Andr3y Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut. Am o Yamaha TZR 50, la care am schimbat recent kitul motor cu unul de 80 cmc, Polini (sunt inca in rodaj). Azi am iesit la o scurta plimbare prin oras si dintr-o data a "inceput sa faca pe ea", adica a inceput sa arunce antigelul din vasul de expansiune. M-am speriat si am tras pe dreapta. M-am uitat si nu mi s-a parut nimic "defect". Am plecat apoi foarte incet spre casa, unde am zis sa completez lichidul pierdut. Am demontat busonul de la radiator si am inceput sa torn antigel (cu motorul pornit), pana a inceput sa il vomite. Nu mi s-a parut prea normal, dar nu am stiut ce sa ii fac, asa ca am pus busonul la loc si am iesit la o tura de proba. Cum am plecat de pe loc, a si tasnit apa prin dopul vasului de expansiune. M-am intors acasa, am scos antigelul din sistemul de racire si am verificat pompa de apa (care e OK). Dupa asta, am montat totul la loc si am inceput sa ii pun antigelul. Am pornit-o cu busonul inca desfacut de la radiator si am realizat ca ies gaze de esapament din radiator. Putine, dar... totusi? Am pus busonul la radiator, am pornit motorul, iar gazele ieseau prin dopul vasului de admisie. P.s. Mi s-a aprins de cateva ori becul pentru apa, si m-am oprit imediat pana s-a racit apa si s-a stins becul. Deci, morala este ca gazele imi intra in sistemul de racire, imi fac presiune la antigel si il scuipa afara, la o anumita turatie (mai ridicata). Tind sa cred ca ori am excitat motorul atat de tare incat s-a terminat, ori face pe el. Sau.. e Motoreta blestemata din iad, partea II 3D! Serios, numai probleme am avut cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 (editat) Salut. Am o Yamaha TZR 50, la care am schimbat recent kitul motor cu unul de 80 cmc, Polini (sunt inca in rodaj). Azi am iesit la o scurta plimbare prin oras si dintr-o data a "inceput sa faca pe ea", adica a inceput sa arunce antigelul din vasul de expansiune. M-am speriat si am tras pe dreapta. M-am uitat si nu mi s-a parut nimic "defect". Am plecat apoi foarte incet spre casa, unde am zis sa completez lichidul pierdut. Am demontat busonul de la radiator si am inceput sa torn antigel (cu motorul pornit), pana a inceput sa il vomite. Nu mi s-a parut prea normal, dar nu am stiut ce sa ii fac, asa ca am pus busonul la loc si am iesit la o tura de proba. Cum am plecat de pe loc, a si tasnit apa prin dopul vasului de expansiune. M-am intors acasa, am scos antigelul din sistemul de racire si am verificat pompa de apa (care e OK). Dupa asta, am montat totul la loc si am inceput sa ii pun antigelul. Am pornit-o cu busonul inca desfacut de la radiator si am realizat ca ies gaze de esapament din radiator. Putine, dar... totusi? Am pus busonul la radiator, am pornit motorul, iar gazele ieseau prin dopul vasului de admisie. P.s. Mi s-a aprins de cateva ori becul pentru apa, si m-am oprit imediat pana s-a racit apa si s-a stins becul. Deci, morala este ca gazele imi intra in sistemul de racire, imi fac presiune la antigel si il scuipa afara, la o anumita turatie (mai ridicata). Tind sa cred ca ori am excitat motorul atat de tare incat s-a terminat, ori face pe el. Sau.. e Motoreta blestemata din iad, partea II 3D! Serios, numai probleme am avut cu ea. Verifica garnitura capacului lateral, cel care tine pompa de apa (nu garnitura pompei de apa).Mai verifica si garnitura cilindrului, uita-te atent in zona gaurii prin care trece apa din cilindru in carter. Editat Iunie 19, 2012 de Impostorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Iunie 23, 2012 Autor Share Postat Iunie 23, 2012 (editat) Am depistat problema: inelul de cauciuc indicat in imagine de sageata 1 s-a topit aprox 2mm. Acum intrebarea: merge sa ii fac o garnitura din clingherit pentru suprafata din imprejurul pistonului (sageata 2)? Editat Iunie 23, 2012 de Andr3y Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 nu,nu merge. am avut si eu polini apa si cu garniturile era jale. nu gaseam deloc. am incercat cu clincherit si silicon si se oprea in drum, intra apa in motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Numai cu oring-ul original si nou o sa faci treaba sau unul de calitate asemanator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.