Snickers Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Salutare din nou;iar revin cu o problema;sincer nu am pe nimeni care sa ma ajute si nici service aproape;Problema este in felul urmator:Am un SRAD din 98 am mers ok pana la un moment dat cand incepea sa zgaltaie si murea motorul in mers cand incetineam.Am desfacut usor carburatoarele le-am curatat,si le-am pus inapoi am asamblat cum scrie la carte.M-am apucat de sincronizat,am incalzit motorul si am vrut sa il tin la 1750 rpm aproximativ cum scrie in cartea lui de service si aici vine problema: cand sa-l reglez pana la 1750 el sare direct in 5000 rpm,trebuie sa scad din relantiu la 1300.Am reglat pilot-screw la 3 si 1/4(sfert) asta la carburatoarele 1si4 si carburatoarele 2-3 la 2,1/4 asa scrie in carte.Ce ar putea fi cauza?m-am gandit ca trage aer fals,am verificat tot,nu am crapaturi nicaieri,colierele de la air box sunt stranse si cele de la garniturile acelea sau cum li se zice care fac legatura dintre carb si motor ,si la membranele de la carburator m-am uitat si acolo sunt in stare ft buna.Sa fie vreo supapa?Pilot Screw-urile ar fi putin tocite si ar trebui mai mult aer decat benzina?Un ajutor sau ori si ce ar fi bine venit.Asfalt Uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Salutare din nou;iar revin cu o problema;sincer nu am pe nimeni care sa ma ajute si nici service aproape;Problema este in felul urmator:Am un SRAD din 98 am mers ok pana la un moment dat cand incepea sa zgaltaie si murea motorul in mers cand incetineam.Am desfacut usor carburatoarele le-am curatat,si le-am pus inapoi am asamblat cum scrie la carte.M-am apucat de sincronizat,am incalzit motorul si am vrut sa il tin la 1750 rpm aproximativ cum scrie in cartea lui de service si aici vine problema: cand sa-l reglez pana la 1750 el sare direct in 5000 rpm,trebuie sa scad din relantiu la 1300.Am reglat pilot-screw la 3 si 1/4(sfert) asta la carburatoarele 1si4 si carburatoarele 2-3 la 2,1/4 asa scrie in carte.Ce ar putea fi cauza?m-am gandit ca trage aer fals,am verificat tot,nu am crapaturi nicaieri,colierele de la air box sunt stranse si cele de la garniturile acelea sau cum li se zice care fac legatura dintre carb si motor ,si la membranele de la carburator m-am uitat si acolo sunt in stare ft buna.Sa fie vreo supapa?Pilot Screw-urile ar fi putin tocite si ar trebui mai mult aer decat benzina?Un ajutor sau ori si ce ar fi bine venit.Asfalt Uscat. ai incercat sa faci sincronizarea cu vacumetre? acolo ar trebuii sa iti arate care carburator nu este ok, probabil este un reglaj ceva de aer aiurea trebuie verificat daca nu cumva ii da si benzina mai mult decat trebuie incearca pe vacummetre cand incerci sa le sincronizezi ca nu o faci doar din surubelnita si vezi acolo care e treaba, daca scade pe la 1300 fara soc si merge bine si pe vacumetre poate e doar din soc problema si nu ai pus cum trebuie arculetu sau cablu nu e gresat si ramane gripat ai ce verifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Iunie 9, 2012 Autor Share Postat Iunie 9, 2012 ai incercat sa faci sincronizarea cu vacumetre? acolo ar trebuii sa iti arate care carburator nu este ok, probabil este un reglaj ceva de aer aiurea trebuie verificat daca nu cumva ii da si benzina mai mult decat trebuie incearca pe vacummetre cand incerci sa le sincronizezi ca nu o faci doar din surubelnita si vezi acolo care e treaba, daca scade pe la 1300 fara soc si merge bine si pe vacumetre poate e doar din soc problema si nu ai pus cum trebuie arculetu sau cablu nu e gresat si ramane gripat ai ce verifica Merci,o sa ma uit sa verific din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 carburatia e de vina de problema asta m-am lovit si eu , nus sincronizate calumea , daca sare in 5000 apoi tragi d e gaz revine la normal relantiul.... sincronizeazale cu o scula cat de cat calumea... asa ma chinuiam si eu cu tot felu de furtune innainte si nu-mi iesea cum trebuie, acum am un carbtune si sunt multumit de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CICI80 Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Salutare,si eu am o problema cu motoru meu,Honda vf 750 din anul 1985,am dus la facut carburatoarele,pentru ca nu mergea normal(rotund)asa mi sa recomandat totusi,doresc sa mentionez ca nu are multi km la virsta ei ultimul proprietar si unicul inaintea mea a tinut-o prea mult in garaj fara sa o scoata la plimbare,pina aici toate bune si frumoase am cumparat-o,schimbat: -ulei+ filtru -filtru de aer -schimbat o membrana carburator(mina a-2-a) pentru ca era rupta,nu se mai gaseste pe original -desfacut carburatoare,curatat,sincronizat -garniturile de la carburator originale -Platit piese,manopera..................(atelier autorizat) In cele din urma am luat-o folosit-o in oras ca nu am facut drumuri prea lungi(TOATE BUNE),pina acum o saptamina un drum de 700 km: Pina la prima oprire la benzinarie fara nici o problema,am pus benzina sa ii dau buton dar nu mai duce bateria nu a mai pornit(baterie noua!!!)am impins-o si o pornit in, un metru,in tot acest drum mia facut tot timpul faza asat(Problema asta o face doar la cald in sensu ca dupa oprire in decurs de 10 min apoi porneste normal),plus ca benzina care o bag in rezervor 11-12 litri se consuma in 110-130 km rog opini pareri sau daca a mai patit cineva asa ceva :what: Multumesc anticipat,sper ca am fost destul de clar si nu v-am plictisit cu povestea mea.Drumuri uscate si fara peripeti Plus ca nu merge mai tare de 140,inainte m-am dus si cu 170 km/h testat de mine,turometru scade ,urca vizibil la ochi si urechi turatia la cald ii cind la 1400 chiar si la 2000 in relanti(din nou motoru la cald).Dimineata porneste fara probleme si fara soc, Sincer am nevoie de opini si sfaturi sa ma duc sa io las la mecanic din nou sau poate fi altceva,nu numai din cauza carburatoarelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Iunie 10, 2012 Autor Share Postat Iunie 10, 2012 carburatia e de vina de problema asta m-am lovit si eu , nus sincronizate calumea , daca sare in 5000 apoi tragi d e gaz revine la normal relantiul.... sincronizeazale cu o scula cat de cat calumea... asa ma chinuiam si eu cu tot felu de furtune innainte si nu-mi iesea cum trebuie, acum am un carbtune si sunt multumit de el Eu cu Syncroniser am facut un fel de vacuumetru,nu este pe Hg,sunt cu ace,arata ca un fel de ceasuri.Cred de de la carburatuare sunt pentru ca inainte de asta nu-mi facea asa,sa ma zgaltaie la cald si doar in treptele 1-2.Ma mai uit sa vad,poate ii dau de cap cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 Eu cu Syncroniser am facut un fel de vacuumetru,nu este pe Hg,sunt cu ace,arata ca un fel de ceasuri.Cred de de la carburatuare sunt pentru ca inainte de asta nu-mi facea asa,sa ma zgaltaie la cald si doar in treptele 1-2.Ma mai uit sa vad,poate ii dau de cap cumva. cand te apuci de sincronizat incalzeste motorul normal nu sa fie incins ca dupaia iti afecteaza sincronizarea, de sincronizat il sincronizezi in relantiu normal al motorului nu mai sus sau mai jos, cu faru aprins etc dac ai ceva nelamuriri intreaba-ma sit raspund in limita cunostintelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 12, 2012 Share Postat Iunie 12, 2012 pai faptul ca porneste fara shoc nu e ceva de laudat...asta inseamna amestec prea bogat..nu-i de mirare ca iti papa atata benzina...scoate o bujie si vezi ce culoare are...carburatoarele alea nu-s nici bine reglate si deci nici bine sincronizate...oricum...si nesincronizate motorul trebuie sa mearga cat de cat...dar la consumul asta e clar...bea cu tolceru benzina... nu merge "la ochi" chestia asta cu saritul la 5000 de ture am avut-o eu...poti sa te tot holbi...ia apa cu sapun si o pensulica sau un pulverizator...da drumu la drujba si murluieshte bine pe la admisie tot ..acolo o sa iti faca bulbuci trust me....nici eu nu mi-am putut regla motoru ca se tot tura singur...si am descoperit ca "sujea" aer fals pe la flanshele de admisie...deci incearca asa...oricum chestia cu reglatul e pe culoarea bujiei...in functie de culoare iti dai seama cum stai cu amestecul...also...un joc la supape ar trebuii verificat,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Iunie 13, 2012 Autor Share Postat Iunie 13, 2012 (editat) Am reusit sa ii dau de cap regland pilot jetul,numai zgaltaie cand e incalzit motorul,dar un pic tot pute ceva la sincronizare,dar iar o sa pun vacuumetrul pe el,de unde as putea cumpara un carbtune?meritaCat de precis se poate lucra cu vacuummetrul? este cumparat de pe louis;nu de alta dar ma gandesc ca poate sa ma induca in eroare,poate nu este precis. Editat Iunie 13, 2012 de Snickers Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 eu unul am cumpaarat carbtune de kla un tip de pe forum, se gaseste de cumparata pe siteul de la carbtune.com parca cauta pe google. Vorba lu mao-san regleaza bine nivelu verifica daca inchid bine plutitoarele cand desfaci carburatoarele sau nu cumva vriun plutitor sa se blocheze de aici sa dea ceva erori, sau joacate cu suruburile de amestec si vezi la ce rezultat ajungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Iunie 18, 2012 Autor Share Postat Iunie 18, 2012 eu unul am cumpaarat carbtune de kla un tip de pe forum, se gaseste de cumparata pe siteul de la carbtune.com parca cauta pe google. Vorba lu mao-san regleaza bine nivelu verifica daca inchid bine plutitoarele cand desfaci carburatoarele sau nu cumva vriun plutitor sa se blocheze de aici sa dea ceva erori, sau joacate cu suruburile de amestec si vezi la ce rezultat ajungi. I-am dat de cap,erau pilot screw-urile reglate aiurea;merci ptr sfaturi.Asphalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snickers Postat Iulie 11, 2012 Autor Share Postat Iulie 11, 2012 verifica culoarea bujiilor , tre sa fie roscate (ceramica electrodului central ), daca -s spre alb mere sarac ,daca-s spre negru (afumat) mere bogat . Ca sa dai mai multa benzina mai desurubezi putin (1/4 ture ),apoi verifici bujia dupa ce rulez ceva km cu ea . Ca sa iei din benzina faci invers(mai insurubezi), si uite asa ai scapat de cumparat scule sau de mers la service Da asa e,ai dreptate pana la urma am rezolvat problema,si intradevar am scapat de mers la service.Multam frumos si asphalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.