Jump to content

PzKpfW

Super Membru
  • Posts

    7,837
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    1290 SDR, 701 SM

Recent Profile Visitors

6,846 profile views

PzKpfW's Achievements

  1. Tot senzorii au detectat inexactitatea de mai jos. Aș avea încredere în ei. Naționalitățile nu au nicio treabă aici: 40% din campionatul ăsta se desfășoară în Italia și Spania, iar piloții din aceste două țări sunt covârșitor majoritari în competiție.
  2. În momentul de față nu are nevoie. Are practic titlul în buzunar. Aceeași logică cu Acosta la Moto3.
  3. Plictiseală de cursă în afară de primele și ultimele ture. Ar fi fost fain cu niște ploaie. Bravo Bagnaia - dar cam târziu. Titlul e a lui Quartararo. Super Bastianini.
  4. Eram de aceeași părere. Acum spun că depinde. Nu este must-have (mai ales pe genul ăsta de motoretă) și nici foarte util. Dar este fun. Subiectiv, arată destul de bine mobra. Le-a cam ieșit ăstora de la Suzuki faza cu design-ul neo-clasic în ultima vreme. Să te bucuri de ea.
  5. Numărul motocicletelor nu prea este relevant în calculul clasamentului constructorilor. Practic au 4 motociclete de generație nouă, capabile de rezultate. Cam toți constructorii (mai puțin Aprilia și Suzuki) dispun de așa ceva. Celelalte prototipuri sunt pe circuit pentru a crește piloți și a genera date. Și da, anul ăsta ar trebui să câștige atât la constructori cât și la echipe având în vedere cum merge competiția. Se anunță cursă interesantă mâine:
  6. Gata, i-a băgat la faliment. Cel mai mare asigurator din țară. Should be fun.
  7. În cazul decontării directe, RCA-ul tău (ca păgubit) îți finanțează reparația vehiculului într-un service dintr-o listă agreată de ei, urmând să se ocupe singuri de recuperarea prejudiciului de la asiguratorul vinovatului - indiferent care ar fi acesta.
  8. Cu alte cuvinte, cum zicea @Tzitzicat, nu te ajută pe tine cu nimic faptul că-l afunzi puțin pe celălalt. Inspectorul de la o companie de asigurări falimentară nu-ți va căuta nod în papură, nu-l mai ajută cu nimic.
  9. Nu prea are încotro. Tu ca asigurat vinovat te-ai spălat pe mâini. Dacă are probleme, le rezolvă cu asiguratorul tău.
  10. Exact. Cu atât mai mult după ce s-a întâmplat în Marea Britanie. Total de acord. Nu era pe naiba Lățimea minimă a pistei la Monza este de 8m. Vrei să spui că Verstappen, în încercarea de a câștiga titlul, a căutat contactul într-o cursă care-i fusese compromisă (în mare parte) din motive obiective? Parcă erai fan Senna. Era loc și de 3
  11. Dacă Hamilton n-a văzut-o pe asta venind după ce a făcut la Silverstone, cred că el merită calificativul tău. Hard racing? Păi hard racing Să mergem acum să ne plângem la mami stewarzi și în media că ne-am lovit mi se pare absolut penibil. Faci confuzie, pe virajul de stânga unde s-au lovit Max avea interiorul. Da, Hamilton era în față. La fel cum era și Max în Copse. Din nou, paralelă cu Silverstone: - Hamilton se bagă într-o depășire riscantă la interior, știind foarte bine că adversarul lui are de ales între a-l lăsa să treacă sau a produce un accident. Monza: - Verstappen se bagă într-o depășire riscantă la interior, știind foarte bine că adversarul lui are de ales între a-l lăsa să treacă sau a produce un accident. S-a lovit ca urmare a incidentului? La fel și Max la Silverstone. Adversarul n-a venit să verifice dacă este OK? La fel cum a făcut el cu Max la Silverstone. Nu sunt fan #33, mi se pare un îngâmfat și un râzgâiat. Dar îmi place maxim cum i-a întors serviciul marelui campion. Păcat doar că niște stewarzi inconstanți în decizii (și nu mă refer aici doar la incidentele dintre cei doi crai) se bagă în lupta pentru titlu. Nu are de-a face cu circuitul, ci cu situația. Greșeala de la start a fost a lui, cea de la standuri nu. A vrut să scoată maximul dintr-o situație delicată. Aș spune "la fel ca Hamilton la Silverstone" dar cred că m-am făcut înțeles
  12. În afară de strategia cu opririle la standuri, notează și că a fost și diferență de gume în cursa de sprint. Mercedes au subestimat longevitatea gumelor Soft, care au ținut foarte bine. Ei au mers pe Medium, McLaren-urile au mers pe Soft. Oricum, Wolff spunea că delta de depășire pe Monza este de 1.2s. Cam mult.
  13. A dat-o cam rău de gard. Într-o etapă în care trebuia să recupereze față de Verstappen.
×
×
  • Create New...