki ZX-10RR - 253,4 km/h C. DAVIES - Ducati Ducati Panigale V4 R - 257,6 km/h A. BAUTISTA - Ducati Ducati Panigale V4 R - 264,7 km/h T. SYKES - BMW S1000 RR - 252,2 km/h L. HASLAM - Kawasaki ZX-10RR - 254,6 km/h Viteza maximă a lui Bautista este dealtfel cea mai mare din tot clasamentul. Cred că se poate spune fără echivoc că Ducati nu au fost prea afectați de acea limitare a turațiilor și că problema este alta. Din nou (...) îmi atribui afirmații pe care nu le fac. Bautista este un pilot foarte bun, clar printre cei mai buni din campionatul de WSBK și este principalul motiv pentru care Ducati a dominat începutul de sezon. În momentul de față este vorba despre mindset, motivație, experiență și încredere în sine. La acest joc, Rea câștigă deocamdată. Care?
  12. ...Și pe F4i, este? Și pasagera stă mai bine? Motocicleta aia a fost vândută ca supersport la vremea ei, este predecesoarea 600RR-ului. Sport-touring înseamnă poziție ceva mai aplecată și protecție bună la vânt la viteze mari. Dacă vrei poziție verticală și comoditate pentru pasager, ia-ți RT, FJR, GTR, etc. Dar alea nu mai sunt sport-touring, ci doar touring.
  13. În timp ce aici se discută teorii ale conspirației, Rea a câștigat și cursa de superpole. Bautista din nou pe jos - de data asta nu din vina lui, ci din cea a unui pilot Kawasaki căruia ambiția i-a depășit talentul, Toprak Razgatlioglu. Rea este motivat, rapid, constant și are și noroc. Misiunea lui Bautista devine cam imposibilă. O explicație mult mai pertinentă a ceea ce s-a întâmplat la Ducati, aici - chiar de la Dall’Igna. TL;DNR: motocicleta este nouă și complet diferită de Panigale V2, au nevoie de experiență pe fiecare circuit cu set-up-ul.
×
×
  • Create New...